Hvem adler først ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Har alltid lurt på nå i de siste timene, hvem tror dere kommer til å adle først ? og hvilken dato kommer dette til å skje ?


Forkortet:

- Hvem adler først ?
- Hvilken dato ?
 

DeletedUser

Guest
Wow, Takk!

[spoil]Haha, you guys overestimate me. ;)[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
I would have to say KO Predator.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
er bedre å vente 5 dager extra å adle en by på 1,5 k enn en by på 0,5 k 5 dager tidligere
 
Reaksjonspoeng
3
tidligere har egentlig two og one hit ko vist seg å ikke være de som rusher hardest etter adelsmenn. Tipper en kis flesteparten ikke har hørt om før adler den 23. Han kommer ikke til å finnes på kartet om 2 måneder da.

In previous worlds two- and one hit ko havent proven to be the biggest noble-rushers, so I think some random guy will noble the first village. That random guy will be one of the first who will be rimmed.
Man that was good english. Hope it helps anyway two hit ko.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
previously have really two and one hit ko proved to be those that rushes hardest by nobles. Tipper a kis majority have not heard of before adler the 23 He will not be found on the map for 2 months then.

If you are going to talk about us please could write it in english to so we know what you are saying.

Hvis du skal snakke med oss må du kunne skrive det på engelsk til så vi vet hva du sier.


EDIT: Thankyou very much :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som noen nevnte så er det ikke alltid like bra å adle tidlig ;)
 

DeletedUser

Guest
KO Predator er den som tar den første tenker jeg.

He knows this game likes is own pocket, i bet that player has got a good start and starting attacking and nobling early.
But it is not always the best thing to be the first one, but KO Predator he knows how to do it on the right way to survive.
Had to give it to you m8.
I know you can do it
 

DeletedUser

Guest
Tja, nå er det vel ikke utenkelig at OHKO kanskje prøver seg på min by først, og dermed blir det jo ikke noen nye byer på han her i V5 :)
 

DeletedUser

Guest
tidligere har egentlig two og one hit ko vist seg å ikke være de som rusher hardest etter adelsmenn. Tipper en kis flesteparten ikke har hørt om før adler den 23. Han kommer ikke til å finnes på kartet om 2 måneder da.

Fra v2:

Serverstart: 23.07.08 kl 11:00(Rett meg om feil)

One hit KO: Første på serveren til å adle 2008-07-09 07:58:15
Ganondorf: Andre på serveren til å adle 2008-07-11 22:20:18

Er 90% sikker på at det stemmer. Selv om det virker noe usannsynlig. Men vil uansett påstå at han er relativt rask med adels =P



Personlig tror jeg nok det er en annen fakenicker som tar første by, men det får tiden vise.

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Satser pengene mine på Two hit KO jeg :p
My bet in is Two hit KO.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp