Natteravner velkommen :)

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg sitter oppe og venter på at MD skal skrive i natteravn tråden.... :LOL::party:

Du får rope på han ;)

For min del sitter jeg å ser litt The Walking Dead sesong 1, ettersom sesong 2 starter nå på søndag! (happy)

Oh yes, jeg gleder meg!! :D
 

DeletedUser

Guest
Føler meg begjæret som endelig kan skrive her på natten, er ikke ofte jeg er oppe så sent :)

Venter nok forgjeves på md, han viser ingen tegn til liv på skype...
 

DeletedUser

Guest
sitter og ser på wresling fra 2000:rolleyes: skulle ønske noen kunne kommet med et film tips til en film jeg kan se:hmm:
 

DeletedUser

Guest
x-russefest i "dag" :D Gleder meg litt. Bacardien er på plass og det skal bli delvis opphold! :party:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
ARGH! Rome: Total War irriterer meg! Først nå slo det meg at det var en særdeles dårlig ide og angripe Rome som grekerene. De hadde flere allierte enn først antatt :(
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dem har alltid mange allierte, alltid!
Jeg prøvde å rushe med gallerne, noe som funket greit helt til Romerne hadde fått sine praetorianere, og da ble jeg asswhoppa tilbake til de dystre tyske skoger. Not fun!
 

DeletedUser

Guest
Skulle gjerne spilt det jeg også, om jeg hadde funnet cd...Noe sted du kan laste ned fra nettet? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du kan laste den ned fra App-store dersom du skulle ha mac, men ellers er jeg rimelig usikker. Jeg husker én side, men den ble dessverre lagt ned så nå er jeg helt blank på hvor en kan laste det ned :s

EDIT: Eller let på piratebay :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke hvorfor folk spiller strategispill som kom ut etter Age of Empires 2: The Conquerors Expansion. Når det ultimate strategispillet har kommet, hvorfor spille noe annet?
 
Topp