Hvem adler først ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
RV er definitivt ikke snåsamannen eller en spåmann i det hele tatt.
Det er ingen av de han nevner som har fått akademi enda, da det er 512 poeng.
Noe som man definitivt ville sett på rankingen, om noen gjorde et slikt hopp.
Deretter skal man ha 1 gullmynt, som koster en del ressurser, før man kan lage en AM (adelsmann), som koster tilnærmet det dobbelte av gullmynten.

Tipper første spiller adler om 3-4 dager.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hmm.. tipper Amstaff er nærmere sannheten i sin spådom enn jeg var i min. Søndag kveld - senest - har en spiller fått sin andre by.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da får vi se om du klarer å skaffe til veie ressurser nok til å få adlet, RV!
Før din spådom slår til....
Har allerede oppdaget at du har fått akademi som eneste spiller foreløpig.

(anbefaler alle som ligger i nærheten av RV, å angripe med alt dem eier og har, da han har en Gård på nivå 18 :D hehe)
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
loool, 2k og akademi. nubcake as. Akademi rush deluxe, men shure, funker for noen det også....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha xD enig der:) pleier og ha rundt 5k-7k poeng før eg får akademi:)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Da får vi se om du klarer å skaffe til veie ressurser nok til å få adlet, RV!
Før din spådom slår til....
Har allerede oppdaget at du har fått akademi som eneste spiller foreløpig.

(anbefaler alle som ligger i nærheten av RV, å angripe med alt dem eier og har, da han har en Gård på nivå 18 :D hehe)

Bortsett fra mine stammefrender er det ingen rundt meg som eier nåla i veggen, så du får nok sende selv, Ammy.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
"Nubekake"? Jeg som trodde Radioresepsjonens datanerd var en fiktiv karakter, Brann. Slapp helt av, jeg har full kontroll! Du kommer aldri til å få gleden av å si "hva var det jeg sa!". :cool:
 

DeletedUser

Guest
lol, akademirush ftw?

Rv, du har jo ikke noen rundt deg som er verdt å adle :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Som jeg har skrevet tidligere, så er det tvilsomt at jeg blir førstemann til å adle by nr. 2. At jeg har akademi endrer ikke dette. Har litt av hvert som skal prioriteres før adling. ;)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Som jeg har skrevet tidligere, så er det tvilsomt at jeg blir førstemann til å adle by nr. 2. At jeg har akademi endrer ikke dette. Har litt av hvert som skal prioriteres før adling. ;)

Hvis du har laget akademi allerede (og det har du), men skal vente med å adle så lenge som du gir uttrykk for her har du gjort en stor, stor tabbe.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
RV, du er klar over at du utgir deg som en stor semi nub nå, right?

Er ingen som akademirusher og har akademi allerede når enn har 2k....for så og vente flere dager på å adle.

Lite smart.

Tropper må jo gå i første rekke mann.

Men regner vel med at du har noen al quida bombere i stammen din som hjelper til for deg. ;)
 

DeletedUser

Guest
RV vågar ikkje å adle, ikkje først.
Om han gjer det vil han bli anklaga for merg, med enkeltspelarar. :eek:
Sjølv om det ikkje e snillt gjort mot ei slik koseklump så RV, kjem det te å skje. :(
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
haha. Så reklamerer han for reklameinnslagene i tv2. Nice, dette må rapportes til NRK ledelsen så får han kanskje fyken på dagen. :rolleyes:

Men uansett, er ikke nødvendigvis en fordel å adle først. Så lenge man har nok tropper så går det fort flere nye byer enn om en akademirusher slik som RV har gjort for så å måtte stresse med tropper siden. Evt angrip fra andre. :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
om han har en god by å adle så ser jeg ikke noe galt i det... Knapt noen som tørr å sende angrep på .no uansett så... Om han adler den første byen bare for å få navnet sitt på den milepælegreia så er det vel verdt det...
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke problemet i å skaffe seg akademi så fort (I hans case), ettersom at det ikke finnes sjel der som angriper han :cool:
Finnes 2-3 mulige angripere i 15x15, men han har også 3 stammemedlemmer innenfor den radiusen + 3-4 til rett utenfor...

Vil si at det er en fordel om man setter seg inn i situasjonen hans ;)
 

DeletedUser

Guest
Så nettopp at første AM er laget...;)

Noen som føler seg skyldig?:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp