Hvem adler først ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Da var den "spådde" store adlingsdagen, søndag gått uten noe adling :(
blir det i morgen da?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er mye mer interessert i og se hva slags by som blir adlet, ser vi en "feit" 1000p+ by, eller er det en liten kjiping.... :cool:
 

DeletedUser

Guest
I guess it'll depend on what kind of player the first with the noble is. An aggresive one, or a more laidback type of player. Would be funny if already now, one of the big dudes get moved to the rim.

Jeg tror det vil avhenge av hva slags spiller den første med edle er. En aggressiv, eller en mer laidback type spiller. Ville være morsomt hvis allerede nå få en av de store dudes flyttet til felgen.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
wow, trodde du visste bedre enn å adle en 450p by RV. Du skuffer!

du syntes kanskje det ville vært en bedre idè og adle en by utenfor kirkeradiusen? Det syntes altså ikke jeg. Og når denne byen var den største i min radius, og jeg i tillegg evner å bygge den mye raskere enn han som eide den, så synes jeg selv det var helt rett av meg.

Selvsagt forventet jeg kritikk for dette. Dustekritikk. :p
 

DeletedUser

Guest
'Smart RV! :)' Eller bare ikke.. :/
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tja, er en diskusjon som aldri kommer til å ende det der. Nå vil jo du for det første få dårlige farme område til å fylle opp begge byene med 24/7 prod, samt du adla en så liten by, og må dermed bruke mye tid på å få den opp, mens andre kan ta det med laid back og heller adle en 1-2k by. :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nope. Rikelig med farmer her til begge byene, og du skal få se hvor raskt det går å bygge opp denne byen. La de andre være laidback og adle en 1-2K by, det skal jeg også. ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du har ikke høyt stall og brakke level, samt hq, brakke, stall og verksted i 24/7 produksjon i begge byene nå....med mindre du har innleid en gjeng japser som sitter og farmer for deg hele natten lang...
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du har ikke høyt stall og brakke level, samt hq, brakke, stall og verksted i 24/7 produksjon i begge byene nå....med mindre du har innleid en gjeng japser som sitter og farmer for deg hele natten lang...

Trur faktisk han har det... Folk som jobber i mediabransjen vettu...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp