Hvor er lojaliteten til RNG??

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Capitan22
Vel.. vi går da ikke tom for fiender selv om Viking blir borte
Da må man bar rette søkelyset en annen vei
Sitat:
Opprinnelig skrevet av PABben
K100 fammilien ? Goo plan.. de har vokst alt for mye i de siste captn :O!

Vel, BOL er jo ikke tema her da i grunn. Men RNGs planer om å ta K100 familien som er det vi kikker litt på.. Så la oss holde oss til det og ikke bruke forumet til en masse utenomsnakk, og tåkelegging av de faktum at RNG planlegger å ta ut den nevnte stamme.

Det er og vri det som står der til din fordel.. :) En ting til Vi har et veldig godt forhold mellom oss :p iaff vi som ligger i k16 , k15 tror ikke dere når fram med dette uansett.. Foresten jeg har en bilig robåt til salgs.. dere i viking kan jo få den.. hvor lenge har dere tenkt og sitte på dette. dere vet og vi vet hva som står på det forumet.. jeg tror ikke dere skjønner at det tar vel ikkje så mye og vise k100 familien det også.. nå synes jeg du skal hendene ut av boksa og poste hele posten ? eller tør dere ikke fare med alt dere vet?
 

DeletedUser

Guest
WR nr8 Viking nr9


Rumpami skrev:
vil bare poengtere det!

vi er over viking :p

er ikke lenge før de kapitulerer helt :p


PABben skrev:
viking kapitulerer nok ikke enda.. Enkelte der som ikke vil gi opp.


PerfChaos skrev:
hadde jo vær kjipt om det ikke var noen å noble i nord xD


super lol skrev:
Håper egentlig at dem ikke gir opp;) blir kjedelig for dere da;)


PerfChaos skrev:
de begynner nok å innse hva som vil skje når ketill nærmer seg 1 mill ^^
 

DeletedUser

Guest
Capitan22 skrev:
Vel.. vi går da ikke tom for fiender selv om Viking blir borte :)
Da må man bar rette søkelyset en annen vei :)


PABben skrev:
K100 fammilien ? Goo plan.. de har vokst alt for mye i de siste captn :O!


PerfChaos skrev:
er fordi de tar inn alle viking spillerne da xD


PABben skrev:
jepp og vi har en så snar tenkt leder for og få kontroll på hele nord delen av TW:O
capitan22! Capitan22! Capitan22!:D


PerfChaos skrev:

......
 

DeletedUser

Guest
-**Pwned**- skrev:
Jeg vil ikke at de kapitulerer. Det er mye morsommere å knive med dem om plassen :)


*Leo* skrev:
Hvorfor rømmer alle i viking over til k100?


Blood skrev:
stå på med poenghoring nå!
biggrin.gif


Capitan22 skrev:
yeye ..noe dere lurer på???^^


PABben skrev:
Egentli ikkje :p Nu er jeg klar for nye eventyr:p


eivped skrev:
K100-familien har tatt to store spillere inn til seg som jeg har ligget i krig med siden jeg tok over. Syntes det er respektløst av dem!


......
 

DeletedUser

Guest
PABben skrev:
synes alle i nord.. men hjelper lite K100 familien er arogante.. som fy:p


PerfChaos skrev:
skjønner at det er veldig irriterende, men det er ledelsen sin avgjørelse, så vi får vel bare hoppe over på neste viking ;)


PABben skrev:
Selv om det er ledelsen sin avgjørelse burde det jo være et sunt tegn for dem at vi i nord klager når fiendene forsvinner. tror de burde vært bekymra om vi ikke brydde oss. Uansett Synes det er sunt folk viser sin missnøye så lenge språket ikke går over alle Støvelskaft og så langt er det vel lite som tyder på at det skapte mer forsurning før noen sa noe her enn etter.


eivped skrev:
Enig med PABben. Når man freder en spiller på den måte etter flere måneder kamper så synes jeg ikke det er en riktig avgjørelse. Ledelsen ser en side av saken, mens vi ser den andre, så jeg synes Ledelsen i K100-familien skal ta hensyn til oss RNG-spillere som har kjempet mot disse i lang tid nå.


PerfChaos skrev:
ja konstruktiv kritikk er bare bra =)


Capitan22 skrev:
Da vi fikk inn de første søknadene fra Viking, så anså vi det som greit. De søknadene vi har fått var reinhårige og klare i sine ønsker. De ønsket rett og slett å være med i en stamme som var aktiv. De var lei av inaktivitet og dårlig ledelse!

Ledelsen i RNG tok et valg på å ta de inn, fordi vi trenger flere oppegående, aktive medlemmer. Derfor valgte vi å være åpne for dette.

Samtidig presenterte Kvalm sin rekrutteringstaktikk, noe jeg på det daværende tidspunkt ikke kunne se noe feil i, og gav mitt samtykke til hans forsøk på å rekruttere fra Viking. De er en stamme på vei ut, og slik mente vi å kunne plukke ut de som var aktive spillere.

Ja.. jeg kan skjønne at dere klager! Ja, jeg kan skjønne at det er surt når fienden forsvinner! Har stOr forståelse for dette. Jeg er da et vanlig medlem jeg også - som dere andre, og ville sansynligvis blitt drItsur for en sånn avgjørelse. Jeg jobber ut i fra stammens beste, og vil derfor ta kontakt med [player]Kvalm[/player] og vil legge fram stammemedlemmenes syn i denne sak. Det gagner oss best at vi er samstemte alle i hop. Så fatt mot!


......
 

DeletedUser

Guest
PABben skrev:
joda som sagt men nå må noen prøve og brannslukke på forum det ser stygt ut.. vi har spion her ;) Og ja viking blir og Endre dette til deres fordel..


Capitan22 skrev:
Nå er det ledelsen som ordner opp i den saken..og som kjent, så er det ikke alltid slik det ser ut.
Det er dumt at slik inforasjon kommer ut før man vet. Det skaper bare bølger av unødvendige mistanker..og er ødeleggende. Dette er en ledelsessak og skal ikke diskuteres før vi har noe konkret å komme med.
Vi jobber med saken, og til det er ferdig, så ønsker jeg ikke mer diskusjon rundt dette temaet. Det er for å beskytte både stammen og evt uskyldige. Når det kommer en konklusjon på saken, så blir dere informert..og først da kan dere komme med synspunkter osv :)


PABben skrev:
Helt greit for meg tenkte bare jeg skulle si ifra ;) uansett Håper dere kommer fram til noe alle i nord koninentene kan leve med.




Dette er hele samtalen. for min del ser det ikke ut som en spøk.
 

DeletedUser

Guest
Det er og vri det som står der til din fordel.. :) En ting til Vi har et veldig godt forhold mellom oss :p iaff vi som ligger i k16 , k15 tror ikke dere når fram med dette uansett.. Foresten jeg har en bilig robåt til salgs.. dere i viking kan jo få den.. hvor lenge har dere tenkt og sitte på dette. dere vet og vi vet hva som står på det forumet.. jeg tror ikke dere skjønner at det tar vel ikkje så mye og vise k100 familien det også.. nå synes jeg du skal hendene ut av boksa og poste hele posten ? eller tør dere ikke fare med alt dere vet?


Vel, som du ser. Vi er ærlige nok til å legge ut det som er relevant. Og når hele tråden kommer på bordet, ser det igrunn enda verre ut etter min oppfatning. Når spillerne deres har en oppfatning av at deres allierte er arrogante og jobber mot RNG, så forstår jeg jo godt grunnen til at de vil ta de.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
først så vil jeg si at capitan aldri skriver noe om og gå på k100.
Og viss noen leser hele samtalen som er postet her så burde det også være klart for dere og see at det bare er de siste setningene som er seriøse.
Og til slutt ^^ du brøyt reglene...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan si at det som blir diskutert er at K10*-familien har tatt inn noen viking-spillere og gitt dem amnesti, uten hensyn til oss i RNG som har kriget mot disse over lengre tid. Ikke rart vi blir opprørt når slikt skjer, det er vel en reaksjon alle ville fått. Uansett, RNG har ingen som helst planer om å angripe våre gode og trofaste allierte! :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vel, som du ser. Vi er ærlige nok til å legge ut det som er relevant. Og når hele tråden kommer på bordet, ser det igrunn enda verre ut etter min oppfatning. Når spillerne deres har en oppfatning av at deres allierte er arrogante og jobber mot RNG, så forstår jeg jo godt grunnen til at de vil ta de.

at de rekruterte deres spiller fordi de ikke trivdes i Viking er jo egentli deres feil at vi ble iritert og var unformerte om heile greia er vel også noe av grunnen til at enkelte ble sinte og litt frustrerte.. så nå forsetter vi samarbeide med k100 familien om og ta ut dere i viking.
 

DeletedUser

Guest
først så vil jeg si at capitan aldri skriver noe om og gå på k100.
Og viss noen leser hele samtalen som er postet her så burde det også være klart for dere og see at det bare er de siste setningene som er seriøse.
Og til slutt ^^ du brøyt reglene...

Brøt reglene? Jeg har jo prøvd på beste vis å være seriøs her, og prøver å finne ut hva dere egentlig vil gjøre med k10*.

Selv om dere framhever dette som en spøk, så vet vi jo at dette er en alvorlig sak. Jeg kan ikke se noe formildende i det dere kommer med. Det som faktisk er å lese av posten, er at når Viking er borte, så er k10* neste mål. Og akkurat den delen kan dere ikke komme unna. Vi vel gått til krig for mye mindre enn dette tidligere, og tror nok at denne "alliansen" har fått seg en alvorlig knekk.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Synes du trekker konklusjonen litt for fort med å tro at RNG ønsker krig mot K10* familien. Eneste av "bevis" du har av det er noen innlegg på forumet som åpenlyst kan leses som bare tull og noe vi snakket om for å ha noe morro å snakke om på forumet:) Uansett, så nytter det ikke å diskutere det her, siden jeg er fullt klar over at Ledelsen i begge stammer har samme synspunkt seg imellom.
 

DeletedUser

Guest
Vell. som jeg har hørt, så er ikke dette første gangen folk hører om at dere kunne tenkt dere å gå til krig med k100 familien når tiden er inne. tror at så lenge dem ikke blir for store kommer dere å ha sammarbeid med dem, men når dere føler at dem blir for store kommer dere til å gå til krig mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for dumt.. At noen "wannabe viktige spillere" i VK-A ledelsen skal komme her og tro dem vet alt og skal fortelle oss hva RNG tenker og planlegger, det blir bare latterlig og høre på.

K102SE Familien har en knallsterk allianse med RNG, og et knallsterkt forhold ledelsene seg imellom, det at RNG ledelsen skulle gå imot oss er like sansynlig som at min egen ledelse går imot meg.

Og til dere som lurer så har RNG vært informert om dette hele tiden, og vi hadde tillatelse til å iværksette dette (fra RNG ledelsen), allerede før det beggynte.

Så vil jeg bare si lykke til videre til dere vikingspillere som er igjen, dere gjorde deres oppgave ved å være lojale (til en stamme som innen kort tid vil være borte fra nordområdene), slik at vi fortsatt har noen å adle av ;)


Kvalm
 

DeletedUser

Guest
Så vil jeg bare si lykke til videre til dere vikingspillere som er igjen, dere gjorde deres oppgave ved å være lojale (til en stamme som innen kort tid vil være borte fra nordområdene), slik at vi fortsatt har noen å adle av ;)


Ja dem som har gådt åver er inaktive spillere som driver sim city spill. Og som stikker fra stammen så fort det blir litt uvær. Så dem kan du gjerne beholde. Så beholder vi heller dem som er lojale og er villig til å gi alt i steden for å sitte på byer som er fulle av tropper.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir for dumt.. At noen "wannabe viktige spillere" i VK-A ledelsen skal komme her og tro dem vet alt og skal fortelle oss hva RNG tenker og planlegger, det blir bare latterlig og høre på.

K102SE Familien har en knallsterk allianse med RNG, og et knallsterkt forhold ledelsene seg imellom, det at RNG ledelsen skulle gå imot oss er like sansynlig som at min egen ledelse går imot meg.

Og til dere som lurer så har RNG vært informert om dette hele tiden, og vi hadde tillatelse til å iværksette dette (fra RNG ledelsen), allerede før det beggynte.

Så vil jeg bare si lykke til videre til dere vikingspillere som er igjen, dere gjorde deres oppgave ved å være lojale (til en stamme som innen kort tid vil være borte fra nordområdene), slik at vi fortsatt har noen å adle av ;)


Kvalm

Ja, det skal du få meg til å tro :) Knallsterk allianse med RNG.? Vel, RNG viste vel greit hvor gode allierte de er da de sa opp alliansen med IB.fam i fjor. Men for all del, lev i usikkerheten som er skapt. Tror nok spillerne dine er på tå hev framover og det tror jeg de gjør rett i. :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hahaha , mange som rett og slett driter seg ut her ass.. Jeg er helt sikker på at RNG og K102 familien har et sterk forhold til værandre og syns det er idiotisk at folk som ikke har peiling på dette legger inn masse innlegg om at K102 familien driter seg ut som stoler på RNG..

Dette var det jeg hadde og si om saken :D
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Siden det er så mye oppmerksomhet rundt min captn og pabben sine planer, vil jeg bare opplyse litt om mine egne.
Jeg har tenkt til å ta over hele rng sammen med linn. Uten at linn vet det vel og merke.
Planen er som følger, la RNG ta ut BOL først, så K10-gjengene, etterfulgt av IB, Viking og alle andre småstammer der ute. Så bare adler jeg hele rng alene og vinner serveren.

Sweet
 
Topp