Mary "ODA" Kay...

DeletedUser

Guest
Haha, jeg har ikke ord for hvor tragisk det stammebyttet her.

Jaja, Sindre viser sin utakknemlige og dobbeltmoralske side. Fyren takler tydeligvis ikke litt motstand.

Hvis Nice skulle snu dette igjen så vil nok en søknad fra Sindre dukke opp i meldingsboksen.


Forøvrig, godt at MD ikke kan beskylde oss for å spille skittent lenger :)

Dette renvasker jo absolutt ingenting dere har gjort eller kan gjøre i framtiden. Så jo, jeg kan beskylde dere for akkurat det jeg måtte ønske :)
Dere får jo nå muligheten til å si hva dere vil, men til nå virker det som dere heller er sur på Sindre. Noe som er ok for min del.

Men dette var ikke planlagt eller noe jeg oppsøkte. Var rett og slett litt tilfeldigheter og latskap fra ledelsen i Nice som har ført til det. Jeg så en mulighet til å hjelpe en som trengte det og i tillegg gi et stikk til dere. Så mye som dere "ødela" for oss ved å fjerne Ragnar, "snipe" kontoen til R3L4X og rekruttere ex-power medlemmer. Alt det som dere har hånet og hevet dere over alt og alle. Så føltes det godt å kunne slå tilbake. Bare gjennom å motivere og engasjere en spiller som trengte det, fikk vi nå et godt medlem. Dere kan godt beskylde han for å være feig og å gå til den vinnende siden, men jeg ser noe annet. Trenger ikke gå i detaljer, for det burde dere vite selv :)

Jeg gjør alt jeg kan for å hjelpe alle i ODA og sørge for at alt går bra. Sikkert mye jeg gjør feil, men MK var nok en stor feil fra deres side.


But then again.. YOLO!
 

DeletedUser

Guest
Ja, for all del, finfin rekruttering for dere poengmessig. Du har ikke gjort noe feil i saken, selv om det er småfeigt å rekruttere fra den tapende siden. Ja, jeg vet at vi har gjort det samme, men vi har også avslått 99% av ODA-søknadene som kom ila de siste 3 månedene.
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trur denne rekruteringen var mer motiverende for dem du stjal denne poenghorekontoen ifra!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Haha, jeg har ikke ord for hvor tragisk det stammebyttet her.

Jaja, Sindre viser sin utakknemlige og dobbeltmoralske side. Fyren takler tydeligvis ikke litt motstand.

Hvis Nice skulle snu dette igjen så vil nok en søknad fra Sindre dukke opp i meldingsboksen.


Forøvrig, godt at MD ikke kan beskylde oss for å spille skittent lenger :)
Motstand? :p

Velvel, jeg liker at folk trur dette handler om hevn.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei vi vet alle at dette handler om at du fanboyer MD & Cap :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes selv det er bra vi er kvitt Sindre. Han viste sitt sanne jeg da han trakk all støtte i front og sjelte meg ut for å ha redda kontoen hans da han var borte. At denne spilleren er noe annet enn en stor egoist er det lite tvil om.

Jeg har mange teorier om hva han har og har hatt av planer, og inntrykk av hva jeg synes om karen både i og utenfor spillet, men velger å holde dette unna off forum. Bare nevner det da MD tror at vi ikke vet mer om karen. Vell god rekrutering MD, syn jeg styrket poeng kontoen til Sindre, slik at han faktisk har en sterk konto nå som han kjemper imot oss. Ellers må jeg bare få lov å si det er godt å være uten denne spilleren i stammen. Får håpe han viser seg som en bedre spiller og lagspiller hos dere enn hva han var hos oss.

Ainia kontoen eller hva den nå enn het, var ikke vår ide, og kun et par spillere som tok videre del i. Her var det ei slu dame som hatet dere såpass høyt at hun kontaktet en person i stammen vår og ba han finne noen som kunne overta og bruke den imot dere.

Så å si dette eller Tyrion kontoen har noe med stammene å gjøre blir feil. Det er snakk om to umoralske spillere som tar valg som går ut over sine gamle stamme. Kan vell kalle det 1 -1 nå, om dere ikke vil avsløre den andre spionen deres også?
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hva vil du jeg skal si? Jeg har tross alt ingenting bra å si om deg. Hadde det vært opp til meg så hadde du blitt kicka for 2 uker siden. Rart nok så har du mange som liker deg i gamle stammen din, og derfor ble du værende.
Å skjønne dem, det gjør jeg ikke...
 

DeletedUser

Guest
Ainia irriterte seg over én av medlemmene våre og ikke resten av stammen. Så det å si at hun hatet "oss" blir feil.

Men ja, det blir spennende å se hva Sindre kan få til. Virker som han har fått nytt liv i seg og er ivrig. Synd dere selv ikke klarte å tappe noe av det potensialet.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke det jeg fikk beskjed over, meldingen jeg fikk kopiert over på skypen min, da jeg lurte på dette var at hun ikke kunne fordra ledelsen, angra på mergen og ville gjøre mest mulig skade.

Høres for meg ut som det samme som Sindre gjør?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Aldri vært borti en så umoden ungdom :p

Kanke diskutere, eller som du sier "krangle" uten å ta det offentlig og snu på alle ordene.


Jeg forstår at Benja er sur på deg fordi han redda store store deler av kontoen din til at du bare viser han fingeren og stikker til ODA, i tillegg har du alltid sagt at ingenting mot ram & MD vil funke fordi de er så "pro" og at vi taper fordi de gjør noe.
 
Topp