julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Som erfaren TW-spiller, men fersk her på forumet, må jeg bare si at dette virker noe uprofesjonelt. "Noen" bestemmer svært så bestemt som moderatorer med tanke på å holde seg til topic o.l., mens svar på spørsmål som innvirker på samtlige spillere, er det visst umulig å få. Hvis det er slik at bare en av dere sjefene her inne kan få lov til å uttale seg om denne julepausen offisielt, så må noen "vekke" denne sjefen fra dvalen slik at alle får svarene de lurer på. Siden jeg har erfart her, at man må være tydelig for å unngå misforståelser, stiller jeg spørsmålene på nytt ;
1) Vil det være mulig å noble gråbyer i julepausen?
2) Vil det være mulig å produsere tropper/bygge opp byer i julepausen?
3) Vil det være mulig å komme med en slik uttalelse et par uker før man legger ned spillet neste gang vi nærmer oss en høytid?
4) Og til slutt et spørsmål som IKKE har vært stilt tidligere, jeg understreker dermed at jeg ikke klager på at dette ikke har vært besvart tidligere, vil dere legge inn pauser i påsken og på 17. mai også?

God jul til alle TW-spillere!
 

DeletedUser

Guest
Hvis den pausen ikke setter inn før klokken 24 i kveld, så blir jeg forbanna på dere!!

jeg hadde beregnet at pausen slo inn klokken 12, fordi det var det dere sa, og derfor har ikke jeg beregnet å forsvare meg etter klokken 12..

Jeg fikk netopp inn et angrep, og det tok tropper!!
Nå er jeg rimelig forbanna på ledelsen i dette spillet:mad:
 

DeletedUser

Guest
Hei hei folkens, det ser ut som admin fikk litt problemer med pausen, vi prøver å fikse det. Det skal være ordnet nå.

Emne dbberglund besøker Bol-e
Sendt 23 12 08 13:16
Besøk

051 - Core <3 (565|433) K45 besøkte deg

Tilsammen feiret dere en komfortabel Jul.
God Jul til alle spillere!
når det gjelder teach sine spørsmål, så er svarene jeg fikk av .dk admin som følger:

1. nej
2. ja
3. ja, men vi skal jo lige lære hvordan alt fungere
4. Hvis der er flertal for det, så er alt da mulig
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan vi i det minste få en utalelse fra ledelsen av spillet?:confused:

Tidspunkt? Virker ikke som det var kl 12 likevel.. Mer sannsynlig kl 24.00

Adling av gråbyer?..

:confused::confused::confused:
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei hei folkens, det ser ut som admin fikk litt problemer med pausen, vi prøver å fikse det. Det skal være ordnet nå.


når det gjelder teach sine spørsmål, så er svarene jeg fikk av .dk admin som følger:

1. nej
2. ja
3. ja, men vi skal jo lige lære hvordan alt fungere
4. Hvis der er flertal for det, så er alt da mulig

Takk Glitter. Frustrasjonen steg til uvante høyder så langt inni pyntingen av juletreet;-) God jul!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dere vil kunne angripe alt og alle, men alle angrepene som treffer spillere vil returnere uten tap eller seier.
Dem vil rett og slett bare være innom en liten snarvissit ;)
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere.

Det stemmer jo ikke med det du sier Brann?
 

benreddik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere.

Det stemmer jo ikke med det du sier Brann?

Jeg fikk denne meldingen, så da er jo den saken klar:

Besøk
Dine tropper besøkte Barbar landsby (xxx|xxx) K34

Etter en komfortabel jul med utmerket mat begav de seg tilbake hjem igjenn.
God Jul til alle spillere!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere.

Det stemmer jo ikke med det du sier Brann?

Du vil kunne angripe begge, meeen dem vil ikke gjøre noe effekt når dem treffer innen angitt tidsrom.
Du kan vel prøve å angripe meg nå og se om dem går igjennom ;)
 

DeletedUser

Guest
Som erfaren TW-spiller, men fersk her på forumet, må jeg bare si at dette virker noe uprofesjonelt. "Noen" bestemmer svært så bestemt som moderatorer med tanke på å holde seg til topic o.l., mens svar på spørsmål som innvirker på samtlige spillere, er det visst umulig å få. Hvis det er slik at bare en av dere sjefene her inne kan få lov til å uttale seg om denne julepausen offisielt, så må noen "vekke" denne sjefen fra dvalen slik at alle får svarene de lurer på. Siden jeg har erfart her, at man må være tydelig for å unngå misforståelser, stiller jeg spørsmålene på nytt ;
1) Vil det være mulig å noble gråbyer i julepausen?
2) Vil det være mulig å produsere tropper/bygge opp byer i julepausen?
3) Vil det være mulig å komme med en slik uttalelse et par uker før man legger ned spillet neste gang vi nærmer oss en høytid?
4) Og til slutt et spørsmål som IKKE har vært stilt tidligere, jeg understreker dermed at jeg ikke klager på at dette ikke har vært besvart tidligere, vil dere legge inn pauser i påsken og på 17. mai også?

God jul til alle TW-spillere!

Glem ikke pinse, nyttår, 1 Mai osv osv..... Skal vi følge skolekalender eller er det en annen høytidskalender som brukes?

Synes hele pausen er lavmål! Men får overleve på egenproduksjon og gjøre meg fetest mulig til etter pausen......

Ellers helt enig med teacher! Rotete informasjon, og lite overbevisende samspill mellom Moddene. Dette skulle vært vedtatt, og informert om for lang tid tilbake (uten at det hadde hatt spesielt innvirkning på meg).
 

DeletedUser

Guest
Jeg er helt enig i at dette burde blitt gjort bedre. Problemet er at det er vanskelig å få et klart svar noen ganger og da er det umulig for oss som kun har med forumet å gjøre, å faktisk kunne svare for hva de driver med og hvordan de tenker.

Får be om forståelse for at dette er en omstillingsfase med ny comunity manager, noe som gjør at ting kan bli litt rotete til tider. Forhåpentligvis ordner dette seg med tiden, når hun har satt seg mer inn i saker og ting. :)
 

DeletedUser

Guest
Gidder ikke å lete etter svaret så spør like godt her:
Hva skjer med lojaliteten til byene i denne perioden? Vil den fryse eller vil den fortsette å øke i byer som har lavere lojalitet enn 100?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ahhh crap.
Det går ikke an å farme :(
jæjæ.
Var egentlig slik jeg trodde det skulle bli hele veien. Slik som det har vært alle år, men fikk desverre uttydelige svar her og der. doh!
 

DeletedUser

Guest
ahhh crap.
Det går ikke an å farme :(
jæjæ.
Var egentlig slik jeg trodde det skulle bli hele veien. Slik som det har vært alle år, men fikk desverre uttydelige svar her og der. doh!

I second that statement! ;) Allerede fått tilbake 2 julenisseturer lol

Men en annen ting, jeg har da gått og gledet meg til at enkelte "inaktive" skulle bli grå (ligger i utkant, og har evigheter av reise for farming....). Blir disse da "frelst" i høytiden? Eller vil de bli grå som vanlig?????

Til Glitter: Klart man har forståelse, men dette har jo vært gjort før, og blir gjort på andre servere.....
Vi satser på at dere får det til neste år, hvis ikke skal jeg dra frem tråden igjen lol
 

DeletedUser

Guest
Til Glitter: Klart man har forståelse, men dette har jo vært gjort før, og blir gjort på andre servere.....
Vi satser på at dere får det til neste år, hvis ikke skal jeg dra frem tråden igjen lol

hehe, jeg har ikke noe med dette å gjøre, jeg måtte bare inn å mase når det ikke ble gjort. Så ikke skyld på meg i såfall :p
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha brukt over 30 nukes på en spillert så får vedkommende hele 2 dager på å bygge opp mur, bygge tropper, omorganisere seg, og motta mer støtte fra stammen sin. Er ikke livet herlig? :rolleyes:
 
Topp