Hvor er lojaliteten til RNG??

DeletedUser

Guest
Siden det er så mye oppmerksomhet rundt min captn og pabben sine planer, vil jeg bare opplyse litt om mine egne.
Jeg har tenkt til å ta over hele rng sammen med linn. Uten at linn vet det vel og merke.
Planen er som følger, la RNG ta ut BOL først, så K10-gjengene, etterfulgt av IB, Viking og alle andre småstammer der ute. Så bare adler jeg hele rng alene og vinner serveren.

Sweet

Hmm. det går ikke. Linn er min venn så :)

Men, synes du skal begynne med RNG først da.. Så slipper de å plage k10*. Og etter det kan jeg jo alltids gi deg en hånd mot bol. Det tar jo noen år å bygge 100.000 adelsmenn..:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, det skal du få meg til å tro :) Knallsterk allianse med RNG.? Vel, RNG viste vel greit hvor gode allierte de er da de sa opp alliansen med IB.fam i fjor. Men for all del, lev i usikkerheten som er skapt. Tror nok spillerne dine er på tå hev framover og det tror jeg de gjør rett i. :)

Neimenn, er det ikke viktigperen? Komme her og fortelle oss hva slags forhold vi har til våre allierte, baset på historiske hendelser med andre stammer? Nei det blir for dumt, du aner overhode ikke hva du snakker om her, vi har daglig kontakt med RNG ledelsen, enten via skype, eller ingame, altså vi kommuniserer kontinuerlig, vår allianse står ganske sterkt, enten du liker det eller ikke.

Dette er så latterlig at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare, så dette blir mitt siste inlegg i denne posten.


Kvalm
 

DeletedUser

Guest
Neimenn, er det ikke viktigperen? Komme her og fortelle oss hva slags forhold vi har til våre allierte, baset på historiske hendelser med andre stammer? Nei det blir for dumt, du aner overhode ikke hva du snakker om her, vi har daglig kontakt med RNG ledelsen, enten via skype, eller ingame, altså vi kommuniserer kontinuerlig, vår allianse står ganske sterkt, enten du liker det eller ikke.

Dette er så latterlig at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare, så dette blir mitt siste inlegg i denne posten.


Kvalm

Sitat:
Opprinnelig skrevet av eivped
Enig med PABben. Når man freder en spiller på den måte etter flere måneder kamper så synes jeg ikke det er en riktig avgjørelse. Ledelsen ser en side av saken, mens vi ser den andre, så jeg synes Ledelsen i K100-familien skal ta hensyn til oss RNG-spillere som har kjempet mot disse i lang tid nå.

Er jo ikke så god kommunikasjon det her da?
 

DeletedUser

Guest
Den saken er forlengst ryddet opp i, jeg har personlig snakket med eivped selv. Om du er å veldig nyskjerrig kan du spørre han selv.
 

DeletedUser

Guest
Den saken er forlengst ryddet opp i, jeg har personlig snakket med eivped selv. Om du er å veldig nyskjerrig kan du spørre han selv.

Det er sikkert bra, jeg skal ikke terpe mer på denne greia her :)

Men det har vært en grei diskusjon, brannslukkinga har fungert sånn passe. Og spillerne dine er på alerten. Og vi har vist at vi vet utmerket godt hva som rører seg i stammene som er av interesse :D
 
Sist redigert av en moderator:

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og til deg thalila! du har aldri vært i RNG før og opplevd den flotte vennskapen og lojaliteten vi har! og komme å klage på RNG får du bare trekke tilbake!
 

DeletedUser

Guest
Trekker ingenting tilbake. Jeg står for det jeg sier og gjør. det burde dere også.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Thahila.. jeg anbefaler deg å få deg en bedre spion. Spionen har ikke klart å få med seg alle innlegga engang! :p
utrolig dårlig tolking av informasjon i tillegg..Kunne vært like greit uten den spionen gitt.
Det er også helt utrolig hva dere klarer å innbille dere, både du og Nasthafaru. Mulig dere har bijobb i et firma som driver med surrealistiske eventyr..?

Hvem av dere tror dere kan vite hvordan vårt forhold til våre allierte fungerer? Hvordan kan noen av dere klare å få til noe så dumt at vi skal gå til krig mot K-fam???
Det hele er så absurd dumt, at det nesten er for utrolig at dere kan sitte og lede en stamme. Mulig det er grunnen til dagens resultat for Viking-familien også.

Bare for å få klarlagt dette:
K-familien er våre allierte. Vi har et kjempegodt samarbeide oss ledere imellom. Vi informerer hverandre, og innhenter samtykker der det er behov. Jeg kan bekrefte at før Kalm satte igang sin rekrutteringskampanjen tok han kontakt med meg for godkjenning.
Vi jobber sammen for en felles sak - nemlig å seire over fienden.
Når dere er så sneversynte at dere klarer å tolke K-fam som neste mål - vel, da kan dere bare leve i den trua. Your choice..
Bare sånn til opplysning, så er RNG`s hovedfiende IB-familien, og det vil den fortsette å være.
 

DeletedUser

Guest
Thahila.. jeg anbefaler deg å få deg en bedre spion. Spionen har ikke klart å få med seg alle innlegga engang! :p
utrolig dårlig tolking av informasjon i tillegg..Kunne vært like greit uten den spionen gitt.
Det er også helt utrolig hva dere klarer å innbille dere, både du og Nasthafaru. Mulig dere har bijobb i et firma som driver med surrealistiske eventyr..?

Hvem av dere tror dere kan vite hvordan vårt forhold til våre allierte fungerer? Hvordan kan noen av dere klare å få til noe så dumt at vi skal gå til krig mot K-fam???
Det hele er så absurd dumt, at det nesten er for utrolig at dere kan sitte og lede en stamme. Mulig det er grunnen til dagens resultat for Viking-familien også.

Bare for å få klarlagt dette:
K-familien er våre allierte. Vi har et kjempegodt samarbeide oss ledere imellom. Vi informerer hverandre, og innhenter samtykker der det er behov. Jeg kan bekrefte at før Kalm satte igang sin rekrutteringskampanjen tok han kontakt med meg for godkjenning.
Vi jobber sammen for en felles sak - nemlig å seire over fienden.
Når dere er så sneversynte at dere klarer å tolke K-fam som neste mål - vel, da kan dere bare leve i den trua. Your choice..
Bare sånn til opplysning, så er RNG`s hovedfiende IB-familien, og det vil den fortsette å være.

Er nok ikke så mye surrealisme i dette her tror jeg:) Jeg har spilt såpass lenge på V1 at jeg har vært i allianse med RNG. Er ikke så mange igjen av de spillerne i RNG nå da, men noen er da igjen. Og tror nok ikke at politikken er noe forandret. Vi alle vet at den dagen dere ikke ser noen fordel av en allianse, så er vedkommende på deres fiendeliste temmelig kvikt. Noe annet ville stride mot RNGs natur rett og slett.

Dette er noe vi vet, og som er helt greit. Det gode med dere, er at vi vet hva som vil komme, spillet med å demoralisere en stamme er også en del av spillet. Og de som ikke kjenner RNGs lunefulle politikk, går på limpinnen. At dere i tillegg har fått med dere de mest inaktive og de mest illojale i fra viking fam, i kampanjen deres, passer oss i grunnen greit.

Og med dette i bakhodet, så kan vi bare ikke tolke det som står i samtalen, som noe annet enn det som har kommet i fra oss. Og at både du og Kvalm har kommet på banen med deres litt tafatte brannslukkingsforsøk. Beviser at vi er inne på den rette tanken.. Men det er jo dere og deres spilleres problem da, og ikke vårt i grunn. Vi bare kikker dere litt i kortene, sånn :D
 

DeletedUser

Guest
Thahila.. jeg anbefaler deg å få deg en bedre spion. Spionen har ikke klart å få med seg alle innlegga engang! :p
utrolig dårlig tolking av informasjon i tillegg..Kunne vært like greit uten den spionen gitt.
Det er også helt utrolig hva dere klarer å innbille dere, både du og Nasthafaru. Mulig dere har bijobb i et firma som driver med surrealistiske eventyr..?

Min spion funker helt utmerket. et bevis på de er jo at han er der fortsatt. :) tror ikke du har lest alt her jeg har jo faktisk lagt ut alle innlegga, hvis du ser bort i fra det som er komment etter jeg la det ut. men det er jo ingen problem å få det til heller :) Tror nokk at min spion kommer til å være der veldig lenge.. og som jeg forstår det på min informant er det ingen problem å komme inn som spion. :p litt pen-ord så er du inne.. så for alt det dere vet kan det jo hende jeg har flere spioner der :)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan jeg spørre om hva du tjener på og ha en spion i RNG ?
Dere får kanskje litt info som dere overhode ikke kan bruke mot RNG.

Men vis det er sånn du vil spille så skal jeg skaffe meg en spion i VK familien jeg også ;D
Kjenner folk i den stammen jeg også vettu ;)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Er nok ikke så mye surrealisme i dette her tror jeg:) Jeg har spilt såpass lenge på V1 at jeg har vært i allianse med RNG. Er ikke så mange igjen av de spillerne i RNG nå da, men noen er da igjen. Og tror nok ikke at politikken er noe forandret. Vi alle vet at den dagen dere ikke ser noen fordel av en allianse, så er vedkommende på deres fiendeliste temmelig kvikt. Noe annet ville stride mot RNGs natur rett og slett.

Dette er noe vi vet, og som er helt greit. Det gode med dere, er at vi vet hva som vil komme, spillet med å demoralisere en stamme er også en del av spillet. Og de som ikke kjenner RNGs lunefulle politikk, går på limpinnen. At dere i tillegg har fått med dere de mest inaktive og de mest illojale i fra viking fam, i kampanjen deres, passer oss i grunnen greit.

Og med dette i bakhodet, så kan vi bare ikke tolke det som står i samtalen, som noe annet enn det som har kommet i fra oss. Og at både du og Kvalm har kommet på banen med deres litt tafatte brannslukkingsforsøk. Beviser at vi er inne på den rette tanken.. Men det er jo dere og deres spilleres problem da, og ikke vårt i grunn. Vi bare kikker dere litt i kortene, sånn :D

Jeg vet jo det at det er enkelte mennesker som ikke klarer å skille mennesketyper fra hverandre, og du må være en av de. At den forrige ledelsen var sånn og slik har ikke noenting med den nåværende ledelsen å gjøre. Du dømmer ut i fra hvordan ting har vært. Farlig det..du kan fort gå på tryne da :D
At jeg kommer på banen nå, har ikke noe med brannslukking å gjøre, mer at jeg og nåværende ledelse blir dømt ut i fra hva som før har skjedd.. og det liker jeg ikke. Nåværende ledelse styrer uavhengig av hva som har foregått før.

Skjønner fortsatt ikke hvordan det går an å få så uskyldige morsomheter til å bli til illojalitet mot allierte. I vår stamme så tøyser vi med hverandre på forumet skjønner du :). Slenging med leppa i godlynte toner hender jo til tider. Da blir det en smUle svevende å høre dette gjengitt som planer om å ta K-familien etter Viking.

Tror du virkelig RNG er så dumme at de skulle ha planer om å gå på K-familien? Har du fått med deg hvem som er vår fiende? Yep.. helt korrekt.. IB er våre fiender, og vårt mål. Viking er bare en bi-geskjeft som er greit å ha vekk, slik at de ikke blir en sånn irriterende liten mygg som kun lager irriterende lyder, men likevel ikke har en sjans til overlevelse. Derfor klasker vi likegodt til de nå, slik at vi kan konse i riktig retning alle sammen, nemlig IB. Når Viking er borte i nord, anses området rensket for fiender. Enhver annen taktikk eller strategi er for meg ulogisk. Takk og lov at du ikke sitter i vår ledelse. Da slipper vi slike lite gjennomtenkte planer.

For den som til nå ikke har skjønt det.. så var det IB jeg hentydet til i det aller første sitatet som er referert i første post.
vi går da ikke tom for fiender selv om Viking blir borte :)
Da må man bar rette søkelyset en annen vei :)
Her er det snakk om det berømmelige ordtaket hvor 1 fjør blir til 10 høns. Dette blir litt for dumt..nesten litt noob..
Det gode med dette er at dere ikke vet hva som kommer, dere bare tror dere vet. Jeg anbefaler å bytte kortstokk..

Vår allianse med K-familien er alldeles utmerket. Vi respekterer hverandre, og jobber ut i fra felles mål. Vi vil klart være en ressurs for hverande i tiden framover.
Mulig det er derfor dere er så på hugget? Mulig dere er ute etter å skape sprekker i vårt gode samarbeide fordi dere ser faren ved en så sterk allianse? Jeg er trygg på at denne posten vil virke motsatt, og heller gjøre vårt samarbeide sterkere.
Vi jobber sammen..vi jobber målretta.. og myggen klarer vi oss fint uten..De skaper kun irritasjon og kløe uansett.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tror neppe den lille spionen din vil gjøre så mye skade på RNG og våres allianser, eneste du prøver på thalila er spiltte oss! men når du trykker på splitt allianse mellom RNG,K102SE familien, så kommer det stor skrift... DITT FORSØK PÅ SPILLTING AV ALLIANSE ER MISLYKKET, PRØV IGJEN UTEN HELL:p
 

DeletedUser

Guest
Dette stod i tråden deres da..

Sitat:
Opprinnelig skrevet av PABben
joda som sagt men nå må noen prøve og brannslukke på forum det ser stygt ut.. vi har spion her Og ja viking blir og Endre dette til deres fordel..

Og så kommer du med denne Capitan:

At jeg kommer på banen nå, har ikke noe med brannslukking å gjøre, mer at jeg og nåværende ledelse blir dømt ut i fra hva som før har skjedd.. og det liker jeg ikke. Nåværende ledelse styrer uavhengig av hva som har foregått før.

Dette henger jo ikke helt i sammen? Men men, jeg skal ikke "fyre" dere mer - nå som dere har nok å slukke:)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Bare et kort svar til dette..for forumet PABben her prater om var vårt eget forum..Ikke dette forumet.. og PABbens svar var svaret på følgende innlegg
RNG - Capitan22 den 22.06. klokken 16:30 Siter Rediger Slett
Da vi fikk inn de første søknadene fra Viking, så anså vi det som greit. De søknadene vi har fått var reinhårige og klare i sine ønsker. De ønsket rett og slett å være med i en stamme som var aktiv. De var lei av inaktivitet og dårlig ledelse!

Ledelsen i RNG tok et valg på å ta de inn, fordi vi trenger flere oppegående, aktive medlemmer. Derfor valgte vi å være åpne for dette.

Samtidig presenterte Kvalm sin rekrutteringstaktikk, noe jeg på det daværende tidspunkt ikke kunne se noe feil i, og gav mitt samtykke til hans forsøk på å rekruttere fra Viking. De er en stamme på vei ut, og slik mente vi å kunne plukke ut de som var aktive spillere.

Ja.. jeg kan skjønne at dere klager! Ja, jeg kan skjønne at det er surt når fienden forsvinner! Har stOr forståelse for dette. Jeg er da et vanlig medlem jeg også - som dere andre, og ville sansynligvis blitt drItsur for en sånn avgjørelse. Jeg jobber ut i fra stammens beste, og vil derfor ta kontakt med Kvalm og vil legge fram stammemedlemmenes syn i denne sak. Det gagner oss best at vi er samstemte alle i hop. Så fatt mot!
Du må få det i rett sammenheng vettø, og ikke bare lage dine egne tolkinger.. Brannslokkinga hadde ingenting med dette forumet her å gjøre.

Det er utrOlig hvor mye du vet om ingenting.. utrOlig hva du får ut av ingenting..
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det er en stille natt, nesten for stille. Det er ikke så stille på Tribalwars som her på forumet og derfor kan der være ganske skummelt her på forumet, men noe sier meg at når det ble stille her var det ikke fordi noen var redd for og poste her men fordi de er redd for og miste byene sine. Den siste brua til viking er brent og de som er igjen der nå de går ned med viking skipet. Så da synes jeg alle at vi skal ønske viking på lykke til mot "helheim" som de kaller det. Fordi Ragnarok står for dør og ikke engang Æsene kan redde dere nå.
Global Warming is coming, winter never more! ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Og til deg thahila! du har aldri vært i RNG før og opplevd den flotte vennskapen og lojaliteten vi har! og komme å klage på RNG får du bare trekke tilbake!

RNG Har alltid vært en grei gjeng.

Dere burde være litt stille! RNG har alltid vært de best til å angripe, bare noen ganger mangler vi litt kordinering :p men det har forbredet seg veldig i 2010 .. : - )

Også Thahila hvis du ikke liker RNG, så kan du holde det til deg shæl!


RNG 4 ever ;D ;*
 
Topp