hehe. dere sammarbeider mye bedre enn oss for øyeblikket så creedz for det. men håper jo selvsagt at dette snur fort
Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn. Og det at du sier at ting snur fort har dere vel sagt et uvisst antall ganger nå, og ingenting har skjedd.
Jeg valgte her å ta en generell tilnæring til hvor mange ganger dere har sagt at ting vil snu, snarere enn å komme med et konkret antall, noe som ville gitt meg fast ansettelse for å gå igjennom alle de innleggene hvor dere har ytret en slik "drøm".
Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn. Og det at du sier at ting snur fort har dere vel sagt et uvisst antall ganger nå, og ingenting har skjedd.
Jeg valgte her å ta en generell tilnæring til hvor mange ganger dere har sagt at ting vil snu, snarere enn å komme med et konkret antall, noe som ville gitt meg fast ansettelse for å gå igjennom alle de innleggene hvor dere har ytret en slik "drøm".
"Alltid" blir vel litt feil, du er da ikke noe skikkelig WIC-medlem to da bone. Det blir vel heller som spillere som meg, Magic, Carneolt, Theo m.m..
Løpet er nok kjørt for JPTG, er nok ikke tid igjen til å snu dette nå..
Hmm... Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du egentlig ikke har vært i WIC så alt for lenge og sier dette:Jeg er med i WIC, hvis du ikke har fått det med deg enda og da blir betegnelsen "vi". Graden av tilhørighet er noe helt annet, og nei, jeg regner med heller ikke som en fullblods WIC-spiller, men snarere en BOL-spiller.
.Eeeehm? "For øyeblikket"?? Det har vi da alltid gjort, min kjære venn.
Det kan vi jo Fatal:
Morro!
Ingen store endringer altså. Grafen faller ned relativt jevnt.
Selv om jeg ikke spiller, følger jeg allikevel med på forumetHvem er du IG @dg44??
Selv om jeg ikke spiller, følger jeg allikevel med på forumet
Han kan enten være Balle Klorin eller Valkyrie. Siden Balle Klorin også går i minus ville han ikke ha sagt at han går i pluss
Da gjenstår Valkyrie