Mary "ODA" Kay...

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg liker deg både IG og på forum Olve :)
Og med tanke på at flere forteller om spioner i stammen vår og vi har fått luket ut en ukjent dual som hadde sendt støtte til flere ODA spillere, samt endret pw slik at han ikke kommer inn så tror jeg ikke MD skal snakke veldig mye om rent spill, eller tråkke på Olve for den saks skyld. Vi planter ikke spioner i en stamme som trenger aktive medlemmer, slik det kan se ut som visse andre gjør, bevist eller ikke...

Olve sier ting på sin måte, og legger gjerne litt ekstra på. Men det viktigeste og beste med olve er at han er rett frem og ekte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg liker deg både IG og på forum Olve :)
Og med tanke på at flere forteller om spioner i stammen vår og vi har fått luket ut en ukjent dual som hadde sendt støtte til flere ODA spillere, samt endret pw slik at han ikke kommer inn så tror jeg ikke MD skal snakke veldig mye om rent spill, eller tråkke på Olve for den saks skyld. Vi planter ikke spioner i en stamme som trenger aktive medlemmer, slik det kan se ut som visse andre gjør, bevist eller ikke...

Olve sier ting på sin måte, og legger gjerne litt ekstra på. Men det viktigeste og beste med olve er at han er rett frem og ekte.

(støttes) (støttes) (støttes) (støttes)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Skjønte egentlig ikke noe særlig av posten til Olvedn.

*Rettelse*

Skjønner egentlig ikke noe særlig av postene til Olvedn.



der er vi 2 gitt.


@Olve - der er vel ditt største feilgrep Olve. jeg har ikke uttalt meg ang forflyttningen av MK. Jeg har kun uttalt meg på grunnlaget av at du sporer av i tråden, og at du oppfører deg patetisk. hold deg til fakta og ikke alt annet som å kalle han idiot osv osv.

"Sindre har som sagt vært en negativ del av Nice lenge nu"

Veldig rart det der. Han er ikke den eneste selv Benja var lei av Nice. Er vel en grunn til det også. Gå litt inni dere selv. Dere mister gode spillere, ved å fortsette på samme kurs.

"Olve - at du liker Sindre"

For å si det sånn så likte jeg Sindre veldig dårlig før, da jeg synes at oppførselen hans når han var med Magnus var dårlig. Men som flere andre så klarer man å komme overens med hverandre.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han kommer jo ikke overens med noen på anna en skuespill.

Sindre har konstant kommet med negative poster på stammeforum om at vi ikke klarer en drit mot guden MD og Ram, og Benja er jo lei av at flere i Nice tar lite egenansvar så du aner ikke hva du uttaler deg om.

Sindre sier ikke noe annet en "hei jeg er snill" i denne tråden til nu, spiller den søte snille ja.

Du er den som oppfører deg mest patetisk mister, og jeg holder meg til fakta og beklager at du er for dum til å forstå dem.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så det du vil påpeke er at Benja har lojalitet, i motsetning til Sindre?

Jeg har snakket med Benja tidligere ang Nice situasjonen. Jeg liker at Benja prøver å få Nice oppover, at han i det minste prøver, selv om han er og har vært lei av flere i den stammen. Forstår også valget til Sindre om å forlate stammen, Benja har tatt ansvar i Nice og prøver å få stammen på rett kjøl. Sindre derimot skal jeg ikke uttale meg ang lojalitet.

Benja er som regel lojal har vel et unntak. Men ingen personer er feilfrie. Men Benja er som regel en veldig bra spiller å ha i stammen. Hardt arbeidene og en som tar ansvar. Bare synd at flere i Nice ødelegger prosjektet til Benja. Hvorfor skal han sitte kv og redde kontoer hele tiden. Og folk skal likevel være utakknemlige og ikke vise tegn til bedre aktivitet.

Er en spiller i ODA, men fiender eller ei, så kan man alltid stå opp for det som er rett.. Foreslår at ALLE blir en del av prosjektet til Benja. Virker spennende, så det blir en spennende avsluttning på v18.
 

DeletedUser

Guest
Og med tanke på at flere forteller om spioner i stammen vår og vi har fått luket ut en ukjent dual som hadde sendt støtte til flere ODA spillere, samt endret pw slik at han ikke kommer inn så tror jeg ikke MD skal snakke veldig mye om rent spill, eller tråkke på Olve for den saks skyld. Vi planter ikke spioner i en stamme som trenger aktive medlemmer, slik det kan se ut som visse andre gjør, bevist eller ikke...

Flere forteller om spioner i stammen? o_O

Vi prøver ikke å aktivt plante spioner i Nice. Det har i hvert fall jeg aldri gjort. Og ja, jeg har hatt mulighet til det. Hender det kommer noe info min vei, men det er aldri noe jeg søker etter. Dere derimot har hatt aktive spioner som dere utnytter for alt de er verdt. Men denne drakampen kan vi ta i det uendelige for vi har alle forskjellige syn på det.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vet at det finnes enkelt spillere som har hatt sine kontakter,
men ut over Ainia sin konto der denne infoen ble dradd nedover ørene våres så kan jeg ikke huske at det har vært informasjon som andre enn de enkelte medlemmene har dradd nytte av.

At jeg var lei enkelte medlemmer i egent stamme er helt riktig.

Vassendgutane som viste seg å ha sendt melding til Lex der han sa han hadde sluttet og at det bare var å forsyne seg av byene, mens jeg fikk beskjed om at kontoen skulle reddes.

Folk som setter opp kv, og sier de kommer tilbake for så å gi beskjed en måned etter at de slutter.

Sindre som er et kapittel for seg selv.

Men nice har også mange gode folk som er verd å ta vare på, og så lenge folk faktisk gjør en innsats,er lojale og holder en viss aktivitet så er det ikke noe å klage på. Slik som frimag kontoen der folka fortsetter kampen uannsett hvor mange slag de får. Eller ene dualen på fiskars som fatter nytt mot etter at kontoen ble rimmet mens han var borte og forsøker seg på nytt, med en riktig innstilling. Også folk som slutter på en orntlig måte er det heller ikke noe galt med.

Men interne spioner, folk som bare gir bort byene sine til fienden og andre typer sabotører kan få det til å koke i skallen til tider. Ainia og Sindre er for meg de værste to folka på denne verdenen.

Ainia må ikke forveksles med den fyren som først overtok kontoen. Dette da han som overtok, ikke gjorde noe på langt nær så galt som Ainia(orginale eieren), selv om jeg lett ser noen av hans handlinger også kan komme i katagorien stygt spill.
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Han kommer jo ikke overens med noen på anna en skuespill.

Sindre har konstant kommet med negative poster på stammeforum om at vi ikke klarer en drit mot guden MD og Ram, og Benja er jo lei av at flere i Nice tar lite egenansvar så du aner ikke hva du uttaler deg om.

Sindre sier ikke noe annet en "hei jeg er snill" i denne tråden til nu, spiller den søte snille ja.

Du er den som oppfører deg mest patetisk mister, og jeg holder meg til fakta og beklager at du er for dum til å forstå dem.
Kan du ikke prøve å støtte opp argumentene dine med noe bevis?
Kan ikke huske å sagt ''hei jeg er snill'', jeg spiller ei søt og snill. Kan du også henvise til noen steder hvor jeg oppfører meg patetisk i denne tråden, og det ville vært enda bedre om du kunne henvist til steder hvor du har holdt deg til fakta.



PS: Bildene dine på første side var heller ikke noe morsomme hilsen Contra
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke Ainia heller, men det dere begge gjorde var totalt umoralsk og kvalmende.
Er ikke personangrep btw dette er snakk om handlinger dere har gjort IG,
Alikevell kan hvordan man opptrer IG, ofte være farget av hvilken type person man er i virkeligheten også.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Alikevell kan hvordan man opptrer IG, ofte være farget av hvilken type person man er i virkeligheten også.

Uhm, nei. Hvis du virkelig trur at det menneske du ser bak et brukernavn på nettet er samme personen irl, tar du grådig feil. Bak tastaturet kan man være hvem som helst, og spesielt på online spill :p Hvis du virkelig på noen måte trur du kjenner meg som person, og hvordan jeg er mot andre og hvordan min oppførsel er så tar du grådig feil. Det er trist at du lager deg slike bilder av andre gjennom hvordan de opptrer ingame på et nettspill. Det sier vel mer om deg, enn deg gjør om meg.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du leser ting slik du selv vil, jeg sa ofte farga av egne personligheter, sa ikke at du var den personen.
Jeg kjenner deg ikke i det hele tatt, og helt ærlig ønsker jeg ikke å kjenne deg heller.

Alikevell så vil oppførselen din da du kom hjem fra ferie være mitt eneste inntrykk som betyr noe av deg, da det er det eneste jeg har fått som føltes ekte ut. En person som lot det gå ut over andre når han selv ble skuffa. Beklager at jeg skuffa deg, men jeg gjorde på det tidspunktet det beste jeg kunne, først for deg og da din konto var trygg, så gjorde jeg det beste jeg kunne for stammen.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
stephen-colbert-popcorn-gif1.gif
 

DeletedUser

Guest
Du forstår vel at du er enda mer usaklig en Olve i denne tråden? Du har jo null kunnskap om tema, og går inn for å diskutere Olve sin oppførsel.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du forstår vel at du er enda mer usaklig en Olve i denne tråden? Du har jo null kunnskap om tema, og går inn for å diskutere Olve sin oppførsel.

Kanskje skrive hvem du rettet denne mot? men regner med det var meg. Hadde vel forventa meg en så lite gjennomtenkt kommentar fra deg. men men.

Jeg er ikke usakelig, flere var inne på temaet at Olve var usakelig og kom med ting som ikke omhandlet tråden. Jeg trenger heller ikke å rote meg borti dette temaet. Men om Olve skal diskutere så får han jaggu meg gjøre det uten alle disse kommentarene som ikke handler om temaet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kanskje skrive hvem du rettet denne mot? men regner med det var meg. Hadde vel forventa meg en så lite gjennomtenkt kommentar fra deg. men men.

Jeg er ikke usakelig, flere var inne på temaet at Olve var usakelig og kom med ting som ikke omhandlet tråden. Jeg trenger heller ikke å rote meg borti dette temaet. Men om Olve skal diskutere så får han jaggu meg gjøre det uten alle disse kommentarene som ikke handler om temaet.


Du er tragisk stian...
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Kommer tilbake til tw etter en fri helg, aldri lest så mye kvalmt før. At MK dro over til ODA tropper jo det hele, men men, alt i alt glad for at fyren er borte! Makan (giggle)
 
Topp