Julefred? Diskusjon rundt julefeiring og andre høytider

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Haha...

Målet er å få omvendt alle i et kristent korstog i god tid før jul :D
 

DeletedUser

Guest
HMM burde vert moske og kirke slikk at man kan velge og delle opp spillet i krig slikk at det blir kirke vs moske :D hva har jøder ?
 

DeletedUser

Guest
Hvis man bruker sånn grafisk oversikt så er faktisk kirken en moske i noen byer, tror jeg. Skal se om jeg finner screenshot :)

edit: fant det ikke. Kanskje det bare var noe jeg drømte.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis man bruker sånn grafisk oversikt så er faktisk kirken en moske i noen byer, tror jeg. Skal se om jeg finner screenshot :)

edit: fant det ikke. Kanskje det bare var noe jeg drømte.

Haha...
Da er du trolig i ferd med å konvertere. :D
 

DeletedUser

Guest
Da tar vi alle pause, men Dommola kan fortsatt angripes etter eget ønske... :D

Ja jeg og dommola kan angipe hverandre i jula er klar for og plukke litt julegaver av han når jeg ikke får noen andre gaver.
 

DeletedUser

Guest
Får muslimer og andre religioner også denne muligheten? Eller er dette kun for kristendommen? Hva hadde de i fjor?

Hvis det er fredning i jula krever jeg det samme under ID og fasten mener de må ta vare på mine høytider og så lenge de tar hennsyn til de kristne.

De kristne synder ikke hvis de spiller i jula mens jeg synder hvis jeg spiller på dagtid under fasten så jeg kan ikke spille på dagtid en hel måned det er da mye verre enn jula for dere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er faktisk heilt sant. Eg er ikkje sterk på å forklare sånt, så eg berre visar til denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ganske sikker på at "alle" går i kirka i jula,. Selv om de ikke er kristne. Det bør ihvertfall være fred på julaften, siden man kan ikke bruke 5 timer på TW når man egentlig skulle legge på seg 15 kg julefett og kose seg med familien. Å ikke ha julefred ville være å tvinge folk til å være oppe og fake/nuke for å ikke gi andre en fordel. Peace!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp