Hva nå Totti?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er ingen tvil om at tw.no har kjørt en svært restrektiv linje hva angår scripts. Jeg håper, siden du er fra .net, at også den norske serveren likestilles med disse og at de samme scripts som er tillatt der også blir det her?

Særregler er noe skit og aldri noe bra for rekrutteringen. Ei heller for salg av premium. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Noen Særregler må jo være her for at spillet ikke bare blir juks:p, men jeg synes du har rett i resten.:)
 

DeletedUser

Guest
Scripts er ikke juks, det er bare til hjelp og det er en belønning for de som kjøper pk. De må da få ut noe positivt med pk som skal gjøre selve spillet lettere, ikke kun logoer og notisbøker osv...

Håper på flere godkjente scripts!
 

NTU Spawn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Scripts er ikke juks, det er bare til hjelp og det er en belønning for de som kjøper pk. De må da få ut noe positivt med pk som skal gjøre selve spillet lettere, ikke kun logoer og notisbøker osv...

Håper på flere godkjente scripts!

Enig der!
 

DeletedUser

Guest
Dette er noe vi diskuterer innad i teamet før vi kommer med en offisiell uttalelse om det.

Men ja det er en av tingene vi har på listen :)
 

DeletedUser

Guest
Skjønner det. :)
Håper dere tar dette til etteretning. Det tror jeg, ut fra alt jeg har sett og lest, er meget viktig.
 

DeletedUser

Guest
bare ingen godkjenner det latterlige fake's scriptet vi hadde problemer med før jul så er jeg fornøyd...
 

DeletedUser

Guest
bare ingen godkjenner det latterlige fake's scriptet vi hadde problemer med før jul så er jeg fornøyd...

Bare ingen moderatorer går ut med noe får det har blitt endelig bestemt og grundig tatt opp så er jeg fornøyd :p

...selv om det var ganske morsomt forrige gangen.
 

DeletedUser

Guest
thoret hvis du vil opplyse om det på PM så hadde jeg satt stor pris på det :)
 

DeletedUser

Guest
hva f er probleme med fake scripts når alle har muligheten til og bruke det-.- folk whiner som F på dette, men har enda ikke sett en god grun til at det skal være ulovelig. (ikke uretferdig når alle kan bruke det)
 

DeletedUser

Guest
Vel, som eg har sagt eg har ingenting imot fake scriptet. Men her på .no er det ikkje så mange spillere at me trenger det. Eg synes det e heilt greit på .net. Men der er det og fleire spillere enn det me har her..

Og dessuten det er ikkje så veldig vanskelig å sende fake på den måten me gjer den dag i dag.
 

DeletedUser

Guest
Mitt poeng var at det ikke skulle differensieres mellom .no og .net. Det er ikke hensiktsmessig ut fra et ledersynspunkt og ikke heldig for rekrutteringskonkurransen mellom .no og andre servere.

Vi vet jo at mange spiller ute istenden for her, nettopp på grunn av dette. tw.no blir jo også målt på antall spillere og omsetning, så hvorfor skaffe seg et konkurransehinder?
Hr. Totti blir jo også målt på sine resultater som enhver annen leder. ;)

Dette er likt for alle og vil kun fremtvinge mersalg av premium, som på sikt medfører at .no vil få noe mer innflytelse. Helt basic dette.
 

DeletedUser

Guest
Vel, som eg har sagt eg har ingenting imot fake scriptet. Men her på .no er det ikkje så mange spillere at me trenger det. Eg synes det e heilt greit på .net. Men der er det og fleire spillere enn det me har her..

Og dessuten det er ikkje så veldig vanskelig å sende fake på den måten me gjer den dag i dag.

hmm, nå er jeg forvirra, nye moderatorer, men ingen med en... *host*

men personlig så kjøper jeg premium for og kunne switche mellom byer fortere, thats it... er nesten som jeg velger og droppe det fordi, vel... som jeg har skjønt fra .net, så skaffer de seg extra muligheter for og kunne bruke scripts.. og tjener mye mere på det, vi i norge har egentlig ingen grun, og flere jeg har vært i dialog med ser premium som bortkastet penger.
 

DeletedUser

Guest
Som alle vet er dette meget tidkrevende dersom man vil gjøre en ok innsats. Scritp vil redusere medgått tid ganske mye, noe mange av oss trenger for å holde ut og i tillegg beholde familiens samtykke.

Vi sparer tid og Innogame tjener penger. Vinn/vinn. :D
 

DeletedUser

Guest
Som alle vet er dette meget tidkrevende dersom man vil gjøre en ok innsats. Scritp vil redusere medgått tid ganske mye, noe mange av oss trenger for å holde ut og i tillegg beholde familiens samtykke.

Vi sparer tid og Innogame tjener penger. Vinn/vinn. :D

Du har et poeng.. Får vente i spenning, og sjå ka som skjer.. :)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hva f er probleme med fake scripts når alle har muligheten til og bruke det-.- folk whiner som F på dette, men har enda ikke sett en god grun til at det skal være ulovelig. (ikke uretferdig når alle kan bruke det)

det er vel egentlig bare gamle bol-spillere som har noe imot det såkalte "fakescriptet". det var de som fikk det kraftigst mot seg og derfor måtte de starte debatt og gjøre slik at nitti prosent av foreslåtte script ikke blir lovlige fordi sitat: "de ligner for mye på fakescriptet renegades brukte mot bol"
 

DeletedUser

Guest
det er vel egentlig bare gamle bol-spillere som har noe imot det såkalte "fakescriptet". det var de som fikk det kraftigst mot seg og derfor måtte de starte debatt og gjøre slik at nitti prosent av foreslåtte script ikke blir lovlige fordi sitat: "de ligner for mye på fakescriptet renegades brukte mot bol"

Da ville jeg heller tatt igjen med bruk av samme script, det blir jo helt feil å whine over det...
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da ville jeg heller tatt igjen med bruk av samme script, det blir jo helt feil å whine over det...
det var det som var hovedargumentet for at scriptet ikke skulle bli ulovlig ja.. det er akkurat samme muligheter for alle som er koblet til internett ;) (og det bør du jo være for å spille tw)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp