Lage ny tw champion på hele .NO

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Spiller Donnes, Sylph og Hoophoolio aktivt? Jøss, jeg får ikke med meg mye om dagen.
Og Pål som er nominert har vel også lagt tw på hylla for en god stund siden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Var vel jeg som satt der lengst doe andreas jeg var der flere perioder i forskjellige år:O
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Alle har som regel et nick dem startet "karrieren" sin med ^^ Om vi skal utelukke alle kontoer som det har vært duals på, kan vi like gjerne drite i å lage litt liv på forum :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Alle har som regel et nick dem startet "karrieren" sin med ^^ Om vi skal utelukke alle kontoer som det har vært duals på, kan vi like gjerne drite i å lage litt liv på forum :)

Jeg snakket om en tidsalder der man ikke oppretter egne kontoer, men blir rekruttert av eksisterende TW-spillere til å være dual, og det er eneste måten nye spillere blir rekruttert på. Var bare en morsom tanke, og jeg tror rett og slett vi hadde måtte ty til fornavn til slutt, kontonavn hadde ikke hjulpet mye.

For å understreke det, dersom det ikke var tydelig nok, det var ment humoristisk.
 

DeletedUser

Guest
Blir når jeg har bedre tid. Har vært en del forsvaring av konto siste uka :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg ser et lite problem dersom bare solospillere skal være med i denne konkurransen. Dere vil få store problemer med å finne nok spillere! :) Er minimalt med spillere/kontoer som spiller solo den dag i dag.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om vi ikke klarer å finne 64 personer som mestrer tw godt blir jeg skremt. Etter hva jeg forstår er reglene kun at spilleren skal spille nå, og helst vere solo. Dermed trenger ikke vedkommende å spille solo nå. F. eks kan roger nomineres selv om han kanskje er dual for øyeblikket (vet ikke om det stemmer, men teoretisk).
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er det lov å nominere seg selv?(om ikke fordi jeg fortjener det, bare for å se hvor langt jeg evtl hadde kommet.)


Jeg vil iaf nominere:

Jørn/Beagle Eagle
DOn Slask
og
Jokke aka The Vigilante

og meg selv, Niko
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Når vi er i den steamen at man nominerer seg selv; bare jeg som synes janrune fortener å vere med?
 
Topp