Krigserklæring fra 3.14

DeletedUser

Guest
Helt enig med deg ziggi, vi hadde akkurat samme greia i fetish, Klarer ikke sånne feige judaser!
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er veldig glad for å ha Rick Ross med oss. Samarbeidet der var godt. Når dere starter krig som ikke alle er enig i - da må dere jo forvente et svik eller to? Det at han har fått større lojalitet til oss viser jo noe - eller hva?
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg er veldig glad for å ha Rick Ross med oss. Samarbeidet der var godt. Når dere starter krig som ikke alle er enig i - da må dere jo forvente et svik eller to? Det at han har fått større lojalitet til oss viser jo noe - eller hva?

Som jeg sa i den andre tråden...

Du vet at Rick Ross var en av de som var for å gå til krig mot dere?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hehe, men dere tør ikke vise deres tap :p

Jeg har ikke noe imot det, men i går mistet vi premiumen i et par minutter, og da klarte rapportene og gjemme seg, så vi finner dem ikke igjen, bortsett fra de vi publiserte på forumet til TD :p
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har dem ;)
Og jeg har de andre halvfulle og fulle nuksene der har brukt på meg den siste tiden og ;)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som jeg sa i den andre tråden...

Du vet at Rick Ross var en av de som var for å gå til krig mot dere?

Ja, han har også sagt det til meg - men hans handlinger har vist annet. Og er det jeg bygger ting på. Man kan ofte ombestemme seg. Men å si at han gir seg grunnet litt motstand vil jeg si er drøyt. Er uansett glad for å ha han hos oss.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
men allikevel blir jeg irritert og skuffet over spillere som er så egoistiske at de backstabber stammen sin, og det gjør ikke saken bedre at han var med i ledelsen.

Men det som jeg også synes er litt rart er at 3.14 vil ha sånne spillere inn i stammen sin?
Dere ser jo at dere ikke kan stole på han, hvorfor tror dere han ikke backstabber dere når han backstabba oss?

Joa, dette kan vel kanskje minne deg litt på hvordan dere backstabbet oss da? :eek:
Ble faktisk irritert og skuffet over dere da, men her svikter dere jo bare enda mer, nei, helt greit at vi backstabber, men backstabber noen andre oss, så fy fy. Hehe morsom lesing :)

Håper forresten at de fleste andre stammene også har sett at dere ikke er til å stole på da dere backtimer de til den tiden som passer dere best, men men vi får jo se hvordan THA og de velger å gjøre det ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Zippe.

Du kan altså love meg at du aldri kunen funnet på å gjøre det samme:)?

Jeg er nesten helt sikker på at dere hadde backstabbet oss om vi ikke hadde gjort det først.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippe.

Du kan altså love meg at du aldri kunen funnet på å gjøre det samme:)?

Jeg er nesten helt sikker på at dere hadde backstabbet oss om vi ikke hadde gjort det først.

Hadde gitt en 24 timers oppløsning av IAPen kanskje ;)

Se igjen -TK- :)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hadde gitt en 24 timers oppløsning av IAPen kanskje ;)

Se igjen -TK- :)



Kanskje ja...


Nå skal jeg forresten slutte å skrive så mye her på forumet:p

Jeg blir så ivrig at jeg skriver så mye dumt;P
Sånn er det jo når man fortsatt er fjortis.
 

DeletedUser

Guest
3.14

Nå synes jeg dere i 3.14 er litt høy på pæra! Vis dere erså gode som dere sier at dere er, så hvorfor er ikke Td på kne akkurat nå?

Synes TD har greid seg bra, og om noen få dager når THA og TD virkelig er med i krigen så sliter dere veldig!


Men vis dere sier dere er så gode så hvorfor blander dere inn TSFS? Trodde dette var barnemat for dere?



Mvh (Ja når for du lure)
 

DeletedUser

Guest
Irriterende med folk som ikke klarer og lese hele tråder før de kommenterer :mad:

Når TSFS var i krig med -PLAY- og enkelte PLAY medlemmer etterpå går inn i TD når PLAY ble oppløst - tror du da de kommer til og stoppe med angrepene???

Når TD da i tillegg joinet PLAY i kampen mot 3.14 og TSFS så betyr da ikke det at 3.14 har dratt de med i kampen etterpå mot TD....


Om ikke du skjønner hva jeg mener anbefaler jeg deg og ta deg en tur i starten av denne tråden samt et par andre så du faktisk ser helhetsbildet!
 

DeletedUser

Guest
Det er ditt syn på saken:)

Det hadde uansett blitt en krig mellom 3.14 og K54.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg synes er kjipt er at Rick Ross lar dere adle Libros som han hadde fått tilgang til som KV. Det å hoppe skip kan alltids forsvares, men det å ta kontovakt for så å la fienden vår adle uten tap - det blir for dumt. tilgi meg hvis det er noe jeg har misforstått.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det jeg synes er kjipt er at Rick Ross lar dere adle Libros som han hadde fått tilgang til som KV. Det å hoppe skip kan alltids forsvares, men det å ta kontovakt for så å la fienden vår adle uten tap - det blir for dumt. tilgi meg hvis det er noe jeg har misforstått.

Isåfall burde vel han bli banna?
 
Topp