Grattulerer PMS, grattulerer.

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg må bare applaudere dere, dere har offisielt vunnet v22. Jeg kan egentlig forklare dere utenom hva som skjer. PMS har da rekrutert 2 stk fra meds sterkeste fiende, alliert seg med rank 3 og 5 eller 6 stammen, er ikke heelt sikker hvilken rank West Elite er. De kan da lett vinne denne verdnen uten noe særlig motstand om du ikke ser bort i fra KoD og det som er igjen av AA. Egentlig er det en spiller jeg vil henge ut, en av de mest pinglete spillerne jeg har møtt på lang tid, Eru Ilavatar. Det å forlate AA (selv om den er falleferdig) for å så bli med i PMS, bare fordi du er redd for litt motstand? patetisk, rett og slett patetisk, skulle ønske folk hadde baller og ønskte og ville verdnen på en hederlig måte. Latterlig.

Da kan jeg egentlig forklare til dere hvordan denne verdnen kommer til å utspille seg videre. Først nå så kommer PMS til å bygge seg opp og prøve å adle KoD så og si ned. Etter de er ferdige med oss, kommer de til å rekrutere de få spillerne som kan gjøre noe motstand i WE og deretter erklære krig mot de og adle de ned, tilslutt kommer da HOL og litt AA til å være igjen og rekrutere de få de ser som en trussel der.

Så egentlig vurderer jeg å slutte bare fordi dere har ødelagt verdnen med masserekrutering og tribalhugging. Men jeg kommer da ikke til å slutte for ikke alle er like pinglete som Eru Ilavatar.

Får ønske alle som ikke er noen store pingler lykke til, og PMS, lol, bare lol.

Bare for å ha med en liten statestikk så har KoD/NeW/AA 835 802 og PMS og alliansene har 2 161 257 poeng.

Jeg vet nå at det kommer til å komme mye hate nå, men det får jeg bare hate, kan bare nevne litt hate som kommer til å komme, så er det vell det at de spiller taktisk, men det er pinglete synest jeg.

Og en siste ting bare for å påpeke hvor pinglete PMS egentlig er så kan vi se på denne meldingen:

http://gyazo.com/69f54ac06b123fe73123135b84ed661f

Er rett og slett bare kjedlig dette dere gjør.
 

DeletedUser

Guest
Flott innlegg thomas, eru kontoen er noe av værste jeg har sett. ER spessielt skuffet over andreas og skattum som pleier å gi motsdand men har tydeligvis fått det kvinnelige underlivet. JAJA lykke til pms vi gir oss ikke.
 

DeletedUser

Guest
Generalen inviterer alle på topp 25 til å joine hans nye stamme. Sammen kan vi ta alle :D

c7ea680e4368a11291487de93e918c66.png
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
finn tråd, jeg håpper vi får gådt mot WE og HOL lenge før den tid xd

å sån som WE og HOL driver nå så gir dem oss seieren xd
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ser selvsagt ikke bra ut dette, men til deres forsvar viser OD at de har kriget litt også. Så de har ikke bare rekruttert seg til en svært sannsynlig seier. Men igjen, jeg forsvarer ikke nødvendigvis fremgansmåten
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Uten å mene for mye om dette så må jeg si at det forundrer meg at det under disse forutsetninger er såpass stor prosentandel som vil beholde diplomatiske forbindelser
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det viser hvor pinglete hele PMS er^^

Så ja
[17:06:30] Magnar the stronk (jepp): Propeganda der funker ikke optimalt
[17:06:37] Magnar the stronk (jepp): Du får gjøre det
[17:06:51] Magnar the stronk (jepp): Stå på får du dem har vel dere mer poeng?
[17:07:01] Magnar the stronk (jepp): Så da blir det unfair for oss igjen
[17:07:15] Thomas/v 20: Jepp :) det som er planen (heart)

Anyway

Feil og nevne meg hele tiden er ikke aleine på djinn halo

[12:48:13] Groot, Djinn , Pyyah , Terrien: Vi var enig ikke gjør ting vanskelig bare fordi du kan don.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Så ja
[17:06:30] Magnar the stronk (jepp): Propeganda der funker ikke optimalt
[17:06:37] Magnar the stronk (jepp): Du får gjøre det
[17:06:51] Magnar the stronk (jepp): Stå på får du dem har vel dere mer poeng?
[17:07:01] Magnar the stronk (jepp): Så da blir det unfair for oss igjen
[17:07:15] Thomas/v 20: Jepp :) det som er planen (heart)

Anyway

Feil og nevne meg hele tiden er ikke aleine på djinn halo

[12:48:13] Groot, Djinn , Pyyah , Terrien: Vi var enig ikke gjør ting vanskelig bare fordi du kan don.

Du som er fjeset av Djinn skjønner du
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Yawn...

Shit, jeg er enig i at små verdner er kjedelig. Men hva med å faktiskt gjøre noe med det istedet for å klage på forum ?
Stemmer det som Djinn sier at dere selv prøvde å rekrutere Iru, så er det jo litt rart å krangle på at vi da skal gjøre det samme ? Når det er sagt, så er det dere som benytter dere av spioner, og ikke vi (meg bekjent hvertfall) Og det er vell også en meget kjedelig taktikk å benytte ?


Når det er sagt, så har KoD siden opprettelsen hatt 1,125 stammeskifter daglig rent statisk sett.
PMS på sin side har hatt 1,08. Så rent statistisk sett så har KoD rekrutert og mistet heftigere en hva PMS har. Begge tall er vell og merke veldig høye, men slik er det jo i begynnelsen av verdner.

Videre har KoD 1,5 mil OD mens PMS på sin side har 2,8. Kan vell ikke akkurat kalles tribalhugging? Vi har både heftigest ODA og ODD.

PMS har fra dag 1 også før min tid hatt et veldig spredd kart, og godt diplomati (Og naive, ignorante og feige motstandere) er det som har ført PMS dithen hvor vi er idag. Jeg synes det blir litt for enkelt for KoD og skylde på tribalhugging og masse rekk.

PMS har seilt opp som favoritt nesten fra dag en og per dags dato er det ingen som har tårt å gå imot de største spillerne og latt disse adle fritt. Sålenge en stamme prosentvis konstant vokser raskere en alle andre, vill forspranget bare øke, og det har vært en varig trend.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Yawn...

Shit, jeg er enig i at små verdner er kjedelig. Men hva med å faktiskt gjøre noe med det istedet for å klage på forum ?
Stemmer det som Djinn sier at dere selv prøvde å rekrutere Iru, så er det jo litt rart å krangle på at vi da skal gjøre det samme ? Når det er sagt, så er det dere som benytter dere av spioner, og ikke vi (meg bekjent hvertfall) Og det er vell også en meget kjedelig taktikk å benytte ?


Når det er sagt, så har KoD siden opprettelsen hatt 1,125 stammeskifter daglig rent statisk sett.
PMS på sin side har hatt 1,08. Så rent statistisk sett så har KoD rekrutert og mistet heftigere en hva PMS har. Begge tall er vell og merke veldig høye, men slik er det jo i begynnelsen av verdner.

Videre har KoD 1,5 mil OD mens PMS på sin side har 2,8. Kan vell ikke akkurat kalles tribalhugging? Vi har både heftigest ODA og ODD.

PMS har fra dag 1 også før min tid hatt et veldig spredd kart, og godt diplomati (Og naive, ignorante og feige motstandere) er det som har ført PMS dithen hvor vi er idag. Jeg synes det blir litt for enkelt for KoD og skylde på tribalhugging og masse rekk.

PMS har seilt opp som favoritt nesten fra dag en og per dags dato er det ingen som har tårt å gå imot de største spillerne og latt disse adle fritt. Sålenge en stamme prosentvis konstant vokser raskere en alle andre, vill forspranget bare øke, og det har vært en varig trend.

Å herregud. Her er du igjen. Vi prøvde ikke å rekrutere Eru, vi prøvde å rekrutere stammen hans. Som kjent hadde AA problemet, og vi i KoD ville ikke at de skulle gå under, så derfor var ett av våre forslag nettopp en merging av stammene sånn at vi kunne styre begge område, ettersom vi har 3 villige kontoer (5 personer) Som sitter aktivt i ledelsen alle mann. Og saken er jo helt annen når vi var allierte, det er som om vi er i samme stamme, hvordan kan jeg si det? Jo fordi vi skal liksom samarbeide. Begrunnelsen her er jo at dere rekruterer fra deres fiender, og fjerner deres fiender med å rekrutere de? Er det jeg skal fram til. Ja okei dere i PMS har mye i ODA, men det tar ikke bort grunnlaget at dere rekruterer deres sterkeste fiender.

Stammeskifter vil jeg kalle irrelevant, vi har da en understamme om du ikke har fått det med deg, som du sansynligvis ikke har siden du er en tulling. Og da har det seg slik at det har blitt forlatt noen ganger og gått ned i understammen for å sende ress til spillerne etc.

Og tribalhugging er jo for pokker ikke defenisjonen på tribalhugging? Det er jo antall allianser i forhold til fiender, som i dette tilfellet har dere 4 allierte, HOL, WE, WEA og RUST, og 2 fiender i NeW og KoD. (AA er så og si oppløst). Og enda verre er det da 2 av disse stammene er rank 3 og 4.

Og alt om denne spion greia er bare tomme rykter? Er ingen som har noe bevis om at vi har noe spioner? Jeg har kødda endel med magnar med og sagt vi har spioner ja, det er gøy og se at han leter rundt i sin stamme etter spioner.

Forspranget kommer ikke til å øke det kan jeg love deg.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det at du må synke ned på et så lavt nivå at du finner det nødvendig å kalle meg en tulling sier mer om din sak og deg en den gjør om meg så er det sagt. Videre ser jeg frem til at du er i stand til å holde dine argumenter på et saklig nivå.

Jeg er fult klar over deres understamme, (som i og for seg er selve stereotypen på tribalhugging spør du meg) Og jeg valgte å ikke ta med disse i stamme skifter ta tallet her siden opprettelsen var så mye høyere en PMS og KoD at jeg ikke så på det som relevant.

At spion greia er tomme rykter er tull, det veit du like godt som meg. Enten så dreit du deg ut, eller så dreit schnell seg ut. En PM vi fikk derfra røpte noe som kun en spion kunne vist så spar meg for dine bortforklaringer angående den saken.

Er dere er så lite atraktive som stamme at selv ikke deres allierte ønsker å joine dere burde vell også fortelle dere noe?

Videre ble alliansene med H-O-L og We osv opprettet før min tid i PMS, men om hukomelsen min ikke svikter meg helt, så var ikke disse stammen like høyt på ranken på det tidspunktet og PMS ikke like store i forhold til resten. Er det da rettferdig at vi skal måtte si at "sorry, vi er blitt for store nå, så derfor vill ikke vi være venner med dere, dere får finne noen nye å leke med rett og slett" For dere virker kansje dette rettferdig, men det er ikke slik allianser fungere. Det har forsåvidt skjedd tidligere at to stammer har vunnet en verden sammen og det samme kan skje igjen så det er ingen umiddelbar grunn til å bryte allianser etterhvert og bruke dem som bruk og kast slik du beskriver i din første post.



Edit: Ingen grunn til å sitere hele meldingen min, da den trossalt blir stående rett over din ;)
 
Topp