Krigs Erklering til RNG & Noobs

DeletedUser

Guest
cajsaa: Akkurat det stemmer ikke helt... Det finnes nok plenty av spillere og stammer som kaller andre for n00bs så lenge det gagner deres formål - dermed vil også BuRn-spillere henge seg på i den n00bs-kallingen dersom det gagner deres formål. Dersom deres formål er å gjøre hva de kan for den stammen de tilhører, vil det si at de henger seg på andre BuRn-spillere fordi de tilhører BuRn. Men de spillerne som begynte med alt dette, kjernen i BuRn, er utvilsomt BOL-hatere ;)

IAP/allianse-spørsmålet er nok mer innviklet enn som så... BuRn hadde uansett ikke valgt dette, på grunn av tidligere nevnte BOL-hatere. Dette var faktisk en mulig medvirkende faktor til at utfallet på undersøkelsen tidligere holdt i BOL. Det, i sin tur, gjorde at BuRn tok sjansen på å erklære krig mot RNG og BOL. Dermed ble de IB's støttespillere ;)

Så min gjetning er at om utfallet på undersøkelsen hadde blitt annerledes, hadde BuRn fortsatt å holde seg "nøytrale" helt til de fikk noe som kunne legge skylden på krigen over på oss. Eventuelt til de fant ut en måte å vri det de alt hadde til noe som kunne legge skylden over på oss. De prøver altså å gjøre BOL og RNG til syndebukkene, men jeg tror ikke det funket :rolleyes:

I tillegg tror jeg ikke at det at BuRn valgte å gå til krig var det som tippet vekta og gjorde at IB proklamerte sin støtte til BuRn. IB har nemlig støttet BuRn-uttalelser helt fra begynnelsen av. Jada, så klart kunne de sett på dem som potensielle støttespillere fra starten av. I ettertid virker det åpenbart. Men jeg tror at det som i hovedsak fikk IB-erne til å støtte BuRn fra dag 1 var at de skapte kaos og splid, og det var grunn god nok :p IB støttet bare opp under kaoset.

Og BOL kan hjelpe til med nyttige ting, men det tar lang tid om dere vil ha direkte innvirkning på krigen BuRn vs BOL & RNG. Det vi derimot kan forsøke å gjøre, som allerede er blitt påpekt, noe som er mye bedre enn ingenting, er å kjøre mot IB så hardt at de forhåpentligvis ikke har mye støtte å sende til BuRn, eller mye krefter igjen til å gå så hardt mot RNG :)

3 Cheers for RNG
wine.png
 

DeletedUser

Guest
Synes et var en lite kreativ krigserklæring, men likevel var det nå en...

Såeh, i stedet for å krangle denne gangen sier jeg bare lykke til. Måtte BuRn gå til grunne i sin egen selvtilfredshet :p

Og forresten, god jul til alle:jfornøyd:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Beklager alle selvopptate bolere men jeg er RNG hater nå og det er jeg stolt av!:p
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvordan dere velger og forklare våre valg er like gyldig for min del.
Winterwierd hvordan kom du inn i hodene våre? ville likt og vite det først av alt? eller er det sånn at dere i BOL og RNG forsatt vet hva vi skal gjøre før vi gjør det?

Over til hvorfor denne krigs erkleringen ble skrevet så var det bare noe jeg brukte 5 minuter på og skrive i sammen før vi starta og angripe. Siden RNG og BOL alerde hadde angrepet oss tenkte jeg at det var på tide og gjøre ting offentlig.

Nå før noen siterer meg og spørre spørsmål ved deg jeg skriver så gidder jeg ikke og svare for dere har alerde bestemt dere for hva jeg har sakt.
 

DeletedUser

Guest
Og MD eneste grunnen for at du liker BuRn er at de går til kirg med oss , hadde de valgt IAP eller allianse hadde du garantert hatet dem :eek:

Oh really? Merkelig hvor mye du tror du vet :) Fortsett sånn! Men til slutt vil du bare bite deg selv i rompa :D

Godt nytt år!
 

DeletedUser

Guest
Beklager alle selvopptate bolere men jeg er RNG hater nå og det er jeg stolt av!:p

Skremmende i seg selv å påstå at du hater noen i et spill, men velger å tolke det som en måte å si det på enn å legge så mye i selve ordet.

Og selv føler jeg ikke at vi egentlig er så selvopptatte, men det er klart at all oppmerksomheten kan gå til hodet på noen.

Men som sagt, lykke til i krigen! Håper dere går på et knakende nederlag! :p
 

DeletedUser

Guest
Hvordan dere velger og forklare våre valg er like gyldig for min del.
Winterwierd hvordan kom du inn i hodene våre? ville likt og vite det først av alt? eller er det sånn at dere i BOL og RNG forsatt vet hva vi skal gjøre før vi gjør det?

BOLD igjen, gitt... Ser ut til at jeg er giddalaus i dag :p

Vel, interessante spørsmål... Spesielt det med hvordan jeg kom inn i hodene deres :D Jeg gjetter på en blanding av kirurgi og svart magi :cool: Egentlig var det meste av det jeg har sagt til nå presise gjetninger eller enkelt resonnement, men om du kan motbevise mine påstander, ser jeg utvilsomt frem til det.


Over til hvorfor denne krigs erkleringen ble skrevet så var det bare noe jeg brukte 5 minuter på og skrive i sammen før vi starta og angripe. Siden RNG og BOL alerde hadde angrepet oss tenkte jeg at det var på tide og gjøre ting offentlig.

Var på tide? Du er sannelig ikke snau. Dere hadde alt gjort vårt forum offentlig, så det skulle bare mangle ;P "Stor i ord, liten på jord", sies det. Et annet velbrukt ordtak er så enkelt som "han har det i kjeften". Eller hva med "tomme tønner ramler mest"? Skal jeg fortsette å ramse opp? xD Tror at BuRn kommer til å ramle og skramle i lang tid fremover, men tomme blir de nok også ganske fort...

Nå før noen siterer meg og spørre spørsmål ved deg jeg skriver så gidder jeg ikke og svare for dere har alerde bestemt dere for hva jeg har sakt.

Vel, din mening. Jeg ville nok gjerne ha noen ordentlige svar fra deg enn spørsmåls-antydninger, men det er opp til deg om du vil svare :) Du har jo faktisk også sagt ganske mye, men du har valget mellom å stå for det eller ikke ;)

6 tegn.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skjønner at du forsatt er bitter for at du fikk avslag om å komme inn i Capes ja.
Det er bare tull av deg å skrive det her da det har blitt fortalt om grunnene for at vi sluttet, men svelg kamelen du og vit at jeg ikke var alene om å styre Capes og heller ikke nå BuRn
Jeg hadde meget lite kv på v4, men rart at dette forsatt plager dere....lol


What ? Hadde jeg kommet inn til dere hadde jeg jo aldri kommet meg inn til 7BULLS :D Jeg bør egentlig takke dere for at jeg ikke fikk komme inn langt tilbake :p

Kv/innaktiv , det var dårlig motstand uansett fra dere alle.. :(
 

DeletedUser

Guest
Skjønner at du forsatt er bitter for at du fikk avslag om å komme inn i Capes ja.
Det er bare tull av deg å skrive det her da det har blitt fortalt om grunnene for at vi sluttet, men svelg kamelen du og vit at jeg ikke var alene om å styre Capes og heller ikke nå BuRn
Jeg hadde meget lite kv på v4, men rart at dette forsatt plager dere....lol


What ? Hadde jeg kommet inn til dere hadde jeg jo aldri kommet meg inn til 7BULLS :D Jeg bør egentlig takke dere for at jeg ikke fikk komme inn langt tilbake :p

Kv/innaktiv , det var dårlig motstand uansett fra dere alle.. :(

Side 1:
Tribes: , BuRn
Side 2:
Tribes: , BOL, V-BOL, RNG, RNGA

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 44
Side 2: 19
Forskjell: 25

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 424,034
Side 2: 171,484
Forskjell: 252,550

chart



Verden 1 som gjelder nå.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, når julefreden utgår, så erklærer man krig og grafser til seg byer fra folk som enda feirer julen for så å skryte av det...

GOD JUL FOLKENS!!!:jhimle:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jepp, når julefreden utgår, så erklærer man krig og grafser til seg byer fra folk som enda feirer julen for så å skryte av det...

GOD JUL FOLKENS!!!:jhimle:

Så du syns det er feigt? Makan til dritt har jeg ikke hørt på lang tid. Ett ord som beskriver din post er ; lol. God jul til deg oxo, Windsy :p

BuRn leder over RNG folksa, og har, etter hva jeg vet, god kontroll på hva dem driver med. Og skjule dette, blir bare patetisk :). Beklager (wannabe)Renegades, men jeg tror ikke dette går helt rette veien for dere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kenn, kenn, kenn!:) Nok engang så er det du som dysser ned nå! Å anklage Windsy, som faktisk snakker mye sant, blir for dumt! Du må selv forstå at folk er spredt i alle vindens retninger grunnet det er midt i romjula, så at folk ikke har med pc´en over alt, er ingen overraskelse. Jeg er sikker på at du vil se en enda mer jevnere kamp når jula er slutt og ting normaliserer seg etterhvert!
 

DeletedUser

Guest
Så du syns det er feigt? Makan til dritt har jeg ikke hørt på lang tid. Ett ord som beskriver din post er ; lol. God jul til deg oxo, Windsy :p

BuRn leder over RNG folksa, og har, etter hva jeg vet, god kontroll på hva dem driver med. Og skjule dette, blir bare patetisk :). Beklager (wannabe)Renegades, men jeg tror ikke dette går helt rette veien for dere.

Wannabe? Renegades er så vidt jeg vet the one and only RNG på v1, og wannabe'er ikke noen. Eller hette IB kanskje RNG før? Jeg tillater meg å tvile :p

Windsy sa ikke at det var feigt, sa han? Men det han mener er at det ikke er så vanskelig å krige mot folk som er svært lite på i juletiden. Og å skryte av det etterpå, ville i så fall blitt litt teit. Selv om BuRn kanskje burde få lov å sole seg i litt skryt når de er så uheldige å ikke ha noe bedre enn TW å drive med i jula :cool:

Så vi prøver ikke å skjule noe som helst. Men ting kommer til å endre seg etter jula, det er jeg sikker på :)

God Jul, kenn :jkul:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenn, kenn, kenn!:) Nok engang så er det du som dysser ned nå! Å anklage Windsy, som faktisk snakker mye sant, blir for dumt! Du må selv forstå at folk er spredt i alle vindens retninger grunnet det er midt i romjula, så at folk ikke har med pc´en over alt, er ingen overraskelse. Jeg er sikker på at du vil se en enda mer jevnere kamp når jula er slutt og ting normaliserer seg etterhvert!

Måten Windsy fremstilte dette på, var at bare hans stamme var uten...pc i jula (opptatt, producing, whatever). Du har nok rett i at det blir mer fart etter nyttår, eller ihvertfall, jeg HÅPER det for RNG sin del. Ingenting kan sies med sikkerhet sånn ting ser ut i dag, er jo litt kaos internt i RNG med store kontoer som er bannet osv .. Gleder meg til og se litt mer motstand, så forholder meg til din påstand angående at dem kommer tilbake med et "brak", hehe.

Wannabe? Renegades er så vidt jeg vet the one and only RNG på v1, og wannabe'er ikke noen. Eller hette IB kanskje RNG før? Jeg tillater meg å tvile

Windsy sa ikke at det var feigt, sa han? Men det han mener er at det ikke er så vanskelig å krige mot folk som er svært lite på i juletiden. Og å skryte av det etterpå, ville i så fall blitt litt teit. Selv om BuRn kanskje burde få lov å sole seg i litt skryt når de er så uheldige å ikke ha noe bedre enn TW å drive med i jula

Så vi prøver ikke å skjule noe som helst. Men ting kommer til å endre seg etter jula, det er jeg sikker på

God Jul, kenn

- Nåværendes RNG prøver og stjele ryktet til dem forrige Renegadestammene, men uten hell. Har du ikke lest historien angående V1, så foreslår jeg at du gjør det. Om du ikke har gjort det til neste gang du poster, la være og kommentere. Må nesten dra på smilebandet når jeg leser "aah, vi er dem barske RNG-gutta", er jo så feil og teit at jeg griner :).

- Spiller du TW og skal nå langt, må du holde deg mye aktiv, ja så absolutt. Jeg gir blanke "søren" i om RNG spiser ribbe til midten av juli, det er resultatet dem viser til in game jeg bryr meg om. Til nå så har dem gjort det dårlig imot BuRn, men var jo BuRn som kom med "suprise" momentet, så blir da spennende og se om RNG tar seg opp igjen. Er ikke godt og vite, men ja, etpar kontoer i RNG har fått seg en skikkelig trøkk i det siste :). Spørs om dem orker reperasjonsjobben, hehehehe.

- Skjule? Nei, dere vrir og twister. Hadde jeg vert under ledelse av deg, hadde det vert "send alle tropper" og "slett konto", kthxbaii.

Jajaja, GOD JUL :jkul:
 

DeletedUser

Guest
Makan da! For noen unnskyldninger, i jula er det også mange som har plenti med ekstra tid til både og nuke og deffe. Jeg er en av de. Syns det blir helt tåpelig og skylde på jula, selvom det er fint og kunne komme med unnskyldninger, så blir ikke statsen stort bedre av den grunn.

Side 1:
Tribes: , BuRn
Side 2:
Tribes: , RNG, RNGA, V-BOL, BOL

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 672
Side 2: 86,655
Forskjell: 85,983

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 79
Side 2: 37
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,202,339
Side 2: 756,600,955
Forskjell: 751,398,616

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 736,834
Side 2: 339,164
Forskjell: 397,670

chart
 
Topp