Framtiden

DeletedUser

Guest
Det er utrolig hvor du Shanks, vrir på det du har sagt tidligere.
Er du redd for en krig mor resten av verden, nå som dere er kommet på den etterlengtede rank1?
Det virker som om du nå bruker alt du har og kan, på å kunne utsette dette så lenge som mulig. :p

Blir nesten for dumt å snakke med deg her Amstaff... Er du tilbakesatt TW-intellektuelt eller?

Elitespillerne er jo her fremdeles. Vet du at de poengene som Elite hadde bare er fordelt på flere stammer..? Elite er slått, men våre fiender finnes fremdeles. Når også de faller, så kan du godt pøse på med propaganda om at de to største stammene kommer til å gå på hverandre.

Men gjør du det nå, så er det så det et utrolig dårlig kamuflert forsøk på å skape splid i Alliansen. Jeg blir direkte flau på dine vegne her nå.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke alltid "dere", "vi" og "de"..det spørs jo hvem som snakker. Vi tar jo gjerne inn noen fra tidligere LAW og eller Birki..men å tenke på de som Elite spillere er ikke en selvklarhet selv om de har besøkt den stammen i noen uker.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i NT. Vi er ikke Elite, mulig vi har vært i Elite, men Glitter ER Elite, Glitter's no more.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i NT. Vi er ikke Elite, mulig vi har vært i Elite, men Glitter ER Elite, Glitter's no more.

Det samme sa ikke Elite når Yamato ble oppløst. Var en konsant jakt etter stakkars ex-Yamato spillere, uannsett hvor de måtte ta veien. Litt hyklersk å si dette nå. Men pytt, pytt... Dette er så lenge siden at det ikke er noe vits i å henge seg opp i det :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det samme sa ikke Elite når Yamato ble oppløst. Var en konsant jakt etter stakkars ex-Yamato spillere, uannsett hvor de måtte ta veien. Litt hyklersk å si dette nå. Men pytt, pytt... Dette er så lenge siden at det ikke er noe vits i å henge seg opp i det :)

Hehe, dette er helt riktig :p Er ikke hyklerisk å si i det heel tatt :p
 

DeletedUser

Guest
Trodde krigene her på TW stort sett gikk mellom stammene og deres alierte, men jeg burde jo skjønne hvorfor du Shanks tidligere var så veldig god i nasistenes historie. Du vi nå starte med "etnisk" rensning av V2 hvis jeg forstår deg rett.
Ikke bare har du vunnet, men ærlige og redelige du går stadig tilbake på ting du har utalt tidligere, og liker å sparke på personer som ligger nede.
Skjønner ikke helt hvordan en person med dine verdier og innstillinger kan ha en så stor oppsluttning som du har.
 

DeletedUser

Guest
men ærlige og redelige du går stadig tilbake på ting du har utalt tidligere, og liker å sparke på personer som ligger nede.
Skjønner ikke helt hvordan en person med dine verdier og innstillinger kan ha en så stor oppsluttning som du har.

Hm... Det verkar som om du forvekslar Shanks med ein nyleg pensjonert allianseleiar... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du har tydlegvis ikkje tatt poenget nei! Er du ikkje tydeleg vis? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er ikke snakk om et etnisk rensing. Elite er on the brink of destruction, men har du lest brevet Grötarn aka Hansemann sendte ut igår?

La meg friske opp din selektive hukommelse:
Grötarn aka Hansemann skrev:
Om dere er redde for at vi vil være små prostituerte og prøve å få IAP med Rome og Arica så kan jeg forsikre dere om at dette ikke er tilfelle. Hadde faktisk heller gnagd opp min egen høyre testikkel.

Som glitter sier selv så har ikke Elites tilhengere mistet mange poeng, så det er klart at våre fiender lever fremdeles. At at det opprettes nye stammer lurer vel ingen...? ;)
 

DeletedUser

Guest
derfor skal ikke vi gjøre den feilen vi skal adle ned alle gamle Elite spiller :p

Så der deres alierte stammer tar inn tidligere Elite spillere, så skal dere back stabbe de stammene? Enten lyver dere, eller så lyver dere...
 
Topp