Mary "ODA" Kay...

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Uhm, jeg har ikke sagt noe av det. Jeg krangler ikke heller ikke. Dette er ingen krangel. Hadde heller ikke blitt noe av det du åpenbart tolker som en ''krangel'', hvis ikke du skulle lage denne posten, eller benja skal bygge opp til en krangel - som til deres skuffelse, ikke vil komme. False accusations.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Er det noen som helst mulighet for at du kan klappe igjen brødsaksa olve med alt det vrøvelet ditt?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har sjelden vært borte i en så barnslig voksen, men man lærer nå hver dag.

cf4a575f1e30c33972da122efd895d81.png


Bilder sier mere enn ord, men kan kommentere om du vil?

Synes ikke jeg opptrer barnslig, men ja jeg blir lett fyrt.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvilket vrøvel? Du vet nu vel egentlig ikke mye om denne saken du som slutta med TW...

vel å se at du skriver mye usakelig er ikke så vanskelig å se Olve, selv om du gjerne skulle tro det. Tror ikke du vet så mye mer om denne saken, da du kun får høre noen brøkdeler. om noen skal kommentere så får det være Benja.

Men når vi først er inne på at MK bytta side, det er vel ingen overraskelse da benja også var veldig lei av v18 en stund, fordi det er så få i nice som bryr seg og engasjerte nok. Mulig det er andre "boller" nå, men rent over så er det vel ikke noe fristende å være i en stamme der, det er 3-4 personer som gjør alt.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg har sagt tidligere.

Dette er et marathon og ikke en sprint. Nice har sprintet fra start og gått lei etter for høy aktivitet og er slitne. I tillegg har de ikke akkurat hjulpet seg selv ved å spille smart.

Men jeg må bare påpeke nok engang. YOLO!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
vel å se at du skriver mye usakelig er ikke så vanskelig å se Olve, selv om du gjerne skulle tro det. Tror ikke du vet så mye mer om denne saken, da du kun får høre noen brøkdeler. om noen skal kommentere så får det være Benja.

Men når vi først er inne på at MK bytta side, det er vel ingen overraskelse da benja også var veldig lei av v18 en stund, fordi det er så få i nice som bryr seg og engasjerte nok. Mulig det er andre "boller" nå, men rent over så er det vel ikke noe fristende å være i en stamme der, det er 3-4 personer som gjør alt.

Jeg vet mye om saken, men ingen orker tru meg fordi alle fanboyer Sindre & MD og hater meg.
Men alt jeg har sagt mot Sindre til nu er sannheten enten om du vil tru det eller ei...
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Trur ikke helt du kjenner forholdet mellom meg og Magnus, finnes ikke seriøsitet i samtalene :p

b5ea8fa2164379b773ae6acba440d32b.png

16eb4176ac93499aefe243664ef4fce3.png

0f5777533714269f8803bcbff0539850.png

Jeg vet:

Den 30.08.14, kl 00:42, Sindre | Mary Kay | Xeroxy skrev:
> Du er den eneste som forstår
> alltid likt deg mangus

Den 30.08.14, kl 00:43, Sindre | Mary Kay | Xeroxy skrev:
> du er en god venn
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg vet mye om saken, men ingen orker tru meg fordi alle fanboyer Sindre & MD og hater meg.
Men alt jeg har sagt mot Sindre til nu er sannheten enten om du vil tru det eller ei...

Tydligvis vet du ikke så veldig mye da Olve. kutt ut å skryt på deg mere enn du vet. å kalle noen idiot har vel heller ingenting med denne tråden å gjøre, så foreslår at du lar andre i Nice ta denne diskusjonen, foreksempel Benja, som vet mer enn deg, og holder seg til temaet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
31.08.14 01:55
dg44

ditt eneste "våpen" er negative rykter. voks opp og kutt ut med det tullet.

Når jeg sier at du fortjente det røde rykte jeg ga deg, så var det fordi du uttalte deg uten å vite noe anna en at du ikke liker meg og at du liker Sindre, derfor ga jeg deg det røde ryktet jeg ga.

Sindre har som sagt vært en negativ del av Nice lenge nu, med mange kommentarer som var ment for kun å være demotiverende og alt han gjorde var å farme og adle grått i clusteret sitt, i tillegg var han veldig utakknemlig fordi han måtte rydde opp kontoen etter at den ble reddet av kv som satt 3uker å deffa den.

Videre kan jeg igjen si at dette ikke er mitt eneste våpen, si meg hvordan det er? Trur det er mere du som ikke har noe anna måte å snakke meg imot anna en å si slikt.


dg44 skrev:
Tydligvis vet du ikke så veldig mye da Olve. kutt ut å skryt på deg mere enn du vet. å kalle noen idiot har vel heller ingenting med denne tråden å gjøre, så foreslår at du lar andre i Nice ta denne diskusjonen, foreksempel Benja, som vet mer enn deg, og holder seg til temaet.

Hva vet du om denne saken? Jo nettopp ingenting. Så da å si jeg ikke vet noe du ikke aner noe av blir bare dumt, og at du fantaserer deg fram til at jeg skryter får jeg ikke til å forstå heller, og jeg kan kalle ham idiot så mye jeg vil etter hvordan han har oppførst seg internt.
Hvorfor er ikke jeg kapabel til denne diskusjonen? Fordi du ikke liker meg? Ikke akkurat at du kan eller gjør noe anna en å sitte her å klage og mase på at stammen skal være slavene dine så ser jeg ikke hva mer du klarer.

Sporer av tema hvor? Og Benja gjør jo lignende som meg, er bare om jeg gidder men 90% av tiden er det ikke vits siden du ikke klarer svare på hva jeg skriver.
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Skjønte egentlig ikke noe særlig av posten til Olvedn.

*Rettelse*

Skjønner egentlig ikke noe særlig av postene til Olvedn.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet mye om saken, men ingen orker tru meg fordi alle fanboyer Sindre & MD og hater meg.
Men alt jeg har sagt mot Sindre til nu er sannheten enten om du vil tru det eller ei...

Jeg liker deg hvertfall IG Olve! :)
 
Topp