Hvor er lojaliteten til RNG??

DeletedUser

Guest
Capitan22 skrev:
Vel.. vi går da ikke tom for fiender selv om Viking blir borte :)
Da må man bar rette søkelyset en annen vei :)

PABben skrev:
K100 fammilien ? Goo plan.. de har vokst alt for mye i de siste captn :O!

PABben skrev:
jepp og vi har en så snar tenkt leder for og få kontroll på hele nord delen av TW:O
capitan22! Capitan22! Capitan22!:D

PerfChaos skrev:

Rusty skrev:
GOGOGOGOGOGOG PaBben, PaBben, pene ord : D " CAPITAN22, CAPITAN22, CAPITAN22 " :D

Capitan22 skrev:
yeye ..noe dere lurer på???^^


Vell ja, hvor er lojaliteten deres til deres egen alianse, først behandler dere CL som dritt og nå K10* familien.
Tenk at dere kan synke så dypt.
 

DeletedUser

Guest
Spion

Vell Så ble det oppdaget at jeg har en spion hos dere, men jeg fikk jo vite at dere også har en spion hos oss.


Thahila skrev:
Rumpami skrev:
Thahila skrev:
RNG - dlke den 19.06. klokken 12:38
dlke skrev:
heisann=D
jeg hetter ingvald og er 13 år, blir 14 om noen fååå dager;)
jeg har spilt dette spillet et par år på forkjelige brukere og vil bare si takk for at jeg fikk komme hit;)
jeg dro fra viking fordi det var lite aktivitet der en haug med nuubs:)

hvis dere lurer på noe mer, ta kontakt, jeg bitter ikke:O


WR - Rumpami den 19.06. klokken 13:11
Rumpami skrev:
noos det er sikker og vist :p

velkommen skal du vær og bra du tok til vettet og kom over til oss :p

spiller du på andre verdener også ?


WR - PABben den 19.06. klokken 16:42
PABben skrev:
Jeg har bare et problem .. Du må starte og bygge ut i et annet kontinent k16 skal nemmelig bli mitt kontinent:p


RNG - ollee den 19.06. klokken 19:05
ollee skrev:
Deilige komentarer PABben, men nå skal jeg fortelle deg at k16, er våres, så vi får dele på det ; )


Dlke ypper til bråk og PABben og ollee har planer om å ta over hele k16

dette er direkte fra viking sitt forum! så jeg håper ikke du capitan blir sint fordi jeg legger ut dette ;) vil informere dere om at dere nå burde holde dere enda mere i selene for ikke å røpe noe som fienden kan dra nytte av ;) selv om det er fra VK-A så vidresender de all info til IB, HVIB og Viking.

så jeg advarer dere om å røpe senstiv informasjon! vet det ikke skal forkomme uansett, men sier det bare som en påminner;)
 

DeletedUser

Guest
spion 2

Også vart tråden fjernet.

RNG - Capitan22 i dag klokken 13:00
Capitan22 skrev:
Jeg fjernet en spesiell tråd, da det ikke er slik sånne saker løses!
Den som skrev tråden vet hva jeg sikter til.

Dette skal foregå på helt andre måter enn å "drite" ut noen vi ikke vet noe om! Dette er en lederoppgave, og kun det! Grunn: Vi skal skape minst mulig konflikter blant medlemmene. Det kan skape problemer med videre samarbeide og samhold i stammen. Folk er uskyldige til det motsatte er bevist!

Når alt er oppklart, og den skyldige er funnet så vil rettferdighet skje fyldest.
Da finnes ingen nåde!
Til det er skjedd vil jeg ikke høre mer om denne saken på forumet.

Capitan22
Hertuginne

Dere er god hvis dere klarer å få den hevnen dere vill ha. :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om du har sett hele tråden i sin helhet kan du samtidig se at det var et morsomt innlegg, og ikke et seriøst forslag i det hele tatt!:)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
du har det? Kult.. Men tror viking skal få beholde dem dere må snart bruke dem til og ro vekk fra oss.. for dette går dårlig.. uansett hvem i viking er så dom og gå over for og spionere når stammen er på tur under.. når vi finner vedkommene har han sagd greina han satt på og vel så det.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Flink i propaganda er du.. Men Loyaliteten ? Nei vi eier ikke lojalitet.. ledelsen i rng har planer om og intern adle hele stammen og lage 5 super kontoer på 1000m Poeng! :O og vinne verdenen! sånn da vet dere det.. så er bare og slette kontoene alle som en nå :p
 

DeletedUser

Guest
Slaget er ikke tapt. :)

Og som jeg forstod det så hadde der jo ikke lyst at vi skulle gi opp. ;)

Dumt at dere har tenkt å dålke deres egene i ryggen.
Min lille venn i RNG blir nokk værende der han er. ;)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
;) Tror du? Joda ;) vi får håpe. Nei vil ikke igrunn at dere skal gi dere men alle aktive stakk jo av så..
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes litt synd i dere som har den fortvilelsen som det er der nå, og c22 prøver å roe ned stammen.

Nåja vi har ikke dratt alle sammen. ;)
 

DeletedUser

Guest
du har det? Kult.. Men tror viking skal få beholde dem dere må snart bruke dem til og ro vekk fra oss.. for dette går dårlig.. uansett hvem i viking er så dom og gå over for og spionere når stammen er på tur under.. når vi finner vedkommene har han sagd greina han satt på og vel så det.

Ja, tenk om spillet hadde handlet om hvem som er dummest du:)

Men det dette handler, er vel hvordan dere behandler deres "allierte" eller? Først Cl, som blir gitt på båten. Og etter at Viking liksom er borte, da ligger k10 fam for tur. Neste er vel BOL..:)

Merkelig at de ikke er lei dere allerede, dere har jo ikke oppnådd noe som helst dette året med krig mot IB fam:) Faktisk så er det vel bare IB/BOL alliansen som har vunnet noe sammen.. Tenk om vi kunne få tilbake gode gamle dager dere..:D
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Handler ikke hele dette spillet om å bekjempe andre stamme da? IB må nok bort før RNG setter kurs for BOL.
Hvorfor lurer kanskje du?
I så fall er du en idiot som ikke vet hvor stammene ligger i forhold til hverandre.
BOL og RNG er ikke i nærheten av hverandre, smart-ass
 

DeletedUser

Guest
Ikke i nærheten av hverandre?? Men kjære deg da.. Hva med K45 og K44.? De er jo naboer jo :D
 

DeletedUser

Guest
Men lurer litt på om ikke HFO og pegaz ligger for tur først. og da sitter RNG og BOL igjen. mens vi resten på den andre siden sitter her og ler av dere. Dere vinner ingen respekt med å drive på denne måten, verken av fienden eller alierte.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
huh? :confused:
har noen puttet spioner i allierte stammer? det må vel være en krigserklæring, eller?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Ikke i nærheten av hverandre?? Men kjære deg da.. Hva med K45 og K44.? De er jo naboer jo :D

Orly? Jaok, det er ca 10 RNG byer i k44-45 de kan krige med, whoopdidu

maplh.png




(Ja det er et lite område til jeg ikke så før nå)
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tenkte mer på første inleggene. ;)
men jeg tror ikke jeg skjønte noe av det :p


edit: fint kart forresten :)
 

DeletedUser

Guest
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Capitan22
Vel.. vi går da ikke tom for fiender selv om Viking blir borte
Da må man bar rette søkelyset en annen vei
Sitat:
Opprinnelig skrevet av PABben
K100 fammilien ? Goo plan.. de har vokst alt for mye i de siste captn :O!

Vel, BOL er jo ikke tema her da i grunn. Men RNGs planer om å ta K100 familien som er det vi kikker litt på.. Så la oss holde oss til det og ikke bruke forumet til en masse utenomsnakk, og tåkelegging av de faktum at RNG planlegger å ta ut den nevnte stamme.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Som jeg sa var dette et useriøst og var ment som et tulleinnlegg. Vi er svært glade for å ha K10*-familien som allierte!
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa var dette et useriøst og var ment som et tulleinnlegg. Vi er svært glade for å ha K10*-familien som allierte!


Vel, når vi leser hva dere faktisk skriver om de, så ser vi jo at dere setter stor pris på alliansen..:)

Men for all del, dette passer jo oss godt da, så jeg stemmer for denne planen til cap og pabben.
 
Topp