Lots of paranoid luuuuuuv

DeletedUser

Guest
Off... jeg blir seriøst trist av å lese postene dine Kenn, men klarer av en eller annen grunn ikke å la være. Begynner å bli litt lei av å høre om den hjernevaskinga IB og deres allierte påstår finnes i BOL. Så vidt meg bekjent er vi like oppegående som dere, bare har et annet syn på saker og ting.
Synes da det er utrolig flott at Kenn tar seg tid til å besvare alt mulig, hadde vært ganske kjedelig her uten ham etter min mening.
GO GO Kenn <3

Og at IB og Viking stort sett er de som argumenterer i BuRn's favør og ikke BuRn selv er litt merkelig. Men dette har jo nok en gang utviklet seg fra en diskusjon til en kampanje mot BOL. Paranoiaen lenge leve,
Dere har da helt fint på egenhånd klart å gjøre dette til en kampanje mot dere selv etter som jeg kan se, det morsomme er jo at dere beit rett på også...hihihi
Men du må innrømme at det er litt gøy også?


BOL liker jo å være i universets sentum :)

Nissen fortalte meg akkurat det der som en førjulsgave så derfor skriver jeg med rødt her for å hedre julenissen :D

......
 

DeletedUser

Guest
Fingern kan du vel få ut selv da....hehehe
Ikke ha så store forventninger da, blir jo ingen overraskelse ut av det ;)

Altså jeg har prøvd å hjelpe dere med det, men dere fortsetter å holde den inne... ._O

Har dere egentlig noe formål med dette? Er det en kommende krig ( eller pågående krig?) vi snakker om? Har dere ønsker om å komme inn i RNG igjen? Vil dere vare på angrep om BOL angriper? Og det viktigste av alt.. Er dere villige til å angripe RNG for å få fram poenget deres?
 

DeletedUser

Guest
Altså jeg har prøvd å hjelpe dere med det, men dere fortsetter å holde den inne... ._O

Har dere egentlig noe formål med dette? Er det en kommende krig ( eller pågående krig?) vi snakker om? Har dere ønsker om å komme inn i RNG igjen? Vil dere vare på angrep om BOL angriper? Og det viktigste av alt.. Er dere villige til å angripe RNG for å få fram poenget deres?

Hehehe...
Krig blir det, dette gleder vi oss veldig mye til ;)
Blir veldig spennende da det vil komme opp til flere overraskelser under veis.
RNG er en stamme vi overhodet ikke kommer til å gå tilbake til da det er en stamme med lite samhold og moro :)
BOL har allerede angrepet, hadde forventet en krigserklæring da, men men....
Sånn som det ligger ann nå så gidder vi rett å slett ikke angripe BOL da de ligger for langt unna, men kan si at vi elsker nærkamp <3
Gidder faktisk ikke sitte å vente i 2-300t for at vi skal få knust noe, sier seg selv egentlig.
Men hvem vet hva fremtiden vil bringe ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Får bare håpe at BuRn lever opp til forventningene sine og får ut fingern. :)

Ikke vet jeg hvilke forventninger du har Magic Dude, men om Black Rose sitt utsagn om at oppstandelsen til BuRn kommer utifra RNG's eget initativ (antar at hun hadde påvirkning mtp hennes utsagn om å mislike ledelsen) så bør det jo være sannsynlig at det ikke skjer noe mellom dem. Dette er jo bare om den "fredelige" splittelsen faktisk var så fredelig.

Jeg har nå lest gjennom tråden "BuRn" for å se igjennom om jeg har gått glipp av noen form for offentlig svertelse og har egentlig sett meget lite annet enn Glitters meninger om saken. Som da Black Rose oversatte i førsteposten av denne tråden til "Paranoid fantasi", men selv mener Black Rose at de skal ha sine meninger til å fortelle sannheten. Selvsagt er jeg enig om at dere skal legge frem sannheten, men da forventer jeg nesten at den skal komme ut og ikke bare bruddstykker ifra skypesamtaler (dette gjelder både RNG og BuRn forsåvidt)

Black Rose du sier jeg må feie under andres dører, trodde BuRn trodde på demokrati og derifra lar alle ha sine meninger? Så jeg må renske andre i IB, BOL, H.O.F (tar bare eksempler) sine dører for å uttale meg? Tror du må lese innleggene mine om igjen da jeg legger frem det som ligger på offentlig forum (min tolkning/mening selvsagt) hvor jeg henviser til mulighetene bak BuRn og jeg skal innrømme at jeg har gått glipp av deres skype henvendelser, men de viser egentlig ingenting ettersom det er bruddstykker og ikke hele samtaler. Enda en sak med feiing av dører, er det da feil av Granny (en BuRn'r) å si spionasje er "bad" og uansett form for mottakelse av info er spionasje? Da du sier dere mottar informasjon så er jo BuRn "bad" da? (egentlig dum diskusjon, men men.. og nei jeg bruker ikke spioner selv).

Jeg forstår du blir frustrert over en ledelse som tolker deg som en komplett nybegynner, men gjenværende så ligger saken på at [DA] hadde tatt valget til å være understamme og som Magic Dude / Grimlock henviste til i BuRn tråden: I TW så må en form for ledelse til. Dermed så vil jo RNG som "overstamme" være høyeste makt og dermed egentlig ha størst stilling til hvem som skal bli med i styret i understammen? Derimot så kjenner jeg lite til saken der ettersom både RNG og BuRn viser til forskjellige bruddstykker av skypesamtaler som da blir mangelfull for oss andre.

Sannheter er jo tydelig at du ønsker å få frem, men igjen så legger du frem bruddstykker her og bruddstykker der. Som da RNG også gjør og det er dette som gjør at evt tidligere historie kan påvirke oss utenforstående til å avlese BuRn som evt anarki glade spillere. Eller er dette vanskelig å forbinde sammen? Vi er enige om at alle skal ha sin mulighet til å uttale seg, men å si at folk lyver pga de får manglende informasjon (både av BuRn og RNG) er i mine øyner for dumt.

Vil gjerne påminne deg også Black Rose at jeg kom tilbake til TW i overkant av en uke siden, så dermed blir mine inntrykk av dere (alle) basert på offentlig forum.
 

DeletedUser

Guest
Ikke vet jeg hvilke forventninger du har Magic Dude, men om Black Rose sitt utsagn om at oppstandelsen til BuRn kommer utifra RNG's eget initativ (antar at hun hadde påvirkning mtp hennes utsagn om å mislike ledelsen) så bør det jo være sannsynlig at det ikke skjer noe mellom dem. Dette er jo bare om den "fredelige" splittelsen faktisk var så fredelig.
Tror nok det er mer C22 som fikk drømmen sin oppfyldt da hun er bitter på meg for noe som skjedde for evigheter siden, aner ikke hva det er en gang. Og dette vet jeg da jeg har fått vite det av folk hun har sagt det til.
Og når RNG ledelsen gjør om en fjær til fem høns så kan de bare kose seg med de hønene :)
Splittelsen var ikke fredelig da de ikke hadde behandlet saken i ledelsen om at vi startet ny stamme, so there u go.
Kan ikke si at jeg misliker ledelsen på den måten, startet på v1 igjen med helt rene ark da jeg ble overtalt av en av hertugene i RNG til det. Men var ikke så interissert til å lære opp en haug med spillere som skulle over til RNG ,så ønsket å gjøre stammen om til broderstamme så vi kunne skape mye mer enn et gjennomtrekksskjul. Jeg er ikke så begeistret for akademier for å si det sånn, men det gikk ikke sånn så da ble resultatet BuRn.


Jeg har nå lest gjennom tråden "BuRn" for å se igjennom om jeg har gått glipp av noen form for offentlig svertelse og har egentlig sett meget lite annet enn Glitters meninger om saken. Som da Black Rose oversatte i førsteposten av denne tråden til "Paranoid fantasi", men selv mener Black Rose at de skal ha sine meninger til å fortelle sannheten. Selvsagt er jeg enig om at dere skal legge frem sannheten, men da forventer jeg nesten at den skal komme ut og ikke bare bruddstykker ifra skypesamtaler (dette gjelder både RNG og BuRn forsåvidt)
Skjønner den, men ser ikke problemet da sammenhengen fra post til post forteller sitt.

Black Rose du sier jeg må feie under andres dører, trodde BuRn trodde på demokrati og derifra lar alle ha sine meninger? Så jeg må renske andre i IB, BOL, H.O.F (tar bare eksempler) sine dører for å uttale meg? Tror du må lese innleggene mine om igjen da jeg legger frem det som ligger på offentlig forum (min tolkning/mening selvsagt) hvor jeg henviser til mulighetene bak BuRn og jeg skal innrømme at jeg har gått glipp av deres skype henvendelser, men de viser egentlig ingenting ettersom det er bruddstykker og ikke hele samtaler. Enda en sak med feiing av dører, er det da feil av Granny (en BuRn'r) å si spionasje er "bad" og uansett form for mottakelse av info er spionasje? Da du sier dere mottar informasjon så er jo BuRn "bad" da? (egentlig dum diskusjon, men men.. og nei jeg bruker ikke spioner selv).
Skulle kanskje skrevet svertingen av BuRn i glitter sin post der også, siden du ikke plukket den :)
Vi har fullt demokrati, alle i stammen er med på å bestemme hvilken fremtid vi skal ha :)
Granny henviste da til spionarse i allierte stammer.
Og kan ikke se hva som er galt med å motta info uten å spørre om det :)
Personlig så liker jeg ikke spioner, men når noen melder seg frivillig så er det opp til dem.


Jeg forstår du blir frustrert over en ledelse som tolker deg som en komplett nybegynner, men gjenværende så ligger saken på at [DA] hadde tatt valget til å være understamme og som Magic Dude / Grimlock henviste til i BuRn tråden: I TW så må en form for ledelse til. Dermed så vil jo RNG som "overstamme" være høyeste makt og dermed egentlig ha størst stilling til hvem som skal bli med i styret i understammen? Derimot så kjenner jeg lite til saken der ettersom både RNG og BuRn viser til forskjellige bruddstykker av skypesamtaler som da blir mangelfull for oss andre.
Det er klart, er ikke det som var saken heller. Vi ville gjøre om DA til broderstamme, men det ble avslått av ledelsen i RNG uten noen form for diskusjon. Det var da det kom frem at vi kunne heller starte en egen stamme så vi gjorde det.
At jeg skulle inn i DA var blitt diskutert med to stk fra ledelsen i RNG faktisk, at de ikke har tatt dette opp i ledelsen der kan ikke jeg gjøre noe med, men Granny hadde lagt ut en post om det på delt lederforum som de ikke svarte på eller noe. Var en som hadde svart der og det var positivt etter hva jeg husker. Så at hele ledelsen kaster seg over meg når jeg skal legge frem forslag er totalt tullete. Hadde faktisk vært fint hvis de kunne innrømmet eller beklaget at de ikke hadde fått satt seg inn i ting og at vi kunne fått til et møte. Jeg prøvde å få til møter flere ganger med ledelsen der, men det virket umulig.

Sannheter er jo tydelig at du ønsker å få frem, men igjen så legger du frem bruddstykker her og bruddstykker der. Som da RNG også gjør og det er dette som gjør at evt tidligere historie kan påvirke oss utenforstående til å avlese BuRn som evt anarki glade spillere. Eller er dette vanskelig å forbinde sammen? Vi er enige om at alle skal ha sin mulighet til å uttale seg, men å si at folk lyver pga de får manglende informasjon (både av BuRn og RNG) er i mine øyner for dumt.
Da bør de som legger ut sine meniger holde dem for seg selv til de har fått hentet inn fakta. Det å legge ut noe som ikke er fakta, hva kaller du det da?
Vil gjerne påminne deg også Black Rose at jeg kom tilbake til TW i overkant av en uke siden, så dermed blir mine inntrykk av dere (alle) basert på offentlig forum.

Søren, er trøtt...dette ble kanskje litt rotete, men du skriver jo så laaaaaaaaaaange innlegg mann :D
 

DeletedUser

Guest
Synes det er litt artig hvordan BOL tror at ting som sto internt på RNG forumet var til dem. Kan godt hende at det sto noe om krig mot BOL der men det var aldri sendt en krigs erklæring til BOL.
Viss dere lurer på hvordan jeg ble BOL hater så kan det ha noe og gjøre med hvordan de kynisk brukte spion info hele tiden. Kan man ikke holde seg unna alierte sine forum stoler man ikke på dem som alierte.

Tenkte bare jeg skulle nevne at poster om temaet ble sendt bl.a. David93 lenge før noen i BOL fikk kopiert det som sto på forum. Og ja, posten ble faktisk sendt fra deres egen LI (og før noen går banans av paranoia her; Nei ikke black rose). Det stor klart i denne posten, som ble sendt han da han spurte hvorfor han hadde forlatt stammen, at han ville krige mot BOL fordi han (for å gi en pen betegnelse på det) mislikte ledelsen i BOL.

Ergo; Informasjonen om teamet var gitt ut av en av deltakerne selv først - ikke hentet fra såkalte spioner. Jeg liker egentlig å se på dem allianse-lojale medlemmer though.
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tror nok det er mer C22 som fikk drømmen sin oppfyldt da hun er bitter på meg for noe som skjedde for evigheter siden, aner ikke hva det er en gang. Og dette vet jeg da jeg har fått vite det av folk hun har sagt det til.
Og når RNG ledelsen gjør om en fjær til fem høns så kan de bare kose seg med de hønene
Splittelsen var ikke fredelig da de ikke hadde behandlet saken i ledelsen om at vi startet ny stamme, so there u go.
Kan ikke si at jeg misliker ledelsen på den måten, startet på v1 igjen med helt rene ark da jeg ble overtalt av en av hertugene i RNG til det. Men var ikke så interissert til å lære opp en haug med spillere som skulle over til RNG ,så ønsket å gjøre stammen om til broderstamme så vi kunne skape mye mer enn et gjennomtrekksskjul. Jeg er ikke så begeistret for akademier for å si det sånn, men det gikk ikke sånn så da ble resultatet BuRn.

"Fakta" som ble lagt frem var en splittelse på ønske av begge (ifølge deg/BuRn) på skype, men dere henviser også at saken ligger innenfor det at dere ikke fikk bestemme 100% over en "akademistamme" og få annerkjennelse som broder stamme. At dere da utgjør resultat i å starte ny stamme hvorav dere sletter forskjellige guide forum osv (greit du ikke er interessert i lære opp noobs, men unødvendig å gjør det vanskeligere for andre) og gir løfte om å gi disse til original stamme likevel? (BuRn tråden, RNG henviste til uttalelse fra granny på skype tror jeg det var). Selvsagt om dette er et personlig vendetta så er jo det "bad" for ledelsen i RNG, men de "fakta" begge sider legger på off. forum henviser egentlig til at det ikke er vendettaen som er begrunnelse for splittelse og/eller mistro mellom stammene.

Skjønner den, men ser ikke problemet da sammenhengen fra post til post forteller sitt.

Problemet at det skapes 2 sannheter hvor begge tar utgangspunkt i deler av en hel sannhet, så dermed blir tolkninger for utenforstående (I dette tilfelle velger jeg å refere til V-BOL) egentlig mest negativt på dere i BuRn som da har historie, beklagelig nok så innhenter historie en ja. Problemet med bruddstykker er som sagt at det ikke gir en helhet, men heller er utvalgte deler som dere velger pga det støtter deres synspunkter og utifra dette kan vi utenforstående egentlig tolke dette som "halv sannheter".

Skulle kanskje skrevet svertingen av BuRn i glitter sin post der også, siden du ikke plukket den
Vi har fullt demokrati, alle i stammen er med på å bestemme hvilken fremtid vi skal ha
Granny henviste da til spionarse i allierte stammer.
Og kan ikke se hva som er galt med å motta info uten å spørre om det
Personlig så liker jeg ikke spioner, men når noen melder seg frivillig så er det opp til dem.
Dette var derfor jeg henviste til Granny ettersom dere klassifiserte BOL som helhet utifra en mening, men til tross for dette sier dere at alle skal ha sine meninger når noen "angriper" deres "forsvar" av stammen (kommentar tatt/besvart fra kenn93x sitt støtteinnlegg for BuRn). Og spionasjen granny også motsa var spionasje som uavhengig av metode (altså informasjens gang fra a til b) så dette betyr at "frivillig" informasjon som du kaller det feil. Dette kan jo oppstå mellom 2 allierte også ikke bare fiender? Eller er den selektive hukommelsen deres så sterk at dere glemmer at BOL kan ha mottatt informasjonen uten å henvise til ønske om den? Slik som du da påstår blir gjort nå fra BOL til BuRN.

Det er klart, er ikke det som var saken heller. Vi ville gjøre om DA til broderstamme, men det ble avslått av ledelsen i RNG uten noen form for diskusjon. Det var da det kom frem at vi kunne heller starte en egen stamme så vi gjorde det.
At jeg skulle inn i DA var blitt diskutert med to stk fra ledelsen i RNG faktisk, at de ikke har tatt dette opp i ledelsen der kan ikke jeg gjøre noe med, men Granny hadde lagt ut en post om det på delt lederforum som de ikke svarte på eller noe. Var en som hadde svart der og det var positivt etter hva jeg husker. Så at hele ledelsen kaster seg over meg når jeg skal legge frem forslag er totalt tullete. Hadde faktisk vært fint hvis de kunne innrømmet eller beklaget at de ikke hadde fått satt seg inn i ting og at vi kunne fått til et møte. Jeg prøvde å få til møter flere ganger med ledelsen der, men det virket umulig.
Saken blir delvis lagt frem som at splittelsen hadde røtter i problemet mellom broder/akademi stamme styrevalget, men igjen om du da er enig (utifra du sier "det er klart") om at det må til en styreform og da du var en innhentet ressurs som kom inn i akademi stammen, så er det jo egentlig åpenbart at hovedstyret velger om stammen skal gå fra akademi til broder? Angående intern krangel i RNG's styre om hvilke spillere som ble/kan/skal'ikke inn styret kan ikke jeg uttale meg om, annet enn foreløpig så viser det til at [DA] da har kicket en representant fra hovedstammen og innhentet nye spillere til sitt eget styre. At RNG styret er vanskelig å få tak i har jeg hørt rykter om, så det må være mangel fra RNG's side og utgjør da et problem når det gjelder kommunikasjon med både under/broder stammer, allierte men ikke minst sine egne medlemmer.

Da bør de som legger ut sine meniger holde dem for seg selv til de har fått hentet inn fakta. Det å legge ut noe som ikke er fakta, hva kaller du det da?
All "fakta" du nevner blir da henvist til bruddstykkene fra begge sider? Da skulle egentlig ingen her skrevet på forumet da ettersom det ikke kommer en "hel sannhet" som du referer til. Dette gjelder da ikke bare utenforstående, men også RNG/BuRn som da gir mangelfull "fakta" og dermed er egentlig deres fakta delvis ensidig mening. Så at vi får "fakta" utifra dette via våre tolkninger av deres bruddstykker er jo deres feil ikke våres? Jeg er enig om at folk bør tenke gjennom det de skriver, men sier ihvertfall ikke dem bør "hushe" meningene sine. Som da dette blir pga "manglende" fakta som du sier.
 

DeletedUser

Guest
jaxzan og black rose, ikke vurdert å skrive lit leengre når dere først er igang?? ;)
 

DeletedUser

Guest
jaxzan og black rose, ikke vurdert å skrive lit leengre når dere først er igang?? ;)

Fy! Ikke si sånt. Dette er good stuff! Moro å se folk prøve å nå fram til Black Rose når hun tydelig har bestemt seg for lenge siden hva hun skal gjøre ;) Dette er ikke noe som plutselig dukket opp... Helt tydelig at dette har tatt tid og at det ikke blir en fredelig løsning som Jazcan sier ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Fy! Ikke si sånt. Dette er good stuff! Moro å se folk prøve å nå fram til Black Rose når hun tydelig har bestemt seg for lenge siden hva hun skal gjøre ;) Dette er ikke noe som plutselig dukket opp... Helt tydelig at dette har tatt tid og at det ikke blir en fredelig løsning som Jazcan sier ;)

Vet ikke hvem du henviser til "folk" som prøve å nå henne. Selv så synes jeg det er litt morsomt at hun snakker om sannheter, men viser til "bruddstykker" av en helhetlig samtale, som da aldri blir en ekte sannhet ettersom den er valgt ut iforhold til hennes synspunkter/argumenter. Samme gjelder RNG sine bruddstykker. Så at IB (henviser delvis til Magic) tolker dette på 1 måte; selvsagt også i håp om krig mellom BuRn og RNG som da utgjør et meget positivt utkom for IB. At BOL ser dette på 1 måte; og da med BuRn spillernes historie som "bråkmakere" (m/ henvisning til glitter/Magic sin diskusjon om WC2 i BuRn tråden) og da igjen bli kalt løgnere og paranoide fantasi opprettere utifra det som tolkes av BuRn's manglende "sannhet". Jeg må ærlig si at det må kunne ses som logisk å hoppe til en negativ mening rundt det, og da det inngår på BOL's allierte og da videreført til IB krigen.
 

DeletedUser

Guest
Fy! Ikke si sånt. Dette er good stuff! Moro å se folk prøve å nå fram til Black Rose når hun tydelig har bestemt seg for lenge siden hva hun skal gjøre ;) Dette er ikke noe som plutselig dukket opp... Helt tydelig at dette har tatt tid og at det ikke blir en fredelig løsning som Jazcan sier ;)

Moro å se at det er kun deg som har forstått det jeg skriver, men må rette på en ting da ;)
Det er stammen som har bestemt seg og jeg gjør ALT for stammen uansett hva det måtte være.
Så er det jo mulighetene til skikkelig nærkamp som frister de fleste i stammen ;)



Vet ikke hvem du henviser til "folk" som prøve å nå henne. Selv så synes jeg det er litt morsomt at hun snakker om sannheter, men viser til "bruddstykker" av en helhetlig samtale, som da aldri blir en ekte sannhet ettersom den er valgt ut iforhold til hennes synspunkter/argumenter. Samme gjelder RNG sine bruddstykker. Så at IB (henviser delvis til Magic) tolker dette på 1 måte; selvsagt også i håp om krig mellom BuRn og RNG som da utgjør et meget positivt utkom for IB. At BOL ser dette på 1 måte; og da med BuRn spillernes historie som "bråkmakere" (m/ henvisning til glitter/Magic sin diskusjon om WC2 i BuRn tråden) og da igjen bli kalt løgnere og paranoide fantasi opprettere utifra det som tolkes av BuRn's manglende "sannhet". Jeg må ærlig si at det må kunne ses som logisk å hoppe til en negativ mening rundt det, og da det inngår på BOL's allierte og da videreført til IB krigen.
Har ikke tid til å svare på de laaaaaaaaaange innleggene dine nå, men kan svare på det her.
Det er du som velger å kalle det bruddstykker og at det ikke er en ekte sannhet, merkelig hvor du får det fra faktisk.
Man trenger ikke legge ut hele samtaler for å få frem hva som skjedde, synes mer at det er ditt problem når du ikke klarer å legg 2 og 2 sammen. Er også ganske sikker på at ting nådde frem til de riktige personene selv om de ikke vil innrømme at de vet at de tabbet seg ut. Tror også at det er mange meninger om hva som er ekte sannheter så din mening om det trenger ikke være korrekt for alle andre faktisk.
Og må si at de som har tolket ting riktig her på forumet er jo MD og Kenn, merkelig det der hva?
Man trenger heller ikke håpe på ting når man blir behandlet på den måten vi i BuRn har blitt behandlet på, derav riktig tolkning fra MD og Kenn også.
Dessverre så ser jeg også at du ikke helt leser hva jeg skriver, hvis du gjør det så overser du det i hvertfall for svarene dine har hengt seg opp litt for mye nå synes jeg. Derfor begynner det å bli kjedelig å svare deg også.
Det er også klart at din vinkling selvsakt går i BOL/RNG sin rettning.
Og du trenger ikke lese noe mellom linjene, ta det jeg sier for det det er da jeg snakker/skriver rett fra levra, for å si det sånn.
 

DeletedUser

Guest
Først av alt... Bedre for noen innlegg som kommer midt i natta. Noen av oss må jo sove. :eek:

Så over til realitetene.

Joda, skjønte i grunnen at lista var lagt og agendaen klar når Burn gikk ut av RNG vi. Så å argumentere her inne er jo kun et tidsfordriv og ikke et håp om å oppnå noe fornuftig.

En annen ting jeg har spekulert litt på er hvorfor fokuset har glidd over på BOL og ikke holder seg på RNG som faktisk er stammen disse brøt ut i fra og påstår er de som har noe i mot dem (noe forsåvidt en del spillere hos oss også har).

Og Black Rose/LI (what ever): Om det virkelig er C22 som har noe i mot deg i denne saken, hva er da poenget med å fokusere på Glitter? Vi alle vet jo at det ikke renner helt rent vann dere 2 i mellom heller, men det er litt uklart for meg hvem din agenda omhandler egentlig. Jeg vil jo tro at Glitter ikke er vanskelig å få med i en slik diskusjon når jeg har hørt litt om historien dere 2 i mellom.

Samtidig er vi den freidige/paranoide som som "stjeler" info som ikke er ment for våre ører fra allierte. Jommen sa jeg smør.... Om noen legger en post i min innboks så leser jeg den uansett om jeg var ment å lese den eller ikke. Om jeg velger å lage meg en mening om den posten er en annen sak, som ikke har vært diskusjonsgrunnlaget her så langt. Det blir i grunnen mye av det samme som du (BR) refererer til i forhold til at dere får infoen fra totalt ukjente. Jeg personlig mottok ingen info men at folk gir info om ting som skjer kan ikke vi klandres for, uansett hva dere måtte mene om saken.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Moro å se at det er kun deg som har forstått det jeg skriver, men må rette på en ting da ;)
Det er stammen som har bestemt seg og jeg gjør ALT for stammen uansett hva det måtte være.
Så er det jo mulighetene til skikkelig nærkamp som frister de fleste i stammen ;)

Siden da Magic Dude er eneste som ikke har lagt til og med en "liten" kommentar imot deg, så er han eneste som forstår deg? Fordeom han har sagt seg enig til noen av punktene mine?

Har ikke tid til å svare på de laaaaaaaaaange innleggene dine nå, men kan svare på det her.
Det er du som velger å kalle det bruddstykker og at det ikke er en ekte sannhet, merkelig hvor du får det fra faktisk.
Man trenger ikke legge ut hele samtaler for å få frem hva som skjedde, synes mer at det er ditt problem når du ikke klarer å legg 2 og 2 sammen. Er også ganske sikker på at ting nådde frem til de riktige personene selv om de ikke vil innrømme at de vet at de tabbet seg ut. Tror også at det er mange meninger om hva som er ekte sannheter så din mening om det trenger ikke være korrekt for alle andre faktisk.
Og må si at de som har tolket ting riktig her på forumet er jo MD og Kenn, merkelig det der hva?
Man trenger heller ikke håpe på ting når man blir behandlet på den måten vi i BuRn har blitt behandlet på, derav riktig tolkning fra MD og Kenn også.
Dessverre så ser jeg også at du ikke helt leser hva jeg skriver, hvis du gjør det så overser du det i hvertfall for svarene dine har hengt seg opp litt for mye nå synes jeg. Derfor begynner det å bli kjedelig å svare deg også.
Det er også klart at din vinkling selvsakt går i BOL/RNG sin rettning.
Og du trenger ikke lese noe mellom linjene, ta det jeg sier for det det er da jeg snakker/skriver rett fra levra, for å si det sånn.

Så leit at du ønsker å skrive lange innlegg, men ikke ønsker at jeg skal gjøre slikt. (vet ikke hvordan ellers å tolke "laaaaaaaaange" ettersom du skriver relativt lange selv).

En "del" av en hel samtale som da er i positivt lys for dine saker, kan og vil ikke bli en "hel" sannhet ettersom den er påvirket av dine meninger og da "delen" er til din mening. Det samme gjelder RNG's innlegg som jeg la frem tidligere. At du nå henviser til at jeg ikke klarer å legge 2 og 2 sammen er egentlig litt lavmål ettersom jeg da egentlig uttalte meg relativt nøytralt tidligere. Som nevnt gang på gang: 2 sider av en sak lagt frem med bruddstykker (ikke samme, men de stykkene som lyser for den enkelte sak, dvs BuRn drar frem det de vil og RNG drar frem det de vil) viser ikke en helhetlig bilde og kan ikke bli lagt sammen til en sannhet da de er opposisjoner med forskjellige utgangspunkt.

Jeg sa meg også enig i at RNG ledelsen hadde tatt deg for gitt, men dette velger du å ignorer og derimot fokusere på at jeg "ikke helt leser hva du skriver", dette er da tydeligvis gjengjeldt antar jeg? Eller er dette kanskje pga jeg legger frem slik det kommer ut på forum for min del? Jeg har også sagt at BOL kan tolke dette på en måte, IB på en måte, RNG på en måte, så dermed har alle sin tolkning og mening angående dette og jeg sa aldri at en av disse meningene var sanne. Har du gått bort ifra det at alle kan ha sine meninger nå kanskje? Pga min mening går delvis imot din? Jeg nevnte også tidligere at jeg er i BOL og har tydelig vist hvilken tolkning jeg har av dere, men dette velger du å fokusere på nå? Igjen tilbake til å ikke kunne ha sin egen mening?

Jeg kan forstå at du er lei at noen finner innleggene dine "vanskelige" da de er manglende på informasjon og du forventer alle skal vite hva som har skjedd. Beklager, men som jeg sa i forrige post (som du har ignorert) har jeg nylig vendet tilbake og dermed blir mine tolkninger basert på hva som har skjedd og offentlig forum. Selve saken sier "noen spillere har løsrevet seg fra RNG" og begge sider har presenter deler av en helhetlig skypesamtale som beviser. Dette igjen blir 2 sannheter om 1 sak og du forventer jeg skal legge de 2 "sannhetene" sammen til å komme frem til at din er den rette? så du sier din side er rett, eller kan du holde deg til tidligere uttalelse om at alle har rett til sin mening? Som jeg egentlig har latt deg ha, annet enn å henvise til denne såkalte "sannheten" var manglende.

Og om jeg da har "gått glipp av" eller "misstolket" dine argumenter evt det du mener er sannheten (noe du egentlig påstår alle kan ha sin versjon av) så kan du jo gjøre forsøk på å forklare det, istedet for å gå i retningen av personangrep (noter at jeg sier det utvikler seg mot det, og ikke at det er det enda)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
[spoil]
the_end_is_not_for_a_while.png
[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Moro å se at det er kun deg som har forstått det jeg skriver, men må rette på en ting da ;)
Det er stammen som har bestemt seg og jeg gjør ALT for stammen uansett hva det måtte være.
Så er det jo mulighetene til skikkelig nærkamp som frister de fleste i stammen ;)

Jeg mener altså hele stammen. Har sett på hva de andre medlemmene har sagt og skjønte såpass.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Når det gjelder TW tror jeg nok RNG gjør lurt i å søke samarbeidspartnere her ja, slik jeg ser det er nok BuRn en veldig STOR trussel for hele RNG hvis det bryter ut krig og RNG ikke har BOL med seg, har studert kart og sett igjennom stammene og vil vel påstå at BuRn har mye power og mer enn nok av spillere som kan knuse RNG. Aktivitetsnivået vil nok bli utslagsgivende selvfølgelig.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
OMG.

hva prøver du å bevise kitty.

Hatet ditt mot bol er klart ja.
Men en svertekampanje som enhver utenom deg har sett har failet kraftig.

Kenn MD og granny i kjent stil.

vrir og tukler med det vi skriver, dere failer til gangs denne gangen også.

spion eller ikke. spionen vil engang bli tatt og hva skal du da gjøre i fritida di.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
OMG.

hva prøver du å bevise kitty.

Hatet ditt mot bol er klart ja.
Men en svertekampanje som enhver utenom deg har sett har failet kraftig.

Kenn MD og granny i kjent stil.

vrir og tukler med det vi skriver, dere failer til gangs denne gangen også.

spion eller ikke. spionen vil engang bli tatt og hva skal du da gjøre i fritida di.



Tror vel denne tråden beviser at BOL er totalt avhengige av RNG og Vice versa... Spennende fakta
 
Topp