Monkiii har avskjediget deg fra stammen Flaming Aces

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nei, 51% var kun et eksempel i forhold til det Cloyster sa.

Som alle sikkert vet og ser på medl.massen var det nok 70% som ble med over til Varg, så både blant medlemsmassen og i ledelsen var det da et soleklart flertall, og i min demokratiske verden betyr det ja til å merge.

De som ikke likte dette fikk en mulighet til å hoppe av, og det er fair, men INGEN av de har noen sutregrunn i ettertid. Makan....:confused:. I all merge kalkulerer jeg med svinn på antallet. Det vil alltid være noen som ikke liker dette, eller vil. Resultatet av den mergen snakker vel for seg selv. En suveren stamme. Om det er dumt eller ikke i et spill som nettopp dreier seg om å bli størst, får bli opp til hver enkelt og vurdere, Men om dere kikker tilbake i andre verdner så har alle lederstammene.... ja, nettopp. Merget.
Problemet her er vel at dette er en trussel for den underdog moten som hersker.. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som alle sikkert vet og ser på medl.massen var det nok 70% som ble med over til Varg, så både blant medlemsmassen og i ledelsen var det da et soleklart flertall, og i min demokratiske verden betyr det ja til å merge.

1, tror tilogmed du ser den manglende logikken i innlegget ditt som svar på Neville Chamberlain sin post.

Det at ca. 70 % eller mer ble med over betyr ikke at flertallet var for mergen. Å insinuere noe slikt blir jo rett og slett tåpelig, og så kaller du også alle som syter på forumet for feige. Vel kansje vi er en smule feige, men vi blir i det minste ikke med på en merg som vi er imot.
Noen er feige og blir heller med enn å stikke, står ikke opp for sine egne meninger og lar seg heller karre ned av lederne.
Nå skal det sies at jeg ikke har sankket med samtlige av medlemmene fra Outlaw før mergen som skapte VARG, men med tanke på den oppstandelsen som oppsto da mergen ble annonsert vil jeg tro at flertallet nok gjerne hadde klart seg uten mergen.
Kaller ikke alle som ble med over til Varg for feige, ikke tro det. Men jeg vet at flere av dem som ble med over helst hadde sett at noen merg ikke hadde funnet sted.
 

DeletedUser

Guest
Så du sier at dersom 51% er for så er ikke det et flertall? Lurer litt på din verson av demokrati da. Skal det egentlige flertallet stemmes ned av en sutrete mindretallsgjeng aka slike som deg da? lol... Dette forklarer det meste om deg.

Generelt så er dette nesten komisk. Maken til sutrekor har jeg skjelden sett på et TW-forum. Svært få av dere har baller til annet enn å klage og hyle her inne? Hvis dere er så tøffe i trynet, som dere prøver å gi utrykk for, så er det vel det samme hva stammen du angriper har gjort strategisk? Fronten er den samme akkurat som dine mål. Ble spilleren du skal ta er da vel ikke mye tøffere selvom han/hun er i en merget stamme? Hehe.. Nei, send en nuke og slutt å grin. :cool::rolleyes::eek:

Fleirtal? Eg nemnte aldri fleirtal? Eg meinte at når berre litt over halvparten vil ha ei drastisk forandring, så er det ikkje godt nok dersom ting skal fungere demokratisk. Berre stammen UnderD i seg sjølv var godt nok bevis på at denne mergen var for at leiarane skulle dolke medlemmane sine i ryggen og bli med i ein stor fet fin stamme med ein masse hjernevaska undersottar.
 

DeletedUser

Guest
Fleirtal? Eg nemnte aldri fleirtal? Eg meinte at når berre litt over halvparten vil ha ei drastisk forandring, så er det ikkje godt nok dersom ting skal fungere demokratisk. Berre stammen UnderD i seg sjølv var godt nok bevis på at denne mergen var for at leiarane skulle dolke medlemmane sine i ryggen og bli med i ein stor fet fin stamme med ein masse hjernevaska undersottar.

Nå står du å skyter deg selv i leggen her vettu..

Litt over halvparten er et flertall og da over 50%. Jeg brukte 51% i mitt eksempel til deg. Det sier du at ikke er nok til å være demokratisk.
Du endrer mao demokratiske prinsipper slik at de passer best for dine mindretallsmeninger.
Nettopp. Det var det jeg trodde du sa og fikk det nok en gang bekreftet.

Som nevnt var det 30% som forlot Varg ifm mergen, ja. Jeg tippet på ca 20%, men det ble mao en god del flere enn det. Om man liker det eller ikke, så har Varg blitt en stor og flott stamme med masse ferdigheter og et meget bra samhold. Jeg skjønner det argumentet at man vil være i en mindre stamme ala underdog, men da må det da jammen være en forståelse for at flertallet ville noe annet? lol


Arnold:
Jo, det var flertall for å merge. Enkelt og greit ;)
I tillegg syntes jeg denne sytingen er pysete ja.. Gjør opp in-game da?
 

DeletedUser

Guest
Nå står du å skyter deg selv i leggen her vettu..

Litt over halvparten er et flertall og da over 50%. Jeg brukte 51% i mitt eksempel til deg. Det sier du at ikke er nok til å være demokratisk.
Du endrer mao demokratiske prinsipper slik at de passer best for dine mindretallsmeninger.
Nettopp. Det var det jeg trodde du sa og fikk det nok en gang bekreftet.

Som nevnt var det 30% som forlot Varg ifm mergen, ja. Jeg tippet på ca 20%, men det ble mao en god del flere enn det. Om man liker det eller ikke, så har Varg blitt en stor og flott stamme med masse ferdigheter og et meget bra samhold. Jeg skjønner det argumentet at man vil være i en mindre stamme ala underdog, men da må det da jammen være en forståelse for at flertallet ville noe annet? lol


Arnold:
Jo, det var flertall for å merge. Enkelt og greit ;)
I tillegg syntes jeg denne sytingen er pysete ja.. Gjør opp in-game da?

Du har enda ikkje skjønt poenget mitt, til tross for at tråden har vart i 14 sidar. Eg gjer opp. Ha det gøy vidare, Nofjon. Eg dritar langt i kva du gjør frå no av.
 

DeletedUser

Guest
Takk for det.
Noe du burde gjort for lenge siden.
Lover å rise stumpen din og lære deg folkeskikk i V5. ;)
 

DeletedUser

Guest
Da har jeg slettet litt her. Om jeg har slettet noen poster dere absolutt vil ha tilbake, ta kontakt med meg.

Mvh
Antonine
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Synes denne tråden har "gått ut på dato" etterhvert, og begynner å bli mer spam enn et diskusjons-tema.
Så kan vel snart stenges?
 

DeletedUser

Guest
EG *fjernet* om du va online heile dagen vi merga..
Men dæ va eg Noffus.. (Yeah, Nolife ftw)
Å dæ va vell fleirtall som va imot mærga egentli..
E bære snakk om å tørr å gå imot dæ du ikje lika..

Eg va sjøll enn a di som snakka masse om at eg ikje sku værme i merga osv..
Eg havna likavæll i Aces i 12 tima ca..
Førdæ eg ikje hadd mot te å gå imot denj store stamma VARG, som mange andre..

JeJe, å dæ sammholle dokkers har eg sedd lite a :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Arnold:
Jo, det var flertall for å merge. Enkelt og greit ;)
I tillegg syntes jeg denne sytingen er pysete ja.. Gjør opp in-game da?

Nå kan ikke jeg snakke for hvordan "stemmningen" var i Aces da mergen ble kjent. Men føler meg rimelig trygg på at ikke over 50 % av medlemmene i Outlaw-Skygge var for mergen. I den forstand at dette var noe de selv ønsket, mulig godt over 50 % ikke hadde noe særlig imot mergen, men at de var direkte for den tror jeg deverre bare er svada.
Og det er en stor forskjell på å bli med på mergen, og det å være for mergen.

Og gjøre opp ingame, joda, men føler ikke at jeg personlig har noe mer uoppgjort med medlemmene i VARG kontra resten av V4. Så noe personlig vendetta blir det nok ikke fra min side. :eek:

Og, bare lurer litt. Hva av det som skrives her annser du som syting? Håper virkelig ikke at du synes alt som skrives mot mergen er syting, det går jo ann å diskutere og her i verden, eller? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Enig der, Arnold. Mitt utspill var heller slett ikke rettet mot deg eller de som debatterer saklig. Det må det jo være takhøyde for. Jeg angriper det som fremstår som useriøst og rent svada fra enkelte.
Du kan godt ha rett i at noen syntes mergen ikke var nor særlig, men ble med av lojalitetshensyn til stammen. Det er jeg også ganske sikker på.
Lojalitet er også et viktig måleparameter opp i dette, og en merge siler ofte ut de som ikke sitter så godt i så måte. Sunt for stammen mao ;)

Når det gjelder Aces og hva de gjorde før mergen, må du nesten spørre den forrige ledelsen der om, da jeg ikke vet dette, men mener å huske at alle ble forespurt der "up-front", og at flertallet var for. ;)
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du Noffe. 70% ble med over, men hvor mange av dem hadde da mistet fullstendig tilitten til ledelsen? Jeg vet bare hvordan det var når SKYGGE merget med Outlaw, og da var det i alle fall veldig mange som var misfornøyde. Og ja, fler av de som var misfornøyde da er fortsatt i VARG.
 

DeletedUser

Guest
Noffe, du Noffe. 70% ble med over, men hvor mange av dem hadde da mistet fullstendig tilitten til ledelsen? Jeg vet bare hvordan det var når SKYGGE merget med Outlaw, og da var det i alle fall veldig mange som var misfornøyde. Og ja, fler av de som var misfornøyde da er fortsatt i VARG.

Tja.. Kanskje en grunn til at alt dette gikk så kjapt? ;)

Uansett. De 70% som du nå omtaler sitter da fortsatt i en ledende stamme som er 10 mill poeng større enn nr. 2. La meg presisere at denne avstanden ikke var så stor, rett etter mergen.

Du skjønner. Det man oppnår med slike hurtigmerges så tidlig, er nettopp å akselere kjappere enn de andre stammene. Det er nettop det Varg gjør nå. Slikt forutsetter motiverte og lojale spillere med skillz selvsagt. Dette har Varg spillerne, og de ruler nå V4.

Jeg skjønner at dette er noe dritt for alle wannabe underdogs. En slik stamme vil sette en stopper for deres planer. Det er også derfor vi får alle reaksjonene. Det er også helt naturlig.

De negative sidene ved en slik merge er at man erter på seg andre stammer. Det var seff. også kalkulert fra vår side. Det spiller jo ingen rolle. Alle skal jo tas likevel. Det er også negativt for V4 at denne hylingen kommer. Det medfører bare at andre stammer ikke tør å gjøre det samme i form av merges, og Varg bare akselerer i fra. Dette Varg konseptet er godt underbygget med litt planlagt forumkrangel her, via meg. Det kalles gjerne propaganda, men krever at man er litt hardhudet, og har evnen til å villede. Mens vi snakker, stikker VARG, og jeg bare fryder meg. :d

Vel. Nå fikk dere hele planen servert, så kan dere jo tygge litt på den i ro og fred. ;)

Det eneste smarte jeg btw har sett til nå i denne verdnen, utenom konseptet Varg, er faktisk ~VK~ sin deff. strategi i kampen mot, ja nettopp Varg. De ga blaffen i hva andre måtte mene og si, og tok brutalt samtlige gråbyer i sin nærhet. Dette skaffet de V4`s tetteste clustere, og de greide å kjøpe seg tid til å bygge de også. Med rett aktivitet fra spillerne, vil en slik "festning" stå svært lenge. Kudos for glimrende gjennomført strategi ;)

Skal V4 videre, må det i mine øyne flere merges til for å kompensere. Det kommer nok snart skal du se.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det eneste smarte jeg btw har sett til nå i denne verdnen, utenom konseptet Varg, er faktisk ~VK~ sin deff. strategi i kampen mot, ja nettopp Varg. De ga blaffen i hva andre måtte mene og si, og tok brutalt samtlige gråbyer i sin nærhet. Dette skaffet de V4`s tetteste clustere, og de greide å kjøpe seg tid til å bygge de også. Med rett aktivitet fra spillerne, vil en slik "festning" stå svært lenge. Kudos for glimrende gjennomført strategi

Skal V4 videre, må det i mine øyne flere merges til for å kompensere. Det kommer nok snart skal du se.


Du kommer med mye svada nofjon1;) men må si at jeg begynner å få sansen for deg nå:p

hehe;)

et veldig bra innlegg, ikk bare det du skriver om vk, men resten oxo.

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Takk.. Det innlegget var faktisk ikke propaganda da, men 100% fakta. :)
 

DeletedUser

Guest
Som nevnt var det 30% som forlot Varg ifm mergen, ja. Jeg tippet på ca 20%, men det ble mao en god del flere enn det. Om man liker det eller ikke, så har Varg blitt en stor og flott stamme med masse ferdigheter og et meget bra samhold. Jeg skjønner det argumentet at man vil være i en mindre stamme ala underdog, men da må det da jammen være en forståelse for at flertallet ville noe annet? lol


Arnold:
Jo, det var flertall for å merge. Enkelt og greit ;)
I tillegg syntes jeg denne sytingen er pysete ja.. Gjør opp in-game da?


Om du hadde vist hvor mange som har kontaktet UnderD om å kommer over fra Varg hadde du fått sjokk. Flere medlemmer fra Varg som har kommet over har faktisk sakt " Ojj, jeg var det faktisk folk som snakket med hverandre". Dere hadde mistet et helt kontinent om de folka hadde kommet over lover jeg deg.


Hvordan kan vi gjøre opp in-game når du ikke har en konto å bli eid på?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp