Hva nå Totti?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Å hvorfor skal folk måtte være avhengi av å å gjøre det ? Bare for å faktisk å greie å forsvare seg ?

jeg blåser i hvor lett det skal/kan være, scripts er et utenom program som skal hovedsakelig ikke finne sted på et spill.

Så vis programmet hadde vært inlagt PÅ tribalwars fra før, en slags bryter, så hadde det vært enn annen ting, fordi da hadde alle vært tilgjengelig.



pff, blir ikke det sammme om jeg sier at jeg skal laste ned cheats for tribalwars, fordi da sparer jeg tid.

så du er også en av de som mener og lagre tabs med farms også er juks? jeg bruker nå 1min på og sende ut 50-100 farms, teknisk sett utenom program.
 

DeletedUser

Guest
så du er også en av de som mener og lagre tabs med farms også er juks? jeg bruker nå 1min på og sende ut 50-100 farms, teknisk sett utenom program.

Det er ikkenoe stress. Man må regne med å bruke tid på spillet, eller så har du allerde gjort en fatal feil med å registrere deg..

Da kan man også bruke 1min på å sende ut 50-100 angrep mot en spiller, det er så å si det samme.

Det er mindreåringer på spillet, så for å respektere de og alle andre så synes jeg at det burde ikke være lov.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er ikkenoe stress. Man må regne med å bruke tid på spillet, eller så har du allerde gjort en fatal feil med å registrere deg..

Da kan man også bruke 1min på å sende ut 50-100 angrep mot en spiller, det er så å si det samme.

Det er mindreåringer på spillet, så for å respektere de og alle andre så synes jeg at det burde ikke være lov.

Du har ikke skjønt hvordan man farmer med bokmerker. Man kan ikke sende ut 150 angrep til hvilke som helst landsbyer. Man må faktisk ha angrepet landsbyen før, og ha satt opp hvor mange tropper som skal angripe.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikkenoe stress. Man må regne med å bruke tid på spillet, eller så har du allerde gjort en fatal feil med å registrere deg..

Da kan man også bruke 1min på å sende ut 50-100 angrep mot en spiller, det er så å si det samme.

Det er mindreåringer på spillet, så for å respektere de og alle andre så synes jeg at det burde ikke være lov.

det kreves en GOD del forhånds arbeid for og ordnet men ja, fult mulig, men da burde vi fjerne "historie" når man angriper, kan spare en god del tid på og fake der også.

men mindreåringer? greit nok har fått en del kjeft pga banning og andre litt mere... truende ting pga de. men angrep?

http://www.tribalhugs.net/ værse god, må unnskylde, du skreiv feil når du kom inn hit, er hug sia du vil på
 
Reaksjonspoeng
3
Det er ikkenoe stress. Man må regne med å bruke tid på spillet, eller så har du allerde gjort en fatal feil med å registrere deg..

Da kan man også bruke 1min på å sende ut 50-100 angrep mot en spiller, det er så å si det samme.

Det er mindreåringer på spillet, så for å respektere de og alle andre så synes jeg at det burde ikke være lov.

Han har selv utnyttet spillet ved å legge inn "angrip igjen med samme tropper"-funksjonen inn på hurtigmenyen eller bokmerker eller hva søren.
Han har sikkert brukt flere timer på å gjøre dette, og nå blir han belønnet for sin langsiktige tenking. Det er ikke et script og blir brukt av de fleste "skillede" spillerne.

Script hjelper ingen til å gjøre noe umenneskelig mot andre personer i spillet.Det gir dem ingen direktefordeler overfor andre spillere i konflikter.
 

DeletedUser

Guest
Script hjelper ingen til å gjøre noe umenneskelig mot andre personer i spillet.Det gir dem ingen direktefordeler overfor andre spillere i konflikter.

der kom vi i en enighet i vert fall, scripts er ikke for og vinne krigen, de er der for samme grun til at det er en fyr som holder døra på hoteler, bare gjøre ting litt letere og mere komfortabelt for oss som checka inn oss et 5 stjerners spill i stede for 4.. (håper metaforene holder opp denne gangen)
 
Reaksjonspoeng
1
Å hvorfor skal folk måtte være avhengi av å å gjøre det ? Bare for å faktisk å greie å forsvare seg ?

jeg blåser i hvor lett det skal/kan være, scripts er et utenom program som skal hovedsakelig ikke finne sted på et spill.

Så vis programmet hadde vært inlagt PÅ tribalwars fra før, en slags bryter, så hadde det vært enn annen ting, fordi da hadde alle vært tilgjengelig.



pff, blir ikke det sammme om jeg sier at jeg skal laste ned cheats for tribalwars, fordi da sparer jeg tid.

Scripts er ikke et program. Scripts er ikke utenfor spillet. Scripts er innlagt på tribalwars. Alle har tilgang til scripts. Du kan ikke lastte ned cheats, og du vil ikke spare tid på det.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke det har blitt nevnt, men nå finnes det jo faktisk en funksjon for å tagge angrep i spillet. Men jeg vil påstå at det scriptet er mye bedre. Hvorfor? Vel, for det første sitter jeg ofte på en liten laptop, med da en liten skjerm. Layouten på scriptet passer mye bedre. I tillegg våger jeg å si at det er mye lettere å se adelsmenn på en lang liste der, siden det er caps - jeg begynner å bli gammel å få dårlig syn, vettu!

Forøvrig... Newsflash! Folk vil alltid ha forskjellige forutsetninger i et spill. Selv i stein, saks og papir! Det er sånt som tidstilgang, kunnskap, intelligens, flaks, osv. - og script er en faktor som faktisk kan veie opp for sånn som tidskravet på spillet. Selv om et script som økte intelligensen til n00bs hadde vært utrolig kult da...
 

DeletedUser

Guest
Den jobben vi har å gjøre her på tw.no for å få alt på plass er meget stor, og som nevnt i en annen tråd, er prioritert på ting, og scripts ligger på listen men andre ting er dog viktigere.

Så fort vi har noe info så vil vi komme ut med dette. Er det spesifike spørsmål så vil jeg selvfølgelig prøve å svare så godt jeg kan. :)
 
Reaksjonspoeng
1
Spesifikt spørsmål:
Vil dere skaffe en/flere moderatorer som har peiling på scripts, eller vil det være som før, da moderatorene sier "NEI" eller "NEI" ettersom det passer dem selv?
 

DeletedUser

Guest
Spesifikt spørsmål:
Vil dere skaffe en/flere moderatorer som har peiling på scripts, eller vil det være som før, da moderatorene sier "NEI" eller "NEI" ettersom det passer dem selv?

Når me har fått det mest kritiske på plass (regler for spelet og forum, samt gått over det viktigaste i oversettelsen) kjem me til å importere dei fleste skripta som er tillatt på .net. Alle vil bli diskutert mellom meg og totti, og dei me ikkje vil ha her vil ikkje bli tillatt her. Dei skulle dekka dei fleste behov for ei stund.

Etter det vil me sette opp ein god mal for å foreslå skript. Denne vil inkludere bl.a. skriptet i hurtigmenyformat (ei linje), skriptet med riktig linjeskift og indentering for lesbarhet, kva skriptet gjer, kvar det skal brukast (kva side, kva situasjon osv) osv. I utgangspunktet vil eg vere den som avgjer om skriptet faktisk gjer det som er påstått og ingenting anna (forutsatt at det som er påstått er lov i henhold til reglane), og dersom det stemmer vil eg og totti diskutere om skriptet er ønska. Så lenge det er i henhold til reglane vil det nok så godt som alltid bli tillatt, men det vil bli diskutert.

Det er godt mulig teamet vil bli utvida med ein person som har skript som spesialitet, men det blir ikkje endå.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Okå, for tidligere var svarene man fikk enten "NEI" (uten begrunnelse) eller "Det ligner for mye på fakescriptet Renegades brukte mot BOL på v1".
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen bare fjerner meg fra alle stickifiede emner som har med script å gjøre så blir jeg glad. Kanskje jeg slipper å få så mange idiotiske PMer om dem da...
 

DeletedUser

Guest
Står på listen det og, med mindre du vil søke for å ha med script å gjøre fortsatt? ;-)
 

DeletedUser

Guest
hva f er probleme med fake scripts når alle har muligheten til og bruke det-.- folk whiner som F på dette, men har enda ikke sett en god grun til at det skal være ulovelig. (ikke uretferdig når alle kan bruke det)

Det er så bra sagt..

De som griner om dette er de som ikke så seg rundt og fikk med seg at scriptet eksisterte. Så ble det ulovlig fordi noen hadde evnet å finne det, og andre ikke.

Nå stiller alle med blanke ark, så det er bare tull å forby ett så multifunksjonelt script. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp