IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Noen er visst litt trøtte. :rolleyes: Jeg har vært kontovakt for en under fullt kjør fra BOL, var aldri innpå, og BOL tok bare 1 by! Der har du heltene dine. Tapere hele gjengen. :p
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
:D haha xD da har det ikkje vert fullt kjør. da har det vore nuke/fake liksom :p du ser jo kordan vi adler av IB. for å sei det slik: til og med 9i forhold til IB suger du. så kan garantere det ikkje ahr vert fullt kjør ;)
 

DeletedUser

Guest
Fullt kjør for meg er nok 200 angrep, derav 50 nukes. Kan ikke være innpå hele tiden.
 

DeletedUser

Guest
Krangler dere (BOL) med Olymp om hvem som er best fortsatt? :eek:
Hvem vinner denne spennende maktkampen :eek:

Menne 3xx95... Hvordan dere adler oss... lol..

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 21
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 259,102
Side 2: 200,537
Forskjell: 58,565

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja dere knuser helt klart ikke david i forhold til alle angrepa -.- husker at det var over 9000 inkomende 1 gang :D
 

DeletedUser

Guest
Iskrem.. Spørr du mer så er 50 nuke LANGT fra fult skjør.. Hadde nok klart meg sjøl med det, lol... Skal love deg at viss bol kjører fult skjør så er det minimum 11 nuke på vær by.. Spørs hvor mange byer du har, men tror nok at en med 50. Byer ville ha hatt minimum 900 inc og minimum 250 nukes og 20 adels..

Ser man på kamps så har han rundt 150 mill i od-d det vil si over 1500 nukes det er ett skikkelig skjør av bol ;)
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om du legger til en null iskrem, så kan du begynne ganske forsiktig å si at du har fullt kjør ;)
Men selfølgelig så er jo de allmektige Olymp mye bedre en bitte lille BoL, vi kommer til å angre bittert på at vi blandet oss inn i en krig mot dere :S
Så jeg ser ikke pointe å diskutere det en gang, Olymp er den beste stammen som noen gang har vært på v.1
Jeg tror bare at alle andre stammen her skal underkaste seg deres dominans en gang for alle og la de styre verdenen som det passer dem. :)

Er litt flaut å spørre, men er det en mulighet for å få jonie deres almektighet??
For jeg ser jo helt klart at det er dere som sitter med all makten på v.1 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: H.F.O
Players:

Side 2:
Tribes: HVIB IB
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 387
Side 2: 2,997
Forskjell: 2,610

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 11
Forskjell: 26

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,076,608
Side 2: 26,524,414
Forskjell: 24,447,806

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 313,978
Side 2: 92


Åjsann? Ib got ass kicket?
 

DeletedUser

Guest
Om du legger til en null iskrem, så kan du begynne ganske forsiktig å si at du har fullt kjør ;)
Men selfølgelig så er jo de allmektige Olymp mye bedre en bitte lille BoL, vi kommer til å angre bittert på at vi blandet oss inn i en krig mot dere :S
Så jeg ser ikke pointe å diskutere det en gang, Olymp er den beste stammen som noen gang har vært på v.1
Jeg tror bare at alle andre stammen her skal underkaste seg deres dominans en gang for alle og la de styre verdenen som det passer dem. :)

Er litt flaut å spørre, men er det en mulighet for å få jonie deres almektighet??
For jeg ser jo helt klart at det er dere som sitter med all makten på v.1 :eek:

Jeg synes du er tøff du også. :p Fikk faktisk litt incs på meg nå. Var det noe jeg skrev? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Åjsann? Ib got ass kicket?

26 byer forskjell? :eek:
Yeah, vi ble skikkelig banka der! Og på en måned! Det er bare sykt bra jobb av dere! :eek:

Vennligst stopp alle angrepene mot oss.. For om 79 år har dere adlet hele IB! :D
 

DeletedUser

Guest
Å nei, ikke angrip meg. Om en uke er jeg ikke mer hvis det fortsetter. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
26 byer forskjell? :eek:
Yeah, vi ble skikkelig banka der! Og på en måned! Det er bare sykt bra jobb av dere! :eek:

Vennligst stopp alle angrepene mot oss.. For om 79 år har dere adlet hele IB! :D

dere vill ha blitt grå lenge før den tid.


79 år..... har du regnet ut dette........ skeptisk.
 

DeletedUser

Guest
jeg er en som dater jenter xD men kan si at olymp er ihvertfall bedre til å ta beslutninger enn K10*NY! det skal være sikkert :D
 

DeletedUser

Guest
å joda xD men du burde heller ikke skryte :D husk at du ville ha PA med meg når du var 30 ganger større enn meg bare fordi jeg angrep en venn av deg som var på 500 poeng xD husker den samtalen grævla godt xD
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp