Hva skjer med å masserekrutere a IB!:P

DeletedUser

Guest
Dette er nok mer nyansert enn som så. For det første går det selvsagt på kvaliteten på det som rekrutteres inn. Mye er avhengig av ledelsen og deres erfaring med dette.

Siden dette er et v5 forum, svarer jeg med de masserekrutterende stammene på v5. La oss feks se på IB, som tilsammen har 2 stammer(Og da med tanke på at det er plass til 120 medlemmer pr. stamme.)

NB; IB har forsvunnet, bare broder og søster stammer igjen!

IBB(102 medlemmer) & IBT(56 medlemmer). Dette er tilsammen 158 medlemmer, noe som tyder på at alt og alle kommer inn i disse stammene.

De andre masserekrutterende stammene er P-X og Unreal. Der er det forholdsvis 104 medlemmer og 97 medlemmer. Forundrer meg ikke om alle disse stammene også har en allianse. Så at kvaliteten kan være stor her, er ikke mulig...

Tar man inn en haug med "n00bs" så er man død.

Sant så sant, men v5 har ingen masserekrutterende stammer som har gode spillere. Var bare i VARG v4 det var mulig, da alle gikk på manipuleringa til deg og Reisverket..

Masserekruttering kan vel på en måte samenlignes med merges? Masse folk inn, for så å bearbeide massene, i tilegg til å organisere masse nye ledere. Varg på V4 er et produkt av nettopp dette. Ikke så veldig mislykket prosjekt det? ;)

Masserekrutering kan sammenlignes med merges ja, men se på v5 Nofjon, jeg er sikker på at du er der ;) Ser du en stamme med over 80 medlemmer med potensiale? Nei, det er umulig. VARG på v4 var et produkt av din manipulasjon, som igjen førte til at alle som ønsket å ligge i rank 1 stammen joinet. Der hadde man først Outlaw, Skygge og Aces(?). Disse ble merget sammen, takket være Nofjon.

Det skal du ha noffe, du er supermann i mergewars. Tror nesten dette spillet er noe for deg :p. (Ja, jeg vet dere leder OD-T osv osv..)

Tror nok kanskje ut fra det dere sier her at det her er snakk om å bare hive inn spillere til IB, helt uten mål og mening? Da kommer nok nedturen brått og fort. Der er vi helt enige. Uten skillz i stammen hjelper det hverken med god ledelse eller mange spilere. ;)

Flott, første gang jeg har vært 'enig' med deg. Første og siste gang :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha!:p tror du det var alt som var der?:p såg angrepet når det var 22 min ifra, så sendte eg mange til farm, resten låg eg inn til støtte i byer, gadd ikke å tagge, og siden du var unna krikens radius, så HÅPTE eg det ville være off angrep:)

da hadde du tapt endel.


nja... ekke så offansive på denne verdenen ennå;) men en ting SKAL DU VITE, det var LAAAAAANNNNGGGGTT ifra alle troppene mine;) har også ute til støtte:p

Nå beviser du jo bare det folka sier om at dere er noobs. Du må virkelig lære deg kirkens funksjon!
 

DeletedUser

Guest
Nå beviser du jo bare det folka sier om at dere er noobs. Du må virkelig lære deg kirkens funksjon!

Stemmer det...
Du har ikke nedsatt styrke når du angriper noen utenfor kirkeradius, men når du angriper med en by som er utenfor kirkeradius :)
 

DeletedUser

Guest
De stammene som vil klare seg best er ikke de som masse rekruterer. Og har en haug med søster og broder stammer.
 

DeletedUser

Guest
men se på v5 Nofjon, jeg er sikker på at du er der ;)

Flott, første gang jeg har vært 'enig' med deg. Første og siste gang :)

Du har mitt æresord på at jeg ikke er i V5. Spiller ikke TW atm. Jeg har derfor litt problemer med å analysere disse stammene du nevner, men det høres da rett ut? :)

Fail. Vi har vært enige en gang før. (Eller to) :D ;)
 

DeletedUser

Guest
Kor mange stammar skal dei vera?

IB, IBB, IBBA, IBT, IBTA, ~IBE~, ~IBA~, ibbbb

Er alle deise i samme fam.?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
IB, IBB, IBBA, IBT, IBTA


ibbbb og IBTA er ikkje i stammefamilien

IB,IBB,IBBA,IBT skal bli IBE og IBA
 

inaru

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lol, det var min ide med ibe og iba, framla den mens jeg fortsat var i stammen, og nå bruker de ideen min. xD
 

DeletedUser

Guest
Trym skrev:
De andre masserekrutterende stammene er P-X og Unreal. Der er det forholdsvis 104 medlemmer og 97 medlemmer. Forundrer meg ikke om alle disse stammene også har en allianse. Så at kvaliteten kan være stor her, er ikke mulig...

Unrel er ikke masserekruttører. Jeg kan forsikre deg om at medlemstallet ikke kommer til å øke.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
bare 8? da har du vel ikke sett godt etter :rolleyes:
jeg tror du kan finne fler hvis du leter litt ^^
 
Topp