Videresendt, Inno Maxgrense på enkelte pp-funksjoner

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg synes det burde være en maxgrense på hvor mye pp man kan bruke på enkelte funksjoner.

Adelskjøp burde være en av disse. At man kan kjøpe seg en adels eller to er jo greit, men at det er ubegrenset for hvor mange man kan kjøpe synes jeg skaper en dårlig balanse i spillet.

Samme med denne Vintereventen og lotteriet. Ser jo spillere som har vokst mange tusen poeng bare på få timer på V17 nå. Man bygger jo bare varehuset opp til max nivå og deretter bare spinner på hjulet til man får feks: "Alle byer mottar ressurser lik 50% av kapasiteten til varehuset!" Dette er jo bare latterlig hvor mye enkelte har vokst på bare dette.

Så må vi passe på så Innogames ikke foreslår en pp-funksjon som lar folk utvide grensene til 100 spins og 10 adelskjøp per døgn, hvis en slik maxgrense skulle tre i kraft :razz:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så må vi passe på så Innogames ikke foreslår en pp-funksjon som lar folk utvide grensene til 100 spins og 10 adelskjøp per døgn, hvis en slik maxgrense skulle tre i kraft :razz:

Hvis innogames går med på en max-grense på de mest ubalanserte funksjonene (de som lar spillere generere ress fra PP) så er nok dette en umulighet :| Innogames må jo tross alt tjene penger på noe :mehe:

[edit]
(støttes)
[/edit]
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
(støttes)

dette whysose har missbrukt i det siste har jo nesten ødelakt v17, gir dem ett alt for stort forsprang..
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
(støttes)

dette whysose har missbrukt i det siste har jo nesten ødelakt v17, gir dem ett alt for stort forsprang..

Nå skal det jo sies at vi ledet med dobbelt så mye poeng på nr. 2 stamme FØR vintereventen ble satt igang.

Uansett... Forslaget (støttes) !!!
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Nå skal det jo sies at vi ledet med dobbelt så mye poeng på nr. 2 stamme FØR vintereventen ble satt igang.

Uansett... Forslaget (støttes) !!!

thomz97 liker å skylde på alt som kan ha innvirkning på noe ved hjelp av pp.

(støttes)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig, men tror ikke IG bryr seg, om ikke rundt halvparten av alle spillere på alle serverne boikoter TW til de fjerner/reduserer funksjonene... Eller noe annet som viser at de tjener dårligere med funksjonen enn uten.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
dette whysose har missbrukt i det siste har jo nesten ødelakt v17, gir dem ett alt for stort forsprang..
WySoSe har ikke misbrukt i noen særig stor grad. Og det er jo naturlig at de som ligger øverst, de som faktisk har gjort det best, er de som er mest interesserte i å benytte seg av premiumfunksjoner.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
jaja, ser nå at det er i mindre grad dere, så bare dere vokste fort, kan trekke tilbake min påstand direkte mot dere nå ;)
 

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
*Host *Host 2pac...
(støttes) Jeg tror at vintereventen er det værste. WySoSe er best ja, men denne greia sørger for at du må punge ut bare for å ha en sjanse til å følge med. Jeg tviler på at noen har noen stor sjanse til å følge med... V17 er blitt en pp-verden...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Uff, WySoSe har 1 missbruker, nemlig Ralph Lauren. Bohic hadde en liten en der en venn av ham brukte alle PPa hans, men ellers er det klaging og sutring over dritt funksjoner hos oss.

Støtter Clayzer her (støttes)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Her var det mye respons! Synes det er generelt lite respons på forslagene i det siste, har teamet sluttet og titte innom her? :hmm:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Desember og ferie (de tar ikke imot forslag de siste tre ukene i desember), men er back in business med forslag igjen på søndag :)
 

DeletedUser

Guest
Spillet hadde blitt mye bedre om man bare kastet PP-funskjoner på dynga og holdt seg til en standard premium konto.

Sånn som det var i gamle dager. Alt var så mye bedre før :)

Akkurat det der som gjorde at jeg en gang i tiden spilte Tribalwars og ikke Travian. For i Travian kan man kjøpe til seg alt, innkludert seieren, om man gidder å betale nok.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Spillet hadde blitt mye bedre om man bare kastet PP-funskjoner på dynga og holdt seg til en standard premium konto.

Sånn som det var i gamle dager. Alt var så mye bedre før :)

Akkurat det der som gjorde at jeg en gang i tiden spilte Tribalwars og ikke Travian. For i Travian kan man kjøpe til seg alt, innkludert seieren, om man gidder å betale nok.

Dude, på travan kan du kjpe deg plus-konto, også kan du få den til å dodge angrep du får mot deg. Gleder meg til det kommer til TW. Da skal jeg lære meg å backtime.
 

DeletedUser

Guest
Dude, på travan kan du kjpe deg plus-konto, også kan du få den til å dodge angrep du får mot deg. Gleder meg til det kommer til TW. Da skal jeg lære meg å backtime.

Derfor jeg ikke finner noe travian noe interessant.

Backtime er da ikke noe stress i det hele tatt. Man klarer da fint det på egen hånd ;)
 
Topp