Har TW blitt for lett????

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Omtrent ingen dualer aktivt med så mange. Jeg var 1 mnd bak alle andre på v7 og kom meg allikevel opp i topp 10 uten problemer før jeg sluttet. Orignale Tarustix var også rank 2 og spilte solo.

Men med en gang jeg ble borte datt kontoen ned over rankinglista!
 

DeletedUser

Guest
Veldig synd en tråd med et såpass sentralt tema som dette blir ødelagt som dette.
Den starter egentlig veldig bra med tema som jeg mener er veldig relevant.

Her er det kommet veldig mye hat på Pabben som han faktisk ikke kan lastes for. F.eks oppdateringer og hvordan disse er utformet.
Slik jeg har forstått det er det noen kloke hoder nede i en eller annen motropol i tyskland som tenker ut videreutvikling av spillet. Ikke en stakkars enslig kar på en forblåst liten øy i nord-Norge. (Er nok ikke slik Pabben bor, men likevel)


Er TW blitt for enkelt?

Tja...at TW blir videreutviklet er jo en selvfølge, men til det bedre?
Selvsagt er ikke alt dårlig, men for ca en uke siden kom en endring i reglene som jeg er meget skeptisk til.
Det er koordinatscriptet jeg sikter til. Dette gjør spillet flere hakk mer automatisk. Det er hvertfall ikke slik jeg ønsker spillet skal være. Skal man klare å ta en spiller, så bør dette være av aktivitet og ikke et par trykk på et script som gjør alt for deg.

Fremover

Jeg lurer litt på hvilket mål Teamet har med .no fremover. Det jeg mener burde være målet er å holde en størst mulig aktivitet i spillet. Minst mulig spillere som går grå. Å legalisere koordinatscriptet er et skritt i feil retning etter min mening. Forsvarere vil fortere gi opp da det ikke er mulig å tagge i samme hastighet som det blir sendt ut angrep. Vi vil antakelig se forsvarere som i større grad vil gi opp veldig tidlig i en offensiv. Jeg håper virkelig dette scriptet kan bli trukket tilbake. Jeg ønsker å spille med dere som sitter bak skjermen der dere er... IKKE mot en prosessor.

Hva tenker dere?
Spillere?
Teamet?
 

DeletedUser

Guest
Eg også håper virkelig at dere ser på resultatet av koord scriptet og tar det vekk igjen.


Det minste dere bør gjøre er å ta en avstemning på dette ?
 

DeletedUser

Guest
Det Windsy sa.
Det du sier om å tagge automatiserte incs som blir sendt ut i rekordfart er ikke morsomt.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Helt enig i dette,hvordan i all verden skal en spiller erfaren eller ikke,tagge alt som kommer etter denne elendigheten.
En stamme som går mot en spiller,kan med letthet drukne en spiller i 30-40 tusen ink.
Denne spilleren har da ikke sjanse til å følge med hva som egentlig skjer.Uanstt dyktighet.

Kommer selv ikke til å bruke dette,da jeg synes det er en styggedom,som vil ødelegge TW fullstendig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har gjort det samme som granpa. Jeg nekter rett og slett å bruke dette scriptet da dette vil virke ødeleggende for aktiviteten. Håper vi kan få en skikkelig diskusjon rundt dette på forslag og diskusjoner.
 

DeletedUser

Guest
Eg også håper virkelig at dere ser på resultatet av koord scriptet og tar det vekk igjen.


Det minste dere bør gjøre er å ta en avstemning på dette ?


Dere burde kommet på banen FØR det ble godkjent, og ikke klage etter det ble godkjent.
Dere må heller tilpasse dere :)
 

DeletedUser

Guest
Sant det.
Jeg gadd ikke lese den tråden engang tidligere da jeg aldri ville tro at et slikt script ville blitt godkjent. At det faktisk ble godkjent kom rett og slett som et lite sjokk på meg. Jeg håper likevel teamet kan gå tilbake på dette of få et nytt fokus fremover som jeg nevnte.
 

DeletedUser

Guest
Dere burde kommet på banen FØR det ble godkjent, og ikke klage etter det ble godkjent.
Dere må heller tilpasse dere :)

Tar selvkritikk for at jeg ikke var med i den diskusjonen, men resultatet som kom utav den, var mildt sagt overraskende. I negativ forstand.
 

DeletedUser

Guest
Comment. Commentcommentcommentcommentcomment.

Jeg støttet innførelsen av koords-skriptet på det enkle grunnlag av at det var så mange bra argument for og for få/dårlige imot :) Slik som tingene sto hadde teamet omtrent ikke noe annet valg enn å godkjenne skriptet, og jeg syns at den seieren var vel fortjent, innsatsen i betraktning :)

Når det gjelder hvorvidt TW har blitt for lett... nei, jeg syns ikke det. For å få det lettere må man i hvert fall holde tritt med oppdateringene, og det gidder jeg ikke :D Jeg er oldschool og kommer til å kjøre det løpet tvers igjennom. Dersom noen syns TW er blitt for lett kan de jo prøve å gjøre det samme, så får de i hvert fall en utfordring. Dersom man ser logisk på det, må du spille enda bedre for å holde tritt med spillere som HAR fordeler uten å ha det selv. Så TW er ikke blitt lettere for andre enn dem som ikke gidder å gjøre det på gamlemåten. Såfremt man gidder å holde tritt med oppdateringene, vel og merke.

Syns PABben gjør en god jobb, jeg. Tror ikke egentlig jeg har noe mer å føye til det som alt er blitt sagt her :)

*comment ended*
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
jeg mener fortsatt at TW mangler "touchen" som gamle TW hadde..... og når det kommer til CMen så vet han hvorfor jeg hater ham. Og jeg er ikke den eneste...... Skulle virkelig ønske at vi fikk en ny CM.... Og nei beklager men teamet er bra det, men "noen" har tendenser til å overreagere..... Og når dere nevner at folk sluttet... jeg kan si med sikkerhet at de fleste sluttet pga. PABben..... Nei, jeg angriper ikke teamet, jeg vil ha rettferdighet, en god CM og PABben utvist fra TW.no

Og PABben, jeg mener ikke at vi skal stå fast i utviklingen, men dere kommer aldri men noe STORT nytt... bare fiksa litt på det og det...... det er alt de/du gjør....

OG Hvis dere skal kommentere at jeg "angriper PABben" så skal jeg bare si at han er grunnen til at jeg mistet 2 flotte kontoer, bannet flere av mine venner, og ødela respekten en CM vanligvis har.. Jeg snakker med flere TW "pensjonerte" folk som sa at de sluttet pga PABben...... Men men ..... hva skal man forvente når man har ett RNG medlem som CM?

Jeg skal bare si deg d at originale PABben ikke er i RNG lengre, han slutta faktisk da han begynte som CM, så tenk før du spyr ut noe!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Comment. Commentcommentcommentcommentcomment.


Når det gjelder hvorvidt TW har blitt for lett... nei, jeg syns ikke det. For å få det lettere må man i hvert fall holde tritt med oppdateringene, og det gidder jeg ikke :D Jeg er oldschool og kommer til å kjøre det løpet tvers igjennom. Dersom noen syns TW er blitt for lett kan de jo prøve å gjøre det samme, så får de i hvert fall en utfordring. Dersom man ser logisk på det, må du spille enda bedre for å holde tritt med spillere som HAR fordeler uten å ha det selv. Så TW er ikke blitt lettere for andre enn dem som ikke gidder å gjøre det på gamlemåten. Såfremt man gidder å holde tritt med oppdateringene, vel og merke.

Syns PABben gjør en god jobb, jeg. Tror ikke egentlig jeg har noe mer å føye til det som alt er blitt sagt her :)

*comment ended*

Endelig noen som jeg er enig med. Dere som klager har garantert premium og da er d ikke vanskelig, men uten, da får folk se om d er du eller maskinen som er erfaren.

Tolket deg rett nå, ikke sant :D?
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker ikke om Premium. Herregud, jeg er for lat til å spille uten Premium :D Men du kan velge om du gidder å ta i bruk ting som koordinatskript, for eksempel. Og selv om du tar det i bruk, kan du holde på prinsippene og IKKE bruke det til faking. Husk at alle funksjonene i Premium osv. er frivillige hjelpemidler. Det er ingen som tvinger dere til å bruke alle sammen, eller å kjøpe Premium overhodet :) I praksis vil det si at alle som syns TW er blitt for lett, bare har seg selv å takke. Dere bruker for mye hjelpemidler. Selvsagt, all credz til folk som faktisk lykkes uten å kjøpe Premium, men husk at det finnes en verden og en blå himmel utenfor også :)

Tror du tolket meg med en retthetsgrad sånn midt imellom halvrett og nesten-rett :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe,
Som winterweird sier, flertallet bestemmer, men nå må man tenke på at 25 % (ca) er på forumet....
Da blir det plutselig ikke flertallet som bestemmer men de få..
Og ja jeg vet det med at det er grepolis som sitter og lager dvs ting...
Men istedet for å bruke masse penger på nye spill som grepolis- The west osv, så kunne de brukt litt mere på TW synes nå jeg da....

OG hvis noen lurer på; Hvorfor hater han PABben?o_O

Add meg på skype; muradin96. Da skal du få svar ;) kan ikke bringe temaet opp her, fordi da forsvinner forum kontoen min ;O

Og ja, PABben har gjort mere en habla osv ingame, men angrep han spillere personlig??? Det jeg mener er en "god" CM er hvis han klarer og oppføre seg blant folk når han snakker med dem privat, og hjelper de som trenger det.... TW skal være ett sted der folk kan ha det gøy og få hjelp hvis de skulle trenge det... Ikke der man skal sitte og trykke på masse script og bli angrepet på forum og nektet hjelp...



BTW: Noen som vett av hvor magicdude ble av?:p
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke for lett, men for tidkrevende.

edit: Litt feil med tidkrevende - det jeg mener er at det trengs mye av tiden din konstant. Du må alltid være på vakt, alltid følge med, alltid gjøre ditt og datt osv.
 

Tigerboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du MÅ ikke. Du trenger ikke å ta spillet så seriøst. Du kan titte innom et par ganger i løpet av dagen. Da kan du ikke regne med å komme på ranking 1 liksom. Men likevel, det funker, og du kan ha det like gøy ;)
 
Topp