IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hahaha xD det er virkelig ein fryd å lese det her ^^ IB er ikkje bedre enn det kebabben eg eter no. eg vedder på den kunne sendt fleire nukes enn dåke kan. så olymp. eg håper virkelig dåke er bedre enn IB for ellers er dåke ille ute ;)


btw. eg er ikkje den spiller navnet seier. men ein mystisk fremmed som skifta stamme for ei stund sida, men ikkje brukerord på forumet ;)

nei du er david93 xD
 

DeletedUser

Guest
Noen vitenskapelig begrunnelse? Favoritt-historien min kommer til å bli dagen da BOL ble oppløst.:cool:

Hvorfor skal eg komme med noen vitenskapelig begrunnelse, når du ikkje gjør det?

BOL blei oppløst....du er ihvertfall en optimist, den skal du ha....realist derimot, er det siste du er
 

DeletedUser

Guest
Setter meg aldri ned i godstolen eg. Forventer inc kver dag eg, siden det er krig liksom :cool:

Heilt stille trur eg neppe at det er..

Litt så :)

Al Gouti: Har du annet å komme med enn at vi er større enn dere eller? :eek:
Du har liksom brukt det samme argumentet flere ganger nå..
Selve argumentet har jo mange hull... Noe mer fakta enn at "de er større, da burde de vinne"..

Men krigen er laaaaangt fra over, og tror det må mye til for at en stamme står igjen.
Vi skal nok slå tilbake mot BOL(LENE).

Skal jo ikke så mye til for å fjerne BOL spillere. Er jo bare prioritering av de beste spillerne så... :eek:
 

DeletedUser

Guest
kan olymp bli med dere xD vi er drittleie BOL for å si det rett ut. de tar spillere fra oss og nuker oss daglig. kansje derfor dere i IB opplever så lite fra BOL akkurat nå^^ samtidigt som vi kriger med S-E
 

DeletedUser

Guest
Har aldri sagt at vi er større en dere, det er bs.

Har sagt at IB som er støre en oss, burde ha bedre stats mot oss en Olymp, som er MYE mindre en oss
 

DeletedUser

Guest
Det får da være grenser...de som ligger i olymp fronten er for det meste små spillere som ikkje vil slite med moral
 

DeletedUser

Guest
Har aldri sagt at vi er større en dere, det er bs.

Har sagt at IB som er støre en oss, burde ha bedre stats mot oss en Olymp, som er MYE mindre en oss

What? Når sa jeg at dere er større enn oss? :confused:
Du bruker samme argument igjen. Har du ikke noe annet? :eek:


Det får da være grenser...de som ligger i olymp fronten er for det meste små spillere som ikkje vil slite med moral

Lol.. Så dere bare lar de adle dere? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det får da være grenser...de som ligger i olymp fronten er for det meste små spillere som ikkje vil slite med moral

det er jeg ganske uenig i. BOL har spillere der som er større en 5 mill, mens Olymp sin største spiller har (trodys) 3 mill.
BOL har kansje ikke problemer med de største spillereme i Olymp, men de som har under 1mill vill BOL få problemer med angående moral.

så jeg synes at BOl gjør en god jobb med Olymp med tanke på at IB angriper dem i tileg.
 

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at BOL er bedre enn Olymp. :rolleyes: For å si det rett ut, så rekrutterer BOL inn spillere hele tiden. Det er ikke noen som helst kvalitetsvurdering. Rekruttøren deres sitter sikkert med et stempel og sier: 'Over hundre poeng, du er inne'. Alle BOL spillerne jeg har sett i aksjon bruker for det meste blandingsbyer. Vi er altfor gode for dere. Dere skylder på moral? Slapp av, det ville vi også gjort hvis vi taper mot en mindre stamme. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Iskrem.. de har IKKE klaget.. leser du litt bedre der så ser du (sindick skrev), også svarte en annen en at de har dorlig moral på de mindste og sliter dermed med de, menst de største er enklere.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at BOL er bedre enn Olymp. :rolleyes: For å si det rett ut, så rekrutterer BOL inn spillere hele tiden. Det er ikke noen som helst kvalitetsvurdering. Rekruttøren deres sitter sikkert med et stempel og sier: 'Over hundre poeng, du er inne'. Alle BOL spillerne jeg har sett i aksjon bruker for det meste blandingsbyer. Vi er altfor gode for dere. Dere skylder på moral? Slapp av, det ville vi også gjort hvis vi taper mot en mindre stamme. :eek:

Jaaa, du tar propaganda til et helt nytt nivå du iskrem :eek: Hvis du ikke har noe bedre å komme med så vil jeg anbefale deg å ikke si noe i det hele tatt ;)
 

DeletedUser

Guest
Alle vet jo at BOL er bedre enn Olymp. :rolleyes: For å si det rett ut, så rekrutterer BOL inn spillere hele tiden. Det er ikke noen som helst kvalitetsvurdering. Rekruttøren deres sitter sikkert med et stempel og sier: 'Over hundre poeng, du er inne'. Alle BOL spillerne jeg har sett i aksjon bruker for det meste blandingsbyer. Vi er altfor gode for dere. Dere skylder på moral? Slapp av, det ville vi også gjort hvis vi taper mot en mindre stamme. :eek:

Det kommer fra en hvor 27 av hans 52 byer er gråbyer, vitner om kvalitet. Vis meg en statistikk hvor Olymp vinner mot BOL.

Punk
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er så enig med deg iskrem, BoL kunne ikke brukt det siste vette de hadde igjen når de begynte å krige med Olymp.
Det er jo den største tabben de noen gang har gjort, for selvfølgelig kommer de til å tape mot dere.
Og alle de stammen BoL noen gang har kriget mot kan ikke måles mot hvor utrolig gode dere er... jeg tror det beste BoL kan gjøre nå er å legge seg ned på sine knær å tilbe alle og en vær i Olymp og be om tilgivels for at de kunne finne på å angripe noen som er så allmektige som dem. :D
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Ironi nei. Det der er hard fakta. ;)

for å sei det slik begynner eg å bli latterlig lei alle desse påstandene du baserer på ein slikk og ingenting. du sitter her og disser BOL fordi du veit du er SJANSELØS op offansiver (og på deffansiven) så du tar det den einaste plasse du kan utrette nåke. du har det i kjeften. det gjelder alle i olymp. dåke har det i kjeften! trur du virkelig du hadde holdt 1 dag om BOL gjekk på deg? 1 EINASTE DAG? NEI! du hadde slutta spillet på under 2 timer.

"den harde fakta" som du reffererer til lenger oppe her er at olymp er latterlige. dåke sitter her på forumet og brifer og skryter skikkelig. her er den EINASTE plasse dåke har litt mulighet til å ta igjen. var du halvparten så god til å spille som du vil få det til å høyrest ut som her hadde vel dåke vore ein av toppstammene? eller? og BOL ville vel ikkje vert nest øverst om dei hadde sugd så j***** som du vil ha det til?!

ta å vis deg fram på spillet istede for å sitte her å skryte som ein anna tulling. for per dags dato har du ikkje gjort ein dritt som gir de lov å skryte. ta å kjemp ein god kamp så skal eg tåle den skrytinga di. men før du gjer det kan du godt holde kjeft!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp