Videresendt, Inno Forslag

DeletedUser

Guest
Blir det slikt på alle verdner tar det liksom vekk litt av fordelen til oss spillere som gidder å sitte å regne ut timing av nukes, adels osv.

Man må jo fremdeles regne ut tidspunkter på samme måte som før, bare ikke ned til siste sekund siden klokka tikker. Men generelt sendingstidspunkt må fremdeles regnes ut og times, det er bare finjusteringen som blir enklere.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Man må jo fremdeles regne ut tidspunkter på samme måte som før, bare ikke ned til siste sekund siden klokka tikker. Men generelt sendingstidspunkt må fremdeles regnes ut og times, det er bare finjusteringen som blir enklere.


På en liten verden er det jo bare å finne byen som er lengst vekke og begynne der, for så å jobbe seg nærmere og nærmere målet. Men nå driver jeg med flisespikkeri, så beklager det. Men føler fortsatt at det kun burde være på enkelte verdner. Orginale timing har liksom litt sjarm
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Altså, jeg forstår ikke dette forslaget... Noen som gidder å forklare?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Når du setter opp et angrep får du opp trefftidspunkt. Men dette forandrer seg ikke selvom tiden går, dette må du opptatere siden for å få til.

Forslaget går ut på at trefftidspunktet oppdateres kontinuerlig akkurat som feks klokka nede til høyre. Håper dette hjalp deg å forstå ?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når du setter opp et angrep får du opp trefftidspunkt. Men dette forandrer seg ikke selvom tiden går, dette må du opptatere siden for å få til.

Forslaget går ut på at trefftidspunktet oppdateres kontinuerlig akkurat som feks klokka nede til høyre. Håper dette hjalp deg å forstå ?

Ah, takk! :)
Støttes uten tvil! Veldig godt forslag!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Om dette blir inført blir det en fryd å backtime med annen unit speed enn angriperen på speed (mm)
 

DeletedUser

Guest
Men hva vil da skje om man skal sende fakes/nukes og har oppe 100-300 faner? Vil det ikke bli en del lagg da?
 

DeletedUser

Guest
Det vil nok bli noe mer lagg, men neppe mye mer. For min del så er jeg misunnelig hvis du greier å sende effektivt med 100 faner opp, for ikke å nevne 300! :(
 

DeletedUser

Guest
Det vil nok bli noe mer lagg, men neppe mye mer. For min del så er jeg misunnelig hvis du greier å sende effektivt med 100 faner opp, for ikke å nevne 300! :(

Hehe. 100 faner er da 0 problem. Med 300 blir det litt laggy for meg også ;)

Men når dte kommer til konklusjon vil jeg nok stemme nei om dette gjør sånn at det lagger når man har oppe en del faner, noe jeg ikke kan skjønne hvordan det IKKE kan gjøre? Er lite som skal til før det lagger har jeg lagt merke til og en klokke som teller oppover i 100 faner har jeg ikke så god tru på. Men når det er sagt, så må jeg si at forlsaget er jo i og for seg ganske bra, for jeg ville likt det når jeg skal time. Så om forslaget går gjennom, som det ser ut til (uten tatt min problemstilling til betraktning), så kunne det kanskje vært mulig å skru av og på denne funksjonen på innstillinger om det lar seg gjøre...? :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
No er vel dette mest atraktivt på små verdener, og ikkje dei største da. Men skjønner jo problemet.

Men støtter fortsatt, då dette vil hjelpe ein god del spelera som kanskje ikkje er like flinke til backtiming og slikt ;)
 

DeletedUser

Guest
Var inne å så på noen andre spill får å få noen ideer, så at der hadde de ankomstida gående som en klokke inne på angrep før du trykker OK, men der hadde de og en Tilbakeankomstid som fungerte som en klokke. Men tanke på sniping så kan jo dette vere ganske nyttig. :p
 

DeletedUser

Guest
Backtiming-klokke på incs, lizzm?

Eller på angrep du selv har sendt ut?

Eller bare tenker jeg feil nå :confused:
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Han mener f eks at hvis det tar et angrep 1.30 timer å nå målet, og jeg sender den 12.00 så står det først:

Ankomst: 13.30
Retur: 15.00

Men det blir for enkelt å snipe. Litt utfordring bør man jo ha.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er info du som angriper får før du sender, så spiller vel ikke det noen rolle når det gjelder snipemulighetene til forsvareren?

Når troppene kommer tilbake er uansett aktuelt for backtiming, ikke for sniping.
 
Topp