Besvart Har vi ytringsfrihet på dette forumet?

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
At du i tillegg setter en gruppe brukere her i bås og latterliggjør disse er ikke veldig vakkert gjort av deg.

Nå snakket jeg om deg, som enkeltindivid, ikke om en gruppe spillere. Det er faktisk du som setter hele teamet i en og samme bås, og mener at vi halshugger enhver person vi gir infraction til, bare fordi du er uenig i grunnlaget.

På samme måte som jeg kan respektere at noen tåler mindre enn andre, må du nesten bare respektere at det samme gjelder spam. Noen tåler mindre spam enn andre, og vil derfor reagere forskjellig når de møter på spam.

Det å tjene samfunnet vårt, er det å disse ned en gruppe som har uttrykt sin mening i en sak??
Dette har vi kommentert på ved flere anledninger. Vi setter stor pris på konstruktive diskusjoner om hvordan TW kan forbedres, og prøver ikke på noen måte å stoppe disse diskusjonene. Disse trådene som dukket opp, falt ikke under kategorien "konstruktive diskusjoner", men heller under "spam", og vi reagerte deretter.
 
Sist redigert:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nå snakket jeg om deg, som enkeltindivid, ikke om en gruppe spillere. Det er faktisk du som setter hele teamet i en og samme bås, og mener at vi halshugger enhver person vi gir infraction til, bare fordi du er uenig i grunnlaget.

Dere gjør jo det i denne saken, utvilsomt.

På samme måte som jeg kan respektere at noen tåler mindre enn andre, må du nesten bare respektere at det samme gjelder spam. Noen tåler mindre spam enn andre, og vil derfor reagere forskjellig når de møter på spam.


Dette har vi kommentert på ved flere anledninger. Vi setter stor pris på konstruktive diskusjoner om hvordan TW kan forbedres, og prøver ikke på noen måte å stoppe disse diskusjonene. Disse trådene som dukket opp, falt ikke under kategorien "konstruktive diskusjoner", men heller under "spam", og vi reagerte deretter.

Noe vi er sterkt uenige i.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
"Vi" i dette tilfellet betyr altså deg, og dine meningsfeller. Ikke alle brukere på forumet.

Sa han noe om ALLE forumbrukere? Nei, tror ikke det. Med "Vi", så mener han nok de som har vært med på å diskutere dette og er uenig i deres grunner for hvordan ting skal straffes.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Sa han noe om ALLE forumbrukere? Nei, tror ikke det. Med "Vi", så mener han nok de som har vært med på å diskutere dette og er uenig i deres grunner for hvordan ting skal straffes.

Jeg sa det for å spesifisere at ikke alle er enige i det han sier. Mange er enige med oss i at det er spam, til tross for at de også er mot premiumfunksjonene. Vi forholder oss til regelverket, og gjør vårt beste for å skape et sunt og trivelig miljø på forumet.

Herunder setter vi stor pris på alle som bidrar med noe nytt i tråder, og som klarer å ta diskusjoner til nye høyder, samt sier det de virkelig mener. Dette inkluderer dessverre ikke en frase som copypastes side opp og side ned.

Noe jeg har forsøkt å si ved flere anledninger.
 

DeletedUser

Guest
spam eller ikke spam, innlegg blir fjernet og infractions delt ut selv om det ikke spammes, det er vel mer humøret på moderatorene som ligger til grunn her. og jeg skjønner veldig godt frustrasjonene til spillerene, når de prøver å gjøre noe med ting som er et stort problem, slik som alle de nye pp-funksjonene er, og ender opp med at teamet straffer de. jeg for min egen del, prøvde å få kontakt og høre om det var mulig å bli kvitt funksjonene, fant ut at det ikke gikk, og valgte dermed å slutte med tw, da det ikke lenger har noe med taktisk krigføring å gjøre lenger. desverre for dere, så hjelper det jo ikke at en spiller slutter, det setter ikke nok press på Inno. det trengs en MASSIV spillerflukt for at de skal skjønne at de har driti på leggen..
 

DeletedUser

Guest
Nå snakket jeg om deg, som enkeltindivid, ikke om en gruppe spillere. Det er faktisk du som setter hele teamet i en og samme bås, og mener at vi halshugger enhver person vi gir infraction til, bare fordi du er uenig i grunnlaget.

På samme måte som jeg kan respektere at noen tåler mindre enn andre, må du nesten bare respektere at det samme gjelder spam. Noen tåler mindre spam enn andre, og vil derfor reagere forskjellig når de møter på spam.
Er en merkelig kommentar Tom, da teamet hele tiden forkynner at man står samlet om avgjørelser og "alt" alltid er i skjønneste orden. Hvem skal man da snakke om, om ikke hele teamet? Skal vi snakke om kun mod som gir infractions?


Dette har vi kommentert på ved flere anledninger. Vi setter stor pris på konstruktive diskusjoner om hvordan TW kan forbedres, og prøver ikke på noen måte å stoppe disse diskusjonene. Disse trådene som dukket opp, falt ikke under kategorien "konstruktive diskusjoner", men heller under "spam", og vi reagerte deretter.

Vi har et uskrevet unntak til regelen mot spam, og det er i forslag-delen av forumet hvor vi tillater at folk skriver ganske enkelt at de støtter eller er mot et forslag.

Dette er jo også en morsom sak siden temaet faktisk var et "forslag" i mot Inno's styre og stell med serverene vi spiller på og hvordan vi faktisk føler at de "nekter" å høre på hva vi sier.

Så dere i form av at dere er den utøvende makt, bestemmer også hva som er et forslag eller spam? For grensen er syltynn.... særlig når dere faktisk innrømmer at det i visse tilfeller faktisk er lov med gjentakende meldinger.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er en merkelig kommentar Tom, da teamet hele tiden forkynner at man står samlet om avgjørelser og "alt" alltid er i skjønneste orden. Hvem skal man da snakke om, om ikke hele teamet? Skal vi snakke om kun mod som gir infractions?

Teamet står bak enhver avgjørelse en moderator eller administrator tar, det er opp til CM å eventuelt behandle klager som følge av avgjørelser som blir tatt. Det er likevel et faktum at når skjønn er en faktor i avgjørelser, så vil to forskjellige individer reagere forskjellig.
 
Topp