Krigserklæring fra 3.14

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da er stillingen 5-3 til oss.

1 av byene dere har tatt har dere readlet fra oss og to av dem har dere tatt av en innaktiv bruker.


Har dere noen fine unnskyldninger på lur?
 

DeletedUser

Guest
Da er stillingen 5-3 til oss.

1 av byene dere har tatt har dere readlet fra oss og to av dem har dere tatt av en innaktiv bruker.


Har dere noen fine unnskyldninger på lur?

2 av de er fra meg, og med ganske god hjelp fra mange. Gratulerer igjen! 2 byer på 10 nukes. Det viser at dere er kjempegode og ingen kan stoppe dere. Fortsetter dere slik vil dere klare å ta både TSFS og 3.14 om et par dager. Stå på!
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Unnskyldninger:(

Blir deilig når dere nesten ikke har byer igjen og ikke kan komme med unnskyldninger...
 

DeletedUser

Guest
Vær forsiktig så du ikke gaper over mer enn du kan tygge da mister ;)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1

Når den tiden kommer så tror jeg ikke dere finnes her på v8.


Statistikken peker jo ikke akkurat deres vei nå?

Og at dere bare har latt vær å angripe oss med vilje vil jeg ikke helt tro på, så det må jo være en grunn til at det går som det har gjort.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Statistikken går frem og tilbake hele tiden :)

En dag leder TD & Co, en dag leder 3.14 & Co.
Så jeg syntest det er lite relevant hvem som leder statistikken - Er jo tross alt sluttresultatet som teller :)

Men syntest folk skal prøve få til noe skikkelig PnP i stedet for å spørre om fienden har unnskyldninger :)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Pappa Betaler: Unnskyldninger og fakta er to forskjellige ting:D

Men tenkte litt over den jeg også..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da er stillingen 5-3 til oss.

1 av byene dere har tatt har dere readlet fra oss og to av dem har dere tatt av en innaktiv bruker.


Har dere noen fine unnskyldninger på lur?

Vel, hvis en er readlet så burde det vel vært 4-2 og da eller? :confused:

Vel, at dere har inaktive brukere så er vel det bare et svakhetstegn fra deres side? :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vel, hvis en er readlet så burde det vel vært 4-2 og da eller? :confused:

Vel, at dere har inaktive brukere så er vel det bare et svakhetstegn fra deres side? :p

Vanligvis så har vi ikke inaktive spillere, men ting skjer, han kan ha mistet nettet, foreldrene kan ha tatt nettet osv. Alt kunne ha skjedd, men borte ble han, og dere fikk 2 byer i stats :)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vel, hvis en er readlet så burde det vel vært 4-2 og da eller? :confused:

Vel, at dere har inaktive brukere så er vel det bare et svakhetstegn fra deres side? :p

Spilleren sluttet og vi ventet på en som kunne overta kontoen, noe som ikke blir aktuellt nå:)
 

DeletedUser

Guest
Spilleren sluttet og vi ventet på en som kunne overta kontoen, noe som ikke blir aktuellt nå:)

det er det vi kaller dårlige unnskyldinger ;) slapp av td vi er langt i fra ferdig med dere :) morroa har jo så vidt startet :)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Helt enig svineinfluensa, skjønner ikke hvorfor du mener det kommer til å bli morro?

Synes du det er morro å bli adlet?
Isåfall skal dette bli kjempegøy:D!
 

DeletedUser

Guest
Helt enig svineinfluensa, skjønner ikke hvorfor du mener det kommer til å bli morro?

Synes du det er morro å bli adlet?
Isåfall skal dette bli kjempegøy:D!

hehe synes du er morro :) du hadde ikke klart og adle meg om jeg hadde ligget og sovet en gang :D hehe og jeg er ræva . men gleder meg til og høre unnskyldningene dine om en liten stund :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er offisielt imponert :p

Men jeg skal innrømme jeg likte fantasien min bedre :D
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvilke unnskyldninger skal du komme med her da? Skulle spillerne slutte? :p

Denne var jo nice!
Nesten like bra denne her og!
Slår den denne?
Definitivt x3

Det er ikke mitt ansvar å unnskylde andre spillere.

Forresten er jeg ganske skuffa over 3.14 og den tidligere "stammekompisen" min Rick Ross.

Rick Ross var faktisk med i ledelsen hos oss i TD og var kv for Libroz kontoen mens vi ventet på at noen skulle få ta over den brukeren.

Mens Rick Ross var kv der har 3.14 adlet byene til Libroz, nå har Rick Ross gått over til 3.14. Han valgte og feige ut og ødelegger for stammen.
Om han har samarbeidet med 3.14 i lengre tid og gitt dem info og samarbeidet med dem når det gjelder adlingen av libroz vet jeg ikke, men allikevel blir jeg irritert og skuffet over spillere som er så egoistiske at de backstabber stammen sin, og det gjør ikke saken bedre at han var med i ledelsen.

Men det som jeg også synes er litt rart er at 3.14 vil ha sånne spillere inn i stammen sin?
Dere ser jo at dere ikke kan stole på han, hvorfor tror dere han ikke backstabber dere når han backstabba oss?

Sånne spillere ødelegger. Istedet for å fighte litt mot de som er større pingler man ut og går over til de store.

Utrolig tragisk.
 
Topp