Kart for V9

DeletedUser

Guest
Les nå kartet for hva det er. Det står ikke noen overskrift om dominans av enkeltstammer. At dere ikke leser argumentene point sier, for,så bare å si at det han sier er søppel blir jo bare tullete. Skaff dere familiestmme selv om dette kartet betyr så mye. Har jo svært lite å si for spillet da :)
 

DeletedUser

Guest
f.eks. hadde dere vært familiestamme med banos og FU. så hadde jeg nok satt dere opp også :) selv om det betyr at dere ville kapret førsteplassen på kartene :)
 

DeletedUser

Guest
f.eks. hadde dere vært familiestamme med banos og FU. så hadde jeg nok satt dere opp også :) selv om det betyr at dere ville kapret førsteplassen på kartene :)

du har noen tåplige begrunnelser her synes jeg . er snakk om at det er noen ord fra eller til på stamme profilen som altså avgjør dette mener du ? er du så teit ? fra latter til og bli oppgitt . er det muuulig
 

DeletedUser

Guest
Les nå kartet for hva det er. Det står ikke noen overskrift om dominans av enkeltstammer. At dere ikke leser argumentene point sier, for,så bare å si at det han sier er søppel blir jo bare tullete. Skaff dere familiestmme selv om dette kartet betyr så mye. Har jo svært lite å si for spillet da :)

selvfølgeig har det ingen ting og si på spillet . dette her gjør deree bare for og provosere :) men det er bare fint det ,spille lysta går opp og det skal bli ekstra deilig og knuse dere når den tid kommer
 

DeletedUser

Guest
paausan i dag klokken 15:27
Er J.F.F en familiestamme?
Syns du at det er riktig at deres stamme skal vises som 1 farge på disse kartene?

eller syns du at jeg skal slette at dere står oppført som en familiestamme og få hver av deres stamme til 1 farge hver?

- snowfire

RUAB i dag klokken 15:30
Hei, vi er en familie stamme ;-)

[ally]J.F.F[/ally] , [ally]JFFA[/ally] , [ally]JFFW[/ally] , [ally]JFFS[/ally] og [ally]JFFR[/ally]

Men holder på å flytter på spillere og vi ntern adler spillere slik vi blir kanskje sittende igjen med 4 stammer :)

paausan i dag klokken 15:32
men er du enig om at deres familiestamme skal vises som en farge på disse kartene som jeg sendte deg link til ? :)

RUAB i dag klokken 15:35
ja en farge :)

les :)
 

DeletedUser

Guest
Da er det jo bare at dere får blitt enige at dere skal ta skrittet fra å være allierte til å bli familiestamme. Om dette kartet betyr så mye ;) er vel ikke noe problem det med mindre dere planlegger å backstabbe hverandre om dere skulle klare å vinne krigen mot ip og alle andre ;)
 

DeletedUser

Guest
selvfølgeig har det ingen ting og si på spillet . dette her gjør deree bare for og provosere :) men det er bare fint det ,spille lysta går opp og det skal bli ekstra deilig og knuse dere når den tid kommer

At spillelysten går opp er jo bare helt supert ;) kjedelig å vinne kriger mot innaktive spillere. Lykke til med knusingen ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da er vi størst i K44, selv om snowy har prøvd å holde oss unna, så gikk det ikke nå lenger ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fakta er at Nicehunter nå får mer tid til V9, ettersom han blir adla på Classic. (hug)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe har gitt meg på classic jeg :D så der bare og ta har ikke vært innpå der på en liten stund :p
 
Topp