Merge mellom =TSWE= og AKDM

DeletedUser

Guest
haha, morsom du.

Se rundt k 35. Før holmorama ble med oss var vi ikke mange medlemmer som lå der fra AKDM, med TVR spillere på alle kanter. Vi tok byer av dem, og ja de tok også byer fra oss. Men jeg er jammen skuffet over at de ikke benyttet sjansen eller ikke klarte og utgjøre mer enn det de gjordet. Nå er det vi som har overtaket, og vi adler oss innover i det røde området.:p

Tok 5 byer av TVR for 3 dager siden, og jeg fikk bare ett par angrep tilbake. + noen hundre fakes da, naturlig nok.

Det at dere tok absolutt alle gråbyene i området deres og stacka dem, kan jo ha en utgjørende faktor her. At dere har kun en front og fikk støtte fra hele stammen på de 2-3 frontkjemperne deres.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
krigen varte i flere uker før det skjedde. Og vi fikk ikke stacket våre byer før etter iallefall 1 uke tror jeg.
(våre egne byr)
pg.a at det var lang vei for støttetroppene. :cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
krigen varte i flere uker før det skjedde. Og vi fikk ikke stacket våre byer før etter iallefall 1 uke tror jeg.
(våre egne byr)
pg.a at det var lang vei for støttetroppene. :cool:

hæ? De gråbyene dere adlet? Tullball. Jeg kjørte 10 nukes på en av de byene et par dager etter at de ble adlet, alle endte i muren.
 

DeletedUser

Guest
krigen varte i flere uker før det skjedde. Og vi fikk ikke stacket våre byer før etter iallefall 1 uke tror jeg.
(våre egne byr)
pg.a at det var lang vei for støttetroppene. :cool:

Ehm, det var fordi vi ikke fikk bekreftet at dere støttet core før etter noen uker, det...
 

DeletedUser

Guest
Ehm, det var fordi vi ikke fikk bekreftet at dere støttet core før etter noen uker, det...

Core? Dette var lenge etter den episoden. Dere erklærte krig. Etter, ja jeg husker ikke men det tok noen uker før dere begynte og angripe. Og etter dere satt i gang offensiven så tok det minst 1 uke før byene ble stacket.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener dere burde ta mer renegades. Mer respekt rundt det. Men ok, dere om det.

TMR - you go, kan det bli enklere?


WHAT THA F***! Jeg trodde dere skjønte at det var manipulert jeg:p

Det er jo bare bulls*** og enda mer bullc***!

Jeg kunne jo ha lagt inn hva det egentlig står der, men du ville sikkert ikke godtatt det!

Og jeg syns ikke du kan omtale deg noe om å det med å adle renegades! Det eneste av renegades du noen gang har adlet er innaktive ARW spillere.
Og var det ikke du som ble så forbanna på K35 karene våre som adlet ARW?

At vi ville ta ut TSWE er bulls***! Her er det snakk om en gråbyhore uten like ifra akademiet til TSWE vi adler.
 

DeletedUser

Guest
Hva er det som er manipulert der da? Og det er jo jaggu rart at du sier det og sier at dere adler bort en i akademiet dems. Vanlig skikk er jo å ha samme forhold til akademistammene som til hovedstamma? Eller gjelder ikke det for IB?
 

DeletedUser

Guest
Vi er jo som sagt ikke noe fan av akademistammer. De tar opp dårlige spillere. Men skal ikke repetere det. Men det finnes selvfølgelig unntak, og de kan være gode!

Vi hadde ingen avtale om det, og hadde de skrevet noe om det til oss, så hadde det ikke vært noe problem å stoppet angrepene med en gang.

Men tydeligvis så var ikke kontakten der i det hele tatt, og det at vi da har IAP med en ubrukelig akademi-stamme er rett og slett ikke nødvendig og stopper bare opp videre utvikling!
 

DeletedUser

Guest
WHAT THA F***! Jeg trodde dere skjønte at det var manipulert jeg:p

Det er jo bare bulls*** og enda mer bullc***!

Jeg kunne jo ha lagt inn hva det egentlig står der, men du ville sikkert ikke godtatt det!

Og jeg syns ikke du kan omtale deg noe om å det med å adle renegades! Det eneste av renegades du noen gang har adlet er innaktive ARW spillere.
Og var det ikke du som ble så forbanna på K35 karene våre som adlet ARW?

At vi ville ta ut TSWE er bulls***! Her er det snakk om en gråbyhore uten like ifra akademiet til TSWE vi adler.

Haha, hør på han. Se deg selv i speilet før du uttaler deg om hvem som snakker bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Ingen fan av akadistammer?
Husker du gode gamle AG fam?
Var tider det;)
 

DeletedUser

Guest
så nettopp at det kun er ett medlem i TSWE-2 og ikke lenger noe TSWE-A så IB er nok ganske ferdig nå hvis du har rett
uansett lå det vel i kortene at TSWE-A kom til og gå under en gang.
 

DeletedUser

Guest
så nettopp at det kun er ett medlem i TSWE-2 og ikke lenger noe TSWE-A så IB er nok ganske ferdig nå hvis du har rett
uansett lå det vel i kortene at TSWE-A kom til og gå under en gang.

Akkurat som Odin?;)

Restene av TSWE-A gikk inn i det som var igjen av =TSWE=, så de har da aldri gått under.
 

DeletedUser

Guest
nesten alle stammene kommer jo til og gå under en gang det er jo bare ett spørsmål om tid uansett så har ikke Odin gått under enda jeg har enda ikke mistet en eneste by etter at den såkalte krigen startet

men greit å få høre det fra deg litt vanskelig å finne ut slike ting når man er litt for lat til og gå inn på TW-stats
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og jeg syns ikke du kan omtale deg noe om å det med å adle renegades! Det eneste av renegades du noen gang har adlet er innaktive ARW spillere.
Og var det ikke du som ble så forbanna på K35 karene våre som adlet ARW?

Du må begynne å følge med i timen. Ikke at jeg trenger forsvare meg. Men da vi hoppet inn i krigen mot renegades tok jeg først ARW ja. De lå meg nærmest. Og når man starter en krig driver man ikke akkurat 30 timers turer når man har fiender rett rundt hjørnet. Og lille gutten jeg hadde i mitt nabolag, ikke var han inaktiv, men han var en elendig spiller jeg var glad å bli kvitt. De andre jeg tok aner jeg virkelig ikke om var inaktive eller ikke - jeg tok lyserøde dotter. Samtidig som jeg gjorde dette hadde jeg i starten masse forsvar hos IB og i min stamme. Etter en uke tok jeg tilbake støtten hos IB og sendte dem til mine medlemmer.

Jeg er en person - skulle jeg ta ut hele ARE i K36? Når hele stammen min jobbet for overlevelse, hvem skulle jeg samarbeide med om å ta ut de sterkeste spillerne i ARE? IB falt meg inn og jeg ba om hjelp, noe jeg ikke fikk.

Jeg sloss kun mot ARE de siste ukene før jeg gikk solo. Hvor tror du jeg har fått min angreps og forsvarsrank fra? Nja angrepsranken var høy fra før, men forsvarsranken var på under 400K da krigen brøt ut. Og den har ikke steget de to siste ukene.

Jeg tok også ut en fjott i løpet av denne krigen, ikke i renegades. Årsak: når en spiller angriper meg med rundt 30 000 angrepstropper på en av mine byer lar jeg ikke det ligge og jeg adlet han ut av denne verden.

Vel dette er avsporing fra mergingen som er tema her. Men du slengte ut en kommentar og her ser du mitt svar.

Jeg har mange ganger tenkt hva jeg kunne gjort annerledes for å gjøre ting bedre for min stamme.
1. joinet IB og prøvd å styre dem fra insiden for å utrette mer i K36 - men nei, jeg er ikke i noen stamme på falsk grunnlag, enten er jeg i en stamme eller så er jeg ikke det, og min stamme var -SM-.
2. gått direkte på K36 for å ta ARE.
3. Ikke gått inn i krigen i det hele tatt.

Uansett er ting som de er i dag. Jeg gjorde det beste (kanskje ikke godt nok, men jeg er ingen superkvinne og heller ikke perfekt) for at min stamme skulle få hjelp fra IB. Jeg gikk ikke direkte til offentlig forum for å klage. Jeg snakket med din ledelse kontinuerlig under krigen og kom med jevnlige forespørsler om hjelp. Jeg sa så min mening til dem i 1-2 uker, det hjalp ikke å ta dette opp med dem direkte. Jeg trengte å se handling umiddelbart, de ga bare svada og løse lovnader som jeg hadde hørt 20 ganger før. Først da gikk jeg på offentlig forum. -SM- sin nye stammeledelse ville gi IB en ny sjans og hørte på deres lovnader om mer hjelp mot ARE. Vel, de er oppløst nå, hvordan tror du det har seg? De fikk litt mer hjelp mot slutten der, men det var i for liten skala til at det utgjorde noe særlig tenker jeg.

Og se, jeg fikk rett. IB får mer pågang nå som SM ikke kriger for dem mot ARE. Bufferen er borte. Mission accomplished.
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra innlegg. Fornuftige redgjørelser i klartekst. Blir mindre og mindre imponert av IB. Respekt til deg Holmorama. Tror jeg vet hvordan det opplegget har føles oppi krigen. Tror jeg hadde vært temmelig oppgitt hvis jeg var deg. Og ser ikke at du har noe å være flau over i denne krigen, mens andre...
 

DeletedUser

Guest
Du må begynne å følge med i timen. Ikke at jeg trenger forsvare meg. Men da vi hoppet inn i krigen mot renegades tok jeg først ARW ja. De lå meg nærmest. Og når man starter en krig driver man ikke akkurat 30 timers turer når man har fiender rett rundt hjørnet. Og lille gutten jeg hadde i mitt nabolag, ikke var han inaktiv, men han var en elendig spiller jeg var glad å bli kvitt. De andre jeg tok aner jeg virkelig ikke om var inaktive eller ikke - jeg tok lyserøde dotter. Samtidig som jeg gjorde dette hadde jeg i starten masse forsvar hos IB og i min stamme. Etter en uke tok jeg tilbake støtten hos IB og sendte dem til mine medlemmer.

Jeg er en person - skulle jeg ta ut hele ARE i K36? Når hele stammen min jobbet for overlevelse, hvem skulle jeg samarbeide med om å ta ut de sterkeste spillerne i ARE? IB falt meg inn og jeg ba om hjelp, noe jeg ikke fikk.

Jeg sloss kun mot ARE de siste ukene før jeg gikk solo. Hvor tror du jeg har fått min angreps og forsvarsrank fra? Nja angrepsranken var høy fra før, men forsvarsranken var på under 400K da krigen brøt ut. Og den har ikke steget de to siste ukene.

Jeg tok også ut en fjott i løpet av denne krigen, ikke i renegades. Årsak: når en spiller angriper meg med rundt 30 000 angrepstropper på en av mine byer lar jeg ikke det ligge og jeg adlet han ut av denne verden.

Vel dette er avsporing fra mergingen som er tema her. Men du slengte ut en kommentar og her ser du mitt svar.

Jeg har mange ganger tenkt hva jeg kunne gjort annerledes for å gjøre ting bedre for min stamme.
1. joinet IB og prøvd å styre dem fra insiden for å utrette mer i K36 - men nei, jeg er ikke i noen stamme på falsk grunnlag, enten er jeg i en stamme eller så er jeg ikke det, og min stamme var -SM-.
2. gått direkte på K36 for å ta ARE.
3. Ikke gått inn i krigen i det hele tatt.

Uansett er ting som de er i dag. Jeg gjorde det beste (kanskje ikke godt nok, men jeg er ingen superkvinne og heller ikke perfekt) for at min stamme skulle få hjelp fra IB. Jeg gikk ikke direkte til offentlig forum for å klage. Jeg snakket med din ledelse kontinuerlig under krigen og kom med jevnlige forespørsler om hjelp. Jeg sa så min mening til dem i 1-2 uker, det hjalp ikke å ta dette opp med dem direkte. Jeg trengte å se handling umiddelbart, de ga bare svada og løse lovnader som jeg hadde hørt 20 ganger før. Først da gikk jeg på offentlig forum. -SM- sin nye stammeledelse ville gi IB en ny sjans og hørte på deres lovnader om mer hjelp mot ARE. Vel, de er oppløst nå, hvordan tror du det har seg? De fikk litt mer hjelp mot slutten der, men det var i for liten skala til at det utgjorde noe særlig tenker jeg.

Og se, jeg fikk rett. IB får mer pågang nå som SM ikke kriger for dem mot ARE. Bufferen er borte. Mission accomplished.

Det du egentlig skulle ha gjort, var å komme inn i vår stame å sett hvordan situasjonen var da -SM- gikk inn i krigen.

Gruppa som skulle angripe k36 var helt på trynet, 90% var innaktive og det var ingen ledere der. Noe som var grunnen til den elendige kontakten mellom -SM- og IB i det området. Det var jo synd at dere lå helt inne ved fronten nå, men nå er vi der, og det skal vi utnytte på best mulig måte.

Karene våre har ikke hatt det enkelt de heller for å si det slik, resultatet der ble jo at 80% slutta! Men det er det jo ordna opp i!

Jeg er ikke helt sikker, men det var vel slik at JarlHarald hadde endel IRL problemer ved det tidspunktet, slik at det ble vanskelig å videreføre info til oss andre.

Men denne diskusjonen har vi hatt før, og jeg kommer ikke til å "overbevise" deg, og du heller ikke meg/oss.


Jeg kunne lett ha hostet opp noe ifra forumet til AKDM hvor dú sier noe som ikke akkurat bygger alliansen på godt, men jeg velger å ikke gjøre det, for jeg liker ikke å spille det spillet hvor ting blir manipulert. Det er feigt og skittent. Spesielt når vi egentlig er på samme side.

Og syns det er teit at du skal være så forbanna IB-fiendlig når du nå har valgt en allianse!

Jeg ser den at du ikke kunne ha angrepet alene. Beklager at jeg tok frem det. Det var urettferdig!

Jeg er absolutt ikke den beste til å snakke for meg/eller IB, men det har seg slik at av en eller annen grunn så er det ingen i rådet som syns noe om å lese/skrive her. (Kanskje noe med all den usakligheten som er her)

Men det jeg ønsker mest, og også det vi ønsker er at vi kan samarbeide igjen, med du og dine. Nå som vi faktisk er på samme side, ihvertfall på papiret.

Mergen er temaet.

Og jeg syns det er helt greit, og backer den fullt opp.

TSWE-A var ifølge oss ikke en IAP, og spilleren vi ønsket å ta var gråbyhore og medlem av denne stammen.

At vi ønsket å ta TSWE er tatt rett ut ifra luften.

I rest my case(Visst det er den rette setningen å bruke?:p)
 
Topp