Hva nå Totti?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
PK er først og fremst for å gjera ting lettare. Rekrutere mange tropper på ein gang, lage mange pakker/mynter, holde bedre oversikt over byane sine, notater, merke innkommande angrep osv. I utgangspunktet er det ikkje pay2win, som du kaller det. Det er fullt mulig å spele ein konto med mange hundre byer uten premium, men det tar lengre tid. Eg veit om fleire som har gjort nettopp dette.

Skript er der det kan bli pay2win. Det er derfor enkelte skript ikkje er lov, mens andre er lov. Masserekruteringsskriptet gjer at du kan rekrutere endå fortare. Skriptet som merker innkommande angrep gjer igjen ting enklare, og det kan vera ein faktor dersom det er veldig mange angrep som kjem på ein gang, men ellers er det berre for å gjera ting enklare, for å bruke mindre tid.
 
Reaksjonspoeng
1
PK er først og fremst for å gjera ting lettare. Rekrutere mange tropper på ein gang, lage mange pakker/mynter, holde bedre oversikt over byane sine, notater, merke innkommande angrep osv. I utgangspunktet er det ikkje pay2win, som du kaller det. Det er fullt mulig å spele ein konto med mange hundre byer uten premium, men det tar lengre tid. Eg veit om fleire som har gjort nettopp dette.

Skript er der det kan bli pay2win. Det er derfor enkelte skript ikkje er lov, mens andre er lov. Masserekruteringsskriptet gjer at du kan rekrutere endå fortare. Skriptet som merker innkommande angrep gjer igjen ting enklare, og det kan vera ein faktor dersom det er veldig mange angrep som kjem på ein gang, men ellers er det berre for å gjera ting enklare, for å bruke mindre tid.

Men når vi er i gang med at ting skal gå fortere (rekruttere flere tropper, lage flere mynter etc.), kan ikke bytte-bynavn scriptet bli godkjent? Det gjør slik at alle byene dine bytter navn til noe du velger selv i scriptet.

http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=3004
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tror da tw-teamet har fått .no folkets generelle mening om hva vi mener om skript og skriptbruk, så da kan vi vel la dem jobbe i fred og la dem få avgjøre sin side av denne saken.

Regner med at dem tar i betrakning av følgende som kan oppstå om dem gjør fakes skripts og lignende lovlig. :)

Lykke til skal dem ihvertfall ha, for dette angående skript, har jo blitt en stor sak på .no, så dem står ovenfor et vanskelig valg. Så la dem leve litt i fred uten grilling hele dagen så kommer det nok mer resultater framover. :)
 

DeletedUser

Guest
Så lenge vi blir oppdatert om hvilket valg som blir tatt, så skal jeg kunne leve med det :)

Så da kan sikkert denne tråden stenges, så kan vi vente i spenning på svarene som vil komme etterhvert..
 

DeletedUser

Guest
At spillerene får vite hva som er det nye teamets standpunkt i forhold til script er jo selvfølgelig meget viktig, og så fort vi har fått dette på plass (vi skal gå igjennom alt av regler og slikt så ting tar litt tid) så vil det komme ut annonsering om det.

Men jo fler psillere som sier sin mening desto bedre er det, slik at vi da får input forhåpentligvis fra så mange forskjellige spillertyper som mulig :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
At spillerene får vite hva som er det nye teamets standpunkt i forhold til script er jo selvfølgelig meget viktig, og så fort vi har fått dette på plass (vi skal gå igjennom alt av regler og slikt så ting tar litt tid) så vil det komme ut annonsering om det.

Men jo fler psillere som sier sin mening desto bedre er det, slik at vi da får input forhåpentligvis fra så mange forskjellige spillertyper som mulig :)

Denne posten likte jeg fra deg totti, her informerer du direkte hva som trengs å besvares.

Men jeg synes fremdeles en type annonsering skal komme før reformer tas i bruk.
 

DeletedUser

Guest
Allerede kommet ut en annonsering om at regler vil bli gått igjennom.

Og hvis du leser den topicen du hinter til allerede så står det svart på hvitt av andre spillere der at det du tenker på allerede har vært praktisert til en viss grad.
 

DeletedUser

Guest
Utifra erfaring ang fake-scriptet, så har jeg ikke noe positivt å komme med.
Man har ikke sjanse til å følge med på hva som kommer, når man skal sette opp hva som kommer fra spillere.
Noe som igjen gjør det håpløst for de som ikke da evt spiller med et slikt script.
Synes ikke spillet skal være basert på at man vinner med å spillet TW med for mange script...
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes script i seg selv er noe tull, bedre om det hadde kommet oppdateringer til spillet slik at ALLE spillerne får benytte de samme funksjonene, uten at man må legge til noen scriptkoder.

Det kunne fint vært funksjoner i spillet som gjør det samme som scriptene for masserekrutering, merking av angrep og for å lime byene til en spiller inn i forum som BB-koder. Dette burde vært endringer gjort i selve spillet, på bakgrunn av brukernes ønsker. Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter. Denne debatten har jo pågått i mange måneder og man blir jo aldri enige om noe.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes script i seg selv er noe tull, bedre om det hadde kommet oppdateringer til spillet slik at ALLE spillerne får benytte de samme funksjonene, uten at man må legge til noen scriptkoder.

Det kunne fint vært funksjoner i spillet som gjør det samme som scriptene for masserekrutering, merking av angrep og for å lime byene til en spiller inn i forum som BB-koder. Dette burde vært endringer gjort i selve spillet, på bakgrunn av brukernes ønsker. Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter. Denne debatten har jo pågått i mange måneder og man blir jo aldri enige om noe.

og gratulere folkens, en gjerigknark har vist seg frem for og sørge for at HAN sparer penger og slipper og trykke ctrl-c + ctrl-v en gang..

og debaten har vart så lenge for at det nye teamet er nødt til og sette seg inn det. ting tar tid, vi venter tolmodig på at vi som BETALER får bare den lille dytten frem. ingen juks med scripts, bare tidsparende.
 
Reaksjonspoeng
3
og gratulere folkens, en gjerigknark har vist seg frem for og sørge for at HAN sparer penger og slipper og trykke ctrl-c + ctrl-v en gang..

og debaten har vart så lenge for at det nye teamet er nødt til og sette seg inn det. ting tar tid, vi venter tolmodig på at vi som BETALER får bare den lille dytten frem. ingen juks med scripts, bare tidsparende.

Jeg skjønte ikke problemet ditt?

At VolRath mener at det er urretferdig at bare de som henger på forum har mulighet til å vite om disse scriptene, er vel bare rimelig?
Jeg tror du misforsto han en god del. Han sa aldri at script var juks eller feil. Han sa derimot at de tre scriptene vi allerede har bør legges inn som en funksjon i spiller, noe jeg faktisk synes er en god ide. Han sa aldri noe om at de som ikke har premium bør få ha tilgang til script. Det finnes vel premium-funksjoner i spillet som ikke er script?

Men hvis du har lyst til å være så prinsipielt trangsynt, nedlatende og negativ, så kjør på. Jeg skal ikke stoppe deg.

Godt forslag VolRath. Selv om jeg tviler på at det vil være en endring som er mulig å gjennomføre før det blir tatt gjennom tyskerne og masse annet "byråkrati"
 

DeletedUser

Guest
jeg skjønte første linja... "Jeg synes script i seg selv er noe tull, bedre om det hadde kommet oppdateringer til spillet slik at ALLE spillerne får benytte de samme funksjonene, uten at man må legge til noen scriptkoder."

det er problemet mitt-.- jeg egentlig bare lei av folk som ikke er villig til og bidra til at .no får kanskje litt mere oppmerksomhet. og han snakket om scripts generelt.
"Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter. "

edit: så greit, kan være jeg som blind, og leste ALVORLIG feil, men tror jeg ikke missforsto...
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
jeg skjønte første linja... "Jeg synes script i seg selv er noe tull, bedre om det hadde kommet oppdateringer til spillet slik at ALLE spillerne får benytte de samme funksjonene, uten at man må legge til noen scriptkoder."

det er problemet mitt-.- jeg egentlig bare lei av folk som ikke er villig til og bidra til at .no får kanskje litt mere oppmerksomhet. og han snakket om scripts generelt.
"Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter. "

Det sa han jo etter at han hadde sagt at de burde legges til som en funksjon i spillet da._.
 
Reaksjonspoeng
3
Det kunne fint vært funksjoner i spillet som gjør det samme som scriptene for masserekrutering, merking av angrep og for å lime byene til en spiller inn i forum som BB-koder. Dette burde vært endringer gjort i selve spillet, på bakgrunn av brukernes ønsker. Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter. Denne debatten har jo pågått i mange måneder og man blir jo aldri enige om noe.

Les dette avsnittet så forstår du.
 

DeletedUser

Guest
og gratulere folkens, en gjerigknark har vist seg frem for og sørge for at HAN sparer penger og slipper og trykke ctrl-c + ctrl-v en gang..

og debaten har vart så lenge for at det nye teamet er nødt til og sette seg inn det. ting tar tid, vi venter tolmodig på at vi som BETALER får bare den lille dytten frem. ingen juks med scripts, bare tidsparende.


Å hvorfor skal folk måtte være avhengi av å å gjøre det ? Bare for å faktisk å greie å forsvare seg ?

jeg blåser i hvor lett det skal/kan være, scripts er et utenom program som skal hovedsakelig ikke finne sted på et spill.

Så vis programmet hadde vært inlagt PÅ tribalwars fra før, en slags bryter, så hadde det vært enn annen ting, fordi da hadde alle vært tilgjengelig.



pff, blir ikke det sammme om jeg sier at jeg skal laste ned cheats for tribalwars, fordi da sparer jeg tid.
 
Reaksjonspoeng
3
For å gjøre det helt klart:

Scriptreglene på TW er ikke juks, og det vil de heller aldri bli(håper jeg).

De er tidsbesparende, og hvis de gir noen reelle fordeler så blir de ikke godtatt. Takk gud for det.

Men å ha de som en funksjon i spillet så de er tilgjengelig for alle er en ide som er verdt å tenke på.
 

DeletedUser

Guest
Han sa aldri noe om at de som ikke har premium bør få ha tilgang til script

Også hadde ALT av scripts vært ulovlige slik at vi slapp slike idiotiske debatter..


men greit, hadde vært fint og vært tillegs funksjoner, men mener fortsatt at vi som faktisk sponser en del av dette spillet kunne få noe som er tidsparende, som andre ikke premium brukere har.

og vi som har faktisk lyst og exprimintere med scripts har også lyst og modifisere sånn at ting passer bedre for oss. i stede for og ha en innebygd funksjon som er un-twekable.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp