Manchester united-Manchester city

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
hahaha da ble United grus 1-6 på hjemme bane haha så god dem er tror nok ikke på noe pl gull i år på united lol:cool:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ååå så saklig :)

I morra kommer jeg uansett til å møte opp i rød t-skjorte, enten av Chicha, Rooney eller Young - og jeg skal vise at jeg er stolt over United,for Manchester vil alltid være rød <3
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
article-2052266-0E7CBF5800000578-343_306x283_popup.jpg
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Blæh, gloating over at manu fikk bankt blir vell litt tafatt spør du meg.

Men det som derimot er litt morsomt, er hvordan manu suporterne godtet seg over 8-2 seieren mot arsenal, men pipa har en lit annen tone når de selv er er plassert i det setet...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Blæh, gloating over at manu fikk bankt blir vell litt tafatt spør du meg.

Men det som derimot er litt morsomt, er hvordan manu suporterne godtet seg over 8-2 seieren mot arsenal, men pipa har en lit annen tone når de selv er er plassert i det setet...

Selvfølgelig. Men forskjellen her er jo at vi faktisk holder med United, og de andre her holder vel med Chelsea og Pool osv.

Nå tapte Chelsea for QPR i dag og Liverpool spilte uavgjort hjemme mot Norwich i går, så holder man med et av de laga, er det vel egentlig like greit å holde kjeft :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
For oss som elsker Arsenal da ? :) Vi får vell bare høre"lol dere har ikke vunnet noe siden 2005" uansett når vi åpner kjeften :)

Men som jeg sier, så lenge klubben min spiller den nydeligste fotballen i landet så er det helt ok :)
 

DeletedUser

Guest
Det er annerledes å spille en uavgjort kamp der du er klart best og fortjener seieren, enn å bli totalt knust av ''lillebror''....
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
For oss som elsker Arsenal da ? :) Vi får vell bare høre"lol dere har ikke vunnet noe siden 2005" uansett når vi åpner kjeften :)

Helt riktig :D


Det er annerledes å spille en uavgjort kamp der du er klart best og fortjener seieren, enn å bli totalt knust av ''lillebror''....

Regner med du så kampen i dag og så at det var ganske mye tilfeldigheter i dag. Blant annet et rødt kort rett etter pause, og at United totalt kjørte kampen i første omgang. Så 6-1 var et veldig flatterende resultat.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Var på kampen, var syk stemning, og resultatet opp til 80 minutter gjenspeilte IKKE kampen, da United presset best, men forsvaret hang ikke helt med... De siste ti minuttene vil jeg ikke snakke om, jeg satt konstant og så ned i bakken.
Møtte Vidic og Nani etter kampen, tror de var litt sjokkert begge to.
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
men på en annen side så må det jo være deilig for City fansen å kunne fortelle oss andre om resultatet. når man ikke er vant med følelsen av å vinne så kan man jo få slike utbrudd. så jeg lar dem så gjerne sutte på den karamellen en stund til.
for det er jo gjennom hardt og målbevist arbeid man får slike resultater.
det kommer jo klart frem når man ser hvor mange i førsteelveren som kommer fra eget akademi.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Selv om jeg henger meg selv ut her nå...

Trådstarter.. Hvilket lag heier du på?
 

DeletedUser

Guest
greit chelsea tapte. men de spilte 9 mot 11 men presset likevel qpr hele kampen. united spilte dårlig hele kampen selv før de fikk det litt urettferdige røde kortet. city sitt angrepsspill kunne lett gitt flere mål.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hahahah, morten84, tror ikke du så kampen - da United spilte best 75 av de 90 minuttene! United dominerte helt, og alt City fikk var noen få kontringer, som de selvsagt scoret på. Resultatet til pause var ikke rettferdig, og gjenspeilet ikke 1.omgangen. Når 2.omgangen startet med det kortet ble det mye vanskeligere, og de siste 10 minuttene var det en sil i forvaret, enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
da har du sett det som united supporter. sjøl ferguson var misfornøyd med kampen. og da hele kampen.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nå skal det vel sies at manchester United bare hadde 2 100% sjanser vel. Målet og ett til. Endelig møtte dei ett annet lag som var dødlig effektive. Ran jeg kommer på nå er Liverpool, Chelsea og Norwich hadde vel fortjent litt mer poeng :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
[Sitat...(Som var dratt helt ut av sammenheng)]
Feil. Dominere er ikke det rette ordet her.

[Sitat...]
9 mot 12..

Jo Thomas, United dominerte første omgang og i midten av andre omgang. Jeg var på kampen, så jeg vet hva jeg sier.

Og i Chelsea kampen var det 9 mot 11. Les litt om fotballregler her du, Thomas ;)
 
Topp