Hva skjer med å masserekrutere a IB!:P

DeletedUser

Guest
Virker som IB har sendt invitasjon til alle på spillet omtrent ;) de kommer ikke til å holde lenge på topplista..


Hvem kommer til å ha kontrollen her i v5 tror dere?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vi har da allerede gjort nar av dem i funny mails tråden :p
 

DeletedUser

Guest
IB er skummel.. Masserekruttering er bestanding inn i starten av alle verdener. Så blir de eid av alle andre som har litt erfaring :rolleyes:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
IB er skummel.. Masserekruttering er bestanding inn i starten av alle verdener. Så blir de eid av alle andre som har litt erfaring :rolleyes:

IB og LAW er slik. Fikk invite til LAW og jeg sa Nei takk og så spurte rekrutøren (som er 11 år btw) om hun kunne få bli med i The Apocalypse, og igjen måtte jeg si nei...:eek:

Stakkars n00bz. Har en artig samtale med en annen en. Spurte om IAP og jeg sa "Nei takk, vi tjener ikke noe på det", derreter spurte han om allianse og jeg svarte "Nei takk, det er bare værre" og han svarte "Bare vær sånn du, noob!"...
 

DeletedUser

Guest
Haha, kan ikke ha mye erfaring de folka der........

Jojo!!!! de er jo "IB's representanter i v5" !! ikke tull med de.

tok ca 1 time etter v5 startet før jeg og stammen min fikk tilbud om å merge. de var allerede 40 stk ellerno :rolleyes:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
kan vi ikke ALLE sammen merge så blir det en vinner i V5 og de må lage en ny verden til oss. MED speed på 2 !! og gjerne uten kirke også... ;)
 

DeletedUser

Guest
kan vi ikke ALLE sammen merge så blir det en vinner i V5 og de må lage en ny verden til oss. MED speed på 2 !! og gjerne uten kirke også... ;)

Ja det var en god ide... :rolleyes:

Kanskje vi kan trenge en ekspert på merging?
Har hørt at norfjon er god på det området :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja det var en god ide... :rolleyes:

Kanskje vi kan trenge en ekspert på merging?
Har hørt at norfjon er god på det området :cool:

haha.

Merging med hele v5 er god i det not..

IB masse rekruterer.

Med 3 stammer allerede.
Not bad
 

DeletedUser

Guest
Flesteparten i LAW har kommet over til Unreal, og vi har satt foten ned når det gjelder det meste av masserekruttering. :cool:
 

DeletedUser

Guest
IB kommer nok ikke til å vare lenge nei:p

Gleder meg til søndag alt...

Hvem kommer til å ha kontrollen her i v5 tror dere?

Men til dette spørsmålet... så tror jeg P-X, i lag med sine sammerbeids partnere kan kontrolere vertfall K55 fra starten av,,, :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
å herregud! nå er IB 3 stammer. ikke masserekruterere? NEI da:rolleyes:...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kvalitet fremfor kvantitet er vel viktig å nevne :)

Min stamme har ett gjennomsnitt p/spiller på 151. IB som topp stamme atm har 141.
 
Topp