Krigserklæring fra 3.14

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er veldig vanskelig for oss å bevise at han lot dem ta byene, men det kan vel kanskje mods sjekke på en måte?
 

Rick Ross

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Isåfall burde vel han bli banna?

Vel, når dere mener jeg skal bannes får jeg servere historien om Libroz-kontoen.

Det har seg slik at Libroz for noen uker siden bestemte seg for å slutte. Dette kom som et sjokk på oss alle og hans ønske var at byene skulle adles av Nooben. Jeg selv fikk forøvrig servert en av dem. Totalt hadde han 6 stk. Meg og Nooben rakk å adle 1 by hver fra kontoen før Libroz fant en venn fra en tidligere verden som ville ta over kontoen hans, som nå besto av 4 byer.

Det gikk ikke lang tid før den nye eieren av kontoen også sluttet. Da vi så at kontoen hadde gul prikk, prøvde jeg å kontakte spilleren. Fikk aldri noe skriftlig svar fra han, alt jeg fikk var KV for kontoen uten noen form for forklaring eller noe. Rett etter jeg kom inn som KV fikk kontoen flere incs, også med adels. Jeg sendte rundt på de forsvarstroppene som fantes på kontoen og drepte 1 adels + en del tropper fra xXdragenXx som prøvde å adle en av byene.

Disse adelsforsøkene stod stille i en dag ca, før vi fikk kontakt med den ekte Libroz. Han prøvde å logge inn på kontoen, for å kunne gi den videre, men han kom ikke inn etter at vennen hans hadde tatt over den. Dermed ville han at byene skulle adles.

Vi syntes ønskene fra den opprinnelige kontoeieren var det som burde veie tyngst når avgjørelsen om adlingen av byene, skulle taes. Nooben ble tildelt 1 by. xXdragenXx, som Libroz hadde hatt veldig god kontakt med mens han spilte, fikk 2 byer. Den ene av disse hadde Libroz tidligere adlet som følge av GOD HJELP fra xXdragenXx. Man kan vel nærmest si at xXdragen dermed fikk 1 by, fordi Libroz "sto litt i gjeld" til xXdragenXx fra tidligere av. Disse tre byene som nå er nevnt, ble adlet sist. Den 4 byen, som ble adlet først, var en nærmest tom by som ble offer for adelstoget til Mumle Gåsegg før noen avgjørelse om byens fremtid var tatt.

Avgjørelsene om adlingen ble altså tatt av kontoens opprinnelige eier. Jeg synes at hans mening er noe som absolutt burde være avgjørende?

Kort oppsummert forsvarte jeg byene, før opprinnelige eier av kontoen gav oss beskjed om hva som skulle gjøres med byene. Altså har jeg ikke misbrukt noen kontovakt, da eier av kontoen gav ordre om hva som skulle gjøres med kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig vanskelig for oss å bevise at han lot dem ta byene, men det kan vel kanskje mods sjekke på en måte?

En annen mulighet er jo kanskje at den personen som sluttet heller ville at folk her skulle ha byene enn at dere som stamme skulle få de? Er jo ikke sikkert at vedkommende likte den retningen stammeledelsen hans valgte og ga derfor KV'en til en person som han visste ville følge hans synspunkter og ikke en stammeledelsen mente var den riktige.... :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nei du, den må du lenger inn i byen med.

Jeg kjenner han og spiller med han på v7, så der må jeg skuffe deg.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Utifra alt det som har blitt skrevet i denne tråden skulle man jo tro at vi i TD kom til å bli rævkjørt, men det har jo faktisk godt overraskende bra:)

Vi har ledet stattistikken mesteparten av tiden.

For øyeblikket er stilling 9-8 til oss og vi har ligget under kun en gang, så hvordan 3.14 skal bortforklare dette er jeg litt spent på:rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Utifra alt det som har blitt skrevet i denne tråden skulle man jo tro at vi i TD kom til å bli rævkjørt, men det har jo faktisk godt overraskende bra:)

Vi har ledet stattistikken mesteparten av tiden.

For øyeblikket er stilling 9-8 til oss og vi har ligget under kun en gang, så hvordan 3.14 skal bortforklare dette er jeg litt spent på:rolleyes:

På at vi har drept mange flere enheter enn dere :cool:

Dermed har vi mye mer å by på og kan dermed fosse over dere når vi føler for det :)

Kanskje du burde lære medlemmene at det er smart med ram og?
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke mange flere enheter dere har drept. Tusen kanskje?
Og angående rambukk og katapult, er du seriøst så dum? Hvis du ser på klokkeslettet på rapporten fra angrepet mitt skal du vel klare å skjønne at jeg måtte rekke fram før nattbonusen og kunne derfor ikke sende med rams og katapulter.
 

DeletedUser

Guest
Dere har 18922 mer beseirede motstandere i denne krigen btw. Ingen unskyldning.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei du, den må du lenger inn i byen med.

Jeg kjenner han og spiller med han på v7, så der må jeg skuffe deg.

Da vil jeg be deg si til han at han skal sende meg pm på v7 hvor han forklarer dette for meg. For jeg og hadde god kontakt med libroz - den opprinnelige Libroz. Og slik jeg kjenner han ville han vært imot krigen. Det er også sant at dragen hjalp med adling av den ene byen, dragen skulle også preadle hvor hans ene adel døde og han ryddet byen på ny for Libroz.

Om han sender meg pm på v7 og formidler at dette er feil oppfattelse - DA skal jeg tro deg. Og vi snakker ikke om Libroz sin venn, vi snakker om den opprinnelige eier av Libroz kontoen.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Zippy, det der var den dårligste unnskyldningen jeg har sett på lenge...

" det er fordi vi har drept mange fler enheter".

For det første er det jo som piki sa ikke mange enheter-.- Det er 18 k.

hvis vi tenker på at begge stammene har drept ca 1 mill tropper hver i denne krigen er 18 k lommerusk.

For det andre så er det ingen vits i å sitte å spare opp troppene sine og la andre adle byene sine?
Så dumme er dere ikke?
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da vil jeg be deg si til han at han skal sende meg pm på v7 hvor han forklarer dette for meg. For jeg og hadde god kontakt med libroz - den opprinnelige Libroz. Og slik jeg kjenner han ville han vært imot krigen. Det er også sant at dragen hjalp med adling av den ene byen, dragen skulle også preadle hvor hans ene adel døde og han ryddet byen på ny for Libroz.

Om han sender meg pm på v7 og formidler at dette er feil oppfattelse - DA skal jeg tro deg. Og vi snakker ikke om Libroz sin venn, vi snakker om den opprinnelige eier av Libroz kontoen.

Da har vi misforstått hverandre.

Jeg snakket om Gringo som overtok libroz kontoen for en måned siden ca.

Den opprinnelige libroz sluttet for lenge siden, han ville dessuten at noen skulle overta kontoen og det gjorde Gringo.

Men dette er en sånn sak man ikke kan komme noe videre i siden det er nesten umulig å få fram beviser.
 
Sist redigert:

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og Gringo spilte en kort, kort stund. Det er fortsatt Libroz sin konto i utgangspunktet. Som Rick Ross sa, han kontaktet Gringo som ikke ga noe mer svar enn å gi han KV jobben. Svar nok synes jeg - da kan man ikke komme og syte etterpå.

Her kommer det også frem hva dere valgte å backstabbe. Som jeg nevnte tidligere og. Vi hjalp dere i angrep, koordinering og adling av en tidligere fiende av dere. Jeg hjalp også til med nuking, men jeg var ikke interessert i byer, så det ble med nuking og byene lå åpne for dere å adle. Dette er det dere snudde ryggen til.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg kan med stor sikkerhet si at libroz ikke ville ha gitt dere i 3.14 byene når han visste vi var i krig med dere.

Han ville hatt dem inn i stammen.
Og det at Rick Ross går bak ryggen på oss i stammen og gir bort byene til spillere utenfor stammen er fortsatt utrolig tragisk gjort.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For øyeblikket er stilling 9-8 til oss og vi har ligget under kun en gang, så hvordan 3.14 skal bortforklare dette er jeg litt spent på:rolleyes:

dere bryr dere ikke om byene dere mister til TSFS? må ikke glemme at vi tok 6 byer av dere på torsdag..
 

DeletedUser

Guest
Det ønsker ikke TD og prate om... Her er for øvrig stats fra forrige uke mellom TD og TSFS:

Side 1:
Stammer: TSFS
Side 2:
Stammer: TD

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 89
Side 2: 41
Forskjell: 48

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 1
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 499,308
Side 2: 210,905
Forskjell: 288,403

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 39,886
Side 2: 4,141
Forskjell: 35,745

chart
 

DeletedUser

Guest
For øyeblikket er stilling 9-8 til oss og vi har ligget under kun en gang, så hvordan 3.14 skal bortforklare dette er jeg litt spent på:rolleyes:


Dere bryr dere ikke om de 10 nukene og adlene som nettopp gikk i vasken uten å få en eneste by? ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er ikke mange flere enheter dere har drept. Tusen kanskje?
Og angående rambukk og katapult, er du seriøst så dum? Hvis du ser på klokkeslettet på rapporten fra angrepet mitt skal du vel klare å skjønne at jeg måtte rekke fram før nattbonusen og kunne derfor ikke sende med rams og katapulter.

Du er ikke den eneste som er så dum og ikke sender ram/katas...
Så du skulle rekke frem før nattbonus? Hvorfor var du ikke så smart å sendte angrep litt tidligere da så du hadde fått sendt med rams? Planlegging er smart :p

19k enheter er vel en del, det er heller ikke 1 mio tropper som er døde i denne krigen som ziggi påstår da det er ODT som er 1 mio for begge parter og det er ganske annerledes. 19k enheter kan jo være ca 25-30% det. Husk at f.eks 1 tk=15 ODT....
 
Topp