Hva skjer med å masserekrutere a IB!:P

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Føler IB-familien er et svar på V2/Tidligere V1's -ROME- Familie..
Om de kommer til å komme langt, er opp til erfaringen til lederne deres o_O
 

DeletedUser

Guest
Føler IB-familien er et svar på V2/Tidligere V1's -ROME- Familie..
Om de kommer til å komme langt, er opp til erfaringen til lederne deres o_O

Føler ikke ledelsen har så mye erfaring :rolleyes:

Så hvis det er sant, så kommer di ikke langt :p
 

DeletedUser

Guest
Viss jeg har forstått riktig så er det, IB,IBB,IBT og IBBA som er i familie?
Mens HVIB ,og hviba er i familie med hverandre?

hvertfall slik jeg har forstått det ut i fra profilen demmes.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
de kaller vel IB,IBB,IBT og IBBA for broder stammer mens HVIB ,og hviba er søster stammer. men i disse tider hvor alt skal være så kjønnsnøytralt vil jeg bare kalle hele smørja en herlig blanding av gratis farms :D
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
de kaller vel IB,IBB,IBT og IBBA for broder stammer mens HVIB ,og hviba er søster stammer. men i disse tider hvor alt skal være så kjønnsnøytralt vil jeg bare kalle hele smørja en herlig blanding av gratis farms :D

Word! :D
 

DeletedUser

Guest
Bra sagt Kermit, men er ikke bare IB'ene som er ute og kjører;) Har begynnt med kongelig Pandaslakt i området mitt, virker ikke som de bryr seg noe særlig:/ sover sikkert:(

dinoer mot pandaer? sier seg selv gjør det ikke?
 

DeletedUser

Guest
nå er det 6 oppe IB stammer, vill det ingen ende ta:confused:

hehe, er mange farmer det :p
 

DeletedUser

Guest
Ja det var en god ide... :rolleyes:

Kanskje vi kan trenge en ekspert på merging?
Har hørt at norfjon er god på det området :cool:

Er for masserekruttering og merging i starten ja. Merging gir et solid og godt overtak, noe jeg har bevist flere ganger i flere verdner. I tillegg skaper det propagandamuligheter, og plasserer alle fiender automatisk inn i diplomatiet. Trenger noen litt konsulenthjelp, så syng ut. ;)

IB? Dette har vel ikke noe med IB i V1 å gjøre? (Ser ingen likheter her fra utsiden, men likevel?)
Hvis det er det, så har dere rappet det multistammeoppsettet fra meg i V1. Dette minner svært mye om min stamme RoEm, med understammer der en periode. En skikkelig kassasuksess inntil V2 startet. :) Stå på IB m/fam.. Dere er dømt til å lykkes med denne strategien, men ut fra hva jeg leser så er det kanskje greit å tidlig lære massene om hva man skal sende i angrep og hva som egner seg i forsvar osv? Alltid tøft det der i en ny verden. :)
 

DeletedUser

Guest
Er for masserekruttering og merging i starten ja. Merging gir et solid og godt overtak, noe jeg har bevist flere ganger i flere verdner. I tillegg skaper det propagandamuligheter, og plasserer alle fiender automatisk inn i diplomatiet. Trenger noen litt konsulenthjelp, så syng ut. ;)

IB? Dette har vel ikke noe med IB i V1 å gjøre? (Ser ingen likheter her fra utsiden, men likevel?)
Hvis det er det, så har dere rappet det multistammeoppsettet fra meg i V1. Dette minner svært mye om min stamme RoEm, med understammer der en periode. En skikkelig kassasuksess inntil V2 startet. :) Stå på IB m/fam.. Dere er dømt til å lykkes med denne strategien, men ut fra hva jeg leser så er det kanskje greit å tidlig lære massene om hva man skal sende i angrep og hva som egner seg i forsvar osv? Alltid tøft det der i en ny verden. :)

Interessant at noen faktisk støtter IB :eek:

Mange medlemmer kan være bra hvis man klarer å holde styr på 300 medlemmer av gangen(noe jeg tviler på at noen klarer).
Men skal dette gå bra må også alle disse 300 medlemmene være erfarne.

Med tanke på hvor mange medlemmer denne familien går opp om dagen, så tviler jeg på at ledelsen her har klart å luke ut alle de gode spillerne.
Trur nok dessverre det ikke lover godt for disse folka som angriper med sverd ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du gjør litt mer research så vil du finne ut hvordan disse folka rekrutterer også...
Her er et eksempel:

[SPOIL]
fikk den jeg også :)


Olav Den Helige i dag klokken 10:25
ja vel, Jeg håper jeg kan komme inn i stammen når den er på topp, fordi jeg tror at dere kommer på rang 1. snart ;)

Kermit i dag klokken 10:14
hvis du ikke har sett det så har jeg allerede en stamme å jeg har erlig talt ikke helt troen på prosjektet ditt, men lykketil videre du :)

Olav Den Helige i dag klokken 10:02
Hei, har ikke du lyst til og bli med i IB?
Jeg vet at vi kanskje er litt mange, men vi holder på om minske det.
og vi kunne kanskje trenge litt hjelp fra nettopp DEG til og få litt orden i stammen.
Jeg har sendt invitasjon, så vær sp snill og godta den så vi kan skape et fint fellesskap.
Håper du tenker godt om før du svarer.
Da sees vi i IB ;)


Mvh
Olav

[/SPOIL]

Sendte denne meldingen tilbake til olav den hellige og spurte hvor mange han hadde sendt denne meldingen til...
Da svarte han: "minst 40 stykker idag ;)"

Trur også dette er et godt eksempel på at de ikke luker ut de gode spillerne ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Det er mer enn en felle å gå i ja. Tror nok du har rett i det, men et sted må man jo begynne. :)
Har de ikke erfaring med det der, så er sjansen for å mislykkes mer enn 90%. Først i min 3.de verden funket det skikkelig for meg, så det tar litt tid :) Jeg skal komme å merge med dere en annen gang :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Det er mer enn en felle å gå i ja. Tror nok du har rett i det, men et sted må man jo begynne. :)
Har de ikke erfaring med det der, så er sjansen for å mislykkes mer enn 90%. Først i min 3.de verden funket det skikkelig for meg, så det tar litt tid :) Jeg skal komme å merge med dere en annen gang :D

Hehe...
Akkurat det jeg sa i første post.

Vi trenger en erfaren merger, norfjon ;)
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du liker merging med og rekrutering av helt tilfeldige folk? I dont

Tror ikke jeg sa det, men vi drev slik i V1. :) Der hadde vi jo ingen noe historikk, og vi samlet herligheten i 5-6 stammer. Trikset er å få lagd 2 bra ut av alt dette. Det burde de klare. Tror ikke det er så mange nye spillere i stammene der. :) Dette er Noffe modellen og den støttes seff. fullt ut. IB. <3
Kan forresten legge til at det gikk til Bloksberg med RoEm da, selvom vi hadde et så sterkt og bra konsept. :D


Kristure:
Haha. Nice spoiler. :D
 
Sist redigert av en moderator:

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg syns at er kjempegod til å lage stammer noffe, og jeg hakke noe imot merging jeg heller, men ikke merg for en hver pris hehe.
Hehe okei noffe, da skjønner jeg :) Vi får se hvordan det går med IBfamily da :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sant, tror unreal og IB kommer til å svekke hverandre:) Utifra ryktene er mesteparten av Unreal svært uerfarne spillere, lettere sagt rimelig noobs.

Har heller stor tro på stammer som: K O, B-gjengen, Rawr! og kanskje TIC, men tror nok desverre at sistnevnte har blitt smittet en smule av IB viruset, siden akkurat i dette øyeblikket farmer jeg flere TIC spillere uten at de har reagert. Dette er noe som tyder på svært lite aktivitet i spillet og lite gjennomtenkt valg av mange medlemmer..........
 

DeletedUser

Guest
Vel, kan nok si at det er noen uerfarens spillere i unreal, men viss dere ikke har sett det, så er det mere gode og pro spillere en noobespillete;)


Så du burde ikke sett så langt ifra at vi kommer langt opp:)
 

DeletedUser

Guest
Unreal kommer til å synke litt i poeng etter vi har luket ut n00bs/leserikkeforumfolk. Det har ikke IB motet til!
 
Topp