Ganske patetisk...

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Som man reder, ligger man. Trodde du visste sånt, bgm. Vet du ikke er dum, til og med du forstår at denne tråden er helt....håpløs. La oss se om dette hendte imot dere, og jeg laga drama angående det. Hva hadde du trodd?
 

DeletedUser

Guest
Heilt ærlig , eg syns ikke tråden er så ille at den fortjener all den kritikken den får. Eneste "dere" oppnår med denne "kampanjen" er at folk ikke (tør) vil skrive på forumet. Tenk om det kommer nye spillere inn på forumet som aldri har skrevet noe her ? Tror du de tør å starte en ny tråd når de ser at det kommer et "hylekor" lenger en medlemslisten til IB og rakker ned på den som tør uttrykke meningene sine her på forumet..


Eg tror at sånn oppførsel som er vist her inne etter denne tråden blei startet er med på og ødelegge forumet på sikt, så med andre ord så skyter dere alle i foten:mad:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bruke denne anledningen til å belyse et gammelt tema: altså aktivitet i spillet. Er det noe som effektivt dreper spillelyst, så er det å se spillere på flere millioner poeng sender nukes når du selv bare har bikket 1K. Tidligere har mods fått skyllebøtter får å drepe spilleglede, men det er vel ikke alltid deres feil selv om det er lett å skylde på dem? :eek:

Vi har over lengre tid sett antall spillere har sunket. Det er vel kanskje på tide å ta noen tak i dette selv også? Ja, det er helt sant at dette spillet IKKE heter Tribal Friends, men at krig er noe man må forvente, men om man vil ha mangfold og aktivitet i spillet, så synes jeg man skal frede spillere med lite poeng. Mange gir uansett opp etter 50K poeng da man ikke gidder å kjøpe premium.

Neste gang man ser en spiller på bare ett par tusen poeng, så kan man kanskje tenke over det mer enn en gang?
 

DeletedUser

Guest
bgm: Flott at du støtter, men saken er tapt ;) Det jeg ikke forstår er hvorfor alle absolutt skal hive seg på i ettertid. Fakta er nemlig at det meste av den faktiske kritikken har kommet etter at den egentlige argumentasjonen var overstått :eek:

windsy: Hovedpoenget mitt i tråden var faktisk at så store spillere ikke burde angripe så små spillere på så tynt grunnlag ;) Eller ikke i det hele tatt for den saks skyld. Så man behøver ikke nødvendigvis å frede minispillere, men man kan godt gi dem en mulighet til å klare seg mot spillere som er mye større enn dem. Personlig har jeg ingenting imot angrep, men jeg liker det ikke når angriperen er 6000 ganger større enn meg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
. Fakta er nemlig at det meste av den faktiske kritikken har kommet etter at den egentlige argumentasjonen var overstått

Dette understreker mitt poeng veldig godt;)


110 prosent enig med windsy også !!
 

Blackbones07

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, et tips til IB, er vel at å angripe SØSKNENE til fienden, ikke er så altfor effektivt i krig..? :)

-BB-
 

DeletedUser

Guest
Å angripe søsknene til fienden kan være et veldig smart trekk, det... Det eneste hakket i planen er at nevnte søsken var ca. 3000 ganger mindre enn angriperen, +/- ;)

Ja, vet jeg sa 6000 før, men jeg gjorde underslag :p Men poenget mitt var vel egentlig om det var moralsk forsvarlig å angripe en spiller når poengforskjellen var så stor, forstår ikke hvordan dette kunne bli en tråd om angrep av fiender :eek:
 

DeletedUser

Guest
Og for å konkludere mye av det som er sagt, så var vel trådstarter litt uheldig i måten å legge det fram på for det første. For det andre må vi vel innrømme at uansett størrelse og forskjeller på størrelse, så er poenget med spillet å ta ut den andre spilleren før denne spilleren tar deg. Jeg må vel innrømme at jeg knappest kan kalles en fan av IB, men derfra til å si at de gjorde noe galt her.... det klarer jeg ikke å si :)
 

DeletedUser

Guest
Og jeg har innsett at saken er tapt, har jeg ikke? :p Jeg bare fortsetter å bedrive min propaganda åpenbart i det skjulte :D
 
Topp