Krig mellom -iM- og AKDM

DeletedUser

Guest
Vi har nok ikke fått støtte fra noen andre stammer nei. Men AKDM burde kanskje se om spillerne sine er aktive? Savetown mistet 11 byer i går :eek:

ehh, det viste jeg ikke før nå :) Har hatt tentamen de siste to ukene og har skjønt at TW ikke vil fungere med skole.. Ga derfor KV til en jeg stolte på men ser at han har gitt blanke f...
Forrige uke spilte jeg ganske mye og mistet lite byer men måtte dessverre gi skolen førsteprioritering ;) Du kan spørre matizex og de fleste andre i stammen min, innaktiv, det har jeg ikke hvert frem til for ca 5 dager siden ;)

Er jo en grund til at jeg ikke har deltatt her på forumet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men hvorfor ble det sendt Lk i støtte til en by jeg angrep ?
 

DeletedUser

Guest
ehh, det viste jeg ikke før nå :) Har hatt tentamen de siste to ukene og har skjønt at TW ikke vil fungere med skole.. Ga derfor KV til en jeg stolte på men ser at han har gitt blanke f...
Forrige uke spilte jeg ganske mye og mistet lite byer men måtte dessverre gi skolen førsteprioritering ;) Du kan spørre matizex og de fleste andre i stammen min, innaktiv, det har jeg ikke hvert frem til for ca 5 dager siden ;)

Er jo en grund til at jeg ikke har deltatt her på forumet :rolleyes:

matizex er ikke i din stamme.
 

DeletedUser

Guest
Tror den var rettet mot deg eller grimlock. var den mot deg så vet du det. for du svarte på den per post igår.
 

DeletedUser

Guest
Tror den var rettet mot deg eller grimlock. var den mot deg så vet du det. for du svarte på den per post igår.

hadde ikke skadet med et ja eller nei :p
Men om du leser posten min igjen så står det klart at jeg har KV ;)
 

DeletedUser

Guest
Men er jo da ikke deg jeg snakker om da ;) er Grimlock som kontositter vifle. Etter den forje kontovakten gjorde det ræva.
 

DeletedUser

Guest
jeg savner den forrige kontovakten.. grim er morsom, men han andre var bedre :D
 

DeletedUser

Guest
fuzz; jeg ville ikke blitt overrasket, såfall.

kjære grim; var ikke meningen å såre dine sarte følelser!
 

DeletedUser

Guest
Både krull og kinekt har forlatt AKDM. Er stammen i oppløsing?

Kinekt var diplomat, at diplomaten forlater stammen er skjeldent et godt tegn...;)

EDIT: Begge to var baroner, tilogmed ledelsen:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
så.. enda flere nøkkelspillere drar fra akdm og til renegades. dette burde jo "alliansen" sette pris på :D

tro om ikke de skal få med seg enda en stamme i krigen nå. eller begynner snart andre å se at akdm sliter som stamme? meeh. må ikke ha for store forventninger til folk :p
 

DeletedUser

Guest
Hvis AKDM ikke kriger... lurer jeg på hva iM driver med?

Side 1: -iM-

Side 2: AKDM

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 54
Forskjell: 33

image.php
 
Topp