Glad i dere SFF ^^

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe, du greier ikke adle tilbake byer under et organisert angrep ifra oss mr;)
og du greier ikke snipe 10 byer på en gang;)

Trenger ikke snipe 10 byer på samme tid med litt god planlegging vettu. Ikke alle byer med støtte treffer byen man prøver å adle til samme tid.

Merking merking merking.
 

DeletedUser

Guest
Snakket om alle spillerne dere har adlet bort fra TMR.

Totalt erobret av motsatt side (all time)
Side 1: 6
Side 2: 25
Forskjell: 19

Altså. Gidder ikke skjekke men kan ikke være en grusom mengde spillere. Det tar...nja..et par uker å fikse seg en full angrepsby fra en tom angrepsby?
Poke Me da....Dere burde da vitterlig ha fikset mer enn dette. WC har jo vært en stund nå.

hehe, vel vel. som sagt vi har tatt dettsh ifra dere og vi har tatt midgard ifra dere. Det er ganske mye som ikke vises på statistikken med dem, det trodde jeg vi hadde blitt enig om.

Kan banne på at Plokk hadde fikset biffen med bare lett kav tilgjengelig :). Om noen hadde fikset det så haddet det vært han!

Plokk er allerede kartlagt, hvis han skal ha noen sjanse må han ha kratig med støtte samt skifte taktikk ganske kratig.


Så jeg tar 2 byer fra Detsh på en "whim", og hevnen fra detsh er et "sleepwalking" angrep :D Haha :D

hehe, hvis du tror dette var et organsiert angrep ifra oss tror jeg du har undervurdert både oss og en såkalt elite stamme som du selv kalte oss.
 

DeletedUser

Guest
Trenger ikke snipe 10 byer på samme tid med litt god planlegging vettu. Ikke alle byer med støtte treffer byen man prøver å adle til samme tid.

Merking merking merking.

såpass ja?? du tror ikke vi greier å time inn forsvar inn på alle byene??
hint hint: tw++ blir det ikke veldig vanskelig;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe, vel vel. som sagt vi har tatt dettsh ifra dere og vi har tatt midgard ifra dere. Det er ganske mye som ikke vises på statistikken med dem, det trodde jeg vi hadde blitt enig om.

Tatt Detsh fra oss? Dere har tatt detsh fra oss? Jeg har gitt dere detsh med denne posten, og takk gud. Ville ikke hatt den elendige spilleren i stallen om det så betydde disbanding av TMR:

Hansemann på 03.12. kl 01:54 Sitat
Hum. Stilig.....

Syns argumentet er helt sinsykt elendig. en skikkelig offensiv tar 2 uker å planlegge (Ofte mer) og innen den tid så er alle troppene bygd opp igjen.

Hva er planen din i mellomtiden? Fortsette på disse mørkerøde byene som dere er så glad i?

Ta ut spillere fra NDD og andre småtasser er fryktelig lett. Sliter med å gi noen som helst form for respekt.

Å ta ut grimlock helhjertet vil kreve ukesvis med planlegging og alt TMR har å by på. Det vil la alle frontene våre stå åpne, og selv med det tviler jeg stort på at vi hadde kommet igjennom. Det hadde vært grisetøft å prøve. Men hvorfor la troppene stå og kjede seg?

Jeg våger å påstå at Fenix aldri har hatt en skikkelig fiende. Kan hvertfall ikke se noe som helst på dine adlinger.
Var ikke dere "blodfiender" med Core? Ser ikke at du har adlet en eneste coreby. Ser ikke at du har adlet en eneste stor fiende i det hele tatt faktisk. NDD er vel det nærmeste. Eller kansje Solaas, det var bra jobba, men ikke sammenlign det med en offensiv mot en god spiller.


Egentlig så pleier jeg å holde kjeft når det gjelder sånne ting. Men Fenix var for meg en gedigen skuffelse mens jeg var i SFF, og enkelte av spillerne har ikke sluttet å skuffe.

Og det at du ikke gidder å fulføre med dine claims med tåpelige unnskyldninger. Jaja, var vel å forvente. Fenix spillere har en tendens til å slutte når alt ikke går på skinner.

Jeg vil våge å påstå at Fenix/dere gigantiske fenix spillere med unntak av Bunnpris aldri har sett en skikkelig krig. Jeg vil våge å påstå at dere aldri har adlet bort en skikkelig fiende.
Du er opphengt i hvordan V1 spiltes da Fenix var en av de tøffeste stammene på V1. Det er lenge siden, V1 har forandret seg stort siden da.



Faen, er ikke meninga å slenge dritt når du skal slutte. Beklager, men det ble en skuffelse for mye fra det holdet.

ps2: Fikk en kjempeoverraskelse av et nice angrepsskjema fra Midgard. Så viser at det er noen fra gamle fenix som gir alt, selv om han ikke blir bært i mål av stammen sin og av planleggeren.

Voila, lese dennne ble for mye for mr Detsh`s stolthet og han gikk til fienden. Hah, good riddance.


POKE ME;46240 Plokk er allerede kartlagt skrev:
Pfft, real players deal with what they have ;)

Hah, var da ikke et organisert angrep. Var et angrep fra en spiller som er i WC som kansje sier sitt om å angripe på egen hånd? Som kansje trenger en annen til å lage en plan å gå etter? Som viser sin udugelighet ved å prøve å angripe uten at en annen forteller han hva han skal gjøre?
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jæjæ Hansi.
Du vinner.
Dere er best.
SFF er best.
Vi er Nubs.
Vi greier ingenting selv. Vi er elendige. Vi er noen store tapere.
Vi er blablabla noe dumt blablablabla....
osvosv.
Derfor vi står igjen og dere slutter :)
Og derfor vi er over dere på ranken. :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jæjæ Hansi.
Du vinner.
Dere er best.
SFF er best.
Vi er Nubs.
Vi greier ingenting selv. Vi er elendige. Vi er noen store tapere.

Er jo det jeg har sagt hele veien kompis. Trenger ikke gjenta meg. tsk tsk tsk.

Var forøvrig til Mrmekk jeg skrev det der. Ikke til Detsh. Han tok det likevell til seg tydeligvis.
 

DeletedUser

Guest
Tatt Detsh fra oss? Dere har tatt detsh fra oss? Jeg har gitt dere detsh med denne posten, og takk gud. Ville ikke hatt den elendige spilleren i stallen om det så betydde disbanding av TMR:



Voila, lese dennne ble for mye for mr Detsh`s stolthet og han gikk til fienden.

disbanding av TMR er allerede faktum, hele gjengen slutter. Så det sier seg selv. Jeg tror ikke TMR overlever lengeg etter at så mange nøkkelspillere slutter på en gang.






Hah, var da ikke et organisert angrep. Var et angrep fra en spiller som er i WC som kansje sier sitt om å angripe på egen hånd? Som kansje trenger en annen til å lage en plan å gå etter? Som viser sin udugelighet ved å prøve å angripe uten at en annen forteller han hva han skal gjøre?

lol, du ser virklig ikke helheten til WC. Som sagt, ser dere undervurderer oss kraftig. Tror det er like greit at dettsh gikk over til oss, for sånn jeg ser dere har dere virklig ikke sett den strategisk posisjonen hans. Og den hetsen mot gamle fenix spillere blir bare patetisk. For sannheten er at de har oppnåd minst like mye som dere. Om de tar grå eller mørke røde byer, so what??
TW er minst like mye posisjon som å koordinere angrep.
 

DeletedUser

Guest
Plokk er allerede kartlagt, hvis han skal ha noen sjanse må han ha kratig med støtte samt skifte taktikk ganske kratig.

Bare å snipe på det, fordiom det treffer 10 tog på samme sekund så er det fullt mulig å snipe vettu.
Det er eazy med Opera;)

EDIT: Skifte taktik?
Kan du spesifisere?
 

DeletedUser

Guest
Alle elsker SFF!

få høre no folkens :p hehe


ja eg fekk et sånt et utfall:p

nei eg e ikkje gal.. trur eg:p
 

DeletedUser

Guest
Bare å snipe på det, fordiom det treffer 10 tog på samme sekund så er det fullt mulig å snipe vettu.
Det er eazy med Opera;)

EDIT: Skifte taktik?
Kan du spesifisere?

Der er lett på papiret kanskje, men da må du isåfall sitte å dogde hele dagen over flere dager. Som i prinsippet vil bety at vi tar ut muren din slik at den supporten du vil få vil bare bli slaktet enda fortere. du har svært lite mobilt forsvar som vil gjøre at du har ganske lite muligheter annet enn å prøve å ta byene tilbake noe som du sannsynligvis vil slite med ettersom alle dine byer vil være under angrep samtidig. Og er du heldig å tar en by tilbae vil disse troppene sannsynligvis bli drept pågrunn av at de byene troppene kom ifra blir adlet samtidig.
Jeg har ikke sagt du ikke er en god spiller, men alle spillere går ned så lenge angrepet er stort å velorganisert nok. Og da du i tilleg ikke har så mye mobilt forsvar tilgjenlig er vi ganske klar over dine sterke og svake sider.


Hansemann:
Da det gjelder fenix spillerne er det bare å se på posisjonen dems, slik som dettsh og midgard har så og si vært en mur inn i K44 for TMR. Og generelt har fenix spillerne tatt mange byer ifra fienden. Samtidig ser du jo også det totale antallet byer de har adlet som er langt mer enn gjennomsnittet i TMR. Noe som vil tilsi at de har bidratt ganske kratig til sikkerheten til Renegades særlig i K44. Og hadde dere mistet K44 som er et nøkkel kontientent hadde dere vært omringet og derfor hatt store problemer med å forsvare dere i K54 ettersom dere ville hatt flere fronter å forsvare.
 

DeletedUser

Guest
Pllllzzzzzzzzz bli inaktiv??????????????+++++++

sikkert noe sånt :)

Noe sånt ja, er ikke en dum taktikk det. Men som sagt har TMR hatt en tendens til å falle i den fella hver eneste gang. Jeg trodde fatisk TMR var bedre organisert enn dere har bevist til nå.
Blir som sagt lett da dere bare kaster en spade til deres medlemmer som er under angrep og bare sier de får grave seg et hull.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noe sånt ja, er ikke en dum taktikk det. Men som sagt har TMR hatt en tendens til å falle i den fella hver eneste gang. Jeg trodde fatisk TMR var bedre organisert enn dere har bevist til nå.
Blir som sagt lett da dere bare kaster en spade til deres medlemmer som er under angrep og bare sier de får grave seg et hull.

Du mener IB nå..

Ja, snakker om Uglefisk
 

DeletedUser

Guest
Hvem mener du nå? :rulløys:

Tror ikke jeg gidder å forklare mer om det nå. Tror jeg har sagt det nok ganger. Har du ikke fått det med deg nå tror jeg du aldri vil få det med deg. Det sier jo isåfall sitt om hvordan TMR fungerer.
 

DeletedUser

Guest
Der er lett på papiret kanskje, men da må du isåfall sitte å dogde hele dagen over flere dager. Som i prinsippet vil bety at vi tar ut muren din slik at den supporten du vil få vil bare bli slaktet enda fortere. du har svært lite mobilt forsvar som vil gjøre at du har ganske lite muligheter annet enn å prøve å ta byene tilbake noe som du sannsynligvis vil slite med ettersom alle dine byer vil være under angrep samtidig. Og er du heldig å tar en by tilbae vil disse troppene sannsynligvis bli drept pågrunn av at de byene troppene kom ifra blir adlet samtidig.
Jeg har ikke sagt du ikke er en god spiller, men alle spillere går ned så lenge angrepet er stort å velorganisert nok. Og da du i tilleg ikke har så mye mobilt forsvar tilgjenlig er vi ganske klar over dine sterke og svake sider.

Har 6-7 defbyer nedi der.
Kan snipe mange tog med det, hoho.
La oss si at dere sender 10 adelstog mot meg, alle lander på samme sekund.
Ikkje no IB tog med 13 sek mellom hver adel.
Kan med sikkerthet si at eg hadde snipa minst 9 av toga.

Hadde dere prøvd for 2 veker sida så hadde dere funnet ut av det.
Nå er det desverre for seint...
 

DeletedUser

Guest
Har 6-7 defbyer nedi der.
Kan snipe mange tog med det, hoho.
La oss si at dere sender 10 adelstog mot meg, alle lander på samme sekund.
Ikkje no IB tog med 13 sek mellom hver adel.
Kan med sikkerthet si at eg hadde snipa minst 9 av toga.

Hadde dere prøvd for 2 veker sida så hadde dere funnet ut av det.
Nå er det desverre for seint...

6-7 D byer der er ikke mye. lol
vel vel, du kan jo spille litt til så kan du vise hva du er god for;) Skal til og med si ifra når vi starter hvis du er intressert i å prøve. Så kan vi se hvordan det går;)
 
Topp