Framtiden

DeletedUser

Guest
Ahh, jeg vet hva framtiden er!!

Omg

Framtiden er Hardstyle!!
 

DeletedUser

Guest
Jaha, dette blir jo akuratt som å si at vi skal drepe tyskerene da? De lever jo enda de, selv om krigen er slutt?

Please Luxury. Nå har vi vekslet vennlige ord ingame, og jeg har ikke lyst på enda en offentlig krangel med deg her.

Det jeg ganske enkelt sier er at selv om Elite oppløses, så går jo ikke alle deres ex-medlemmer grå. Jeg mener at de fremdeles er våre fiender, og at stammer som f.eks NT opprettes forandrer lite.

Dessuten skrev jo Hansemann (en av NTs pionerer) følgende:
Hansemann/Grötarn skrev:
Om dere er redde for at vi vil være små prostituerte og prøve å få IAP med Rome og Arica så kan jeg forsikre dere om at dette ikke er tilfelle. Hadde faktisk heller gnagd opp min egen høyre testikkel.

Jeg føler han gjør et valg her...

Dessuten "feilet" jo Elite på mange måter når de ikke fullførte jobben mot Yamato, og det vokste frem en stamme som du, Lux, faktisk kalte Yamato 2 (nemlig AriCa). Vel nå er "Yamato 2" en av de stammene som kan regnes som seiersherrer* i disse dager.

Ville det ikke være lurt å fortsette kampen mot "Elite" selv om de skriver seg som f.eks NT..?

*Seiersherrene med Roy Jacobsen anbefales. Har lest den nå i disse kalde januardager.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva Hanse skriver.....

Vel, vi har ikke stilt oss diplomatisk til noe enda, men ser ut til at dere har valgt å gjøre oss til fiender allerede. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hva Hanse skriver.....

Vel, vi har ikke stilt oss diplomatisk til noe enda, men ser ut til at dere har valgt å gjøre oss til fiender allerede. :rolleyes:

Kan si at AriCa ikke har gjort noenting enda. Men kommer til å ta en endelig avgjørelse i løpet av morgendagen. Først venter vi på respons fra samtlige styremedlemmer, og deretter må vi jo samtale med våre allierte.
 

DeletedUser

Guest
Hva Hanse skriver.....

Vel, vi har ikke stilt oss diplomatisk til noe enda, men ser ut til at dere har valgt å gjøre oss til fiender allerede. :rolleyes:

Kanskje alle kan bli allierte? Og krige mot barbarbyene som skal hevne seg over alle de tapte byene sine? :p
 

DeletedUser

Guest
Nå snakket ikke jeg for stammen min, Shanks.
Bare nevnte at vi ikke hadde stilt oss diplomatisk enda. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jaha, dette blir jo akuratt som å si at vi skal drepe tyskerene da? De lever jo enda de, selv om krigen er slutt?

Du har spelt dette spelet for lenge desom du ikkje klarer å sjå forskjellen mellom ein verkeleg og virutell verden. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Oioioi!
Nå må du passe deg litt Roska, for da er det mange andre som skulle hatt en pause fra tribalwars, og det er IKKE oss i NT. ;)
 

DeletedUser

Guest
Trur heller du bør foskusere på kva val Alliansen føretek seg, for de btlir nok viktigare.

Bryr meg generelt lite om hva de gjør, egentlig. Det blir ikke noe annerledes for oss om de finner ut at de skal sette oss opp som fiender. Finner -Rome- ut at de skal stabbe AriCa i ryggen (eller omvendt), så er det jo så klart store forandringer på gang. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ønsketenking. Blir ikkje berre kvitt problem med å skifte bol. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Du leser enda ikke hva jeg skriver, nei? ;)
Syns du kan holde tastaturet vekk herfra om du ikke gidder å få med deg alle fakta.
 

DeletedUser

Guest
Å argumentere på dette forumet krev ikkje så mange fakta registrerer eg i innlegga dykkar. Du bør greie ut for den påstanden spiro. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ikke verre enn at jeg mener du fortsatt er en "pain in the ass" selv om jeg egentlig burde kunne la være å bry meg om hva du skriver...
 

DeletedUser

Guest
Jeg har bare en liten digresjon her nå, så kanskje vi kan bryte opp denne kranglinga :)

Den andre tingen jeg vil si her er at forumet sjeldent har vært så populært som det har vært de siste dagene. Nesten konstant 25-30 lesere av v2-forumet! Good! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
men PIRK gjerne på de som tror de må sitere det den forrige i tråden sa for at det skal gi mening!
Helt banan idiot tendenser som burde ingå å læres bort på skolen snart da folk tydligvis trenger å læres det mest elementære med å skrive i internett forum, selv om det har vært ganske vanlig nå siste 15 årene.
 
Topp