Just for fun V9s største Diplomatiske galskap

DeletedUser

Guest
Hvem er "RAUB" da?

Det får han eventuelt svare for selv, og får bli opp til han og fortelle. Likeledes får han i så fall også fortelle hvorfor han valgte det nicket. Jeg ville ikke gjort det.!. Men det var hans valg.
Grunnen til at jeg ikke sier det, er at jeg ikke er noen Tyster heller.!.

Men nå kaller viktigere gjøremål på denne mannen.!.
 

DeletedUser

Guest
Flott :) Da slepper jeg og freshe denne sia opp hele tia :p

Forklar "RAUB"!
 

DeletedUser

Guest
Dette må være det verste forsøket på propaganda jeg noen ganger har sett :eek:

Kom med et bedre eksempel da? Om du vet hva propeganda er, det som er saken, jeg traff SPIKEREN midt der hvor den skulle. Da har jeg egentlig gjort min jobb. Å gi propegandaen på V9 ett ansikt. Om dere ville ha gjort det på en annen måte, er IKKE mitt problem! Så får dere akseptere som det er eller la være å svare. Regner med at de fleste har spredt propeganda på andre servere, så hva er forskjellen? Jo nå kom noen dere i forkjøpet og tok dere!!! Det er feilen, å møte seg selv i døren, er kanskje flaut??? Det tror jeg. Å få igjen med samme mynt er kanskje den rette medisinen?
 

DeletedUser

Guest
Forklar det jeg spurte om a? Forklar hvem du er og hva du vil med dette :)
 

DeletedUser

Guest
Uansett, den familie stammen kommer til å gjøre det såpass bra at de ender opp med å være fornøyde med innsatsen sin og det er vel det viktigste? Være fornøyd med det man har klart å oppnå. Så en kan snakke så mye stygt om dem, men endrer ikke fakta :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva er det du vil? Ødelegge J.F.F? Vi spiller for morro skyld så hva er det du prøver på? Ødelegge for oss på grunn av at vi spiller Just For Fun? Lol ..

Det jeg vil er å gi Propeganda! Er det så vanskelig? Ødelegge for dere? Nei, men propeganda er vel lov, like mye som dere spiller Just For Fun. Enkelt. Bedre svar kan jeg ikke gi, ønsker du mer - google opp Propeganda, og slutt å sippe, om dere liksom skal være en familie og stå sammen, da vet du likegodt som meg, at propeganda da er UT! Men jeg fikk likevel noen til å bite på, og fant Deres svakeste side. Fornøyd nå?
 

DeletedUser

Guest
Uansett, den familien stammen kommer til å gjøre det såpass bra at de ender opp med å være fornøyde med innsatsen sin og det er vel det viktigste? Være fornøyd med det man har klart å oppnå. Så en kan snakke så mye stygt om dem, men endrer ikke fakta :)

Riktig, og da er Propeganda ORD - noe som du forteller her. Stjerne til deg. Inngame er inngame. Forum er Forum!
 

DeletedUser

Guest
Beklager off-topicen, men hvem er RUAB'en her som er imot J.F.F - family? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er han, så er han feig som ikke tør å si det med orginal nick :)

Men vi har vel kommet fremtil konklusjonen uansett, hihi
 

DeletedUser

Guest
Oppførsel i sosiale situasjoner måles i EQ, og ikke IQ. Så jeg er ikke uenig i det ressonementet.
Men ofte avhenger det igjen av hvordan man selv blir oppfattet. Noen er uenig uansett, bare for å være det. Mens andre leser ikke en gang innholdet.
Enig i at ikke alltid utgangpunktet er at man må være jevnbyrdige, nå siktet jeg ikke nødvendigvis til at man hadde like mange byer osv, men mer på kunnskap og innsats.

Jeg siktet nå faktisk til vanlig IQ. Det å se sammenhenger, og sette sammen logiske argumenter. I dette tilfellet da propaganda som man ikke greier å ta seriøst, siden den baserer seg på veldig løse antakelser og spekulasjoner. Ikke at det ville skadet med litt EQ også, heh.

Kunnskap og innsats er vel to av de viktigste faktorene som kreves for å være en kompetent TW spiller. Hele poenget med å måle seg mot hverandre blir litt borte hvis alle skulle vært på likt nivå. Jeg skjønner ikke hvorfor du kom med den kommentaren i utgangspunktet, må jeg innrømme. Meh.

Forresten så tror jeg du er litt på jordet i dette innlegget. Det er langt under 35 % som har en IQ på over 129. Antar det er en skriveleif, eller en håpløs formulering.
 

DeletedUser

Guest
Jeg siktet nå faktisk til vanlig IQ. Det å se sammenhenger, og sette sammen logiske argumenter. I dette tilfellet da propaganda som man ikke greier å ta seriøst, siden den baserer seg på veldig løse antakelser og spekulasjoner. Ikke at det ville skadet med litt EQ også, heh.

Kunnskap og innsats er vel to av de viktigste faktorene som kreves for å være en kompetent TW spiller. Hele poenget med å måle seg mot hverandre blir litt borte hvis alle skulle vært på likt nivå. Jeg skjønner ikke hvorfor du kom med den kommentaren i utgangspunktet, må jeg innrømme. Meh.

Forresten så tror jeg du er litt på jordet i dette innlegget. Det er langt under 35 % som har en IQ på over 129. Antar det er en skriveleif, eller en håpløs formulering.

*ehem* Allow me to introduce....... mikkel! EL REY DE TROLLS!

Mikkel er også kjent som en av de beste spillerne på .no og ser derfor på det å trolle forumene som sin jobb. Hans spesialitet er å dukke opp på tråder og lage lange diskusjoner om ting som ikke egentlig er relevant iforhold til saken. Jeg kan videre opplyse dere om at Mikkel har en IQ langt over gjennomsnittet, det er derfor ikke uvanlig at han klarer å utklasse omtrent en hver spiller når det kommer til diskusjoner. Dette er en del av hans måte å vise at nei DERE er ikke smarte, JEG er.

Jeg ber derfor alle om å ta avstand fra hans innlegg på dette forumet så vi får et fint og ryddig forum istedenfor dette spammet som nå er i ferd med å starte.:)


------------------

Propaganda er HELT lovlig, dette er et propaganda forum. MEN det er heller ikke ulovlig å kritisere trådskaperen ettersom at dette er en normal reaksjon når propaganda rammer noen. Velger du å lage propaganda er det din jobb å ta imot kritikk og svare for den.

Jeg kan videre bekrefte at "RAUB" IKKE er TC. Skal også fortelle dere at "TC" og "R90" ikke er samme person, ettersom at jeg har spilt med begge.. :) - Ja zippy, som vanlig åpner du munnen for tidlig og sier ting du egentlig ikke har helt peiling på, men det er derfor jeg liker deg. :)
 

DeletedUser

Guest
Beklager off-topicen, men hvem er RUAB'en her som er imot J.F.F - family? :confused:

Propeganda... ... ... du må lære deg betydningen før du svarer, jeg kunne tatt en hvilken som helst stamme, men nå gjorde jeg ikke det, og valgte denne med familie som dere kaller det, og en stamme med flere understammer har ett mål, og også grunn for Propeganda. Grunnen er som jeg har sagt tidligere, skape Propeganda - slik at folk kan tenke litt selv også, men samtidig være i oppfattning av ordet Propegandas betydning. De som ser hva jeg mener, mener selvfølgelig det samme som meg, de som er imot, ër da i mot.
 

DeletedUser

Guest
Jeg siktet nå faktisk til vanlig IQ. Det å se sammenhenger, og sette sammen logiske argumenter. I dette tilfellet da propaganda som man ikke greier å ta seriøst, siden den baserer seg på veldig løse antakelser og spekulasjoner. Ikke at det ville skadet med litt EQ også, heh.

Kunnskap og innsats er vel to av de viktigste faktorene som kreves for å være en kompetent TW spiller. Hele poenget med å måle seg mot hverandre blir litt borte hvis alle skulle vært på likt nivå. Jeg skjønner ikke hvorfor du kom med den kommentaren i utgangspunktet, må jeg innrømme. Meh.

Forresten så tror jeg du er litt på jordet i dette innlegget. Det er langt under 35 % som har en IQ på over 129. Antar det er en skriveleif, eller en håpløs formulering.

Ja, det skulle være 25%, Men jeg er hjemme og ikke på jordet.
 
Topp