JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Bare en liten side-note, siden det snakkes om at ib ikke bruker spioner..
Dette stemmer da ikke, da det ble funnet en del poster fra en spiller som het endel som han hadde sendt til ib.

EDIT: dette var den eneste jeg kom på i farten, men er ganske sikker på at det er flere også.

Nå ble jeg spent. Hva sa denne endel?
 

DeletedUser

Guest
Det finnes faktisk vellykkede stammer som ikke brukes spioner ;)

Godt mulig det. Men eg veit ikkje om nokken.

Du er i renegades og er ikke en renagader, men en Core spiller? Helt greit for meg :)
Høres mye bedre ut også.

Og det med spioner og at folk liker å spille uten.. Det høres kanskje litt greit ut, men da blir spillet faktisk mye vanskeligere og veldig ulikt virkeligheten. Selv land har spioner og andre som spionerer i andre land og opprørsgrupper. Spioner er litt viktig for å kunne få info fra fienden, men det er mulig å klare seg uten som Grim sa ;)

Starte ein server der man ikkje har lov å ha spioner, ny utfordring for mange det :)

Kor ekte de er?

Jeg tror og mener de som før var i renegades gikk over til IB på grunn av at det var en av de gode/beste alternative å gjøre. Noen gikk over til TNR, fordi de mente at TNR er Renegades.

De fra renegades som nå er i IB har nå enten blitt "en del av IB", eller holder seg som renegades, og håper på at noe av det som falt kan gjennoprettes. Men det er ett problem for de som nå er i IB, de renegaderene som er i IB, for IB vil ikke miste sine medlemmer. Hva gjør IB når disse renegaderene vil dra? Da IB ikke vil miste disse byene,troppene, og poengene. For hva skjer med IB dersom folk drar? IB vil da svekkes til en viss grad.

Eg skjønner at når ein stamme forsvinner og de skal ha ein ny, at de selvfølgelig tar det som de meine e rett for de. Om det e beliggenhet eller nokke ant, så e det ein del som e lurt å tenke gjennom når man skal søke seg til ein ny stamme. Eg skyte ingen for at folk gjekk til IB. Masse bra folk der, de eg kjenner til og prater med innimellom i alle fall. Og kriger litt med for den saks skyld.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Endelig noen med fett navn igjen (cool)

Go Renegades <3<3

@Old Renegades..
Gidd å hiss dere opp, det er bare et navn.
Er det noen som har fortjent å kalle seg det er det JCs..

Hvordan kan dere egentlig kalle dere Renegades når dere har gjemt dere i IB.
Eneste som kan spille tw der er Paalodin og Lamps om ghan er der enda?
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig noen med fett navn igjen (cool)

Go Renegades <3<3

@Old Renegades..
Gidd å hiss dere opp, det er bare et navn.
Er det noen som har fortjent å kalle seg det er det JCs..

Hvordan kan dere egentlig kalle dere Renegades når dere har gjemt dere i IB.
Eneste som kan spille tw der er Paalodin og Lamps om ghan er der enda?

Hvordan kan JCs ha gjort seg fortjent til det navnet når det de gjorde var å gå ut av Renegades og bortvise alt som hadde med det navnet å gjøre? Ja, du har rett.. De fortjener det... viiiiirkelig. Riktig.
 

DeletedUser

Guest
Vi spiller fair jo :)
Men du har sikkert mange fine punkter på hvorfor vi ikke gjør det, og gleder meg til du forteller det! :)
Bring it on!

Altså, nevn ein stamme som spiller fair. Eg komme ikkje på nokken skjønner du :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi spiller fair jo :)
Men du har sikkert mange fine punkter på hvorfor vi ikke gjør det, og gleder meg til du forteller det! :)
Bring it on!

Å spille fair betyr at man ikkje juksar. Å ikkje bruke spionar er berre idioti.

om du ikkje forstod det så seiar eg ikkje at dykk ikkje spelar fair, men at spionasje ikkje har noko med saken å gjere.
 

DeletedUser

Guest
Å spille fair betyr at man ikkje juksar. Å ikkje bruke spionar er berre idioti.

om du ikkje forstod det så seiar eg ikkje at dykk ikkje spelar fair, men at spionasje ikkje har noko med saken å gjere.

de hacker ikke som aces gjorde

i remember :(
 

DeletedUser

Guest
Min meining at det e ingen stammer som kan sei at de spiller fair. Eg skjønner ikkje at det e et tema eingang.
For de første så ville vel ein fair krig vert at stammer hadde vert like store. I kor mange krigsfilmer er det snakk om fair. Det e som her. Me stiller opp med diplomati og jatting og prating og sånt, så går me tilbake til vårt og kriger mot kverandre.
Spioner er vel ein ting som ikkje e fair.
Alle som blir kalla backstabbere, ja enten e de det eller ikkje, men det e i alle fall ikkje ein fair måte.
Og eg vil nesten med sikkerhet sei at veldig mange her e ein backstabber, ja eg e det kanskje sjøl i nokken sine øyne. ;)
Det e så mangt å ta opp. Men kjære deg, rams opp stammer som e fair, og kom med kommentarer om koffor de e fair. :)
 

DeletedUser

Guest
nesten alle stammer under 1000 p siden det er ofte små spillere som ikke kan spillet eller at de ikke har kunne gjort noe galt på den korte stunen de har spillt;)
 

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Å spille fair betyr at man ikkje juksar. Å ikkje bruke spionar er berre idioti.

om du ikkje forstod det så seiar eg ikkje at dykk ikkje spelar fair, men at spionasje ikkje har noko med saken å gjere.

Selfølgelig har spionasje noe med saken å gjøre
Dette er et krigsspill, der man spiller mot ekte mennesker, ikke en maskin, og det er klart at så lenge man kan ha spioner så har man det, sånn er det i virkeligheten. Så lenge det ikke er noe forbud (hvordan skal man kontrolere det) mot spioner så bør man bruke det, å ikke bruke det gir motstanderen fordeler. Nei, så lenge man holder seg til de reglene som er i TW er alt ok, det er jo likt for alle.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
vel, jeg kan ikke se hva som er så farlig med at vi akkurat kaller oss Renegades. ingen som har hett Renegades før nei, noen har kalt seg TNR, FKR osv. men ingen andre har kalt seg Renegades.det vil jeg si er 2 helt forskjellige ting. vi er Renegades ikke the fluffy renegades. som vil da si at vi ikke har noe med de andre å gjøre. selv ville jeg ha hett TNR, for det var de jeg syntes var store, FKR fryktet jeg ikke, siste stamme husker jeg ikke navnet på :eek:, men slikk jeg ser det så kan jeg ikke skjønne hvorfor noen overhodet reagerer på navnet, hva har et navn å si for krigen? man skal jo bare knuse alle de andre uansett. hvis vi da ikke er verdig akkurat det navnet som ingen har hatt før for det er jo ingen som har hett Renegades før, så betyr jo det at vi kan være amatører og n00ber og what ever you mean men det vil jo da også si at vi til og med kan være bedre enn FKR,TNR osv. fordi ossen kan dere bestemme at vi er bedre eller dårligere enn FKR,TNR osv. vi har jo ikke fått visst oss enda, kanskje vi skal oppføre oss anerledes nå, men hvorfor det? Vi er RNG, ingen har hatt det navnet før og tror ikke noen vil ha det senere heller siden vi kommer til å ha det til en god stund. rart ingen reagerte når FKR kom, som er en ren kopiering av FKR, ja for FKR eksisterer de ja, med 380k p...
rart alle reagerer når en stor stamme skifter navn, men ikke når noen faktisk KOPIERER. Kanskje vi vil bruke Renegades fordi det var mange som fryktet Renegades og vi blir kanskje bare bedre av det. for alle fryktet TNR, FKR osv. defor kan det være en fordel å hete noe i nærheten av det, men samma hva vi heter, poenget er jo bare å knuse alle utenfor din stamme uansett hvem de er og hva stammen heter...
Jeg er kanskje ny her, men jeg dritter F i hva vi heter osv. jeg er bare opptatt av å spille et spill som jeg koser meg med. trodde det var det viktige her jeg ikke hva visse stammer heter.

PS! Hvorfor ljuge IB? dere har spioner og ikke vanskelig å innrøme det. det er ikke Fair play og vi spiller ikke Fair Play vi heller nei, vi får alle være ærlige og vi er i det minste ærlige, men det er et krigspill og poenget er å vinne, samme hvordan man vinner vel. Alle kan gjøre akkurat det samme og det er lov til å ha spioner så hvorfor ikke gjøre det? Vi driter i om dere liker det eller ikke, det er possitivt for oss å ha det så da bruker vi det!
 

DeletedUser

Guest
folk har forskjelige menninger -.- du har rett ib har bare lyst til og drite dere ut;)
 

Deathblow

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Av alle navn så tok dere det? :p haha, lo når jeg så det.
Skal ikke slenge no dritt her, men det er litt vell desperat å ta et navn som allerede har skapt et rykte istede for å lage sitt eget. Tross alt mange av deres fiender som har vært med på å skape det ryktet dere drasser på nå...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Av alle navn så tok dere det? :p haha, lo når jeg så det.
Skal ikke slenge no dritt her, men det er litt vell desperat å ta et navn som allerede har skapt et rykte istede for å lage sitt eget. Tross alt mange av deres fiender som har vært med på å skape det ryktet dere drasser på nå...

ikke jeg som lagde navnet jeg nei, men ledelsen mente og jeg selv mener at det var TNR som var kjent, det var de som jeg kjente når jeg var ny og kan ikke se hvorfor du har så mye imot det. TNR,FKR og TMR var kjente og hadde et rykte, som jeg vet så har det aldri eksistert noe RNG. det er 2 helt forskjellige navn, alle kan kalle seg Renegades? kan man ikke det? vi tar ikke et rykte som vi ikke har skapt, vi tar bare å får rykte tilbake. det er helt riktig at mange av våres fiender var delaktige å skape rykte og de skal få svi får å ha vært noen svikere ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
For og få en forskjell på dem vil jeg fortsette og kalle RNG for JCs, eller wannabe Renegades. Renegades har et rykte på seg fra før, og at JCs (RNG) skal få ødelegge det, kommer ikke på tale :).
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
For og få en forskjell på dem vil jeg fortsette og kalle RNG for JCs, eller wannabe Renegades. Renegades har et rykte på seg fra før, og at JCs (RNG) skal få ødelegge det, kommer ikke på tale :).

vel, tror du at vi bryr oss om hva du kaller oss? vi skal bare knuse deg vi, det vi bryr oss om ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp