Grattulerer PMS, grattulerer.

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Selv 5 stykk ville ha hatt problemer med å holde en konto aktiv 24/7 iløpet av en slik hektisk tid som sommeren. Spesielt i en slik type krig som ville krevd veldig mye av både ferdigheter og konsentrasjon, som f.eks at vi har 40ms tog.

Folk har mye forskjellig å ta seg av iløpet av sommeren som de setter foran tw, deriblant ordet, sommerferie. Slappe av, jobb, venner, familie, feriereiser osv, du skjønner tegningen.

:Surprised:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
hadde vi to valg
Vi hadde vel et tredje alternativ som vær og slette kontoen og si oss ferdig,

Dere kunne også ha:
4. Forblitt stammeløse
5. Sluttet uten å slette kontoen
6. At én av dere sluttet mens resten fortsatte
7. At to av dere sluttet mens resten fortsatte
8. At tre av dere sluttet mens resten fortsatte
9. At fire av dere sluttet mens resten fortsatte
10. At fem av dere sluttet mens resten fortsatte
11. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6 sluttet mens resten fortsatte
12. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6 og 11 sluttet mens resten fortsatte
13. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11 og 12 sluttet mens resten fortsatte
14. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11, 12 og 13 sluttet mens resten fortsatte
15. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11, 12, 13 og 14 sluttet mens resten fortsatte
16. At to andre spillere enn spillerne i alternativ 7 sluttet mens resten fortsatte
17. At to andre spillere enn spillerne i alternativ 7 og 15 sluttet mens resten fortsatte

Osv.. Er mange kombinasjoner.. :| Inkludert alternativene om å bli med i antall andre stammer på v22, som er 84 (85 totalt, vi fjerner PMS, AA er et alternativ siden dere kunne ha blitt). Så dere hadde langt mer enn to valg.. Iallefall et par 100. (nod)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Osv.. Er mange kombinasjoner.. :| Inkludert alternativene om å bli med i antall andre stammer på v22, som er 84 (85 totalt, vi fjerner PMS, AA er et alternativ siden dere kunne ha blitt). Så dere hadde langt mer enn to valg.. Iallefall et par 100. (nod)

Var jo mest snakk om sidebytte her nåda (fra AA/KoD siden til PMS/WE/HOL siden) som var det de mente var "værst", så du må trekke fra noen stammer til.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Var jo mest snakk om sidebytte her nåda (fra AA/KoD siden til PMS/WE/HOL siden) som var det de mente var "værst", så du må trekke fra noen stammer til.

Egentlig ikke, for å bytte til en alliert av PMS ville kanskje ha blitt det samme i praksis, men ikke ha blitt oppfattet som det samme. Hadde de blitt værende i den stammen ville det f.eks ikke blitt sett på som et forsøk på å vinne, siden de da selvfølgelig ville ha valgt rank 1-stammen som er PMS. Anyway, så lenge det ikke er det samme å bli med i PMS og f.eks WE, så vil det uansett være to ulike alternativer selv om det i praksis blir det samme.

Anyway, drar på ferie om noen dager. Etter det er jeg trolig åpen for en konto på v22 mellom jobb og fyll. Har fått nok av tilbud, blant annet fra topp tre - skulle inn på en konto for et par uker siden men ble hindret pga. multi på en annen verden, dog er ikke det noe problem lengre. Så tiden vil vise. Er verdenen så avgjort som flere skal ha det til (har ikke oversikten) blir nok ikke min entre avgjørende på noen måte uansett.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Det er også sant, hadde blitt mindre oppstyr da, men det har blitt dratt opp sidebyttet flere ganger i denne tråden. Tror kanskje det er på tide å legge dette temaet på is?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det er også sant, hadde blitt mindre oppstyr da, men det har blitt dratt opp sidebyttet flere ganger i denne tråden. Tror kanskje det er på tide å legge dette temaet på is?

Tja, kanskje. Sidene kommer neppe til enighet uansett, er gjerne slik i denne typen saker uansett hva som kommer frem av argumenter. Utover det skal det sies at det er et av grunnlagene for at tråden ble opprettet. Har noen mer å komme med er det jo alltid interessant å lese. ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dere kunne også ha:
4. Forblitt stammeløse
5. Sluttet uten å slette kontoen
6. At én av dere sluttet mens resten fortsatte
7. At to av dere sluttet mens resten fortsatte
8. At tre av dere sluttet mens resten fortsatte
9. At fire av dere sluttet mens resten fortsatte
10. At fem av dere sluttet mens resten fortsatte
11. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6 sluttet mens resten fortsatte
12. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6 og 11 sluttet mens resten fortsatte
13. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11 og 12 sluttet mens resten fortsatte
14. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11, 12 og 13 sluttet mens resten fortsatte
15. At en annen spiller enn spilleren i alternativ 6, 11, 12, 13 og 14 sluttet mens resten fortsatte
16. At to andre spillere enn spillerne i alternativ 7 sluttet mens resten fortsatte
17. At to andre spillere enn spillerne i alternativ 7 og 15 sluttet mens resten fortsatte

Osv.. Er mange kombinasjoner.. :| Inkludert alternativene om å bli med i antall andre stammer på v22, som er 84 (85 totalt, vi fjerner PMS, AA er et alternativ siden dere kunne ha blitt). Så dere hadde langt mer enn to valg.. Iallefall et par 100. (nod)

Regn ut sannsynligheten for hvert alternativ plz? :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Begynner å forstå EI sitt valg. Dersom man er i en stamme som har kollapset, og eneste valget er å bytte side, så må man bare bytte side. Når ting er såpass klart kan jeg ikke lenger forstå uenigheten
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Begynner å forstå EI sitt valg. Dersom man er i en stamme som har kollapset, og eneste valget er å bytte side, så må man bare bytte side. Når ting er såpass klart kan jeg ikke lenger forstå uenigheten

Enig. Enkelte velger å stå på prinsippene sine til det fulle, og det er helt greit. Men ser ikke problemet her, realistisk sett var det enten PMS eller å slutte.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dette blir off topic, men da noen likevel mente man sku droppe tema, da bare må jeg. 3,4,5 eller flere på en konto og da overlever man ikke en ferieperiode.....(wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Dette blir off topic, men da noen likevel mente man sku droppe tema, da bare må jeg. 3,4,5 eller flere på en konto og da overlever man ikke en ferieperiode.....(wasntme)

Det kommer jo helt ann på hva spillerne på kontoen velger å prioritere. Det er veldig normalt å bruke sommeren til å prioritere andre ting en og bare sitte inne forran pc`en å spille dataspill. Så da blir det fort knapt med tid, selv for 5 personer, for vi er da alle enkeltindivid som bruker tiden på akkurat det vi har lyst å bruke tiden vår på i sommeren.

Du kan heller på ingen måte vite hva spillerne på kontoen fordriver ferien sin med, kanskje noen er bortreist, jobber mye eller har andre irl ting som kjør at de ikke kan spille. Da reduseres spillerandelen på kontoen, selv om vi er 5 spillere med passord. Så vær så snill, tenkt litt dypere en som så. Jeg sa heller ikke at han skulle droppe temaet, jeg beskrev bare enkelt en hypotetisk situasjon mange opplever iløpet av sommeren/sommerferien. Så hvis du oppfattet det slik ber jeg deg lese det jeg skrev om igjen.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dette blir off topic, men da noen likevel mente man sku droppe tema, da bare må jeg. 3,4,5 eller flere på en konto og da overlever man ikke en ferieperiode.....(wasntme)

Vel, blir imponert om du finner 3 stk som klarer å holde et "ikke-ferie"-tempo/nivå gjennom hele sommerferien. Altså døgnaktivitet. Kan helt sikkert plukke ut 10 stk til en konto, og likevel ha dødtid under enkelte perioder...
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Vel, blir imponert om du finner 3 stk som klarer å holde et "ikke-ferie"-tempo/nivå gjennom hele sommerferien. Altså døgnaktivitet. Kan helt sikkert plukke ut 10 stk til en konto, og likevel ha dødtid under enkelte perioder...

1 hær å han er SOLO, ligger stort sett i badebassenget med ipaden )
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vel, blir imponert om du finner 3 stk som klarer å holde et "ikke-ferie"-tempo/nivå gjennom hele sommerferien. Altså døgnaktivitet. Kan helt sikkert plukke ut 10 stk til en konto, og likevel ha dødtid under enkelte perioder...

Det var da en ganske dårlig argumentasjon du ga meg på ditt negative ryktepoeng....var ikke min pointe.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det kommer jo helt ann på hva spillerne på kontoen velger å prioritere. Det er veldig normalt å bruke sommeren til å prioritere andre ting en og bare sitte inne forran pc`en å spille dataspill. Så da blir det fort knapt med tid, selv for 5 personer, for vi er da alle enkeltindivid som bruker tiden på akkurat det vi har lyst å bruke tiden vår på i sommeren.

Du kan heller på ingen måte vite hva spillerne på kontoen fordriver ferien sin med, kanskje noen er bortreist, jobber mye eller har andre irl ting som kjør at de ikke kan spille. Da reduseres spillerandelen på kontoen, selv om vi er 5 spillere med passord. Så vær så snill, tenkt litt dypere en som så. Jeg sa heller ikke at han skulle droppe temaet, jeg beskrev bare enkelt en hypotetisk situasjon mange opplever iløpet av sommeren/sommerferien. Så hvis du oppfattet det slik ber jeg deg lese det jeg skrev om igjen.

Har lært å lese for ca 50 år siden, og mener jeg både har lest å forstått ditt innlegg. Min pointe var, at om man ikke ka overleve en ferie uten å være på topp, da mener jeg ikke man bør spille TW.

Abtw, jeg prioritere alltid ferie før TW
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har lært å lese for ca 50 år siden, og mener jeg både har lest å forstått ditt innlegg. Min pointe var, at om man ikke ka overleve en ferie uten å være på topp, da mener jeg ikke man bør spille TW.

Abtw, jeg prioritere alltid ferie før TW

Så fordi noen prioriterer sitt irl iløpet av ferien burde de slutte med tw? Er e det du sier?

Hvis du virkelig kunne proritert irl og fortsatt holdt en konto som Eru på rank 2 fortjener du en kjekks. Å jeg lurer virkelig på hva du fordriver ditt irl med om du klarer det du påstår her. Skulle jeg prøvd på det samme på egenhånd hadde det ihvertfall ikke blitt noe ferie for meg.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Så fordi noen prioriterer sitt irl iløpet av ferien burde de slutte med tw? Er e det du sier?

Hvis du virkelig kunne proritert irl og fortsatt holdt en konto som Eru på rank 2 fortjener du en kjekks. Å jeg lurer virkelig på hva du fordriver ditt irl med om du klarer det du påstår her. Skulle jeg prøvd på det samme på egenhånd hadde det ihvertfall ikke blitt noe ferie for meg.

Nei, jeg sier at man ikke både ka blåse å ha mel i munnen.....har man ferie da har man ferie og kontoen går kanskje litt nedover, å hva så...no Big deal.

Og hva jeg prioritere, ja det ser du vel på min ranking. Har aldrig påstått at jeg klarer noen ting, irl er mer viktig for meg enn TW.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nei, jeg sier at man ikke både ka blåse å ha mel i munnen.....har man ferie da har man ferie og kontoen går kanskje litt nedover, å hva så...no Big deal.

Og hva jeg prioritere, ja det ser du vel på min ranking. Har aldrig påstått at jeg klarer noen ting, irl er mer viktig for meg enn TW.

Ja, og kanskje er IRL mer viktig for disse gutta også enn det TW er - det kan være derfor de benytter seg av dualer, slik at de kan avløse hverandre når ting skjer IRL, og slik at de kan bruke mer tid IRL enn ingame? Jo flere dualer en har, jo større sjanse er det for at noen har muligheten til å være tilgjengelig, og i løpet av en ferie på 2 måneder vil ganske sannsynlig både 2 og 3, om ikke flere, være borte samtidig. Nå kan det sies at "jo flere kokker, jo mer søl"-ordtaket kan benyttes her, men det forandrer ikke det faktum at mulighetene for aktivitet i ferien øker, og at nei: 3-5 personer vil ikke klare å holde et like høyt nivå kontinuerlig i løpet av en 2 måneders ferie.

Det du skrev, var:
3,4,5 eller flere på en konto og da overlever man ikke en ferieperiode.....(wasntme)
Man kan selvfølgelig la kontoen gå ad undas, men hvorfor, dersom en har andre og bedre alternativer? Hadde du lest de tidligere innleggene til Adriano fra siste par dagene, i forbindelse med diskusjonen du kommenterer, hadde du kanskje forstått at de faktisk har ambisjoner for verdenen og ikke ønsker å gi opp kontoen selv nå i ferien. Trenger uansett ingen begrunnelse for ryktepoeng når den kommer tydelig frem i mine og Adriano sine innlegg som svar til deg, som sagt er det sjeldent jeg gir slikt.
 
Topp