Hva nå Totti?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
IMO er det bra at fakescriptet ble bannlyst da jeg ser på det som svært negativt at folk skal kunne sende tusenvis av angrep så raskt. Uten fakeregelen hadde jeg, og mange andre rett og slett ikke orket å spille på v3 selv om den til tider er forbasket søren fy fabians plagsom. Hvorfor? Fordi når man bare svermfaker så blir det til at kriger handler om å være så plagsom at motstanderen din slutter. Er det sånn vi vil ha det? Nei. Er det sånn .net vil ha det? Ja. Med massefakes ala det så blir det og totalt umulig å spille på brukere som ikke har premium og pay2win.
 
Reaksjonspoeng
1
Enig med posten over meg. Men vi må få flere godkjente scripts, i og med at alle scripts bare ble sagt nei til med "LIGNER FOR MYE PÅ FAKESCRIPTET LOL LOL ROFL!!!!". Når det gjorde noe helt annet som hjalp til med farming ._.

Det samme med OD-utregningen. "Du kan ser hvor mye tropper fienden har med det". Når vi sa det var feil ignorerte moddene tråden. Og ppvest ble plutselig inaktiv og alt gikk til fy.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så strider det mot reglene tribalwars selv har satt.. At det ikke er lov med java-koder som utfører to handlinger på et klikk.

Jeg forstår fullt ut prinsippet med "får dem lov, skal vi få lov" ..
Men det er EKSTREMT viktig at dere skjønner konsekvensene av å godkjenne dette. Vi i bol var vel de som virkelig fikk merke effekten av dette scriptet. Jeg satt kontovakt for en spiller som fikk dette mot seg, og det var helt umulig å holde oversikt på hva som ble sendt. Det tok kortere tid for fienden å sende i vei fire fem fakes, enn det tok for meg å gå på den innebygde funksjonen med "merkingen" av angrep. Dvs, at for hvert angrep jeg merka, så var det kommet fire nye. Åpnet jeg msn og spurte om støtte å limte inn koordinater, så var det allerede over femti umerkede angrep. Prøvde jeg å omrokere på støtten til visse byer, så var det blitt over hundre umerkede angrep. Og etter ca 10-20 minutter så var det over tusen innkommende.

Angrepene stiger så ekstrem mye, og i så ekstrem fart at når en hel stamme sender på en gang, så vil vedkommende sitte igjen med flere tusen angrep som treffer i alt fra 10 timer - 90 timer. Og for hver dag som går har man sikkert 90 nye rapporter, og 500 nye angrep man ikke har kontroll på.

Men ok, på en eller annen super kjedlig måte, så er dette en god metode for å sjule et adelstog på. Og selvsagt kunne vi tatt "hevn" ved å brukt scriptet tilbake. Men jeg LOVER dere at dette vil gjøre spillet mye kjedligere og ta vekk MYE av spillbarheten. Jeg er personlig for script som forenkler tungvinte ting. Masse rekrutering er genialt, Claimlist greia er genial. Men desse scripta er liksom til MIN egen vinning og går ikke direkte ut over andre.. Et fake script ødelegger bare no j***** for personen som blir utsatt for det. Jeg har opplevd dette selv, de som brukte dette sist fikk ikke "smake sin egen medisin".. Og jeg looooover dere at dette er ikke noe dere vil bli utsatt for.

Vist tribalwars spillere på .no har et så stort behov for å sjule for hva de sender.. så finnes det sikkert enda enklere tiltak å godkjenne. Variere sendetidene, fjerne merkerings funksjonen, legge ned twstats funksjonen for reisetid, fjerne pop-up reisetiden osv osv... Men jeg mener det ødelegger mer enn det gjør det bra..

De som ikke har vært usatt for scriptet, burde ikke uttale seg så ekstremt mye.. En ting er å sende.. en helt annen ting er å forsvare seg..
Dette ødelegger mye av spillgleden og dette er IKKE en ting vi vil ha på .no .... samme hva reglene er på .net...
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Som sagt så strider det mot reglene tribalwars selv har satt.. At det ikke er lov med java-koder som utfører to handlinger på et klikk.

Ved å dele dette scriptet i to som tar rundt 2 sekunder utfører fake scriptet en handling, det er å plassere koordinatene til landsbyen
 

DeletedUser

Guest
Tar uansett kortere tid å klikke på en knapp som fyller inn koordinatene for deg.
Enn å taste dem inn selv, eller copy paste fra en liste, eller lete fram byen på kartet.

Er for en gangskyld ening med zarazel.. dette vil kjede ut motstanderen.. Og folk slutter.

Du må bare bli utsatt for det i stor skala, så vet du hva jeg prater om.. det er så forb. kjedlig!
 

DeletedUser

Guest
Føler at dette må debatteres skikkelig.

Jeg ser poenget til Zarazel og Thoret, men samtidig så er et farmescript noe av det vi trenger aller mest, for å spare tid. Dette ligner vel også til forveksling på dette fakescriptet, eller tar jeg muligens feil? På farmescriptet (Nevnt et annet sted på "script og hjelpemidler") må kan jo utføre minst to handlinger, så det går kanskje ikke under samme kategori? Jeg kjenner ikke dette fakescriptet heldigvis. :)
 

DeletedUser

Guest
IMO er det bra at fakescriptet ble bannlyst da jeg ser på det som svært negativt at folk skal kunne sende tusenvis av angrep så raskt. Uten fakeregelen hadde jeg, og mange andre rett og slett ikke orket å spille på v3 selv om den til tider er forbasket søren fy fabians plagsom. Hvorfor? Fordi når man bare svermfaker så blir det til at kriger handler om å være så plagsom at motstanderen din slutter. Er det sånn vi vil ha det? Nei. Er det sånn .net vil ha det? Ja. Med massefakes ala det så blir det og totalt umulig å spille på brukere som ikke har premium og pay2win.

enig :)
 

DeletedUser

Guest
IMO er det bra at fakescriptet ble bannlyst da jeg ser på det som svært negativt at folk skal kunne sende tusenvis av angrep så raskt. Uten fakeregelen hadde jeg, og mange andre rett og slett ikke orket å spille på v3 selv om den til tider er forbasket søren fy fabians plagsom. Hvorfor? Fordi når man bare svermfaker så blir det til at kriger handler om å være så plagsom at motstanderen din slutter. Er det sånn vi vil ha det? Nei. Er det sånn .net vil ha det? Ja. Med massefakes ala det så blir det og totalt umulig å spille på brukere som ikke har premium og pay2win.

for min del virker i vert fall V3 som et perfekt verden til fake script, siden der har de ordna sånn at det koster en del og sende fakes.. og, vel... hva er probleme da? kan ikke fake hele verden nå lengere, og bare fake en by koster så sinn sykt at man må ha en jævelig god grun.. så, er faktisk ingen grun til og IKKE få fake script der nå lengere.
 

DeletedUser

Guest
hmm, nå er jeg forvirra, nye moderatorer, men ingen med en... *host*

men personlig så kjøper jeg premium for og kunne switche mellom byer fortere, thats it... er nesten som jeg velger og droppe det fordi, vel... som jeg har skjønt fra .net, så skaffer de seg extra muligheter for og kunne bruke scripts.. og tjener mye mere på det, vi i norge har egentlig ingen grun, og flere jeg har vært i dialog med ser premium som bortkastet penger.

Premium lar deg masseprodusere gullmynter på no time.

Det, og det faktum at jeg kan gruppere byene mine og bruke scripts er grunnen til at jeg kjøper premium. :)
 

DeletedUser

Guest
wow... masse produsere mynter... det er ingen problemer, greit, sett et par scripts som hjelper med det og... men, jeg spiller på V3, er heldig vis 3 byer kan lage en mynt om gangen-.-

og hvilken scripts er det du bruker? vis jeg ikke husker feil, så selv scripte til og forandre by navn ble nektet-.-
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
IMO er det bra at fakescriptet ble bannlyst da jeg ser på det som svært negativt at folk skal kunne sende tusenvis av angrep så raskt. Uten fakeregelen hadde jeg, og mange andre rett og slett ikke orket å spille på v3 selv om den til tider er forbasket søren fy fabians plagsom. Hvorfor? Fordi når man bare svermfaker så blir det til at kriger handler om å være så plagsom at motstanderen din slutter. Er det sånn vi vil ha det? Nei. Er det sånn .net vil ha det? Ja. Med massefakes ala det så blir det og totalt umulig å spille på brukere som ikke har premium og pay2win.

Akkurat V3 var et dårlig eksempel å bruke. Fakescriptet vil ikke kunne brukes der i samme skala grunnet den vanvittige befolkningsmengden som skal sendes med hver bidige fake. Koster rett og slett for mye å fake i stor skala.

Så i V3 vil dette scriptet være genialt for å brukes til å farme og ikke mye annet. Er helt enig med Nofjon her.

Jeg er også enig med Thoret. Er for lett å fake med dette scriptet på V1 og V2 og ødelegger mye av spillet.

Fakescript for V3 men ulovlig på v1 og v2.
 

DeletedUser

Guest
E

Føler at dette må debatteres skikkelig.

Jeg ser poenget til Zarazel og Thoret, men samtidig så er et farmescript noe av det vi trenger aller mest, for å spare tid. Dette ligner vel også til forveksling på dette fakescriptet, eller tar jeg muligens feil? På farmescriptet (Nevnt et annet sted på "script og hjelpemidler") må kan jo utføre minst to handlinger, så det går kanskje ikke under samme kategori? Jeg kjenner ikke dette fakescriptet heldigvis. :)

Spare tid? er det bare jeg som sytes det hørtes rart ut? Det er et spill ffs.
 
Reaksjonspoeng
3
fakescript og farmescript er vel samme ting?

Du sender et visst antall tropper på en mengde byer.
Hvis du bytter ut lk med kat og spyd blir det til et fakescript. Ferdig med det.

Min mening om fakescriptet? Det er dumt og gjør det altfor enkelt for de som bruker fakescriptet til å overkjøre fienden fullstendig.
 

DeletedUser

Guest
Fakescriptet setter inn koordinater i tilfeldig rekkefølge, mens farmescriptet ikke gjør det.
 

DeletedUser

Guest
Hva er forskjellen på v3 iforhold til v1/v2 ang dette med fakes?? må man minst sendte et vist antall tropper når man skal sende ??
 

DeletedUser

Guest
Farmescript? Hva trenger man det for?
farming.png


Tar vel meg kortere tid å sende ut hundrevis av angrep enn det tar dere å trykke angrep-Ok ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er forskjellen på v3 iforhold til v1/v2 ang dette med fakes?? må man minst sendte et vist antall tropper når man skal sende ??

- Angrepsstyrken må bestå av minst 50 innbyggere

- Du må sende minst fem speidere.

Sånn er det på v3. Så blir på ein måte at du må sende 50 ram. :p
 

DeletedUser

Guest
Den eneste grunnen til at jeg har premium på v2 er pga:
1. Gruppe indeling
2. Masse rekrutterings script
3. Gullmynt produksjon

uten de 3 funskjonene ville det ta timer å bare oppretholde en noenlunde stor konto i fredstid, for å ikke snakke om krig.. Mange sier det plir pay2win hvis man tillater fake scriptet, men det er vel egentlig ganske pay2win fra før av, Så langt jeg vet har nesten alle de større og "bedre" spillerne PK, tror du noen i top 20 på V1/V2 ikke har PK? neppe..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp