Kva skjer med sr?

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ok jeg kan stadfeste 1 ting 100%
SR hadde mindre allierte enn noen av dogsa.
Dette vil jo også si at SR levde mye farligere enn yakuza?? Rebels, HZ og TDH.
Litt usikker på yakuza men regner med at de er allierte med LND, for å holde spioner og slikt i SR+ og følge med hva somskjedde der.
Det ligner iaf taktikken fra andre verdner.:plitt iaf.
Så siden dere dogsa ville bare ta de lette bossene fikk jo SR tyte fram som de ville:)) ikke klandre SR spillere for dette....blir for dumt..innrøm at dere ikke kunne kruse i bos land og ta sr samtidig.:)

Over and Out

Og dere får takle dette mine stammevenner på begge sider hehe
 

DeletedUser

Guest
...

Bah måtte svare likevel ja. Jaja du kommer nok bare med enda en meningløs post. Ser frem til det.

Grunnen til SR nå slutter er fordi som lederen sa så har 80% av ledelsen gir seg nå, IRL tvinger dette. Så tragisk? Er det tragisk å prioritere IRL foran et spill? Vel, jeg skal ikke gå lengre her, men jeg tror du skjønner hvor jeg vil hen. Bråkjekk og den sinnsyke dumme oppførselene du henviser til, det kan jeg ikke skjønner hvor du får fra. Vi har vel rettere sagt ikke vist noen som helst oppførsel når vi har unnlatt å skrive på det offentlig forum, eller hva?

At dem slutter for en IRL grunn er som er greit, den tragiske grunnen er at lederene slutter når de har vært så bråkjekk over mail. De var bråkjekke den gangen de skulle fjerne meg fra K54 for det var deres område as de bestemt..dem var også bråkjekke ovenfor HZ en gang sa Bl00d til meg men tror det gjalt byer som tilhørte HZ som strakk over deres grense (Regner med de mener mine byer). Men de vanlige medlemmene vet vel ikke så mye rundt den saken. Hadde store forhåpninger at vi skulle se noe fra SR side men neida.

Så 80% av lederene slutter for alle hadde real-life problemer samtidlig?

Så når vi havner i et område som er etter din mening et sted med nybegynnere så mener du at vi ikke skal ta de for å samle stammen under et kontinent før vi begynner på andre kontinenter? Vel, det var vel faktisk ikke bare et kontinent vi var innom under vår tid, så mange nybegynnere har vi nok tatt, men vår OD teller like mye som alle andres OD, likevel en stamme har 10-20 medlemmer osv. Dere valgte å styre deres stamme som en underdog, mens SR valgte en større stamme med 40 medlemmer. Jeg skjønner forskjellene, men det er mange ting som kommer med underdog stammer også. At du/dere ikke ville styre stammen deres med flere medlemmer er din/deres meninger, men du kan ikke belaste SR fordi de valgte å styre sin stamme med flere medlemmer. Så lenge dere ikke gjorde noe aktivt for å få oss ned fra "tronen", hvordan kan du si da at vi var dårligere enn dere, det vet du jo ingenting om.
Sånn jeg ser det så har vel heller ikke noen av underdogsene imponert meg i kriging, de eneste som har gjort det er Yakuza etter min mening. De er de eneste som jeg har sett gått aktivt ut mot BoS, og de var vel også (correct me if I'm wrong) de første som gikk mot BoS. Så kom en haug med andre stammer også etter, vel da må man vel egentlig legge tilsammen antall medlemmer på den ene siden sammenlignet med den andre siden. Og da kan ikke noen av dere kalles underdogs, etter min mening. Uavhengig om dere timer angrep eller hva som er, så har 2 stammer ganske mye mer arbeid når det er 5-7 stammer som er imot dem. Poenget mitt er at i krigen mot BoS så vil jeg ikke karakterisere dere som en underdog, og jeg kan ikke se noen andre kriger anført av underdogs som imponerer mer enn det SR har gjort. Så hvordan kan du rakke ned på SR sin OD eller poeng, eller i det hele tatt medlemstall når dere verken har gått mot oss eller har gått i en krig som gjør dere så mye bedre enn SR (her kan jeg ta feil, og det er jeg åpen for, men dette er min mening i dette øyeblikket).


Nå, har aldri sagt dere ikke skal samle stammen, det er en kjempe god takktikk.. Men nå har dere hatt nesten hele k54 en lang stund..men dere forsatte inn i rimmen..og gjett ka som finnes i rimmen? Nye spillere.. (De fleste her vet at k54 hadde nesten ingen profilerte spillere bortsett fra LnD og var derfor et av de roligeste kontinentene)

Når du fordeler den OD'n sirka likt mellom kvar medlem så er ikke den ODa'n like imponerende lenger..så og skryte over god ODa rank blir feil, og dermed blir det feil også og nevne vi valgte og styre stammen med flere folk i forhold til OD.

Trippelalliansen var opptatt med krige langt viktigere folk en SR, og det er ikke det som blir drøftet i tråden engang. Det er avsluttningen til SR. Dere bestemte dere for og gi opp når dere lå på rank1 og ville ikke miste "tronen". Som vil si at dere mener poeng er det som betyr mest, men jeg ville likt og se dere forsvare den 1plassen.

Og en ting til kem bryr seg om bos? Yakuza skal ha den æren..de i trippel alliansen har tatt ut langt farligere stammer en det. Så i bunn og grunn jeg kan rakke ned på poengen og OD'n deres fordi den var oppnådd på en elendig måte.


BBN ble jo aldri gruset, de merget inn i BoS selv når de var veldig mange medlemmer. Ingenting tilsier at de gikk under, og BoS er jo fortsatt ikke gått under, så det er drøyt å gi de applaus for den. Mapur ble vel ikke så altfor store, så der i mine øyne så ble det ikke bevist så mye (her kan jeg også ta feil.

Mapur gikk under på grunn av tunge angrep og spioner som jobba for dogsa. Men skal jeg stille deg et spørsmål...vet du hvorfor BBN merget inn i BoS* og ka har skjedd med BoS* nå?
BBN Merget med BoS* fordi dem ble GRUSEID av HZ og Co. Halve stammen ble nobled vekk og de måtte redde skinnet sitt med en merge..og nå er også BoS* blitt så og si rimmet bort, de folka som er igjen har få byer. Så da ble dem jo grusa lel da?

Yakuza er vel den stammen jeg mener har utpekt seg som den stammen som har faktisk bevist noe av underdogsene, siden de har stort sett stått alene og virkelig er en underdog i min mening. De andre underdogene allierte seg og dermed ble en allianse bortimot 40 medlemmer.
Men heller ikke Yakuza har klart å felle BoS, selvom flere stammer har gått imot BoS i senere tid, så hva har de direkte bevist? Selvsagt vet jeg hva de er kapable for, men krigen er ikke endt, så å gi de applaus for denne krigen blir vel også litt drøyt.


Tror du skal sjekke fakta litt, når folk sier Bos* blir eid mener de understammen for det første som hadde faktisk bedre spillere en BoS. (Etter BBN merga) Men BoS rekrutterer nye når de mister en så man kan egentlig si dem har blitt eid opp til flere ganger. Så jo jeg synes yakuza fortjener en klapp på ryggen for godt utførst arbeid.

Og Xacria beviste seg selv som en stor stamme?...

Xacria er faktisk bedre en folk tror, utrolige gode snipeskillz. De er nok på et mye høyere nivå en gutta i SR;).

var å ha en lav profil. Vel da måtte vel en heltestamme som din egen stamme gjøre noe med det, men det gjorde dere ikke. Istedet kommer du ut nå nettopp på dette forumet og kritiserer SR, vel din stamme bevise sannelig ingenting mot SR, så hva annet enn den skryten du gir din egen stamme og andre i din allianse kan jeg ikke se på mer enn ord, for det er ikke handling (noe du kritiserer oss for).

..(I tilfelle det ikke kom godt nok frem i denne delen: HZ/TDH/Rebels trengte ikke og gå imot dokk for dere var ingen trussel i deres øyne, men det var som sagt en tåpelig avsluttning som vi kritiserer) Les gjerne flere ganger om du enda ikke har skjønt at vi kritiserer noe helt annet en du nevner her. Skal stå på toppen av inlegget en plass.

Vel, vi har ikke hatt så mange allianser for å si sannheten, så å allierer seg med fienden det tror jeg ikke. Istedet vil jeg vel rette min kritikk mot deg og din stamme, for sannelig tror jeg dere har hatt flere allianser enn oss, så da blir det vel dere som har alliert dere med "kommende trusler".

Jeg gjentar: snakker ikke om kor mange allies dere har eller ei. Men de har tatt ut noen trussler i samme slengen. Se forskjellen de har allies men samtidlig er de mest agresive på slagmarken. SR har få allies, men bare hatt lek og moro. Btw om dere abselutt skulle være så bråkjekke om kor mye K54 er deres og dere skal ha ut alle folk der...hvorfor allierte dere dokk med LnD? De kunne vært en god krig?

Mulig jeg tar mye feil her, men det er jeg faktisk åpen for. Men jeg kan ikke se noe annet enn at et angrep på trekløveret REBELS, HZ og TDH er et angrep på hele alliansen. Og i mine øyne må man da telle alle medlemmene i alliansen under et, det blir nærmere 40 medlemmer sånn jeg ser det. Og hva dere har oppnådd som ikke SR har oppnådd kan jeg ikke se, hvor er faktisk de store krigene dere snakker om? BoS har jo ikke gått under, og det er vel for å være realistisk den eneste virkelig store krigen som har blitt utbrutt.
Faktisk, for å være virkelig en drittsekk så vil jeg bare påpeke at alle stammen som går under underdog burde tenke over at i krigen "BoS mot resten" så er BoS en underdog stamme. Og jeg vil faktisk kreditere den rollen de har spillt, fordi å holde ut så lenge med så mange medlemmer mot seg, det er faktisk imponerende.


Ok om vi skal se det på din måte da. Da kan vi legge sammen OD'n til TDH, Rebels og HZ. Samt poengene..oi da ble vi like mange som dere..men vi også hatt dobbelt så mye av alt dere hadde?:S Dette poenget gikk jo i vårt favør på slutten. Du gjentar det samme hele tiden utover hele posten så les mitt inlegg flere ganger så kanskje det åpner øya dine;)




Å winterweird du sa dette tidligere i topic'n en plass:

Men nå som jeg har åpnet øynene mine litt mer (så mye?), ser jeg at det er et par ting jeg kan påpeke her og (ser at du begynner å gå tom for dine beste argumenter)

Har bare gjentatt det jeg har sagt flere gang på forskjellige måter helt til de endelig skjønner ka poenget mitt er..



NB: Jeg skriver ikke i bold.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mapur ble vel ikke så altfor store, så der i mine øyne så ble det ikke bevist så mye (her kan jeg også ta feil.

Mapur gikk under på grunn av tunge angrep og spioner som jobba for dogsa. Men skal jeg stille deg et spørsmål...vet du hvorfor BBN merget inn i BoS* og ka har skjedd med BoS* nå?

Vi vet at vi hadde mange spioner, tunge angrep vil jeg ikke kalle det da det var tidlig på serveren. Kan nevne flere spioner med cesc og totlasim(vet ikke om jeg skrev nickene riktig) som noen gode eksempler. Men jeg trenger ikke å forsvare mapur da det er eldgammel historie.
 

DeletedUser

Guest
..

Vi vet at vi hadde mange spioner, tunge angrep vil jeg ikke kalle det da det var tidlig på serveren. Kan nevne flere spioner med cesc og totlasim(vet ikke om jeg skrev nickene riktig) som noen gode eksempler. Men jeg trenger ikke å forsvare mapur da det er eldgammel historie.

Jau tunge angrep blir vel kanskje litt hardt og ta i..men tror likevel mapur var en av de mest utsatte stammene på den tiden?
 

DeletedUser

Guest
Jau tunge angrep blir vel kanskje litt hardt og ta i..men tror likevel mapur var en av de mest utsatte stammene på den tiden?

Ja, vi var jo det da, men vi hadde mange innaktive medlemmer, mye grunnet vår masserekrutering(ja jeg innrømmer det). Men mitt og ellesar's mål for denne serveren var å gjøre noobsa bedre for å heve lavnivået på tw no litt,altså å lære de ting angående spillet, desverre var det mange som mistet interresen etter en stund og ble innaktive. Da mistet jeg og ellesar også motivasjon til å fortsette å lære opp folk.
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi var jo det da, men vi hadde mange innaktive medlemmer, mye grunnet vår masserekrutering(ja jeg innrømmer det). Men mitt og ellesar's mål for denne serveren var å gjøre noobsa bedre for å heve lavnivået på tw no litt,altså å lære de ting angående spillet, desverre var det mange som mistet interresen etter en stund og ble innaktive. Da mistet jeg og ellesar også motivasjon til å fortsette å lære opp folk.

Ser den;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
way offtopic, og gidde å argumentere mere. tråden burde ligge i stame forum og ikke propaganda.
 
Reaksjonspoeng
3
Uten å vite noe om hva som står i tråden eller om denne tråden er helt utradert, så vil jeg si min mening om SR.

SR var uten tvil en stamme som levde opp til navnet sitt. De vokste sakte men sikkert oppover rankingene uten at noen av de andre store stammene lot seg bite merke i dem.

Riktignok har jeg så vidt lest litt i tråden(ustabil og kort tilgang til nett), men jeg har merket meg at noen har påstått at SR faktisk hadde en del store kriger mot verdige fiender. Jeg tror det var Volrath som nevnte at de hadde knust en del motstand som f.eks. ER, CMK og TLMS. Veel... For det første var disse stammene så vidt innom topp 10, noe som ikke kvalifiserer til respekt for en stamme som ligger på 1. plass.
For det andre var det for det meste Underdogza som "knuste" CMK, eller bitene av dem etter at de ble så og si oppløst av en eller annen grunn jeg ikke gidder å sjekke nå. For å underbygge dette kan jeg komme med den lett irriterende men ganske oppklarende setningen av at CMK befant seg 90% i k55 og at SR ikke hadde mer enn tre byer i k55.
Hvis dette er de beste eksemplene SR har å vise til når det gjelder kriging er jeg oppriktig skuffet(eller, det er forsåvidt ikke sant siden jeg ikke hadde store forhåpnonger).
I tillegg var det noen som nevnte at SR har bevist minst like mye som Underdogza. Nå skal jeg la vær å være subjektiv og prøve å være litt objektiv. Vi ser på de knallharde fakta:

Stammer på topp 20 utryddet av SR(som jeg vet om):
ER
TLMS
Stammer SR kriger mot:
?

Stammer på topp 20 utryddet av Underdogza:
DISA-fammen(10 stammer eller så)
LE
AKDM
CMK
Stoned
Mapur
Ghetto
Action
Stammer Underdogza kriger mot:
CHAOS
BOS
BOS*
NN
?

Man kan komme med hva du vil om spioner eller skittent spill, men fakta er at Underdogza har hatt baller nok til å erklære alle disse stammene krig og at de faktisk ble utryddet av oss.

Forskningsprosjekt 001 har talt. Lytt til hans ord. Han er vis.

Glemte å si litt om antallet allierte på de forskjellige stammene. Underdogza var ikke bare en allianse. De var så sammensveiset at det er galt å kalle de for noe annet enn én stamme. Hvis du ser på TBA nå, så ser du en stamme uten allierte med bare 29 medlemmer, noe som er mye mindre enn hva SR hadde på sitt minste.
Det er sant at Sr hadde liten sjanse til å komme seg ut avk54, men det burde dere tenkt på før. Det Underdogza gjorde, var å ta stamme etter stamme jevnt og trutt gjennom hele v3, og dermed sitter vi igjen med en haug med muligheter for hvos vi skal gå videre. SR låste seg selv inne fordi de rett og slett var for feige til å ta noen av stammene rundt før det ble for sent.
Taktikk kalles det. Det er smart.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
vil ikke akkurat si vi tok action.
men du glemte at BBN og (o_O) som ble utryddet av dogza.

samt vi kriger mot DOF og VK-s(eller hva de heter) fam. også.
 
Reaksjonspoeng
3
vil ikke akkurat si vi tok action.
men du glemte at BBN og (o_O) som ble utryddet av dogza.

samt vi kriger mot DOF og VK-s(eller hva de heter) fam. også.

Jeg ser ikke noen Action på rankinglistene:confused:
Vi tok dem riktignok ikke med skillz og nukes, men med listighet og sluhet. Taktikk som jeg sa;)

Glemte de ja. Uansett. Listen er uendelig mye lengre enn SR sin.
 

DeletedUser

Guest
alt jeg kan si er OD taler for seg selv ;)

se hvem som topper OD-A og hvem som topper OD-D

så sier det litt.. og folka sier credz til bos for og leve enda.. vel tror du 25-30folk tar 120folk(som de var på sitt meste, og de reqruita hver gang 1 ble vekk) iløpet av noen måneder? + at det har vært sommerferie..

og ikke glem at vi bytter kontigent for og ta de og..


men som jeg sa første linje.. OD-A taler for seg selv :p
 

DeletedUser

Guest
Uten å vite noe om hva som står i tråden eller om denne tråden er helt utradert, så vil jeg si min mening om SR.

Riktignok har jeg så vidt lest litt i tråden(ustabil og kort tilgang til nett), men jeg har merket meg at noen har påstått at SR faktisk hadde en del store kriger mot verdige fiender. Jeg tror det var Volrath som nevnte at de hadde knust en del motstand som f.eks. ER, CMK og TLMS. Veel... For det første var disse stammene så vidt innom topp 10, noe som ikke kvalifiserer til respekt for en stamme som ligger på 1. plass.

For det andre var det for det meste Underdogza som "knuste" CMK, eller bitene av dem etter at de ble så og si oppløst av en eller annen grunn jeg ikke gidder å sjekke nå. For å underbygge dette kan jeg komme med den lett irriterende men ganske oppklarende setningen av at CMK befant seg 90% i k55 og at SR ikke hadde mer enn tre byer i k55.
Hvis dette er de beste eksemplene SR har å vise til når det gjelder kriging er jeg oppriktig skuffet(eller, det er forsåvidt ikke sant siden jeg ikke hadde store forhåpnonger).


Glemte å si litt om antallet allierte på de forskjellige stammene. Underdogza var ikke bare en allianse. De var så sammensveiset at det er galt å kalle de for noe annet enn én stamme. Hvis du ser på TBA nå, så ser du en stamme uten allierte med bare 29 medlemmer, noe som er mye mindre enn hva SR hadde på sitt minste.

CMK og AKDM ble knust også takket være SR sin innsats i tillegg til dogza sin, begge disse stammene var etablere i K54/K64 sammen med oss og LnD. Hadde vi ikke tatt de der ville de ha hatt mye tropper å sende i støtte... Det er sikkert ikke mange byer det er snakk om men dette var jo på en tid da vi hadde bare noen få byer hver.

Vi lå ikke på førsteplass da vi tok stammene blant top 10 som vi har nevnt, i motsetning til det du sier, og stammene dere har tatt er på ingen måte bedre en de vi har tatt.

Jeg ser ikke helt poenget med å rakke ned på SR for at vi nådde toppen på den måten vi måtte. Vi hadde ikke akkuratt så mye annet valg med tanke på de allianser og posisjoner som var. Men hadde vi giddi å fortsatt så måtte det selvsagt blitt storkrig ut av det etterhvert. Vi hadde svært få muligheter til å gå mot noen av de aller største stammene selv om vi hadde lyst, LnD og Yakuza var begge alternative mål (jeg sier ikke at vi planla det men de ville vært naturlige mål om det hadde blitt aktuelt), men de var allierte og et angrep på en ville ført til krig mot begge. Rebels kunne vi også tatt, men med deres allianse med HZ og TDH og deres bånd til Yakuza så ville det bare ført oss inn i krig mot hele verden. Slik når man ikke toppen hvis man ønsker å være en stamme med stabil medlemsmasse, bare se på BoS.

Det virker som en del arogante tullinger her inne mener at man ikke bør få lov til å spille TW om man ikke er skikkelig pro... Vi hadde en del gode spillere i SR men også en del med relativt liten erfaring. Hvorfor skal DET brukes mot vårs? Det er vel det som gir spillet litt krydder og spenning! (Det morsomste i verden 1 var jo de store variasjonen innad i alle stammene, slik er det ikke i verden 3) Også sier dere at OD-A'en vår er dårlig i forhold til antall medlemmer? OD-A'en må jo ses i forhold til poeng, ikke antall medlemmer.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
vil ikke akkurat si vi tok action.
men du glemte at BBN og (o_O) som ble utryddet av dogza.

samt vi kriger mot DOF og VK-s(eller hva de heter) fam. også.

Vi tok da action vi. Ikke på den vanlige metoden med adling, men med andre midler ;) Nesten Nofjon style :D hah.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Også sier dere at OD-A'en vår er dårlig i forhold til antall medlemmer? OD-A'en må jo ses i forhold til poeng, ikke antall medlemmer.

Den er jo fortsatt dårlig....


dere ga dere på topp etc et bla bla.


dere var aldrig på topp i mine øyne...
og kan ikke komme på NOEN store kriger eller bradger som ble gjennomført/oppnådd av dere.

og dere skal nå ikke snakke om allienser.....

og ang. cmk akdm. dere bidrog ikke en dritt der heller.
 

DeletedUser

Guest
Den er jo fortsatt dårlig....
Dårlig i forhold til hva? Vi var på delt førsteplass da vi ga oss... men ja, alle har vel kanskje dårlig od i verden 3... :rolleyes:

dere var aldrig på topp i mine øyne...
Hvis du hadde sett litt lenger opp på lista... :D

og dere skal nå ikke snakke om allienser.....
? Hva mener du?

og ang. cmk akdm. dere bidrog ikke en dritt der heller.
Nei, vi bidro ikke på den måten at det var et samarbeid hvis det er det du mener, men på eget initiativ tok vi da det som var av CMK og AKDM-byer i vårt området samtidig som dere styrte på borte hos dere. De hadde faktisk ganske mye folk i K54. Og det er ingen tvil om at det var en fordel for dere at vi gikk imot de samtidig.

Du har et svært snevert syn på tingenes tilstand...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Kan dere kutteut dette pisset???
Jeg har nå vært med i begge stammer her:) så da regner jeg faktisk med at jeg ikke er så dritt dårlig SR spiller.
Kunne vel sagt litt mere å skrevet en halvmeter for å nagle fakta osv.
Når en stamme har 10-20 blandt de 40 beste, så har stammen iaf aktive medlemmer. SR lå vel med 39 medlemmer og 90% av dem lå blandt de 60-70 største i poeng.
Jeg får vel si om min odA at jeg har nuket relativt mange noen går lett(de fleste)
De som går raskt klarer jo ofte ikke å sende tropper i retur. Er vel ikke dårlig spiller for det??
Om man som dere sier har lite motstand, er man da en dårlig spiller/stamme.
Og som volrath sier, så er man ikke (idiot) å ypper på seg alle dogsa + yakuza osv. Når den eneste alierte man hadde ligger med yakuza.
+ at flere stammer var klare for å gå mot SR og ba på knerne for å få med flere stammer mot SR. Så alle som prøvde seg var fegiser og prøvde å alliere seg med flere av frykt for å bli adlet bort.
CMK hadde faktisk 3-5 av sine største spillere rett over meg i k54, blackops og arathor, eller noe het 2 av dem.


oki over and UT.
 

DeletedUser

Guest
SR lever da i beste velgående, bare byttet litt på ledelsen og navnet:)
 
Topp