Kva skjer med sr?

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Som en dritt spiller jeg er og som shamanen sa det så er de de beste å ta.
Og ikke noe vanskligere å ta enn andre.
 

DeletedUser

Guest
Kjipt å se at når en stamme som faktisk har vært nummer 1 på poenglisten, og ganske høyt oppe på OD-A slutter så får de en del pes for det etterpå.

Silent Revolution var en stamme, som sagt tidligere, holdt seg etter navnet. En stille revolusjon, ikke mange kommentarer fra stammen SR kom ut på dette V3-forumet. Mens andre krigførte ved å poste en lang tråd så vil de krigene komme i tankene med en gang. Som Volrath skrev før i tråden så har vi kriget mot flere stammer som faktisk har gått under (og vi har ikke postet dette på forumet, kanskje det er grunnen til at SR virker som en stamme som ikke har kriget nevnverdig?). Og når dette nevnes kommer kommentarene om at disse var n00b-stammer og alt som er. Vel, stammene var på topp 20 listen på poeng, og var rimelig langt oppe på OD-A sånn jeg husker det.

Når det kommer til OD-D og krigføring så kan dere som vil bare kritisere oss, men for min del så tenker jeg at man må være minst 2 stammer for å starte en krig. Det kommer jo ikke akkurat som et sjokk for meg at stamme-medlemmer som faktisk er i stammer som deler en grense med SR faktisk ikke har startet en krig mot oss. Men dette nevnes jo selvfølgelig ikke av personene som skriver flere kritiske tråder etter hverandre.


Selv kom jeg fra stammen XO (under ledelsen av Veta), og lite visste jeg hvor mye erfaring jeg ville bli tillegnet når jeg kom inn i denne stammen som kalte seg (på den tiden) -=SR=-. Under ledelsen av Neos, Airportrune og Volrath for å nevne noen så fikk man sett en ryddig og strukturert stamme med vennelige ledere som gjerne stilte opp ekstra mye når det trengtes. Fra min side vil jeg takke dere som har vært med i ledelsen til SR gjennom tidene, og alle medlemmene som har formet stammen til det den er, og var. Jeg har aldri vært i en bedre stamme, i den korte TW-historien jeg har hatt.


Jeg så vi var nummer 1, og jeg vet vi var nummer 1. Noen sa vi var bare nummer 1 på papiret, hvilket papir var det? Uavhengig om vi var flere medlemmer enn det andre stammer var så betyr ikke det dermed at man må dele opp poengsummen, eller OD summen. Dere har valgt hvordan deres stamme skulle se ut, og SR valgte hvordan deres stamme skulle se ut.
Noen har visst vanskelig for å bare la en stamme som blir lagt ned få en "hyllest", men må drive stammen ned i møkka de siste timene den er oppe. Vel, det sier mer om dere som personer her på spillet og kanskje IRL i mitt syn. Dere som skriver at vi aldri vant deres respekt og at vi får tommelen ned, vel, dere tapte min respekt og får en tommel ned fra meg når jeg leste hva dere skrev. Men så mye har vel ikke det å si, når jeg er en n00b og hva andre fjortis ord dere kan komme på i farta og få presset inn i deres setninger.


Jeg takker for meg på V3, og husker trekløveret LnD/SR/XO, og jeg husker alliansen LnD/SR. Jeg husker ledelsen under Neos, og under Airportrune og nå i senere tid under Ekko. Og jeg vil gjerne takke igjen alle jeg har blitt kjent med, og vil ønske de videre.

Og til slutt håper jeg at de som ønsker å slenge dritt om oss vurderer å gi seg med det, og heller la stammen få den positive omtalen som etter min mening vi fortjener.


-Sondre, Silvent Revolution
 

DeletedUser

Guest
Noen har visst vanskelig for å bare la en stamme som blir lagt ned få en "hyllest", men må drive stammen ned i møkka de siste timene den er oppe. Vel, det sier mer om dere som personer her på spillet og kanskje IRL i mitt syn. Dere som skriver at vi aldri vant deres respekt og at vi får tommelen ned, vel, dere tapte min respekt og får en tommel ned fra meg når jeg leste hva dere skrev. Men så mye har vel ikke det å si, når jeg er en n00b og hva andre fjortis ord dere kan komme på i farta og få presset inn i deres setninger.

Og til slutt håper jeg at de som ønsker å slenge dritt om oss vurderer å gi seg med det, og heller la stammen få den positive omtalen som etter min mening vi fortjener.


-Sondre, Silvent Revolution

Må bare kommentere akkurat dette, fordi jeg ser det som en personlig fornærmelse mot meg, ikke minst fordi jeg har stilt meg imot denne stammen nesten fra det øyeblikket jeg kom inn i tråden, og fordi masse av den motstanden tilhengerene av denne stammen fikk, sto jeg for.

Sa aldri at dere ikke vant min respekt, egentlig kjente jeg dere ikke overhodet. Tok bare den meningen jeg tok fordi mange andre også så ut til å ha den meningen, og fordi jeg mente at ut fra de svarene vi fikk, var det mye som ikke stemte.

Du behøver ikke dømme oss etter det. Joda, jeg lot meg rive med, og fortjener en smekk for det, det skal jeg innrømme, men normalt sett er jeg ikke sånn. Det er sjeldent jeg viser klar motvilje mot noen/noe, og helst holder jeg med begge parter:p Om du vil kan du godt få lov å tolke det som en tilståelse, siden jeg tok parti akkurat i denne diskusjonen, men jeg håper at de fleste som leser dette ser på det som en forklaring jeg mener jeg skylder dere, både fordi jeg skrev noen ting jeg kanskje ikke helt hadde peiling på, og for at ikke resten av forumets befolkning skal dele din mening om meg, og sikkert mange andre som har skrevet i denne tråden.

Og jeg er ikke fjortis, bare så det er sagt! Enda en personlig fornærmelse!:p

Vil ellers si at det du hadde skrevet der var så fornuftig at jeg vurderte å skifte synspunkt der og da. Men nøyer meg med å si at jeg ikke lenger kommer til å kommentere svake sider ved deres politikk eller noe lignende, og skal prøve å holde meg utenfor denne tråden.

Det er helt utrolig hvor lenge en kan holde på å skrive over et så lite sitat, eller hva? Men nå har jeg iallefall sagt mitt, og håper også at de av dere som mener jeg har vært urettferdig ovenfor stammen deres eller dem, vil motta min ektefølte unnskyldning her og nå (slik at jeg slipper å skrive den om igjen:p).

~winter~
 

DeletedUser

Guest
De som føler seg truffet over det jeg skrev, de var kanskje de jeg rettet mitt innlegg mot. Om jeg eller andre fikk deg til å revurdere hva du skrev tidligere om stammen, så har jeg nok fått fram "budskapet" i mitt innlegg, og det er at mange som står utenfor stammen og kritiserer den vet kanskje ikke alt som skjedde. Nettopp på grunn av dens navn og hva vi stammemedlemmer gjorde stammen til, en stamme som var stille i dens gang mot toppen, en stamme som ikke sa et "kvekk" på det offentlig forum. Jeg tror mye av kritikken mot SR stammer i bunn og grunn av at vi var stille på det offentlige forum, dermed blir de som står utenfor ikke informert om hva vi har gjort.

Men SR gjorde mye, og det tror jeg rankene på OD-A og poeng listene beviser. Og at vi hadde liten OD-D kan ikke SR belastes for ene og alene, fordi som sagt så skal vel ikke bare oss ta intiativ til å krige mot alle i verdenen. Mange har sagt vi har "hugged" oss helt til topps, og det er sikkert flere forklaringer over dette ordet som henger over SR i denne tråden. Men hvis det å ha 1-2 allierte og 1-2 fiender hele tiden er "hugging" så tipper jeg vi ikke er alene.


Men poenget mitt er at personer kan ha misforstått hva SR egentlig var og hva vi gjorde, og kanskje var noen litt kjappe med å gå ut med noen setninger om å beskrive det. Men noen unnskyldning mot meg eller SR, trengs ikke. Så lenge du revurderer de meningene du hadde om stammen når du skrev innlegget, så har budskapet mitt (som sagt tidligere) kommet fram. Og det er jeg glad for.



-Sondre, Silent Revolution
 

DeletedUser

Guest
fordi som sagt så skal vel ikke bare oss ta intiativ til å krige mot alle i verdenen.

Å? Det gjorde da vi? :p


Ellers en hyllest til SR.
Dere rappet førsteplassen fra oss, og det gjør man slett ikke uten massiv adling. I V4 hvor jeg spiller om dagen, ser jeg fortsatt pro-spillere med en lav OD. Spiller ingen rolle. Disse kan sine saker for det, så dette statistikkrytteriet er bare tøys.

Det lille jeg selv var bort i diplomatiet deres, bar preg av ryddighet og profesjonalitet. Ikke noe å utsette på det.

R.I.P - SR
 

DeletedUser

Guest
..

Gidda ikke og svare på enda en inlegg fra SR på grunn av alle de patetiske unskyldningene de kom med (de var det i mine øyne). Men jeg gir opp, et siste inlegg skal dere få. Mine inlegg, står jeg bak fullt ut å kommer nok ikke til og forandre mening... Jeg synes SR var tragiske som slutter nå, i tillegg til og være så bråkjekk som de har vært i flere anledninger uten og gjøre noe med den sinnsyke dumme oppførselen.

PS: Inlegget til Sondre, er uenig i det meste du skrev, så kan ikke si det forandra noe på saken.

1. Poeng her ikke noe og si, dere var i et stille området og adlet de nybegynnerne dere fant der. Og ved og cleare de folka havnet dere like godt på noen oda lister og. Men ingen av disse tingene sier dere er gode. Tenk litt på det, dere med 40 medlemmer ligger like høy som en stamme på 10-20medlemmer. Om dere ikke fatter forskjellen her, så ikke bry dokk om og skrive unskyldning for unskyldning.

2. Ja det kreves, 2 stammer for og starte en krig. Men de fleste stammene var opptatt med å faktisk krige med andre stammer så da lå valget hos dere..dere kunne minste ha baller til og gjøre det før dere slutter og later som dere var best;).

HZ ---> BBN, Mapur og mange flere..

Yakuza ---> Blant de mer erfarne spillerene som var i BoS (Jau de hadde noen)

Action ---> Xacria...

Her er da noen kriger som sagt, mens dere holdt på med "hugginga" deres i k54:).

3. Å bruke forum kan ha mange fordeler, mye mer en og holde lav profil og prøve og ikke få fiender i hele tatt. Ka er moroa med det? Dette er krigspill...spill det som det ble lagd.

(Alt det som ble sagt her går under hugging for min mening, snakker ikke om kor mange allies dere har eller ei. Dere allierte dere med dem som kunne være en trussel eller nær dokk..)

Mvh Sharpy1.


Ikke vits å svare som sagt, jeg kommer ikke til å skrive mer her..for det fører ingen vei uansett.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De som føler seg truffet over det jeg skrev, de var kanskje de jeg rettet mitt innlegg mot. Om jeg eller andre fikk deg til å revurdere hva du skrev tidligere om stammen, så har jeg nok fått fram "budskapet" i mitt innlegg, og det er at mange som står utenfor stammen og kritiserer den vet kanskje ikke alt som skjedde. Nettopp på grunn av dens navn og hva vi stammemedlemmer gjorde stammen til, en stamme som var stille i dens gang mot toppen, en stamme som ikke sa et "kvekk" på det offentlig forum. Jeg tror mye av kritikken mot SR stammer i bunn og grunn av at vi var stille på det offentlige forum, dermed blir de som står utenfor ikke informert om hva vi har gjort.

Men SR gjorde mye, og det tror jeg rankene på OD-A og poeng listene beviser. Og at vi hadde liten OD-D kan ikke SR belastes for ene og alene, fordi som sagt så skal vel ikke bare oss ta intiativ til å krige mot alle i verdenen. Mange har sagt vi har "hugged" oss helt til topps, og det er sikkert flere forklaringer over dette ordet som henger over SR i denne tråden. Men hvis det å ha 1-2 allierte og 1-2 fiender hele tiden er "hugging" så tipper jeg vi ikke er alene.


Men poenget mitt er at personer kan ha misforstått hva SR egentlig var og hva vi gjorde, og kanskje var noen litt kjappe med å gå ut med noen setninger om å beskrive det. Men noen unnskyldning mot meg eller SR, trengs ikke. Så lenge du revurderer de meningene du hadde om stammen når du skrev innlegget, så har budskapet mitt (som sagt tidligere) kommet fram. Og det er jeg glad for.



-Sondre, Silent Revolution

Nå er jeg ikke helt sikker på om du sikter til meg eller resten av de folka.

Vil på ingen måte si at jeg mener noe mer om dere nå enn før innlegget ditt. Vil bare påpeke at jeg er villig til å revurdere måtene jeg kommenterte det på, og er rede til å innse at jeg har tatt feil dersom alt skulle peke den veien.

Selvfølgelig kan jeg godt innse at jeg har tatt feil alt nå, men velger å ikke vise meg så svak som det ville gjøre meg;) Jeg står på mine meninger til de er tilbakebevist, men det er ingen grunn til at vi ikke kan ha et vennskapelig forhold oss imellom.

Skal vi være bestevenner???:D:p:p:p

~winter~
 

DeletedUser

Guest
Gidda ikke og svare på enda en inlegg fra SR på grunn av alle de patetiske unskyldningene de kom med (de var det i mine øyne). Men jeg gir opp, et siste inlegg skal dere få. Mine inlegg, står jeg bak fullt ut...å menninger skal jeg få lov til og ha vel? Jeg synes SR var tragiske som slutter nå, i tilleg til og være så bråkjekk som de har vært i flere anledninger uten og gjøre noe med den sinnsyke dumme oppførselen.


PS: Inlegget til Sondre, er uenig i det meste du skrev, så kan ikke si det forandra noe på saken.

1. Poeng her ikke noe og si, dere var i et stille området og adlet de nybegynnerne dere fant der. Og ved og cleare de folka havnet dere like godt på noen oda lister og. Men ingen av disse tingene sier dere er gode. Tenk litt på det, dere med 40 medlemmer ligger like høy som en stamme på 10-20medlemmer. Om dere ikke fatter forskjellen her, så ikke bry dokk om og skrive unskyldning for unskyldning.

2. Ja det kreves, 2 stammer for og starte en krig. Men de fleste stammene var opptatt med andre stammer så da lå valget hos dere..dere kunne minste ha baller til og gjøre det før dere slutter og later som dere var best;).

3. Å bruke forum kan ha mange fordeler, mye mer en og holde lav profil og prøve og ikke få fiender i hele tatt. Ka er moroa med det? Dette er krigspill...spill det som det ble lagd.

Mvh Sharpy1.


Ikke vits å svare som sagt, jeg kommer ikke til og skrive mer her..

Nei vel, skal ikke svare på innlegget ditt:p

Men nå som jeg har åpnet øynene mine litt mer (så mye:eek:?), ser jeg at det er et par ting jeg kan påpeke her og (ser at du begynner å gå tom for dine beste argumenter:D). Vil ikke påstå at noen i denne diskusjonen har rett eller feil, men ser på det som en plass man kan si sine meninger om saken (eller jeg gjorde det).
 

DeletedUser

Guest
...

Nei vel, skal ikke svare på innlegget ditt:p

Men nå som jeg har åpnet øynene mine litt mer (så mye:eek:?), ser jeg at det er et par ting jeg kan påpeke her og (ser at du begynner å gå tom for dine beste argumenter:D). Vil ikke påstå at noen i denne diskusjonen har rett eller feil, men ser på det som en plass man kan si sine meninger om saken (eller jeg gjorde det).

Bah, fikk du meg til og bryte mitt skrevene løfte...PS: Ikke quote meg før jeg er ferdig med edite^^.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder å svare, ikke fordi jeg skal få deg til å skrive igjen, men for å ytre min mening om hva du skriver her, som etter min mening er feil. Men når to parter er uenige så er det vanskelig å få de til å bli enige igjen, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre.

Jeg synes SR var tragiske som slutter nå, i tilleg til og være så bråkjekk som de har vært i flere anledninger uten og gjøre noe med den sinnsyke dumme oppførselen. Grunnen til SR nå slutter er fordi som lederen sa så har 80% av ledelsen gir seg nå, IRL tvinger dette. Så tragisk? Er det tragisk å prioritere IRL foran et spill? Vel, jeg skal ikke gå lengre her, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil hen. Bråkjekk og den sinnsyke dumme oppførselene du henviser til, det kan jeg ikke skjønner hvor du får fra. Vi har vel rettere sagt ikke vist noen som helst oppførsel når vi har unnlatt å skrive på det offentlig forum, eller hva?


PS: Inlegget til Sondre, er uenig i det meste du skrev, så kan ikke si det forandra noe på saken.

1. Poeng her ikke noe og si, dere var i et stille området og adlet de nybegynnerne dere fant der. Og ved og cleare de folka havnet dere like godt på noen oda lister og. Men ingen av disse tingene sier dere er gode. Tenk litt på det, dere med 40 medlemmer ligger like høy som en stamme på 10-20medlemmer. Om dere ikke fatter forskjellen her, så ikke bry dokk om og skrive unskyldning for unskyldning.
Så når vi havner i et område som er etter din mening et sted med nybegynnere så mener du at vi ikke skal ta de for å samle stammen under et kontinent før vi begynner på andre kontinenter? Vel, det var vel faktisk ikke bare et kontinent vi var innom under vår tid, så mange nybegynnere har vi nok tatt, men vår OD teller like mye som alle andres OD, likevel en stamme har 10-20 medlemmer osv. Dere valgte å styre deres stamme som en underdog, mens SR valgte en større stamme med 40 medlemmer. Jeg skjønner forskjellene, men det er mange ting som kommer med underdog stammer også. At du/dere ikke ville styre stammen deres med flere medlemmer er din/deres meninger, men du kan ikke belaste SR fordi de valgte å styre sin stamme med flere medlemmer. Så lenge dere ikke gjorde noe aktivt for å få oss ned fra "tronen", hvordan kan du si da at vi var dårligere enn dere, det vet du jo ingenting om.
Sånn jeg ser det så har vel heller ikke noen av underdogsene imponert meg i kriging, de eneste som har gjort det er Yakuza etter min mening. De er de eneste som jeg har sett gått aktivt ut mot BoS, og de var vel også (correct me if I'm wrong) de første som gikk mot BoS. Så kom en haug med andre stammer også etter, vel da må man vel egentlig legge tilsammen antall medlemmer på den ene siden sammenlignet med den andre siden. Og da kan ikke noen av dere kalles underdogs, etter min mening. Uavhengig om dere timer angrep eller hva som er, så har 2 stammer ganske mye mer arbeid når det er 5-7 stammer som er imot dem. Poenget mitt er at i krigen mot BoS så vil jeg ikke karakterisere dere som en underdog, og jeg kan ikke se noen andre kriger anført av underdogs som imponerer mer enn det SR har gjort. Så hvordan kan du rakke ned på SR sin OD eller poeng, eller i det hele tatt medlemstall når dere verken har gått mot oss eller har gått i en krig som gjør dere så mye bedre enn SR (her kan jeg ta feil, og det er jeg åpen for, men dette er min mening i dette øyeblikket).


2. Ja det kreves, 2 stammer for og starte en krig. Men de fleste stammene var opptatt med å faktisk krige med andre stammer så da lå valget hos dere..dere kunne minste ha baller til og gjøre det før dere slutter og later som dere var best;).

HZ ---> BBN, Mapur og mange flere.. BBN ble jo aldri gruset, de merget inn i BoS selv når de var veldig mange medlemmer. Ingenting tilsier at de gikk under, og BoS er jo fortsatt ikke gått under, så det er drøyt å gi de applaus for den. Mapur ble vel ikke så altfor store, så der i mine øyne så ble det ikke bevist så mye (her kan jeg også ta feil.)

Yakuza ---> Blant de mer erfarne spillerene som var i BoS (Jau de hadde noen) Yakuza er vel den stammen jeg mener har utpekt seg som den stammen som har faktisk bevist noe av underdogsene, siden de har stort sett stått alene og virkelig er en underdog i min mening. De andre underdogene allierte seg og dermed ble en allianse bortimot 40 medlemmer.
Men heller ikke Yakuza har klart å felle BoS, selvom flere stammer har gått imot BoS i senere tid, så hva har de direkte bevist? Selvsagt vet jeg hva de er kapable for, men krigen er ikke endt, så å gi de applaus for denne krigen blir vel også litt drøyt.


Action ---> Xacria... Og Xacria beviste seg selv som en stor stamme?...

Her er da noen kriger som sagt, mens dere holdt på med "hugginga" deres i k54:).

3. Å bruke forum kan ha mange fordeler, mye mer en og holde lav profil og prøve og ikke få fiender i hele tatt. Ka er moroa med det? Dette er krigspill...spill det som det ble lagd. Og hva vet du om at vi ikke har hatt noen fiender i det hele tatt, eller at hele poenget var å ha en lav profil. Vel da måtte vel en heltestamme som din egen stamme gjøre noe med det, men det gjorde dere ikke. Istedet kommer du ut nå nettopp på dette forumet og kritiserer SR, vel din stamme bevise sannelig ingenting mot SR, så hva annet enn den skryten du gir din egen stamme og andre i din allianse kan jeg ikke se på mer enn ord, for det er ikke handling (noe du kritiserer oss for).

(Alt det som ble sagt her går under hugging for min mening, snakker ikke om kor mange allies dere har eller ei. Dere allierte dere med dem som kunne være en trussel eller nær dokk..) Vel, vi har ikke hatt så mange allianser for å si sannheten, så å allierer seg med fienden det tror jeg ikke. Istedet vil jeg vel rette min kritikk mot deg og din stamme, for sannelig tror jeg dere har hatt flere allianser enn oss, så da blir det vel dere som har alliert dere med "kommende trusler".

Mvh Sharpy1.


Ikke vits å svare som sagt, jeg kommer ikke til å skrive mer her..for det fører ingen vei uansett.

Mulig jeg tar mye feil her, men det er jeg faktisk åpen for. Men jeg kan ikke se noe annet enn at et angrep på trekløveret REBELS, HZ og TDH er et angrep på hele alliansen. Og i mine øyne må man da telle alle medlemmene i alliansen under et, det blir nærmere 40 medlemmer sånn jeg ser det. Og hva dere har oppnådd som ikke SR har oppnådd kan jeg ikke se, hvor er faktisk de store krigene dere snakker om? BoS har jo ikke gått under, og det er vel for å være realistisk den eneste virkelig store krigen som har blitt utbrutt.
Faktisk, for å være virkelig en drittsekk så vil jeg bare påpeke at alle stammen som går under underdog burde tenke over at i krigen "BoS mot resten" så er BoS en underdog stamme. Og jeg vil faktisk kreditere den rollen de har spillt, fordi å holde ut så lenge med så mange medlemmer mot seg, det er faktisk imponerende.


Dette var min mening, og kan egentlig ikke belaste SR for dette, jeg tar kritikken for eventuelle svar som måtte komme.



-Sondre
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder å svare, ikke fordi jeg skal få deg til å skrive igjen, men for å ytre min mening om hva du skriver her, som etter min mening er feil. Men når to parter er uenige så er det vanskelig å få de til å bli enige igjen, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre.



Mulig jeg tar mye feil her, men det er jeg faktisk åpen for. Men jeg kan ikke se noe annet enn at et angrep på trekløveret REBELS, HZ og TDH er et angrep på hele alliansen. Og i mine øyne må man da telle alle medlemmene i alliansen under et, det blir nærmere 40 medlemmer sånn jeg ser det. Og hva dere har oppnådd som ikke SR har oppnådd kan jeg ikke se, hvor er faktisk de store krigene dere snakker om? BoS har jo ikke gått under, og det er vel for å være realistisk den eneste virkelig store krigen som har blitt utbrutt.
Faktisk, for å være virkelig en drittsekk så vil jeg bare påpeke at alle stammen som går under underdog burde tenke over at i krigen "BoS mot resten" så er BoS en underdog stamme. Og jeg vil faktisk kreditere den rollen de har spillt, fordi å holde ut så lenge med så mange medlemmer mot seg, det er faktisk imponerende.


Dette var min mening, og kan egentlig ikke belaste SR for dette, jeg tar kritikken for eventuelle svar som måtte komme.



-Sondre

Skulle fått med ditt sitat også, men det går altså ikke.:(

Jaja, dette var da fornuftig og godt skrevet, og siden jeg ikke har store kunnskaper til dette, vil ikke jeg komme med kritikk;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Som jeg nevnte tidligere gikk da BBN inn i BoS*, som igjen ble grust av dogsa, så dine argumenter på det planet holder dessverre ikke mål.

Det som fortsatt står igjen av gamle BBN er noen usle byer her og der, ikke mer.
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er helt sikkert personer med mer kunnskap om dette enn meg, som kritiserer det jeg skriver. Og det er forsåvidt helt greit, fordi dette er ikke ment som direkte kritikk, men mer et innlegg som er "pass på hva du selv og din stamme gjør, før du kritiserer noen andre"-innlegg.

Men takk for meg, nå er jeg nok ferdig på V3 for denne gang. Og innlegg vil nok ikke bli postet av meg på dette V3-forumet på en stund.


PS: Torq, du vet like godt som meg at BoS og BoS* har byttet medlemmer seg imellom, og BoS* har heller ikke gått under. Så mine argumenter er absolutt relative til diskusjonen. Når det kommer til BoS* også er vel dette en understamme av BoS, dermed ligger vel ankerpunktet på BoS og ikke BoS*. Når dere gikk i krig så gikk dere i krig mot BoS og familiestammen, vel BoS er vel hele fellespunktet og dere har ikke vunnet krigen. Noe med antall medlemmer i hele den superalliansen som er imot BoS så har vel ikke dere klart å bevist hvor gode dere egentlig er. Det er sånn jeg ser på saken.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
PS: Torq, du vet like godt som meg at BoS og BoS* har byttet medlemmer seg imellom, og BoS* har heller ikke gått under. Så mine argumenter er absolutt relative til diskusjonen. Når det kommer til BoS* også er vel dette en understamme av BoS, dermed ligger vel ankerpunktet på BoS og ikke BoS*. Når dere gikk i krig så gikk dere i krig mot BoS og familiestammen, vel BoS er vel hele fellespunktet og dere har ikke vunnet krigen. Noe med antall medlemmer i hele den superalliansen som er imot BoS så har vel ikke dere klart å bevist hvor gode dere egentlig er. Det er sånn jeg ser på saken.

For å understreke poenget mitt, som du tydeligvis overså, velger jeg å sitere meg selv. Om det var med hensikt eller ikke, spiller vel ingen rolle...

Som jeg nevnte tidligere gikk da BBN inn i BoS*, som igjen ble grust av dogsa, så dine argumenter på det planet holder dessverre ikke mål.

Det som fortsatt står igjen av gamle BBN er noen usle byer her og der, ikke mer.

Håper du forstår det nå...? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg forsto det like godt eller like dårlig den første gangen som nå. Men jeg tenker ikke å dra meg inn i en endeløs diskusjon nå igjen, jeg tror du som andre forsto mine hovedpoeng, og det er alt jeg ville fram til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg forsto det like godt eller like dårlig den første gangen som nå. Men jeg tenker ikke å dra meg inn i en endeløs diskusjon nå igjen, jeg tror du som andre forsto mine hovedpoeng, og det er alt jeg ville fram til.

Haha, trodde hele denne gjengen ville gi SR en ærerik avskjed, for nå skal de trekke seg...:rolleyes::p

EDIT: Ble litt feil:eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp