Kurii - Lyver på seg bragder

Status
Stengt for ytterligere svar.

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hva mener du med det da? -.-'' Orker ikke å forklare at jeg ikke er Kurii på forum en gang til... Serr dette irriterer meg...
 

DeletedUser

Guest
Serriøst! Bare slutt da!! Kan dere ikke bare stenge saken? Jeg har lest litt nå og syntes denne saken går litt over styr nå! Tror ikke dere kommer fram til noe konkret svar heller... For meg så ser det jo ut som om "Selina" faktisk snakker sant, men på en annen side så skriver grimlock her også ganske så bra og overbevisende at jeg til slutt ikke vet hva jeg skal tro på... Er ganske så sikker på at det er mange her som er enige i dette jeg har sagt nå


btw: Jeg er ikke Tequilla ifra verden 11, jeg er en wannabe som liker Tequila jeg så at navnet var opptatt, så jeg tok ImTequilla ^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
/me syns at Mikkel er et slemt forumstroll til tider.

Såeh, sånn bortsett fra at enkelte er på "heksejakt", så har alle det bra? Jeg har lest alle sidene i denne...interessane diskusjonen, men jeg kan ikke si at jeg er blitt så mye klokere. Enkelte ting måtte jeg ha lest igjen 2-3 ganger, men det hjalp ikke på det heller akkurat. Syns egentlig ikke at dette er noe og lage et forfærdelig leven for, og jeg tror ikke det er så særlig morsomt for Selina, som jeg hverken vet om er skyldig eller ikke her. Ønsker ikke og spekulere for mye i det, kan jo fort bli venner færre om man skal begynne og velge parti :p.

Anyhow, kozzzz dere med TW, it's time to pwn some nawbs on dem battlegrounds!
 

DeletedUser

Guest
Endelig et klokt innlegg her, men jeg mener fortsatt at vi stenger av denne saken.. Jeg blir heller ikke så veldig mye klokere på denne samtalen her, og for meg ser det ut som om det brytes ut en form for krig mot Selina.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hahahah, trodde ikke denne tråden kunne bli mer lættis, men når selina slår til med et treie alter ego som hun spiller og later som hun er ODDVAR, tok det bare kaka ! :D

Show's over Patrick (siden jeg ikke har en anelse på hva du egentlig heter, da jeg tviler på du heter verken selina, silje eller oddvar blir dette ditt navn videre) Kjøper ikke et sekund disse historiene ihvertfall
 
Sist redigert:

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Tror Grim har en lysende fremtid som privat etterforsker , eller som advokat ^^.

Hvem som har riktig får vi nok ikke vite 100%, men en ting er sikkert at ingen kommer til å tørre i nærmeste framtid å skryte på seg noen bragder som de ikke har gjort , pga frykten for offentlig ydmykelse på høyt plan og for Grim :warrior:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
@Suza: :D

OK... Da må jeg vel fortelle sannheten her da... Siden disse to jentene ikke klarer å slutte å mase på meg.... JA! Disse snakker sant, jeg gjorde dette egentlig bare fordi jeg er/var sjalu på Selina... Hun klarer så mye bedere en meg, så jeg planla egentlig bare å få henne til å ikke kunne klare å søke seg inn i noen stammer på Verden 12... Og det er også sant at hun har aldri hvert aktiv på denne kontoen noen gang det er bare innogame hvor hun spiller som Kurii, hun har snakket sant til dere hele tiden.. Tro meg når jeg kom på skolen idag så fikk jeg mye tilsnakk ass!! De ga seg ikke før jeg skrev sannheten her... Irriterer meg, det var så nære at jeg klarte å ødelegge for henne..

Når jeg ikke klarer å komme langt nok slik som Selina gjør så gjorde det meg sinna.. Jeg måtte finne på noe da! Jeg måtte prøve å stoppe henne, hun klarer å komme inn i så mange gode stammer fordi hun har så mange gode sider som mange stammer er ute etter.. Noe jeg ikke har. Hun er aktiv, hun er seriøs, hun er erfaren og er saklig og holder seg til saken hele tiden, hun er en virkelig god ressurs for de fleste stammer.. Det er grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde mot henne, siden jeg vil få stamme plasser før henne og alt det der...

Hilsen...
Oddvar

Beste. Innlegget. Noensinne. Jeg sitter fortsatt å småler. Du graver deg bare dypere og dypere, Patrick.

Seriøst, er dette en Poe?

mitt råd til Selinas forumkonto 1, 2 og 3, slutt å ødelegge mer for deg selv, dette blir for dumt å lese...

Når to forumkontoer blir for lite: Lag en tredje! :LOL:

Jeg så forresten at noen nevnte FragRight, og at Patrick hadde vært dual der. Jeg fikk høre her for en stund siden at FragRight prøvde å søke seg inn til en stamme på... V10 tror jeg, hvor han latet som om han hadde spillt på Vv0Lv3r1n3 på V2. A pattern, I sense.
 

DeletedUser

Guest
Vi setter strek her og nå, siden denne diskusjonen ikke fører andre steder enn til mer direkte personangrep.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp