Glad i dere SFF ^^

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Gah. For å vise at det ikke endret noe vesentlig på poenget mitt. Noe jeg også hadde påpekt tidligere, men noen hadde glemt. Jeg sa vel også noe sånt som at dere hadde tatt en del byer fra oss.

Veit. Men det var gøy å gni det inn :)
 

DeletedUser

Guest
Ingen anelse hvor lenge Detsh har hatt dem skal jeg være helt ærlig. Hva det har med saken å gjøre vet jeg ikke. Var 20 på muren.
Først så ler du av hvor mange nukes som trengtes for å ta byen så sier du at dem ikke var stacka så inmari? Hum...Mannen taler med 2 tunger kan det se ut som.
Og morsomt at du sier at grunnen til at de ikke var stacka sinsykt var grunnet de var "langt unna resten av byene hans" , nærme .....meg?

hehe, ja gratulerer med å ta 2 byer. lol
hvis du ser på hele bilde teller 2 byer minimalt særlig i det område du tok de i. I WC tar vi ut områder og spillere og ikke enkelt byer. Men men, er jo også greit å pynte på statiskken før man slutter;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Brann: Nope, overhodet ikke. Nå kommer jeg sikkert til å få deng av Kemp når vi møtes i Oslo over nyttår men en bitteliten (og da menner jeg bitteliten) del av meg liker deg. At resten av meg misliker deg får så være.

Poke me:

Takk, lol.

WC tar ut hele spillere. hah. Dere høres ut som Fenix. Nå hadde jeg copy pasta den posten min som fikk Detsh til å joine dere, men får la den ligge litt til.

Ta ut en spiller som betyr noe da. Ta ut en spiller som faktisk gjør motstand. Ta ut en spiller som er på kontoen? Ta ut en spiller det står respekt av.

Dere er liksom en elitestamme eller hva? Do it!
 

DeletedUser

Guest
Poke me:

Takk, lol.

WC tar ut hele spillere. hah. Dere høres ut som Fenix. Nå hadde jeg copy pasta den posten min som fikk Detsh til å joine dere, men får la den ligge litt til.

Ta ut en spiller som betyr noe da. Ta ut en spiller som faktisk gjør motstand. Ta ut en spiller som er på kontoen? Ta ut en spiller det står respekt av.

Dere er liksom en elitestamme eller hva? Do it!

hehe, for det første har vi ikke erklært hos som noe elite stamme har vi?? Selv om vi er få betyr ikke det at vi har eklært hos som det. Men takk for komplimentet hvis du mener det;)

Spillere som gjør motstand?? haha
jeg skulle ønske du satt midgard faktisk. lol
Midgard hadde aldri overlevd uten massiv støtte ifra stammen sin. Det fikk han ikke, så jeg skjønner hvorfor han sluttet. Men hvis du har lyst til å prøve å krige mot oss er det bare å fortsette å spille så er vi snart i nabolaget ditt;)
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe, for det første har vi ikke erklært hos som noe elite stamme har vi?? Selv om vi er få betyr ikke det at vi har eklært hos som det. Men takk for komplenmentet hvis du mener det;)

Dumme meg tenkte at en stamme med 10`ish (gidder ikke skjekke) medlemmer vil være sammen grunnet aktivitet og samme mål. Aktivitetsnivå i TW er det samme som skillz egentlig. TW handler om tiden man setter av til det. Hvis du vil poengtere at WC egentlig er en stamme av semiinaktive inaktivespillereadlere (oh yeah, nice ord) så er dette opp det til selvsagt.

Spillere som gjør motstand?? haha
jeg skulle ønske du satt midgard faktisk. lol

Jeg også :(

Midgard hadde aldri overlevd uten massiv støtte ifra stammen sin. Det fikk han ikke, så jeg skjønner hvorfor han sluttet.

Som forklart utallige ganger før, så har vi ikke (grimlock..husker du tallet? var det 2 millioner tropper?) uendelig med forsvar å fordele folk som ikke klarer å gi oss en pekepinn på hvor vi skal støtte. Når du gjentar deg selv på den måten så er det åpenlyst for å prøve å få folk som ikke leser forum så ofte til å få intrykket av at TMR ikke støtter sine medlemmer. Jeg har forklart i detaljer alt som motbeviser dette, men du prøver tydeligvis fremdeles å spille på det. Det er ganske trist i grunn.

Men hvis du har lyst til å prøve å krige mot oss er det bare å fortsette å spille så er vi snart i nabolaget ditt;)

Plokk er da i nabolaget deres? Har da ikke sett noe inc mot han heller. Nei det skulle nok endel mer til for å sitte og vente på inc fra WC som aldri kommer. Oj...der tok jeg feil. Hadde jo inc fra WC i går. Åssen gikk det Detsh?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Brann: Nope, overhodet ikke. Nå kommer jeg sikkert til å få deng av Kemp når vi møtes i Oslo over nyttår men en bitteliten (og da menner jeg bitteliten) del av meg liker deg. At resten av meg misliker deg får så være.

Når og hvor? :)
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer med denne tråden da? :eek:

Trodde den skulle være til å hylle SFF eller noe sånn jeg :rolleyes:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hva skjer med denne tråden da? :eek:

Trodde den skulle være til å hylle SFF eller noe sånn jeg :rolleyes:

Dette er jo superfestus. Grim og Glitter i tottene på hverandre :)

Som selverklært leder i SFF lar jeg dette gå ;)

Good enternainment!!!
 

DeletedUser

Guest
Joda Hansi, har hatt inc fra WC : )
Kan jo lure på åssen det gikk:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som forklart utallige ganger før, så har vi ikke (grimlock..husker du tallet? var det 2 millioner tropper?) uendelig med forsvar å fordele folk som ikke klarer å gi oss en pekepinn på hvor vi skal støtte. Når du gjentar deg selv på den måten så er det åpenlyst for å prøve å få folk som ikke leser forum så ofte til å få intrykket av at TMR ikke støtter sine medlemmer. Jeg har forklart i detaljer alt som motbeviser dette, men du prøver tydeligvis fremdeles å spille på det. Det er ganske trist i grunn.


hehe, du mener jeg spiller på det. Det er du som legger ordene i min munn. Men sorry meg, hvis du ikke snakket om midgard so my bad.


Plokk er da i nabolaget deres? Har da ikke sett noe inc mot han heller. Nei det skulle nok endel mer til for å sitte og vente på inc fra WC som aldri kommer. Oj...der tok jeg feil. Hadde jo inc fra WC i går. Åssen gikk det Detsh?

Ja, jeg vet. og han vil ikke være der lenge. Så det er bare å begynne å stacke. Han trenger det. han har stortsett bare offansive byer der så er ikke mye å flytte rundt på annet enn lett kav. lol

Om du tenker på et par fattige innkommende ifra dettsh i går?? hehe, vel vel. Det var et "sleepwalking" angrep. Et skala angrep ifra WC er plokk ferdig i K45 tro meg. lol
Han fikk 600 fakes da vi startet mot midgard;) da kan dere beregne hvor mye han får i et fullskala angrep.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ingen anelse :D Er løst enda.

Er småredd. Payton og Zcztig skravla noe om å måle lengden på seilet med en kompis av Zcztig. Eller så hadde de kansje gjort det alt. Dunno.

Valgte å ikke spørre videre ;)

Hadde vært råddigg å tatt en tur bort ditt for å hilse på dere.
Eller kanskje dere vil komme til Bergen? :)
 

DeletedUser

Guest
Om du tenker på et par fattige innkommende ifra dettsh i går?? hehe, vel vel. Det var et "sleepwalking" angrep. Et skala angrep ifra WC er plokk ferdig i K45 tro meg. lol
Han fikk 600 fakes da vi startet mot midgard;) da kan dere beregne hvor mye han får i et fullskala angrep.

Kom igjen!!!
Har lyst til å snipe noen dasstog før eg gir meg, men vær rask, den 22. er det kroken på døra for meg.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe, du mener jeg spiller på det. Det er du som legger ordene i min munn. Men sorry meg, hvis du ikke snakket om midgard so my bad.

Snakket om alle spillerne dere har adlet bort fra TMR.

Totalt erobret av motsatt side (all time)
Side 1: 6
Side 2: 25
Forskjell: 19

Altså. Gidder ikke skjekke men kan ikke være en grusom mengde spillere. Det tar...nja..et par uker å fikse seg en full angrepsby fra en tom angrepsby?
Poke Me da....Dere burde da vitterlig ha fikset mer enn dette. WC har jo vært en stund nå.

POKE ME;46225 Ja skrev:
Kan banne på at Plokk hadde fikset biffen med bare lett kav tilgjengelig :). Om noen hadde fikset det så haddet det vært han!

POKE ME;46225 Om du tenker på et par fattige innkommende ifra dettsh i går?? hehe skrev:
Så jeg tar 2 byer fra Detsh på en "whim", og hevnen fra detsh er et "sleepwalking" angrep :D Haha :D
 

DeletedUser

Guest
Kom igjen!!!
Har lyst til å snipe noen dasstog før eg gir meg, men vær rask, den 22. er det kroken på døra for meg.

hehe, du greier ikke adle tilbake byer under et organisert angrep ifra oss mr;)
og du greier ikke snipe 10 byer på en gang;)
 
Topp