Hva skjer med å masserekrutere a IB!:P

DeletedUser

Guest
Ja uff! Vi må passe oss for Unreal! De kommer og tar oss med spyd og sverd.... Dette er jo helt tragisk dårlig......
 

DeletedUser

Guest
Neeeei! Har nettopp forsket speidere;) pass dere! Sender 2
3 speidere på dere!!:)
 
Reaksjonspoeng
3
P-X er jo også en stamme vi venter å se mer av. Tror ikke lederen deres blir så veldig aktiv i nærmeste framtid medtanke på at jeg farmer han :/
 

DeletedUser

Guest
Neeeei! Har nettopp forsket speidere;) pass dere! Sender 2
3 speidere på dere!!:)

Netopp forsket speidere? Folk som kan dette spillet hadde sikkert LK før du fikk din første øksemann..... Du kan gjerne si at jeg tar feil, men det ville vært å lyve....
 

DeletedUser

Guest
P-X er jo også en stamme vi venter å se mer av. Tror ikke lederen deres blir så veldig aktiv i nærmeste framtid medtanke på at jeg farmer han :/

hva sier du, farmer du meg:-o?? jeg kan ikke huske å sett noe til noe farming;-p

men takk for det som kanskje var et komplement da:)))
time vil sjå.....
 

DeletedUser

Guest
hva sier du, farmer du meg:-o?? jeg kan ikke huske å sett noe til noe farming;-p

men takk for det som kanskje var et komplement da:)))
time vil sjå.....

Når forskningsprosjekt sier at han farmer noen, så farmer han noen...
Ingen stiller spørsmål ved det...

Fy skam deg :D
 

DeletedUser

Guest
Netopp forsket speidere? Folk som kan dette spillet hadde sikkert LK før du fikk din første øksemann..... Du kan gjerne si at jeg tar feil, men det ville vært å lyve....

Haha! Har ikke speidere;) im an point whore!

Men for å sider sånn.. Ja tror du er mest logisk? At eg er poeng hore? Eller kansje eg har litt tropper men holder fram pokerfjeset?:)

noe du kan tenke på i de nærmeste dager.
 

DeletedUser

Guest
ok, det er på ingen måte meningen å krenke deg eller dere andre som føler dere truffet når jeg nevner ordet "Masserekrutering". Jeg har kommet med påstand om at jeg vet at de masserekruterende stammene ikke kommer til å holde lenge på toppen, når ting begynner å utvikle seg. Utifra denne påstanden får dere argumentere for og imot, men jeg står fast på mitt. Å tro meg å masserekrutere skaper bare kaos for lederne i stammen. Men nå må vi ikke glemme hva ordet "masserekrutering" innebærer, for hvis vi gjør det blir dette feil.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror ikke jeg sa det, men vi drev slik i V1. :) Der hadde vi jo ingen noe historikk, og vi samlet herligheten i 5-6 stammer. Trikset er å få lagd 2 bra ut av alt dette. Det burde de klare. Tror ikke det er så mange nye spillere i stammene der. :) Dette er Noffe modellen og den støttes seff. fullt ut. IB. <3
Kan forresten legge til at det gikk til Bloksberg med RoEm da, selvom vi hadde et så sterkt og bra konsept. :D


Kristure:
Haha. Nice spoiler. :D

svar til Nofjon1, masserekrutering er ikke best.........

les

The unexpected situation of the mass recruitment - World five at war

på engelsk forum...
 

DeletedUser

Guest
haha!:p tror du det var alt som var der?:p såg angrepet når det var 22 min ifra, så sendte eg mange til farm, resten låg eg inn til støtte i byer, gadd ikke å tagge, og siden du var unna krikens radius, så HÅPTE eg det ville være off angrep:)

da hadde du tapt endel.


nja... ekke så offansive på denne verdenen ennå;) men en ting SKAL DU VITE, det var LAAAAAANNNNGGGGTT ifra alle troppene mine;) har også ute til støtte:p
 

DeletedUser

Guest
Gård: Nivå 5

Mtp dine andre bygninger tror jeg ikke du har noe mer å by på.
 

DeletedUser

Guest
Vel, hadde cr like mye tropper i byen som ute på farm:p må oppgradere den.. Ettersom den er full..
 

DeletedUser

Guest
svar til Nofjon1, masserekrutering er ikke best.........

les

The unexpected situation of the mass recruitment - World five at war

på engelsk forum...

Dette er nok mer nyansert enn som så. For det første går det selvsagt på kvaliteten på det som rekrutteres inn. Mye er avhengig av ledelsen og deres erfaring med dette.
Tar man inn en haug med "n00bs" så er man død.
Masserekruttering kan vel på en måte samenlignes med merges? Masse folk inn, for så å bearbeide massene, i tilegg til å organisere masse nye ledere. Varg på V4 er et produkt av nettopp dette. Ikke så veldig mislykket prosjekt det? ;)
Tror nok kanskje ut fra det dere sier her at det her er snakk om å bare hive inn spillere til IB, helt uten mål og mening? Da kommer nok nedturen brått og fort. Der er vi helt enige. Uten skillz i stammen hjelper det hverken med god ledelse eller mange spilere. ;)
 
Topp